Helteet palaavat

Anonyymi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008168660.html
"Helteet palaavat, näkee alan ammattilainen: ”Nyt kyllä on sellaiset merkit ilmassa”
”Jos milloinkaan helteitä uskaltaa elokuun lopulle ennustaa, niin nyt kyllä on sellaiset merkit ilmassa...”

Mitäs palstalaiset tuumaa, jos vielä hellettä tulis, varmaan terasseille kirmailette.
Ei enää kovia helteitä tulw, kun syksy päälle painaa ja alkaa tuntumaan syksyisesltä.
Tosin mielummin lämpimiä syyspäiviä ja syysiltoja.
Pari päivää on tuntunut syksyisen viileältä 13 astetta, niin kyllä tuntuu kylmälle.
Sisälläkin on enää 20 ja tuntuu kylmälle.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulis vaan vielä, tykkäisin kyllä. En kärsinyt helteistä vaikka sisätiloissa lähinnä olinkin.

      Mukavaa oli pitää yötä päivää ikkunoita auki, nyt tutuu todella viileältä ja ummehtuneelta kun ei voi, jalatkin ihan jäässä peiton alla.

    • Anonyymi

      EEEEEEEEEIIIIIIIII............

    • Anonyymi

      Saa olla hellekärsimykset tälle vuodelle. Normaalit ihmiset ei muutenkaan helteistä tykkää. Ainoastaan joutilaat vihervasemmistolaiset nauttivat paahteesta.

      • Anonyymi

        Ja ihanan raikas keli moneen viikkoon. Tällaista kun pitäis jouluun ja sit alkais tekeen talvea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihanan raikas keli moneen viikkoon. Tällaista kun pitäis jouluun ja sit alkais tekeen talvea.

        Oisko se sitten kiva, jos ois niin kuin islannissa. Siinä 10 asteessa ympäri vuoden. Ei ois ollenkaan vuodenaikoja.


    • Anonyymi

      Jos tulee kuuma olotila, niin voit mennä jääkaappipakastimen sisälle istumaan.

      Minä varmaankin mahtuisin menemään omaan jääkaappiin pakasteosastoon sisälle, jos ottaisin hyllyjutut pois mahtuisin varmaan itse jotenkin sisälle.

    • Anonyymi

      Tuskin ainakaan yöt enää kovin kuumia ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        Loppukesän lämpö ei ole ihan niin tukalaa kuin mitä keskikesällä.


    • Anonyymi

      Jo lauantaina tulemme näkemään otsikon ”Säässä jyrkkä täysikäännös, kylmä pohjoistuuli puhaltaa!”

    • Anonyymi

      Ei palaa. Eikä tarvitsekaan. Aletaan valmistautumaan talveen ettei pääse yllättämään. :))))))

    • Anonyymi

      Pakastimen sisällekin jos piiloudut ja sitten sieltä huurteisin kiiluvin silmin tuijottelet.

    • No lämmin syksy aiheuttaa ulkoilua, helteet pitää vähän kuitenkin sisälläkin. Pihatöitten kannalta 25 enempää ei tarttis olla.

    • Anonyymi

      Haikalat eivät tarvitse hammastahnaa, heillä on hammashuolto hyvässä kunnossa muutenkin purekellessa.

      NatGeo-kanavalla on tullut noita hai-ohjelmia, dokumentteja, hauskoja, vasarahai ja tintoretta eli tiikerihai, ja viiksihai, härkähaikin ja hassuja juttuja.

    • Se ois tosi tosi hyvä jos helteet tulee takas. En kuitenkaan usko, kun suomen sää on sitä mitä on. Mutta hieno oli alku kesä ja sitä muistellessa.

      • Anonyymi

        Kamalin kesä ikinä. Töistä kun pääsi, niin sai linnoittautua sisälle. Luojankiitos tuli vuosi sitten hommattua ilmalämpöpumppu, niin sai sisälämpötilan säädettyä 20 asteeseen kun ulkona oli kamalat 33.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kamalin kesä ikinä. Töistä kun pääsi, niin sai linnoittautua sisälle. Luojankiitos tuli vuosi sitten hommattua ilmalämpöpumppu, niin sai sisälämpötilan säädettyä 20 asteeseen kun ulkona oli kamalat 33.

        Ite olin siellä 33 asteessa rakennustöissä, osan aikaa kattotöissä. Pitää käyttää shortsimallin työhousuja ja juoda vettä. Oisin kyllä pyörtyny jos oisin käyttäny sellasia 50 luvun lappuhaalareita. Mutta eihän se ammattitaitoo vähennä vaikka pukeutuiskin vähän keveemmin. Mun mielestä on pirteemmän näköstäkin että joskus voi pukeutua vähän keveemmin. Vaikka mä nyt en mikään komee ookkaan. Mutta rumia ne on pilkkihaalarit ja karvalakki.


    • Anonyymi

      32 astetta jos asunnon sisälämpötila ylittää on vuokranantajan rikos jos niin tapahtuu. Epäterveellistä.

      Itseäni ei niin hirviömäisesti lämpötilaerot haittaile. Pyöräillessä haittailee kovat tuulettomat lämpötilat, koska silloin siinä urheillessa kuumenee muutenkin jo itse.

      Naisten Rolf-Wolf-Golf juttua tulee nyt, aika seksikkäille ja voimakkaille näyttävät nuo naispyöräilijät kilpailuissa, aika voimakkaat jalat. Triathlonissakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5503
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3684
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2725
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2166
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      103
      1980
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1299
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1268
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1222
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe