Illalla puoli seitsemän minusta tuli juntti

Anonyymi

Ymmärsin heti herättyäni, että eilinen muutti perusteellisesti luonnekäsitystäni. Eilinen muutti minut, Eilinen oli ote, joka paiskasi vaasini luonnonkivilattialle. Dynastia oli ohi.

Kävelin paikalliseen Citymarkettiin Crocsit jalassa, jotka eivät olleet aidot.



(hihitystä)

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Citymarketissahan myydään kahta "crocsi mallia" joista toiset maksavat kolme kertaa enemmän mitä ne toiset. Ei kannata hävetä jos on ne halvemmat jalassa:)

      • Anonyymi

        Mjaa

        Itsekritiikkini kärki on piilotettu sen verran sumuisasti, että se jää helposti huomaamatta.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Mjoo

      Tarkemmin ajateltuna junttius minussa on saattanut olla piilevää. Tämä siksi, että eihän asianosaiseen mikään salama ole iskenyt.

      (naurua)

    • Anonyymi

      Sellaista aika ilkeää elämää se on antiikkisen Rolls Roycen omistajalla.

    • Anonyymi

      Proteesit?

      • Sama tuli mieleen, kun jalat ei olleet aidot.


    • Anonyymi

      Pyh, mitäpä tuosta murheita ottaa. Itselläni on crocsien lisäksi Sokos hotellin läpsyttimetkin. Niissä kun ohjeistettiin ottamaan mukaa hotellista poistuessaan.

      Kauppaan mennessäni tosin on aina lenkkarit jalassa, jotta voin kiirehtiä kaikkien ohi punaisella lapulla olevia tuotteita hakemaan. Hieman harmittaa, kun eivät ole tarralenkkarit, mutta olen jättänyt nauhat niin löysälle, että sujahtavat helposti jalkaan eikä tarvitse solmia nauhoja.

      • Anonyymi

        Aamukahvi kuljettaa mielen syvyyksiin kaikessa hiljaisuudessa.

        On niin, että olen syyllistynyt alhaisimpaan ihmiskunnan tuntemaan rikokseen, eli hotellipyyhkeen anastamiseen ja luvatta maasta pois kuljettamiseen.

        Pyydän anteeksi kaikilta osapuolilta hetkellistä moraalista suonsilmäkettäni.

        Onneksi kyseessä on hotsku Bulgariassa, ja pyyhe tummanharmaa.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamukahvi kuljettaa mielen syvyyksiin kaikessa hiljaisuudessa.

        On niin, että olen syyllistynyt alhaisimpaan ihmiskunnan tuntemaan rikokseen, eli hotellipyyhkeen anastamiseen ja luvatta maasta pois kuljettamiseen.

        Pyydän anteeksi kaikilta osapuolilta hetkellistä moraalista suonsilmäkettäni.

        Onneksi kyseessä on hotsku Bulgariassa, ja pyyhe tummanharmaa.

        (naurua)

        Kävi nimittäin niin

        Kävi nimittäin niin että aamukävelyllä autiolla hiekkarannalla kävellessäni bongasin lentopalloverkolle heitetyn pyyhkeenliepeen lepattavan lämpimässä tuulessa. Se kuin viittoi minulle. Se liikkui minulle. Se oli minua varten. Yksin minua.

        Toisaalta ajatellen pyyhe ei ollut minun vaan sen joka oli maksanut siitä saman pantin kuin itse olin maksanut omastani. Pantti ei ollut vähäinen.


        (kikatusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi nimittäin niin

        Kävi nimittäin niin että aamukävelyllä autiolla hiekkarannalla kävellessäni bongasin lentopalloverkolle heitetyn pyyhkeenliepeen lepattavan lämpimässä tuulessa. Se kuin viittoi minulle. Se liikkui minulle. Se oli minua varten. Yksin minua.

        Toisaalta ajatellen pyyhe ei ollut minun vaan sen joka oli maksanut siitä saman pantin kuin itse olin maksanut omastani. Pantti ei ollut vähäinen.


        (kikatusta)

        Mjoo

        Siis tätä pitää ajatella tässä kontekstissa talousrikoksena eikä varkautena.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamukahvi kuljettaa mielen syvyyksiin kaikessa hiljaisuudessa.

        On niin, että olen syyllistynyt alhaisimpaan ihmiskunnan tuntemaan rikokseen, eli hotellipyyhkeen anastamiseen ja luvatta maasta pois kuljettamiseen.

        Pyydän anteeksi kaikilta osapuolilta hetkellistä moraalista suonsilmäkettäni.

        Onneksi kyseessä on hotsku Bulgariassa, ja pyyhe tummanharmaa.

        (naurua)

        Minulla iskee aina hotellin aamupalalla suunaton ahneus, koska kuuluu hintaan...

        Mutta kerran oli ihan oikea syy syödä paljon. Yövuoron jälkeen menimme työkaverin kanssa syömään hotellin aamupalaa. Ihan tarkkaa hintaa en enää muista, mutta hintansa haukkui.

        Mitään evästähän meillä ei yöllä ollut mukana, koska olimme jo suunitelleet tämän "aamiasen". Hotellissa yöpyneet söivät jotain puuroa ja tuoremehua. Nälkäisinä tehdastyöläisinä sitten otimme aika reilusti pekonista lähtien kaikkea ja jopa santsasimme.

        Kyllä siinä moni katsoi kummissaan, että mitähän nuo jätkät syö päivälliseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi nimittäin niin

        Kävi nimittäin niin että aamukävelyllä autiolla hiekkarannalla kävellessäni bongasin lentopalloverkolle heitetyn pyyhkeenliepeen lepattavan lämpimässä tuulessa. Se kuin viittoi minulle. Se liikkui minulle. Se oli minua varten. Yksin minua.

        Toisaalta ajatellen pyyhe ei ollut minun vaan sen joka oli maksanut siitä saman pantin kuin itse olin maksanut omastani. Pantti ei ollut vähäinen.


        (kikatusta)

        Mjust

        Kummallista että suhteellisen tavallinen hotellipyyhe voi kuljettaa ihmisen hänelle ennestään tuntemattomaan maailmaan ja avata itseään tälle tarkasteltavaksi.

        Kuulostaa todella laajentavalta.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi nimittäin niin

        Kävi nimittäin niin että aamukävelyllä autiolla hiekkarannalla kävellessäni bongasin lentopalloverkolle heitetyn pyyhkeenliepeen lepattavan lämpimässä tuulessa. Se kuin viittoi minulle. Se liikkui minulle. Se oli minua varten. Yksin minua.

        Toisaalta ajatellen pyyhe ei ollut minun vaan sen joka oli maksanut siitä saman pantin kuin itse olin maksanut omastani. Pantti ei ollut vähäinen.


        (kikatusta)

        Miullapa on leijonakuningas-pyyhe. Löysin sen maasta.. isänmaasta, eli ihan Suomesta kadulta. Moni ois jättänyt siihen, mutta mie ku oon tämmönen sankari, niin otin ja pelastin sen. Se on miulla edelleen 15 vuoden jälkeen.

        W.


    • Anonyymi

      Onko tyhmä uin teemu?

    • Anonyymi

      Joku nainen kävlee aina joku sellainen kylpu-juttu päällään, ja minä olen toinen Dootti, Idootti, menee ja välillä hän nukkuu. Doottimaista toimintaa ja sinänsä hauskaakin.

    • Anonyymi

      Junttius on jotakin, mikä ilmenee puheissa ja teoissa. Junttimielisyydessä. Vaatetus voi kieliä junttiudesta mielen tasolla, mutta ei suinkaan aina.

      • Anonyymi

        Juurikin niin

        Junttius syvimmillään on sisäinen tyylittömyyden tila, ei ulkoisen metauniversumin lokero.

        (naurua)


    • No miltä se tuntui herätä aamulla junttina? Mäkin kuulemma olen juntti, jossain asioissa olenkin voin sen tunnustaa. Mutta tässä maailmassa on pakko olla välillä jäyhäkin, ei marakattina marreilustakaan jees kaikki käy mitään kodikasta synny. Juntilla on oltava oma pesä, oma lupa ja omat ajatukset.

    • Anonyymi

      IDOOTTI, on jotain noniin lempinimiäni... tyttöjen keksimiä, varmasti olisi ollut tarkoitus kirjoittaa idiootti, mutta niin lempeähenkistä juttua sinänsä.

    • Anonyymi

      Sininen paita, jossa on Esson logo. Leopardikuvioinen hame, polvisukat ja crocsit. 👌

      • Anonyymi

        Otsalla hikinauha.

        Kuitti unohtui.. W.


    • Anonyymi

      Minä en vsrmaankaan tee rekkakuskeista entistä saastaisempiakun otinjo 1. rokotteen.

      Saastainen herpes-rekkakuski heh.

    • Anonyymi

      Kai olet tietoinen, että crocseihin myydään koristeita? Amazonin hakukenttään kannattaa kirjoittaa "crocs charms".

      Nuo sopivat myös epäaitoihin crocseihin. 😁

    • Anonyymi

      Voiko niiytä crocseja syötä ravintona ovatko ekologisia sillei?

    • Anonyymi

      Onko rokote että sydämeen iskee isolla terällä sairaanhoitaja?

      Ei ole on minipieni-piikki olkapäähän vain ja mini-laastari sen päälle.

    • Anonyymi

      Mini-pieni-laastari rokotekohtaan, minua huvittikin tuo juttu ja annoin sen mini

    • Anonyymi

      Pikku-lastari.. rokotteessa, oikeasti huvitti itesä että tuollainen pieni laastari..

      • Harmitti kun ei saanut edes mikkihiirilaastaria.


      • JustJust kirjoitti:

        Harmitti kun ei saanut edes mikkihiirilaastaria.

        Se ois kyllä ollut kiva.. ja tikkari myös. ☝️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1270
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      39
      1116
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1005
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      713
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe