Epäterve Ystävyys

Anonyymi

Olen siis sosiaalinen, iloinen ja humoristi tyyppi. Paljon ihmisiä ympärillä.
Mulla on sellanen ystävä tai no en tiedä kutsuakko enää ystäväksi, mutta hän on yli 10 vuotta mua vanhempi ja käytös on niin lapsellista.
Hän on ollut koko meidän ystävyyssuhteen ajan mustis mun muista kavereista ja siitä mitä teen heidän kanssaan. Hänhän ei tätä myönnä vaikka olen aiheesta sanonut hänelle suoraan. Ei se kuulemma ole mustasukkasuutta vaan jotakin muuta. Eli mitä mukamas sitten?
Olen koulukiusattu ja helposti olin ohjailtavissa kunnes menin psykalle juttelemaan ja sain itselleni voimaa puolustautua enemmän ja olemaan välittämättä kaikesta "paskasta".
No tämäpä ei sit sovi tälle henkilölle. Hän itse aiheuttanut että olen etääntynyt ja tietty syyttää mua asiasta. Viimeksi uskalsin vihdoinkin puolustautua syytöksille ja kysyin miks mulla ei kenenkään muun kanssa ole tällästä ku vaan hänen kanssaan? No hänhän ei tähän vastannu vaan lopetti keskustelut siihen.
Viimeaikoina minä olen ollut se aloitteellinen yhteydenottaja. Viimeksi hänen aloitteellisuus oli heti syytös mua kohtaan. No puolustauduin ja sen jälkeen ei olla yhteyksissä oltu.
No nyt hän sit somevittuilee ja - kuittailee johon en ikinä alentuisi itse. Meneekö tämä sitten jo kiusaamisen puolelle hänen osaltaan?
En mene hänen pillinsä mukaa enää niin tämä ei sovi hänelle yhtään. Ei pysty hallitsemaan enää

Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Itse en halua edes viettää aikaa hänen kanssaan tai haluakkaan tästä enää mitään ystävyyttä koska nämä kaikki tempaukset painaa taustalla.

9

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohda, ja etsi uusia kavereita.
      Niin tekisin ainakin itse.

    • Anonyymi

      Silmiä pyöräyttää niin että nyrjähtää ihan.

    • Anonyymi

      Hän on kuutamolla kanssasi, ei tiedä miten sinuun suhtautua? Olet riisunut hänet aseista ja hän kokee tulleensa alisteiseksi sinua kohtaan vähempi arvoisena? Siksi kiusaantunut ja kädetön olo miten sinuun suhtautua?

      Toiset ei osaa käyttäytyä tilanteessa, jossa jäävät ulkopuoliseksi tai kokee olevansa toisarvoinen seurassasi, ehkä syyllistää sitten sinua somessa kiusaten, kun kokee sinut syylliseksi tuntemuksilleen? Puhtaita arvailuja?

      Jollette kykene puhumaan asioista tai onko haluakaan mennyt huomioiden? Silloin etäisyyden otto tuntuu järkevältä vaihtoehdolta? Itse en ainakaan yrittäisi edes korjata suhdetta, joka tuntuu vähemmän mieleiseltä eli on joku raja rikottu, jota vaikea hyväksyä tai antaa anteeksi?

      • Anonyymi

        Itseäni ei kiinnosta enää viettää tämän ihmisen kanssa aikaa edes. Huomasin että oli mennyt feissistäkin poistamaan synttäritoivotuksensa mulle että näin. Ja rajaa instastoorin vaan mun nähtäville. Ja julkaisee koronan aiheuttaneen että jotkut Ystävät joita luuli ystäviksi ovatkin vain "hyvän päivän tuttuja".
        Mun mielestä tosi raukkamaista ku ei uskalla mitään sanoa mulle itselleni vaan somessa kaiken kirjottelee.
        Eipä hirveesti tätä ystävyyttä korjata enään jos toinen ei kestä sitä ettne tanssi hänen pillinsä mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni ei kiinnosta enää viettää tämän ihmisen kanssa aikaa edes. Huomasin että oli mennyt feissistäkin poistamaan synttäritoivotuksensa mulle että näin. Ja rajaa instastoorin vaan mun nähtäville. Ja julkaisee koronan aiheuttaneen että jotkut Ystävät joita luuli ystäviksi ovatkin vain "hyvän päivän tuttuja".
        Mun mielestä tosi raukkamaista ku ei uskalla mitään sanoa mulle itselleni vaan somessa kaiken kirjottelee.
        Eipä hirveesti tätä ystävyyttä korjata enään jos toinen ei kestä sitä ettne tanssi hänen pillinsä mukaan

        Kyllä noi ikävät jutut aistii toisesta ja toimii sitten sen pohjalta niin kuin parhaimmaksi näkee? Ei mitään järkeä yrittää olla jotain muuta, jos fiilikset on jo menneet toisen osalta.


