Saako porukkaan liittyä?

Päivää kaikille. Saako hiirulainen porukkaan liittyä? Hiirulainen esittäytyy.

75

701

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liity vaan ätmi porukkaan ja on tääl yks allukin joka valittaa tuhat vietiä päivässä koska ei saa naista.

    • En jaksa valittaa. Elämä on liian lyhyt. Hiirulainen olen siksi koska norsut pelkää hiiriä

      • Anonyymi

        Suomessa ei ole norsuja. Eli älä ole huolissaan, jos täältä ei löydy sellaista joka sinua pelkää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole norsuja. Eli älä ole huolissaan, jos täältä ei löydy sellaista joka sinua pelkää?

        Jo löytyi.

        On alkanut hiljaa mutta varmasti muutosten aika. En välitä vaikkei kaikki minusta pidä. Se olisi todella tylsää


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Jo löytyi.

        On alkanut hiljaa mutta varmasti muutosten aika. En välitä vaikkei kaikki minusta pidä. Se olisi todella tylsää

        En tolla viestillä osoita tykkäämättömyyttäni sinua kohtaan? Miksi niin tekisin, kun en edes tunne sinua. Kunhan halusin vain takertua asiaan, joka ei toteudu täällä Härmässä. Asetin sillä vain perusteluja sille, vaikka sinullakin oli hyvät perustelut asialle.

        Mielikuvia on monia, tämänkin halusin todeta vääräksi näin kommentoimalla, ettei muutu harhaksi? Toisilla on herkkyyttä enemmän kuin toisilla, uskon jopa naisia herkemmiksi näiden suhteen, kun kokevat asioita jyrkemmin kuin miehet?

        Pahantahtoisuutta on monenlaista, tätä minun kommenttiani en luokittelua sellaiseksi vaan asiapohjaiseksi enempi. Näkemykset riitelee enempi kuin ihmiset, mut toiset tekevät niistä tahtomattaan henkilökohtaisia. Eli keräävät itselleen pahaa mieltä asioista aivan turhaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tolla viestillä osoita tykkäämättömyyttäni sinua kohtaan? Miksi niin tekisin, kun en edes tunne sinua. Kunhan halusin vain takertua asiaan, joka ei toteudu täällä Härmässä. Asetin sillä vain perusteluja sille, vaikka sinullakin oli hyvät perustelut asialle.

        Mielikuvia on monia, tämänkin halusin todeta vääräksi näin kommentoimalla, ettei muutu harhaksi? Toisilla on herkkyyttä enemmän kuin toisilla, uskon jopa naisia herkemmiksi näiden suhteen, kun kokevat asioita jyrkemmin kuin miehet?

        Pahantahtoisuutta on monenlaista, tätä minun kommenttiani en luokittelua sellaiseksi vaan asiapohjaiseksi enempi. Näkemykset riitelee enempi kuin ihmiset, mut toiset tekevät niistä tahtomattaan henkilökohtaisia. Eli keräävät itselleen pahaa mieltä asioista aivan turhaan.

        En tarkoittanut sinua, että sinä olet norsu vasn vastasin sinun viestiin.

        En minäkään tunne sinua.

        Jo löytyi norsuja (he jotka kutsuu kurpaksi pelkäävät tavallaan ihmistä joka osaa elää yksin.)

        Ei he sitä ehkä hieman hoksaa?


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        En tarkoittanut sinua, että sinä olet norsu vasn vastasin sinun viestiin.

        En minäkään tunne sinua.

        Jo löytyi norsuja (he jotka kutsuu kurpaksi pelkäävät tavallaan ihmistä joka osaa elää yksin.)

        Ei he sitä ehkä hieman hoksaa?

        Enkä minä pitänyt itseäni norsuna, kun aloitukseesi vastasin. Onko norsu sinulla haukkuma nimi jollekin? Minäkin elän yksin ja monesti tuntuu paremmalta kun elää yksin, kun näitä juttuja täällä lukee.

        Suhteessa on monenlaista muuttujaa, joita voi olla vaikea ennakoida? Yksin ollessa pääsee vähemmällä, kuin huonossa suhteessa. Siksi askel tuntemattomaan ei houkuttele, jollei toista tunne riittävästi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä pitänyt itseäni norsuna, kun aloitukseesi vastasin. Onko norsu sinulla haukkuma nimi jollekin? Minäkin elän yksin ja monesti tuntuu paremmalta kun elää yksin, kun näitä juttuja täällä lukee.

        Suhteessa on monenlaista muuttujaa, joita voi olla vaikea ennakoida? Yksin ollessa pääsee vähemmällä, kuin huonossa suhteessa. Siksi askel tuntemattomaan ei houkuttele, jollei toista tunne riittävästi?

        Ei ole haukkuma sana. Se on hieno eläin


    • Joo. Mutta toisten juustoihin ei kosketa ja vikinä pidetään kohtuuden rajoissa!

      • Ymmärrän hyvin.. On minulla muutakin elämää kuin tämä. Ja jos löytyy mies jonka kanssa kivaa jutella ni sitten löytyy. Jos ei niin ei löydy. Mikäs kiire minulla on kun kesää ja maailma on niin kaunis ja ainahan on luonto mihin voin mennä, jos ketuttaa.

        Jos ei klo löydy niin ei se mitään.


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin.. On minulla muutakin elämää kuin tämä. Ja jos löytyy mies jonka kanssa kivaa jutella ni sitten löytyy. Jos ei niin ei löydy. Mikäs kiire minulla on kun kesää ja maailma on niin kaunis ja ainahan on luonto mihin voin mennä, jos ketuttaa.

        Jos ei klo löydy niin ei se mitään.

        Jos ei löydy niin ei se mitään haittaa. Kellosta en puhunu mitään vaikka puhelin kirjoitti kellon. Paitsi nyt on todella hyvä aika keittää päivä kahvit.


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin.. On minulla muutakin elämää kuin tämä. Ja jos löytyy mies jonka kanssa kivaa jutella ni sitten löytyy. Jos ei niin ei löydy. Mikäs kiire minulla on kun kesää ja maailma on niin kaunis ja ainahan on luonto mihin voin mennä, jos ketuttaa.

        Jos ei klo löydy niin ei se mitään.

        Tältä palstalta ei kannata ainakaan miestä katsella. Paljon naisvihaa, mt-ongelmia ja muita häröjä tapauksia. Mutta muuten toivotan tervetulleeksi porukkaan kirjavaan. Palsta kaipaa kipeästi uusia kirjoittajia, varsinkin naisia.


    • Anonyymi

      Hei hiirulainen.

    • Tervetuloa Hiirulainen.

      Kuten kaveri tuossa kertoikin, niin tämä on enemmän valituskerho kuin henkevän keskustelun kerho. Jos keksit jotain, mistä valittaa, niin anna palaa.

      • No. Tykkään kun ei ole liian lämmin kesä. Tykkään kun saa pitää löysiä vaatteita.

        En tykkää kun on liian kuuma ettei saa nukuttua.


      • Anonyymi

        Laturi hajosi, se harmittaa. Kohta pakko olla pois tietokoneelta, ennen kuin saan tilaamani uuden laturin. Tulee luettua kirjoja, se mukavaa.


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        No. Tykkään kun ei ole liian lämmin kesä. Tykkään kun saa pitää löysiä vaatteita.

        En tykkää kun on liian kuuma ettei saa nukuttua.

        joo löysät vaatteet on precis, mutta en sinällään välitä, mutta ärsytyää jos on tiukkoja vaatteita liikaa oon joskus ollu naisten asuissaki


    • Anonyymi

      Kivaa! Kuka olet?

      Minä olen Palstanamu 🍬

    • Nainen joka elää omanlaista elämää. Nainen joka pitää miehistä, mutta osaa myös elää yksinään.

      Nainen joka tietää millaiseen miehen ihastuu ja mihin ei.

      Nainen joka on hyvä keksimään salaliitto teorioita ja hyvä olemaan hassu ja olla vaan rauhassa kun haluaa olla rauhassa.

    • En ole, mutta ei haittaa.

      Yksinään pitää osata elää jotta pari suhteessa ei ole kuin iilimato joka on kiinni toisessa.

      Eikä anna edes luonnossa liikkua yksin.

    • Anonyymi

      Hiirulainen, tule toki joukkoomme synkeään. Minä voin esitellä paikkoja, sekä suojella sinua. Terävillä kynsilläni, sekä uskomattoman nopeilla reflekseilläni pidän sinusta hyvää huolta, kunnes tulee nälk... Siis kunnes haluat poistua keskuudestamme.

