Nainen saa olla nirso

Anonyymi

80

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai pitää olla nirso. Minäkin olen mitä enemmän näen täällä porukkaa, joka on niin eri tyyppiä sitä onnellisempi olen ukostani.

• Anonyymi

Ei saa sanoa pullukka, pitää sanoa kehopositiivinen!!

• Anonyymi

Saa mieskin olla nirso, pullukkamieskin. Itseasiassa miesten kannattaisi olla huomattavasti nirsompia. Kun pitää kiinni kriteereistään eikä juokse jokaisen hameenhelman perässä niin todennäköisemmin löytyy itselle sopivinta seuraa.

• Anonyymi

Todellaki saa miehet olla nirsoja.. eipä tuokaa nainen mikään kaunotar ole

• Anonyymi

Mies ei voi olla nirso koska sitten ei saa ketään. Miehellä pitää olla komea ulkonäkö että saa tuollaisen pullukka naisen.

• Anonyymi

Mutta pullukka nainen ei halua kuin komean urheilullisen adoniksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta pullukka nainen ei halua kuin komean urheilullisen adoniksen.

So?
        Pitäisikö pullukkanaisen mieluummin tyytyä johonkin mitä ei oikeasti halua vai olla yksin ja tavoitella haluamaansa?
        Ei kai kukaan aidosti halua olla sellainen tyyppi johon vain pitkin hampain "tyydytään" kun ei parempaa saada?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

So?
        Pitäisikö pullukkanaisen mieluummin tyytyä johonkin mitä ei oikeasti halua vai olla yksin ja tavoitella haluamaansa?
        Ei kai kukaan aidosti halua olla sellainen tyyppi johon vain pitkin hampain "tyydytään" kun ei parempaa saada?

Jep tottakai. Itsekään en halua ketä tahansa naista.

• Anonyymi

Olin aikoinaan yrittänyt tuota naista.. ja hän sanoi että voidaan tavata,, mutta ei näköjään kiinnostanut.. ilmeisesti tässä ei ole saumaa ollenkaa koskaa parisuhteeseen,.

• Anonyymi

Kai hänkin halusi komean jännämiehen kun en kelvannut hänelle.

• Anonyymi

Ei mullekkaa todellakaa kelpaa tavis pullukka.. itekki oon nirso jos ei tuo nainen ymmärrä omaa tasoa.

• Anonyymi

Tämä pullukka tulee olemaan vuosia yksin kun ei hänelle kukaan kelpaa.

• Tottakai saa olla. Tuskin itsellesikään kelpaa kuka tahansa.. ai mutta sehän on eri jutska..🙄

• Anonyymi

Joo mutta hän ei ymmärrä että hän on pullukka. Hänelle pitäs kelvata tavallinen pullukka mies.

• Anonyymi

Tai ymmärtää, mutta ymmärtää myös sen, että on muutakin kuin ulkonäkö. Pinnalliset miehet luulee, että naiset ovat pelkkä ulkokuori.

• Anonyymi

Missä kohtaa hän muuten sanoi, ettei tavallinen pullukkamies kelpaisi hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa hän muuten sanoi, ettei tavallinen pullukkamies kelpaisi hänelle?

Varmasti kelpaakin.. mutta silti hän on sinkkuna. Mulle kelpaisi pullukka nainen mutta ei semmoista löydä mistään.

• Anonyymi

Ei ihme että sinkkuja on. Ketään ei kohta kelpaa. Ihmeellistä tämä touhu.

• Jokainen voi tietenkin olla niin nirso tai mitä vaan kun haluaa. Hassua tuossa on vain se, että olisi varmaan aika paljon helpompaa ymmärtää ansaitsevansa parempaa _ennen_ kuin tekee pari lasta jonkun huonomman kanssa. Voin toki olla väärässäkin.

• Anonyymi

Tää nainen on päässyt eroon eksästä ja voi kuitata asian, että se oli huono suhde. Mies ilmeisesti kuitenkin ihan Ok, koska lapset tapaavat säännöllisesti isäänsä. Aivan totta, miksi piti huonoon suhteeseen ne lapset synnyttää?

Itsekkyyttä paljon liikkeellä, onko se nykyaikaa että jos huono suhde ja vaikka perhe ehditty perustaa, ei suhteen eteen tehdä asioita vaan vaihdetaan kumppani toiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tää nainen on päässyt eroon eksästä ja voi kuitata asian, että se oli huono suhde. Mies ilmeisesti kuitenkin ihan Ok, koska lapset tapaavat säännöllisesti isäänsä. Aivan totta, miksi piti huonoon suhteeseen ne lapset synnyttää?

Itsekkyyttä paljon liikkeellä, onko se nykyaikaa että jos huono suhde ja vaikka perhe ehditty perustaa, ei suhteen eteen tehdä asioita vaan vaihdetaan kumppani toiseen.

Voihan se yksittäistapauksessa onnistua. Onnea!

Mutta yleisemmin se olisi erikoista, että huonojen suhteiden jäsenistä uudelleensekoituksella tulisikin hyvien suhteiden jäseniä. Kun siinä vaiheessa kuitenkin on minun lapsia, sinun lapsia ja mahdollisesti yhteisiä lapsia kuviota hämmentämässä. Vielä kun ennen suhdetta pitäisi ehtiä tutustua.

• Anonyymi

Niin, ihmisethän ei koskaan muutu. Sinäkin olit katkera besser wisser jo kymmenen vanhana. Samoin kuin kaksikymppinen uros tietää olevansa kymmenen vuoden päästä eturauhasvaivainen juoppo. Kyllähän jokainen TIETÄÄ oman ja toisten elinkaaren alusta loppuun asti jo munasolusta lähtien ja sen mukaan elämänsä elää.

- Exp

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Voihan se yksittäistapauksessa onnistua. Onnea!

Mutta yleisemmin se olisi erikoista, että huonojen suhteiden jäsenistä uudelleensekoituksella tulisikin hyvien suhteiden jäseniä. Kun siinä vaiheessa kuitenkin on minun lapsia, sinun lapsia ja mahdollisesti yhteisiä lapsia kuviota hämmentämässä. Vielä kun ennen suhdetta pitäisi ehtiä tutustua.

Tarkoitin aloituksen esimerkkinaista, kirjoitin epäselvästi.
        Mut ainahan onnea tarvitaan, kiitos.

Häiritsee nykyihmisissä juuri tuo mihin viittaat, eli että ihmiset hakevat ongelmia perhesekoituksilla mikä lähtökohtaisesti on jo peestä.

Kun ei haluta tehdä mitään suhteen eteen, luovutetaan vain ja lapset kiikutetaan vuoroviikoin vanhemmalta toiselle.

Jos tyrii sen elämän antaman parisuhteen jossa on ehditty perhe perustaa ja lapsia saada, eikö reilua olisi sit olla ilman? Tai ainakin kasvatella lapset ensin aikuisikään ja lähteä vasta sitten uutta kumppania hakemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häiritsee nykyihmisissä juuri tuo mihin viittaat, eli että ihmiset hakevat ongelmia perhesekoituksilla mikä lähtökohtaisesti on jo peestä.

Kun ei haluta tehdä mitään suhteen eteen, luovutetaan vain ja lapset kiikutetaan vuoroviikoin vanhemmalta toiselle.

Jos tyrii sen elämän antaman parisuhteen jossa on ehditty perhe perustaa ja lapsia saada, eikö reilua olisi sit olla ilman? Tai ainakin kasvatella lapset ensin aikuisikään ja lähteä vasta sitten uutta kumppania hakemaan.

Aika moni onkin ilman. Moni nainen jättäytyy markkinoilta ihan vapaaehtoisesti eron jälkeen ja jää kasvattamaan niitä lapsia. Ei heistä tietenkään lehtijuttuja saa, kun ovat käytännössä näkymättömiä ja riitaisista uusperheistä saa hyviä otsikoita.

Tosiasiassa yksinäisyys on lisääntynyt valtavasti tässä maassa. Naiset pärjää sen kanssa ilmeisesti miehiä paremmin, koska on ne lapset ja sosiaalinen verkosto parempi, mutta miehillä tuntuu olevan vaikeampaa. Koska jos ei leskiä lasketa, niin jokaista eronnutta yh-äitiä kohden on myös eronnut mies, jolla on myös ne lapset. Miehet vaan kovin heppoisesti yrittävät unohtaa tuon asian sitä uutta naista metsästäessään.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, ihmisethän ei koskaan muutu. Sinäkin olit katkera besser wisser jo kymmenen vanhana. Samoin kuin kaksikymppinen uros tietää olevansa kymmenen vuoden päästä eturauhasvaivainen juoppo. Kyllähän jokainen TIETÄÄ oman ja toisten elinkaaren alusta loppuun asti jo munasolusta lähtien ja sen mukaan elämänsä elää.

- Exp

Voihan ihmiset kai muuttua. Mutta siitä huolimatta ihmettelen, jos huonojen suhteiden ihmisistä uudella jaolla kovin yleisesti kuoriutuu niin hyviä. Ehkä siitäkin sitten löytyy kokemuksia, että suhteeseen löytyy ihan helmi vaikka se aiemmassa suhteessaan oli aika kelvoton.

• Anonyymi kirjoitti:

Onnea se jutun nainen tarvitsee. Koska aika epätodennäköiseltä se kuulostaa, että parisuhteen aloittaminen noilla lähtökohdilla olisi kovin helppoa. Kun ei se aina ole helppoa ns. ekalla kierroksellakaan.

Mä taipuisin ja aika herkästi sille kannalle, että lapset hoidetaan isoiksi sen kanssa yhdessä tai erikseen, jonka kanssa ne on tehtykin. Ainakaan mitään kiirettä uuteen suhteeseen ei pitäisi.

Kun toisten suhteiden erityispiirteitä ei tunne, niin vaikea sanoa, milloin on luovutettu liian helposti.

• Anonyymi

Ainoa tapa millä nainen oppisi ei-nirsoksi olisi se että hän pääsisi vain melko harvoin tutustumaan keneenkään. Kuten tiedämme niin se on todella harvinainen tilanne.

• Anonyymi

Kyllå on.. naiset ei halua tutustua mieheen. Yritin tuota naista.. mutta hän ei ikinä ottanut yhteyttä ja häntä ei kiinnostanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllå on.. naiset ei halua tutustua mieheen. Yritin tuota naista.. mutta hän ei ikinä ottanut yhteyttä ja häntä ei kiinnostanut.

Olit varmaankin liian hyökkäävä ja ahdistava?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit varmaankin liian hyökkäävä ja ahdistava?

Voi olla. Mutta enää tuo nainen ei kiinnosta.

• Anonyymi

Tuo nainen on pullukka eikä kaunotar. Vaikuttaa olevan vain tosi nirso.. kelpaa vain top 10 mies.

• Anonyymi

Jokainen saa olla nirso ja tiettyyn rajaan kannattaakin olla. Ei omaa elämäänsä kannata tuhlata sellaisiin juttuihin, joissa on vain tyytymätön.

• Anonyymi

Tottakai. Mutta tuo nainen kelpaisi hyvin. Vaikuttaa nainen vain olevan nirso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jos sulle kelpaisi, mutta sä et kelpaa itse, niin nainen on nirso? :-D Olet lapsellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että "kelpaa" ei todellakaan tarkoita, että siinä olisi automaattisesti hyvä olla. Kyllä ihan jokainen jollekin kelpaa. Eri juttu sitten, että onko siinä kelpaamisessa välttämättä oikeasti mitään positiivisia puolia. Omaa ainutkertaista elämäänsä kun ei tosiaankaan kannata tuhlata. Teiltä nirsoilua arvostelevilta tuntuu aina tuo unohtuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jos sulle kelpaisi, mutta sä et kelpaa itse, niin nainen on nirso? :-D Olet lapsellinen.

No nainen on tavallinen pullukka piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nainen on tavallinen pullukka piste.

Mikäs sinä olet? Omituinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sinä olet? Omituinen?

Jep. en ole löytänyt sitä oikeeta vielä joka hyväksyy mut tälläsenä ku olen.

• Anonyymi

En kyllä näe itse unessa jotain todellisen elämän söpöjä tyttöjä.
      Hauskaa olisi kyllä ehkä nähhä joitain ;)

Treffipalvelu;: Älä Kieltäydy Treffeistä kahdesti :)

• Anonyymi

Kyllä minulle kelpaisi tuo nainen. On mun tyyppiäki.. mutta hänelle ei vain kelpaa.

• Anonyymi

Ei taida ollakkaa mun tyyppiä.. outo vartalo.

• Anonyymi

Ei hätää. Hän ei menetä sinussa mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hätää. Hän ei menetä sinussa mitään.

En minäkään menetä mitään. On ihan erilainen maku.

• Anonyymi

Allu, tuo on normaali nainen jolla on normaalisti kehittyneet aivot. Hän ei ole lapsen tasolla oleva kuten sinä. Joten tietenkään hän ei ole sun tyyppiä eikä siksi kiinnostunut sun kanssa tutustumaan.

Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että normaalit naiset ei kiinnostu lapsen tasolle jääneestä epänormaalista miehestä?
        Itseäsi vaan kiusaat kun yrität iskeä tavallisia naisia, tiedät hyvin itsekin etteivät he koskaan sinusta tule kiinnostumaan. Keskittyisit etsimään kaltaistesi joukosta seuraa niin saattaisi löytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allu, tuo on normaali nainen jolla on normaalisti kehittyneet aivot. Hän ei ole lapsen tasolla oleva kuten sinä. Joten tietenkään hän ei ole sun tyyppiä eikä siksi kiinnostunut sun kanssa tutustumaan.

Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että normaalit naiset ei kiinnostu lapsen tasolle jääneestä epänormaalista miehestä?
        Itseäsi vaan kiusaat kun yrität iskeä tavallisia naisia, tiedät hyvin itsekin etteivät he koskaan sinusta tule kiinnostumaan. Keskittyisit etsimään kaltaistesi joukosta seuraa niin saattaisi löytyä.

No kyllä mä tajuan. No eipä mun tarvi naisia miettiä enää koskaan kerta kaikki jauhaa pelkkää paskaa. Mulla on oikein hyvin asiat ja käyn vakituisesti töissä. En ole lapsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä mä tajuan. No eipä mun tarvi naisia miettiä enää koskaan kerta kaikki jauhaa pelkkää paskaa. Mulla on oikein hyvin asiat ja käyn vakituisesti töissä. En ole lapsi.

Haukkukaa välillä saatana muita ihmisiä. Mä en tod jaksa välittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä tuo nainen mua kiinnosta yhtään. Aika money tavallisetki miehet elävät yksinäisenä elämänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan käyn normaalien ihmistenkaa töissä. En ole vammainen. Ihan katselen normaalia naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan käyn normaalien ihmistenkaa töissä. En ole vammainen. Ihan katselen normaalia naista.

Aika paljo täälä haukutaan miehiä tyhmiksi.

• Anonyymi

Nainen siis ollut jonkun jännämiehen kanssa joka oli komea ja joutui huonosti kohdelluksi ja nyt sitten alkaa nirsoilemaan ja haluaa vielä komeamman miehen koska miehen ulkonäkö on tärkeintä. Ei se itsetunto parane sillä että valitsee lkonäön perusteella niitä miehiä.

• Anonyymi

Missä kohtaa hän selitti valitsevansa miehiä ulkonäkö tärkeimpänä kriteerinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa hän selitti valitsevansa miehiä ulkonäkö tärkeimpänä kriteerinä?

Ei tuo nainen edes kovin kaunis ole..aika iso pullukka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo nainen edes kovin kaunis ole..aika iso pullukka.

Mutta missä kohtaa hän kertoi miehen ulkonäön olevan tärkeintä?

Minä en löytänyt sellaista kohtaa hänen kertomuksestaan. Ri siinä myöskään kerrottu exän olevan komea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta missä kohtaa hän kertoi miehen ulkonäön olevan tärkeintä?

Minä en löytänyt sellaista kohtaa hänen kertomuksestaan. Ri siinä myöskään kerrottu exän olevan komea.

”Ei” siinä myöskään…..

• Anonyymi

No, oppia ikä kaikki, ensimmäinen prinssi taisi olla sammakko ja nyt sitten jotain muuta haussa. Ehkä siitä omasta itsestä kannattaa aloittaa kuitenkin, että vetoaa haluamansa kaltaisiin tyyppeihin.

• Anonyymi

"Mies ei voi olla nirso koska sitten ei saa ketään. Miehellä pitää olla komea ulkonäkö että saa tuollaisen pullukka naisen."

Hyvin tyypillinen miehen vastaus.
      Pitää huolia mitä vaan jotta ei jää yksin.
      Miksi ihmeessä niin valtavan iso joukko miehiä on noin läheisriippuvaisia?
      Ollaan kuin eksyneet pikkupojat itkemässä äidin helmojen perään. Tarraudutaan lähimpään naispuoliseen henkilöön turvaa hakien?

Missä on se niin kovasti mainostettu miehuus? Haukkua osataan ja solvata. Osataan uhota ja lyödä ja raiskata, mutta yksin ei osata olla hetkeäkään!
      Miksi miehet ovat noin heikkoja?
      Heikko saa ja pitääkin olla terveellä tavalla mutta tuo ei ole tervettä. Jotain on jääty vaille jo elämän alkumetreillä ja sitä turvattomuutta koetaan vielä isoina miehinä.

Opetelkaa ensin tuntemaan itsenne. Opetelkaa olemaan yksin ja itsenäisiä. Sitten kn tunnette olevanne sinut itsenne kanssa, turvassa ja tasapainossa yksin, sitten vasta alkakaa miettiä sitä kumppanin löytämistä. Läheisriippuvaisen kanssa harva jaksaa ja jos jaksaakin, koko suhde ontuu pahasti eikä taatusti ole onnellinen.

• Anonyymi

No naiset tietenkin osaa olla yksin. Ei naiset tarvi läheisyyttä ja seksiä. Naiset pärjää yksin. Kyllä minä ainaski kaipaan naista. 3 v ollu jo sinkkuna eikä tämä kivaa ole. Mieluiten olisin parisuhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No naiset tietenkin osaa olla yksin. Ei naiset tarvi läheisyyttä ja seksiä. Naiset pärjää yksin. Kyllä minä ainaski kaipaan naista. 3 v ollu jo sinkkuna eikä tämä kivaa ole. Mieluiten olisin parisuhteessa.

Noinhan se on. Halata voi vaatteet päällä, mutta kiinnostus seksiin loppunut yli kymmenen vuotta sitten. Ikäiseni mies vain kaveriksi, ei kannata kuvitella, että mieli seksin suhteen muuttuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on. Halata voi vaatteet päällä, mutta kiinnostus seksiin loppunut yli kymmenen vuotta sitten. Ikäiseni mies vain kaveriksi, ei kannata kuvitella, että mieli seksin suhteen muuttuisi.

No ei tässä ole itekkää saanut seksiä.. toisilla on vakiopanot. itellä ei koskaan ollut. ei naiset halua mua panna.. kaikenmaailman jännämiehiä ne panee. Pitäs maksaa huorasta että saa, mutta jotenki se ajatus ei nyt nappaa. Olen sitte mieluiten yksin.

• "Miksi ihmeessä niin valtavan iso joukko miehiä on noin läheisriippuvaisia?"

Kyllähän uudessa parisuhteessa ensimmäiset vuodet ovat tiivistä yhdessäolon aikaa.
        Sinun näkemyksesi saattaa olla oikea, mutta kovin jyrkkä ja tuomitseva. Aivan kuin olisi sairasta haluta pitää toisesta kiinni ja tuntea elämässään hetken aikaa rakkautta.

Tietysti jos parisuhde alkaa yhtä viileänä kuin 20-vuotias avioliitto, pettymyksiä tulee vähemmän.

