Koronapelkääjät heikkopäitä

Anonyymi

Tärisevät huonot housuissa. Vaippa naamalla. Pelokkaat silmät pälyilevät joka suuntaan. Pään täyttää synkät ajatukset: "saankohan tuosta ovenkahvasta koronan? päättyykö tärkeä ja merkityksellinen elämäni kohta koronaan 😫 mikseivät muut stressaa ja tärise kuten mä?"

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naulan kantaan. - cu-

    • Anonyymi

      Pelokkaat silmät auton ratin takaa salakatselevat ja vilkuilevat, ilmiömäinen pelokas pedofiili ratin takaa tuijottelee.

      Itseäni... mietityttää eräs tai 34 naista, kun olin jo tarkkaillut polkupyörän kumejakin että olisi jo syytä vaihtaa ja ostinhkin uudet ja asennan kun huollan hieman seuraavaksi NE.

    • Anonyymi

      Minua kyllä joo innostaa, on jännittävä paikka mennä 2. rokotteeseen ja jännittävä paikka pyöräilläkin mennä taas, on jännittävä mäki matkan välillä.

      Kauniita sairaanhoitajia.... joku sairaanhoitaja kysyi itseltäni että: kumpaanko olkapäähän pistän, eli siis oletko oikea vai vasenkätinen? Jos se tekee kipua se piikki?

    • Anonyymi

      "Myrkkypiikit" ottanut rennosti hyppää taksiin, kuskikaan ei vaadi maskia kun vilauttaa rokotepassia, myöskään lentoasemalla ei ole ongelmaa, siitä vaan selvitysten läpi ja koneeseen, näin voi rokotettu kivasti taas matkustaa melkein minne haluaa.

      Itsepäisesti piikistä kieltäytynyt covidiootti hikiyksiössään pohtii minnehän sitä menisi kauppaan hakemaan hernekeittoa kun niihin vakipaikkoihin on jo porttikielto, ei jaksaneet enää katsella maskista äittelijää ja kielsivät sitten tulemasta ollenkaan, vartija talutti pihalle. Mukava olisi käydä edes lähipubissa oluella, siellä voisi ehkä maskia pitää kunnhan saisi kaljaa, tylysti kuitenkin senkin ovella portsari eilen eväsi sisäänpääsyn, "sorry, ilman koronapassia ei voida päästää, uudet määräykset", kyllä kiukutti covidioottia kun muut piti hauskaa pubin terassilla ja itse ei päässyt siään ollenkaan.

      Onhan siellä illalla maskit pois -miekkari, sinne pitää mennä öyhöttämään tuumaa covidiootti ja muistelee edellistä kertaa, olihan silloinkin kyllä hieman nöyryyttävää kun matkalla bussikuski vaati laittamaan maskin tai ei ota kyytiin. Oli sitten pakko laittaa ja matalana istua ettei kaverit vaan näe että nyt on vapaustaistelijalla vaippa naamalla, pitääkin tänään mennä fillarilla covidiootti tuumii.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Eikö tällainen toivioiltasatu pitäisi kertoa ennen nukkumaanmenoa ;) - cu-


      • Maski naamalla onkin kiva kitata kaljaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1250
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1085
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      970
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      944
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      42
      800
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      745
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      718
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      693
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      661
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      647
    Aihe