Jumala ei ole reagoinut mitenkään sen paremmin naispappeihin kuin sateenkaariliittoihin. Onko hän välinpitämätön vai olematon? Vai onko sillä edes väliä?
Onko jumala välinpitämätön vai olematon?
7
57
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on huomannut naispappien toimivan oikein hyvin, eikä sateenkaariliitoistakaan ole harmia muille kuin Räsäselle ja sen pienelle kannattajajoukolle.
- Anonyymi
Juurikin niin!
Joo, jumala on nähnyt, että naispapit eivät harjoita pedofiliaa eikä heillä ole seksiorjiakaan. Hän katuu syvästi, että antoi vallan alkuun miehille.
- Anonyymi
Mielikuvituskaverit voi tehdä mitä milloinkin 🤣
- Anonyymi
>Onko jumala välinpitämätön vai olematon?
Jumala on kärsivällinen.
"...halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?"
Room. 2:4- Anonyymi
Paavalin synnin valtakunnan Jumala on VT:n Jahve saatana, ja tämän Jumalan kuuntelu edellyttää juuri taivasten valtakunnan perkaamisen pois.
<<"...halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?"
Room. 2:4<<
Ei ole mikään ihme, että Paavali saa manipuloitua seuraajansa päät sekaisin. Samainen Roomalaiskirje.
Room. <<7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.<<
Toivottavasti pikimiten päästään siihenkin asti, että Paavaliin liittyvät tekstit lailla kielletään.
- Anonyymi
Kumpaako Raamatussa esiintyvää Jumalaa tarkoitat - VT:n synnin valtakunnan Jahvea vaiko Jeesuksen puhumaa taivasten valtakunnan Isä Jumalaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542483- 652410
- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78828
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729