• Anonyymi

Ei kelpaisi minulle tuollainen nainen.

• Anonyymi

Läväytäppä oma lärvisi ja mielellään vartalokuva kanssa, niin saadaan ihan porukalla äänestää kenelle sinä kelpaisit..

Voi Jeesus mitä idiootteja täällä pyörii..
        Luuletteko te olevanne jokaisen naisen märkiä päiväunia? Koittakaa kasvaa vähän.. Hävettää näiden puolesta, jotka kuvittelee olevansa Jumalasta seuraavia..
        Ja ihan turha ruveta nillittämään, että naiset ne vasta kranttuja on.. Pakkoko teidän on kuolata niiden silari/irtoripsimimmien perään? Miten olis kiltti, hellunen, normaalin näköinen naapurintyttö, joka ei pidä niin suurta meteliä itsestään?
        Hitto vieköön tätä touhua täälä 😠

• Anonyymi

Tolla naiselle kelpaa vain komea top 10 mies.

• Anonyymi

Komea top 10 jännämies.

• Anonyymi

Synkkä ei sohvaperunalle

• Anonyymi

Tuo nainen on tosi nirso.. hänelle ei kelpaa ketään.

• Anonyymi

Voisimme todeta samalla, että naiset ovat pinnallisia, koska nuori ja varakas miesmalli kiinnostaa kaiken ikäisiä naisia enemmän kuin varaton, keski-ikäinen, kaljamahainen, kaljuuntuva, työtön, hygieniastaan huolehtimaton, mielenterveysongelmainen, vanhempiensa kanssa edelleen asuva ja sosiaalisesti rajoittunut mies.

• Anonyymi

Suomi naiset on maailman nirsoimpia. Treffeille pääsee vain jos on pitkä ja komea rikas top 10 mies.

• Anonyymi

Olen pitkä ja söpö. käyn töissä.. ei rikas tarvitse olla.. harva mies on rikas.

• Anonyymi

saa olla ihan rauhassa nirso

• Anonyymi

Monet naiset on nirsoja.. tämäki pullukka nainen.. ei kovin nätti. mutta menettelee.. kai tuota panisi. Mutta mistä sen naisen saisi.

• Anonyymi

Pidä Allu turpasi kiinni. Sulla on kaikista vähiten varaa arvostella ketään ja valikoida naisia pelkäksi säälipanoksi. Tämäkin nainen on sua valovuosia parempitasoinen, vaikka hän painaisi 300 kiloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä Allu turpasi kiinni. Sulla on kaikista vähiten varaa arvostella ketään ja valikoida naisia pelkäksi säälipanoksi. Tämäkin nainen on sua valovuosia parempitasoinen, vaikka hän painaisi 300 kiloa.

Just joo. naurettavaa pelleilyä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksa välittää tommosesta paskanjauhamisesta.. toisilla on aika paha olla :D.

• Anonyymi

En tiedä toisille ei vain ole tarkoitettu ketään.. tai sitten se tulee joskus jos on tullakseen.. emmä tiedä.. kovin helposti toiset löytää.. kyllä se ainaski turhauttaa usein kun näkee pariskuntia... siis kun itse on jatkuvasti yksin ja kovasti toivois että olis vierellä kiva tyttö :D.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂 Ei oo sullakaan näköjään järkevää tekemistä.

• Anonyymi

Ei tuollainen jännämiehen käyttämä nainen saa olla nirso. Haluaa silti uuden jännämiehen koska ei kiltti kunnollinen mies kelpaa.

• Anonyymi

Vaan kun on. Mitä teet asialle?

• Anonyymi

No ei ihme että monet on sinkkuja joo.. tasot ei kohtaa ja kohta ei kukaan kelpaa.. kun vaaditaan liikoja ja kaikkee.. siis parempi yksin aina ikuisesti kaiketi.

• Anonyymi

Tottakai saa! Nainen on aina kunnioituksen arvoinen😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      89
      6029
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3219
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      212
      2216
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1961
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      35
      1897
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1833
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1740
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      20