Joidenkin naisten aiheeton alemmuudentunto, muistoja menneiltä ajoilta.

Vielä on joitakin erehtyneitä siskoja, joiden asenteet periytyvät menneiltä ajoilta, jolloin pidettiin oikeutettuna naisten julmaa sortoa. Näissä oloissa naisen kannatti olla hiljaa, jos pyrki tulemaan hyväksytyksi sovinistimiesten maailmassa.

Ei vastakkaisenkaan sukupuolen moittiminen tuo tulosta, mutta aktiivisuuden jättäminen seurustelussa johtaa katastrofiin ja lopulta yksinäisyyteen.

Nykyiset sivistyneet miehet huomaavat aktiiviset naiset ja tuntevat heitä kohtaan erityistä mieltymystä. Ei siis kannata teeskennellä ujoa. Naiset eivät ole missään suhteessa vähempiarvoisia kuin miehet, mutta monessakin parempia, ennen kaikkea sitkeydessä. 🌹👀

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juurikin näin.

Nainen on kuin bambu: taipuu muttei katkea.

Fiktiivinen Donnani on kyllä tällä hetkellä hieman masiksessa. Syytä ei tiedetä.

(hirn)

• Fiktiiviset Donnat ovat kyllä helpompia kuin todelliset. Tarvitsee vain päättää ja masis on ohi.

• Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

Fiktiiviset Donnat ovat kyllä helpompia kuin todelliset. Tarvitsee vain päättää ja masis on ohi.

Todellakin.

Tuo oli hyvä pointti. Joskus sitä ei näe metsää puilta.

(hihitystä)

• Anonyymi

Heiluta kättä tytöille jos näet, vapaalla ranteella sillä tavoin poikittaittaisesti heiluta tervehtien, hassun näköistä juttua sitten.

• Tuo alemmuudentunto näkyy sitten miesvihana. On helpompi vihata kuin ottaa itse vastuuta omasta elämästään.

• Vain väärää aikaa elävä tyttö voi erehtyä vihaamaan. Heitä on yhä vähemmän.

• Anonyymi

Ehkä muistoja menneiltä ajoilta tai ...? Alla miehen ajatelmia.

Meitä on moneksi. Sortoa tapahtuu edelleen, mut onko se enää sukupuoleen liittyvää niin kuin aiemmin, tuskin? Enemmän ihmiset pelaa oma etu edellä asioita, jolloin sortoa tapahtuu, jos siihen annetaan eväät ja mahdollisuudet toimia näin?

Huonompi osaiset ovat yleensä taloudellisesti huonommassa asemassa olevia. Epäonnistuneita tai huonon menneisyyden kovettamia ja vähemmän hyvään uskovia ihmisiä. Menestyneissä on joukossa myös näitä pahantahtoisia hyväksikäyttäjiä, jotka hyödyntävät huonompiosaisia oman tilanteen maksimoimiseen.

Häikäilemätön, säälimätön, raukkamainen käytös mahdollistaa ahneuksissaan pahuuden voimalla oman edun maksimoimisen. Siksi voi hyvin todeta myös, että raha on valtaa. Elämä opettaa toisille enemmän elämän raadollisuuden ja toisille mahdollisuuden pärjätä paremmin elämässä. Kaikki voi olla pienistä elämän eteen tuomista mahdollisuuksista kiinni, uskooko enemmän hyvään vai pahaan?

Ikävät asiat syö uskoa paremmasta ja onnistumiset auttavat näkemään enemmän hyviin asioihin ja mahdollisuuksiin paremmasta. Itse oppinut ajattelemaan asioita optimistisemmin. Pienistä asioista voi saada jo hyvää mieltä aikaan, hyvien asioiden kautta niitä on paremmat mahdollisuudet saada kokea myös enemmän. Kaikki on lopulta itsestä kiinni.

Opi tuntemaan itsesi paremmin, epäonnistumisetkin ovat opettavaisia ja ihminen on erehtyväinen. Näistä yleensä oppii paremmin (erehdyksen kautta). Elämä ottaa, mut malttamalla myös antaa paljon, kun jaksaa vain yrittää, eikä luovuta helpolla. Kaikkia ei tarvi miellyttää, eikä kaikkien kanssa tule toimeen, olemme kaikki yksilöitä, se hyvä muistaa. Itsekin tullut enemmän erakkomaisemmaksi, vastoinkäymisten myötä.

Optimistina kuitenkin haluan uskoa hyvään enemmän kuin kohtaamaani pahaan. Oleellista kaikessa on olla luovuttamatta ja uskoa mahdollisuuksiin pärjätä ja menestyä tekemisissään. On asioita, jotka tuo hyvää mieltä ja nautintoakin, minulle se on mm. pyöräily. Jollekin toiselle se on jotain ihan muuta.

• En vähääkään yritä peittää, että naisen kauneus on mielestäni suurinta kauneutta ja korkeinta kiihottaavaa. Selittämisen, valehtelimisen ja jonkin varjolla puhumisen aika on lopullisesti ohi.

Vaikka seurustellessani tytöt olivat tavallaan mukautuvaisia, OMA-ALOTTEISIA he heivät kuitenkaan koskaan olleet. Kyllä, kyllä se vaivasi minua. Kun löysin suloisen vaimoni, joka HETI neuvoi minua, kuinka häntä voi hyväillä, olin jo myyty mies.

Puhuin siitä, kuinka ENNEN odotettiin, että nainen olisi pidättyväinen. Nykyiset hienostuneet ja korkeasti sivistyneet naiset kuulevat tästä enää vähentyviä sovinistisikojen törkeyksiä. Jotkut törkeyksiä enää noteeraavat, mutta siskojen enemmistö on jo ohittanut sen.

• Anonyymi

Mainitsiko joku sanan sitkeys?

• Pitkäaikainen kokemus osoittaa, että naisen sekä sielun- että ruumiinvoimat ovat laadukkaammat kuin keskimäärin miehillä. Sitä ei ole syytä piilottaa vaan korostaa. Heikosti olisi minunkin käynyt, jos en olisi edelleen laatusiskon kanssa naimisissa. 🌹👀

• Juuri sitkeys oli olevinaan miehinen ominaisuus, joka ei naisille muka kuulunut.

Juuri se on todellisuudessa naisten ominaisuus. Jotkut tytöt vain ovat omineet vuosisatuhantiseen sortoon periytyneet asenteet niin tarkoin, etteivät vieläkään ymmärrä, että he joutuvat valehtelemaan jopa tosiasiat.

• Niin no, eihän se aiheeton ole, vaan aiheutettu.. 🤗

• Suhteen alussa nainen saattaa ottaa alistuvan osapuolen roolin. Jotkut naiset jaksavat sitä roolia viikon, toisilla menee vuosia. Lopussa mies aina häviää.

Parempi elää sovussa kuin käydä ikuista valtataistelua.

• On toinenkin asenne, kuin valataistelu. Suloinen vaimoni on noudattanut sitä jo yli 50 wee:
        hellä ja ystävällinen rakkaus. 🌹👀

• ånyo kirjoitti:

On toinenkin asenne, kuin valataistelu. Suloinen vaimoni on noudattanut sitä jo yli 50 wee:
        hellä ja ystävällinen rakkaus. 🌹👀

Minä olen rakkaudessani joutunut neuvottelemaan erityissopimuksia oman mukavuuteni tähden. Enää ei ole pakko osallistua vaimon suvun kissanristiäisiin.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Minä olen rakkaudessani joutunut neuvottelemaan erityissopimuksia oman mukavuuteni tähden. Enää ei ole pakko osallistua vaimon suvun kissanristiäisiin.

En ole koskaan ollutkaan naimisissa vaimoni suvun kanssa, vaan suloisen vaimoni.

Yhtä luonnollista kuin on, ettei minulla ole velvollisuutta olla mukana hänen sukunsa äänekkäissä tilaisuuksissa, on ollut myös, että en ole pyrkinyt vähääkään estämään häntä menemästä niihin.

Tokihan jo se, että vaimoni sukulaisia on noin nelikertainen määrä omiini verrattuna, ja että olen jo luonnostaankin näitä tilaisuuksia kartteleva, on vaatinut myös ajattelemaan asiaa.

En ole itse koskaan ollut juhlakaluna muissa pippaloissa kuin omissa häissäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      70
      3900
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      161
      3513
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3119
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      191
      1895
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      27
      1737
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      44
      1736
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      23
      1724
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1684
    9. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19
      1587
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18