      >Kolli<

    • Mies joka kaikkialle seuraa on kuin iilimato. Mies joka haluaa kokoajan nähdä eikä saa olla omia ystäviä on mies jota en halua.

      Naisella ja miehellä pitää olla omia ystäviä, joita näkee.

      Parisuhde ei saa olla sellaista että 24/7 Kertaa 354päivää joka minuutti pitää nähdä

      • Anonyymi

        nii no en välitäkää, iha hyvät arvot. oon ite laiska en jaksa yrittää, ei oo nostetta siihe


      • Anonyymi

        Minun vuodessani on enemmän päiviä, kuin 354. Missä päin galaksia sinä asustelet? Millainen emotähti teillä on? Toivottavasti ei punainen jättiläinen, jolloin aikanne on vähissä.

        >Kolli<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun vuodessani on enemmän päiviä, kuin 354. Missä päin galaksia sinä asustelet? Millainen emotähti teillä on? Toivottavasti ei punainen jättiläinen, jolloin aikanne on vähissä.

        >Kolli<

        Tahallaan väärin joululoma juhannuksena kun toinen keksii että haluaa lomaa naisesta ja menee ryyppäämään.

        Tarvii ne miehet joskus lomaa, että pääsevät pitämään hauskaa...

        Ja loman jälkeen hyvä palata kotiin takaisin...


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Tahallaan väärin joululoma juhannuksena kun toinen keksii että haluaa lomaa naisesta ja menee ryyppäämään.

        Tarvii ne miehet joskus lomaa, että pääsevät pitämään hauskaa...

        Ja loman jälkeen hyvä palata kotiin takaisin...

        Joululoma ja juhannus loma päivät pois laskettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        nii no en välitäkää, iha hyvät arvot. oon ite laiska en jaksa yrittää, ei oo nostetta siihe

        Pois lukien joululoma juhannus.

        Siinä vuodessa on 354 päivää.

        Pitäähän sitä antaa ihmisen tuolloin nauttia ja tehdä mitä hänen kehonsa haluaa... Nainen kotona silloin kiltisti odottaa miestään.

        Mutta tuollaista elämää en halua.


    • Anonyymi

      Yhdyssanat..

    • Anonyymi

      No päivää että pätkähti.

      Täällä ei ole ovimikkoa eikä baarimikkoa, mutta yksi timppa täällä on joka kysyy puoluekirjat.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Keinovaginamies nyt on sekoittanut Harmiksen ja Timpan. Tai sitten uhrautuu muuten vain ja ihmettelee, miksei koskaan saa naista.


    • Anonyymi

      Kiva kun liityit. Mikä meininki?

    • Päivää päivää. Tilaa riittää kuinka paljon vaan.😁

    • Tervetuloa vaan, täällä onkin monta ryhmää. Itse kuulun ilmeisesti turinatiimiin, komppikerhoon, palstan suvaitsevaisiin ja apinaorkesteriin 🐒💨

      Eikä tarvitse itse keksiä mihin kuulut, kun sut laitetaan niihin juttujesi perusteella, että eikun heikun keikun. 😄

    • Anonyymi

      Moikka ja tervetuloa!

      Ihmelen miksi olet Hiirulainen_vaan - turhan vaatimatonta 😎.

      - Sheena

      • Hih. Ei se ole vaatimatonta vaan aika söpöä


    • Anonyymi

      Kuva pitää tietysti olla. Vain sillä tänne hyväksytään.

    • Anonyymi

      Meitä on tässä ketjussa kolme; sinä, minä ja InterCity.

    • Jos löytyy mies voin jutella,jos ei ni ei löydy, mutten minä todellakaan somesta miestä tarkoituksella etsi, mutta jos löytyy ni mikäs siinä.
      Mieluummin minä luonnossa tai ulkona etsin / katson miehiä tai missä lie kuljenkin kuin jostain netistä ottaisin miehen. Jos löytyy niin löytyy, jos ei niin sitten ei. Ei minulla ole mikään kiire löytää

      • Anonyymi

        Kuinka vanha olet? Pituus ja paino?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanha olet? Pituus ja paino?

        Kysyy ikineitsytsetä 36 v., 160/55 pulkannaru.


      • Anonyymi

        Mitä merkitystä sillä on mistä se kumppani löytyy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä sillä on mistä se kumppani löytyy?

        Netissä et näe ihmistä ja et tiedä kenelle puhut. Netissä et voi käydä kahvilassa tai mennä piknikille.

        Netissä et näe ihmistä eka kertaa livenä. Livenä kun näet ni jotkut miehet ovat sinusta söpöjä.

        Livenä voitte ulkoilla ja ulkoilun aikana tutustua toiseen. Voit nähdä onko samoja asioita mitkä teitä kiinnostaa?

        Netissä et voi olla ulkona.


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Netissä et näe ihmistä ja et tiedä kenelle puhut. Netissä et voi käydä kahvilassa tai mennä piknikille.

        Netissä et näe ihmistä eka kertaa livenä. Livenä kun näet ni jotkut miehet ovat sinusta söpöjä.

        Livenä voitte ulkoilla ja ulkoilun aikana tutustua toiseen. Voit nähdä onko samoja asioita mitkä teitä kiinnostaa?

        Netissä et voi olla ulkona.

        Et voi nähdä toisen ilmettä. Et voi nähdä Hänen hymyä. Et voi nähdä hänen persoonaa. Et voi hymyillä hänelle.


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Netissä et näe ihmistä ja et tiedä kenelle puhut. Netissä et voi käydä kahvilassa tai mennä piknikille.

        Netissä et näe ihmistä eka kertaa livenä. Livenä kun näet ni jotkut miehet ovat sinusta söpöjä.

        Livenä voitte ulkoilla ja ulkoilun aikana tutustua toiseen. Voit nähdä onko samoja asioita mitkä teitä kiinnostaa?

        Netissä et voi olla ulkona.

        Tuo on positiivista ettei näe heti ulkonäköä ja sen perusteella tee arviota. Voi tutustua rauhassa toisen päänsisältöön...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on positiivista ettei näe heti ulkonäköä ja sen perusteella tee arviota. Voi tutustua rauhassa toisen päänsisältöön...

        Se on myös huono asia koska toinen saattaa luulla että toinen onkin missi mutta onko vaan tavis.


    • No heissulivei ja heleät tunteet..
      Ollos tervetullut.. minutkin otettiin hyvin vastaan vajaa vuosi sitten.

      Palstalla on paljon hyviä tyyppejä, joiden kanssa keskustella asioista, tosin osa käy vain kitisemässä täällä.

      Ja minä löysin ystävän tältä palstalta.. kiltin ja kunnollisen sellaisen. Sinullakin voipi käydä flaksi...

      • Kiitän. No jos ystävän saan ni saan jos en ni en saa. Ei se mua haittaa


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Kiitän. No jos ystävän saan ni saan jos en ni en saa. Ei se mua haittaa

        Mutta täällä on mukava turista niitä ja näitä..


    • Heh. Tästä lähtien me naiset otamme kurppa sana haltuun ja se tarkoittaa tästä eteenpäin että me naiset olemme vahvoja ja itsenäisiä ihmisiä.

      Kurppa=vahva ja itsenäinen nainen

    • Anonyymi

      Tuo on jo huikea kysymys että saako liittyä hiirulaisen porukkaan.

      Kerran mökillä ollessani olin laittanut roskapussin ulos ennen roskikseen viemistä, niin se ropisi se pussa: sinne oli mennyt siimahäntä sisälle, hiiri syömään roskia, silloin ihmettelin aluksi että mitä miksi tuo roskapussi liikkuu ja tekee ääniä tuolla tavoin.

    • Anonyymi

      Tylsiä ja ikäviä nämä itsensä mainostamisketjut ja tervetuloasössötykset.

      Kaikkein paras mukaantulo tapahtuu keskusteluihin osallistumalla, sitä myötä myös itsestään voi kertoa sopivasti, niin halutessaan.

      Nää ketjut on vaan vaivaannuttavia.

      • Anonyymi

        Vain jotkut naiset ja tietenkin disse toimivat noin eli pieni joukko palstan naisista.
        Miehet ei tee noin.


      • Anonyymi

        Etenkin kun kyse ei oikeasti mistään uudesta henkilöstä.ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain jotkut naiset ja tietenkin disse toimivat noin eli pieni joukko palstan naisista.
        Miehet ei tee noin.

        Paitsi naisina esiintyessään.


    • On aiheita joihin en jaksa jutella

      1.korona
      2.politiikka

      En jaksa sekaantua noihin kun kummastakin kuulee ihan tarpeeksi.

      Kumpikin on ja niille ei mitään voi, mutten jaksa niistä jutella.

      • Koska kannatat Keskustaa. Siitä ei todellakaan kannata keskustella yhtään missään.


      • Anonyymi

        Ei se mitään. Minusta on ihan fiksua jos osaa pysytellä erossa aiheista jotka ei kiinnosta, paljon parempi olla selaantumatta kuin se että käy sellaisissa ketjuissa sitten jotain tyhjänpäiväistä parin sanan kommenttia, yleensä henkilöhyökkäystä, laittamassa ketjun avaajaa tai kommentoijaa kohtaan. Em. on hyvin yleistä täällä, tai myös se ei edistä keskustelua että tullaan jonkun asiaketjuun lätisemään ihan eri juttuja, se porukka taas tunnetaan turinatiiminä.

        -harmiseikirj-


      • Palstakamu kirjoitti:

        Koska kannatat Keskustaa. Siitä ei todellakaan kannata keskustella yhtään missään.

        Politiikka ei minua kiinnosta lainkaan.

        Miksi ottaisin kantaa asiaan jokei kiinnosta lainkaan?


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Politiikka ei minua kiinnosta lainkaan.

        Miksi ottaisin kantaa asiaan jokei kiinnosta lainkaan?

        Kunhan kiusin. Tosin ei taida tämän aiheen tiimoilta onnistua. Vaikutat vaan sellaiselta kultaisen keskitien tyypiltä.


    • Anonyymi

      Oletko aiemmin kirjoitellut sinkut palstalle toisella nimimerkillä tai nimettömänä?

      • Maanantaina kirjoitin ilman nimimerkkiä, ja vuosia sitten kävin yhtenä päivänä piipahtaa, mutta ei ollu nimimerkkiä, koska kun luin yhden ketjun ni päätin ettei silloin tämä ollut minun paikka kun en ollut silloin niin vahva kuin nykyään.

        En halunu jutella vieraiden kanssa, mutta koska kotona on jo vuoden haittanu elämääni ni rohkastuin ja päätin tulla käymään.

        Luulin maanantaina että olin löytänyt kivan ihmisen täällä ja siksi nimimerkki otin käyttöön.


        En ole käyny täällä kun enemmän julkkisten juorut kiinnostaa. Julkisten elämä kiinnostaa, kun onhan se outoa että heilläkin on ongelmia.


      • Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Maanantaina kirjoitin ilman nimimerkkiä, ja vuosia sitten kävin yhtenä päivänä piipahtaa, mutta ei ollu nimimerkkiä, koska kun luin yhden ketjun ni päätin ettei silloin tämä ollut minun paikka kun en ollut silloin niin vahva kuin nykyään.

        En halunu jutella vieraiden kanssa, mutta koska kotona on jo vuoden haittanu elämääni ni rohkastuin ja päätin tulla käymään.

        Luulin maanantaina että olin löytänyt kivan ihmisen täällä ja siksi nimimerkki otin käyttöön.


        En ole käyny täällä kun enemmän julkkisten juorut kiinnostaa. Julkisten elämä kiinnostaa, kun onhan se outoa että heilläkin on ongelmia.

        Koska on ollu jo vuoden Korona aika ja se on vaikuttanut minun elämääni. Nii päätin tulla.

        Millo lie oli se joku chatti ohjelma joka toimi tietokoneella. En muista enää sitä nimeä ni siellä kävin.


    • Anonyymi

      Toki saa, lämpimästi tervetuloa.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Rokottimet villiinnyttävät nyt nuorisoa, tai huolestuttavat heitä kun aikavuorossa ottamassa rokkeja, että kannattaakohan... Virus-rokki-rokotin.

    • Anonyymi

      Kovin jämäkästi hiirulainen asettelee ehtoja viihtymiselleen.
      Yleensä uudelle foorumille tullaan varovaisesti ja nöyränä.

      Ehkä Hiirulainen on käynyt täällä ennenkin.

      • Kävin vuosia sitten piipahtaa mutta lähdin samantien. En ollu silloin rohkea.

        Tiedän oikeasta elämästä miten minun suhtaudutaan ja voin niitä oppia hyödyttää täällä. Olen oikeasta elämästä oppinut jos en näytä, että olen vahva niin poljetaan.

        Hiirulainen on täydellinen nimimerkkini koska vaikka oikeassa elämässä ihmiset luulee että minua voi polkea.. Niin tarvittaessa minussa on voimaa puolustaa itseäni.


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        Kävin vuosia sitten piipahtaa mutta lähdin samantien. En ollu silloin rohkea.

        Tiedän oikeasta elämästä miten minun suhtaudutaan ja voin niitä oppia hyödyttää täällä. Olen oikeasta elämästä oppinut jos en näytä, että olen vahva niin poljetaan.

        Hiirulainen on täydellinen nimimerkkini koska vaikka oikeassa elämässä ihmiset luulee että minua voi polkea.. Niin tarvittaessa minussa on voimaa puolustaa itseäni.

        Tärkeintä täällä on itsetunto. Ei pidä välittää muiden loukkauksista.
        Itse en koe tarvetta puolustautua, koska se johtaa loputtomaan kinasteluun loukkaajan kanssa, Se vasta syö voimia.


      • Olen käyny lukee julkisten palstaa ja siellä meno on kuin villillä lännessä. Siellä kun on ni oppii tietää että jos olet liian nöyrä ni siellä aletaan muita haukkumaan sen sijaan että keskitytään julkkiksiin.

        Olen siellä jo julkkis juoru palstalla vuosia lukenut ja sieltä oppii kaikenlaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä täällä on itsetunto. Ei pidä välittää muiden loukkauksista.
        Itse en koe tarvetta puolustautua, koska se johtaa loputtomaan kinasteluun loukkaajan kanssa, Se vasta syö voimia.

        En aio muissa ketjuissa puhua tuosta.

        NAURAA oikeasti olen kiltti, mutta päätin kerrankin testata toista taktiikkaa ja hetken olla super vahva ja olen todella yllättynyt itsestäni.

        No nauraa. Rakastan salaliitto teorioita keksiä ja minusta on joskus vaihtelua kun ihminen hämmentyy kuinka vahva osaan olla.

        Normaalisti olen hiirulainen mutta tänään olin super vahva, kun oikeassa elämässä otti asia päähän.

        Ja eihän se tietenkään mitenkään tähän palstaan liittynyt.


      • Anonyymi
        Hiirulainen_vaan kirjoitti:

        En aio muissa ketjuissa puhua tuosta.

        NAURAA oikeasti olen kiltti, mutta päätin kerrankin testata toista taktiikkaa ja hetken olla super vahva ja olen todella yllättynyt itsestäni.

        No nauraa. Rakastan salaliitto teorioita keksiä ja minusta on joskus vaihtelua kun ihminen hämmentyy kuinka vahva osaan olla.

        Normaalisti olen hiirulainen mutta tänään olin super vahva, kun oikeassa elämässä otti asia päähän.

        Ja eihän se tietenkään mitenkään tähän palstaan liittynyt.

        Miksi sina puhua hoono soomi?


    • Ei ne ollut ehtoja, mutten ymmärrä miksi minua sais mies halveksia jonka kanssa olisin? Miksi olisin miehen kanssa joka ajattelee vain päihteitä? Miksi olisin miehen kanssa joka on väkivaltainen? Kerroin vain millainen olen. Ja sille en voi mitään.

    • Eräästä ihme lehden palstaa käyn lukee. Se on hauskaa, mutta ikinä en ole sinne sanakaan kirjoittanut vaikka lukenut olen.

    • Anonyymi

      Mutta niin itseäni huvittavat nuo james-elokuvat, on hassuja vehkeitä ja juttuja, näissä uusissa roopertti-moren jutuissa on aika paljonkin huumoria mukana.

    • Anonyymi

      Taidat hiirulainen olla melkoinen lörpöttelijä?

      -Mies Joka Näkee Banaaneja Kaikkialla

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      618
      17027
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      59
      15208
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      393
      9397
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      48
      5794
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      12
      4699
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      174
      3365
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1975
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1399
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      102
      1347
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1247
    Aihe