    • Anonyymi

      =)

      jos, minua kuullaan ja kunnioitetaan, niin, en halua enää kuulla,

      omaisista, 1000000000000000000000000000000000000%

      yhtään, mitään,

      omaiset saavat vain yksinkertaisesti kadosta elämästäni,

      minä en heitä kaipaa enää,

      olen ollut pelkkä vitsikohde tai haukkumiskohde tai nyrkkeilysäkki

      heille, jos, minua koko maailma ja maapallon väki, kuuntelevat,

      niin, tämän viestin jälkeen, kaikki omaiset, kuin, vanhemmat,

      saavat kadota elämästäni, aivan kaikki,

      10000000000000000000000000000000000000000000%

      täysin,

      minä en "omaisia" kaipaa, jotka ovat kierompia, kuin kieroimman

      puun oksa,

      se, oksa taitetaan ja heitetään tuleen, ja, poistetaan, 10000000000000%

      elämästä täysin,

      ja, jos, tässä paikassa jossa asun, ei ole muuta kuin perseen nuolijoita,

      tai, ihmisiä joilla ei älli tai viisaus, toimi, paitsi alapää,

      niin, en halua olla tämän paikan ihmisten kanssa tekemisissä,

      ja, kun miettii minkälaista porukkaa täällä, on, "suomalaisia"

      niin, sama koskee koko maailmaa, ja, siten tulemme tulokseen,

      tähän,

      että,

      maailma,

      on, vain, apinoiden planeetta, =/

      N, eli Paksu Pekka,

    • Anonyymi

      Mä opin vaan viimeisimmältä tuttavalta ettei mulla ole mitään arvoa, hän vahvisti sen mitä muutkin tutut oli aiemmin sanoneet, ett olen helvetin ruma ja en kelvannut sen takia kenenkään seuraan, en todellakaan ystäväksi kelpaa kellekään rumuuteni takia ja tuo tuttava antoi ymmärtää suoraan senkin ettei todellakaan kukaan mies näin rumasta ja vanhasta huoli. Raaka oli sanomisissaan, mutt meni lopullisesti totuus kaaliin asti se ett olen helvetin ruma, ei jäänyt epäselväksi. Mun on turha odottaa ystävyyttä tai mitään muutakaan tällä ulkonäöllä, joten en tunge itseäni minnekään tai kenenkään seuraan, pysyttelen enempi syrjässä ja en käy missään ja enkä todellakaan enää ajattele, ett kelpaisin jollekin, en kelpaa ja se siitä.

    • Anonyymi

      =)

      minulle kelpaat, mutta olen erittäin väsynyt, ja, kirjoittelen välillä sontaa,

      tänne, kun ei minulla ole muuta elämää kuin netti,

      jotenkin, toivoisin olevani paljon paremman näköinen, lihaksikkaampi,

      ja, viisaampi,

      mutta, se kaikki vaatii energiaa, ja, jaksamista, ja se vaatii

      tieteen kehittymistä, eli, näihin asioihin menee vielä, luultavasti,

      niin, hulppea vuosimäärä kuin 10 vuotta, =/

      mutta, tiede kehittyy, yhä nopeammin ja nopeammin,

      =)

      ja, minulle kelpaat, olet sitten kuinka ruma tai vanha,

      ja, minä vain kaipaan sinua,

      ja, haluaisin sinut lähelleni,

      ja, olen vain köyhä ihminen,

      ja, jotenkin, jos, ketään elämässäni haluan, se, olet, sinä,

      =)

      jotenkin, vain, tässä menee aikaa tolkuttomasti,

      ja, se vaatii rahaa, aikaa ja vaivaa,

      joten, tässä menee vielä hyvän auton verran rahaa, itse hoitoon,

      ja, minä koitan tulla parempaan kuntoon,

      että, voisin joskus olla kanssasi,

      =)

      N

    • Anonyymi

      Tuo henkisesti vinksahtanut ihminen ei ole suotavaa seuraa kenellekään ennenkuin tietoisesti puhdistaa korviensa välin!

      Sinullekkaan.

      Vain jätä tuo otus omiin oloihinsa. Lakkaa tonkimasta sen someviestejään tai mitään missä se esiintyy.
      Vain deleettaa , poista, kaikki tuohon olioon liittyvä kaikesta: muistipankistasi, somestasi, puhelimestasi jne. Jne . Jne.

      Jatka elämääsi ilman likaisia kakkakasoja. Et tarvitse niitä! Miksi laahaisitkaan yhä mukanasi tuota?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      99
      1863
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1410
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      84
      1263
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      455
      939
    7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      908
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      826
    Aihe