Etsin naista joka veisi multa poikuuden.

Anonyymi

Olen 33v ujo ATM. Olen valmis vakavampaankin suhteeseen, jos kemiamme kehtaavat.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuollaisilla miehillä ei yleensä ole kovin hyvät käytöstavat naisia kohtaan. Sitten jos nainen siitä pahastuu, mies voi syyttää asiasta kemian puutetta.

      • Anonyymi

        No, miten sattuskin tulemaan ihan sama ajatus mieleen; ei jatkoon, koska kemia puuttuu!
        Montakohan naisen puolikasta tuolla tavalla oot saanut näin onkeesi?
        Tuskin kovinkaan monta, sillä jos mies on täysin kokematon, niin isot tytöt sanoo ett sähellykseksi menee... onhan siinä se hyväpuoli; ettei sun tarvitse sanoa ei jatkoon!

        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, miten sattuskin tulemaan ihan sama ajatus mieleen; ei jatkoon, koska kemia puuttuu!
        Montakohan naisen puolikasta tuolla tavalla oot saanut näin onkeesi?
        Tuskin kovinkaan monta, sillä jos mies on täysin kokematon, niin isot tytöt sanoo ett sähellykseksi menee... onhan siinä se hyväpuoli; ettei sun tarvitse sanoa ei jatkoon!

        trollikka

        Vastaatko sinä nyt minulle vai aloittajalle? Minä, joka kirjoitin tuon viestin 3.8. klo 12.05, olen heteronainen. Olen tavannut kokemattomia miehiä ja heidän suurin ongelmansa on yleensä huonot käytöstavat.


    • Anonyymi

      Tuijotin ihmeellisiä akrobaatteja, miten puomilla tuo joku jolla on naisissa puku näåyttää että jotain hopea-kimpaleita koristeena ja jotain kierrehyppyjä teki, hohhoijssa.

    • Anonyymi

      Etsit keskustelupalstalta seksiseuraa?

      Kannattaisiko kuitenkin suunnata esim alastomaansuomeen tai sit vaan suoraan maksullisille?

    • Anonyymi

      Harmis alkaa olla epätoivoinen....

      • Anonyymi

        :DD


    • Anonyymi

      Ei sulla ole varaa mun palveluksiin.

    • Ei poikuuden menetys tuo yhtään mitään lisää. Mitä nyt muita miehiä nähny, niin vasta isäksi tulo tuo sellaista aikuisuutta. Sellasta vastuun kantoa, mitä töissäkin vaaditaan esimiehiltä.

      • Riippuu isästä. On sellaisiakin jonka huomaan ei uskoisi kaktustakaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Riippuu isästä. On sellaisiakin jonka huomaan ei uskoisi kaktustakaan.

        Juu tietenki on kaikenlaisia isiä. Mutta avatkaa mullekin vähän miten se poikuuden menettäminen kehittää miestä. Millälailla tämä mies on parempi verrattuna siihen mitä oli ennen sitä. Että isyys ja vaikka opiskelu on pitkäaikainen prosessi, joka väkisinkin kehittää ihmistä jollakin lailla.


      • JeroP kirjoitti:

        Juu tietenki on kaikenlaisia isiä. Mutta avatkaa mullekin vähän miten se poikuuden menettäminen kehittää miestä. Millälailla tämä mies on parempi verrattuna siihen mitä oli ennen sitä. Että isyys ja vaikka opiskelu on pitkäaikainen prosessi, joka väkisinkin kehittää ihmistä jollakin lailla.

        Joskus oli legenda, että sen näkee naamasta kun poikuus on menetetty. Se on tainnut jäädä unholaan muiden sovinistisien arvojen mukana. Kyllähän se vanhemmuus kasvattaa, jos siihen oikeasti paneutuu. Mutta jos siitä ei välitä, se on hukkaan heitettyä energiaa.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Joskus oli legenda, että sen näkee naamasta kun poikuus on menetetty. Se on tainnut jäädä unholaan muiden sovinistisien arvojen mukana. Kyllähän se vanhemmuus kasvattaa, jos siihen oikeasti paneutuu. Mutta jos siitä ei välitä, se on hukkaan heitettyä energiaa.

        Eipä mulla asiasta tietenkään kokemusta. Mutta mun oma isä ei ollu niin kovin innokas. Ja teki vielä iltatähdenkin, jonka kanssa ei juurikaan jaksanu olla. Niin sitten oli mun kanssa aika paljon ja sitten se teinikapinointikin kohdistu enemmän mulle, kun meidän isälle. Ja vielä tänä päivänäkin ollaan tiuhasti yhteydessä. Että jotenkin tässä sain ajettua sen isyys ohjelman läpi. Vaikka en nyt varainaisesti isä ollutkaan. Mulle se poikuuden jääminen ei haitannu yhtään. Vaan pää asia on että on saanu toimia tukena, kun siinä on myös itse kehittyny samalla. Että jos sais vaihtaa. Niin en vaihtais.


      • JeroP kirjoitti:

        Eipä mulla asiasta tietenkään kokemusta. Mutta mun oma isä ei ollu niin kovin innokas. Ja teki vielä iltatähdenkin, jonka kanssa ei juurikaan jaksanu olla. Niin sitten oli mun kanssa aika paljon ja sitten se teinikapinointikin kohdistu enemmän mulle, kun meidän isälle. Ja vielä tänä päivänäkin ollaan tiuhasti yhteydessä. Että jotenkin tässä sain ajettua sen isyys ohjelman läpi. Vaikka en nyt varainaisesti isä ollutkaan. Mulle se poikuuden jääminen ei haitannu yhtään. Vaan pää asia on että on saanu toimia tukena, kun siinä on myös itse kehittyny samalla. Että jos sais vaihtaa. Niin en vaihtais.

        Vanhemmuutta on monenlaista. Ei sen tarvitse aina olla just biologinen lapsi, jota opettaa maailman tavoille.


    • Anonyymi

      No joo, vedät kunnon kännit ja poimit jonku baariruusun mukaas, sähellyksen voi laittaa sitte viinan piikkiin. Tuskin mikään maailmaasi mullistava kokemus. Ne on jotain muuta sitten ne.

    • Anonyymi

      Kai sulle joku ruma bubiruusu baarista löytyy mene sinne vaan mutta älä kerro että on poikuus tallella. Viinaa juomalla tapaa naisia baareissa.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Tuli hullu ajatus mieleeni, voiko kysyä mistä nainen joka veisi miehuuteni:)
      Viis poikuudesta, heh heh.

    • Anonyymi

      Joku Osmo-Annukka Emil Virtanen tekee sellaisen hahah.

    • Anonyymi

      Poikuus hoidettiin nuorena viinaa juomalla porukoissa jossa tyttöjä tavattiin. Jossain bileissä monet kaverit menetti poikuuden kun ensin oli viinaa juotu. Minä join viinaa yhden naapurin tytön kanssa ja seksiä sitten harrastettiin ekan kerran känni iltana bileiden jälkeen.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Taisteluhävittäjän nimenä voisi olla Inkeri-Ilmari Jalaton.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5187
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2577
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2106
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1774
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1229
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1182
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      90
      1179
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe