Jos saan naiseni tulemaan alle 5 minuutin, niin kumpi siinä silloin on hyvä seksissä?
Nämä hommat pitää hanskata, ettei turata turhaan.
-keinovaginamies-
Sänkytaidot
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen mielikuvitus. Tietäisitpä vain...
- Anonyymi
Kysyinkin teiltä, että kumpi siinä on hyvä? En suinkaan kuvittele että tämä olisi yksinomaan minun ansiotani.
-keinovaginamies-
Vibraattori?
- Anonyymi
Kyllä ihan luomumenetelmin meillä nainen hoituu. Eikä siinä kauan nokka tuhise.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan luomumenetelmin meillä nainen hoituu. Eikä siinä kauan nokka tuhise.
-keinovaginamies-Vaimollani on vibraattori, jossa on 7 erilaista liikerataa. Fyysisesti en pärjää sille, mutta saan toimia konemestarina.
- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Vaimollani on vibraattori, jossa on 7 erilaista liikerataa. Fyysisesti en pärjää sille, mutta saan toimia konemestarina.
Kuka on kapteeni? Entäs osallistuuko perämies toisinaan? 😀
Hyvä meno teillä.
-kvm- Anonyymi kirjoitti:
Kuka on kapteeni? Entäs osallistuuko perämies toisinaan? 😀
Hyvä meno teillä.
-kvm-Tosimiehellä on työkalulaukku, josta löytyy kaikki laitteet naisen kiihottamiseen.
Harvinainen nainen.
- Anonyymi
Voisiko käyttää myös sanaa helppo?
Siitä huolimatta hän ei ole minkäänlainen aktivisti tällä saralla, valitettavasti.
Voisiko käyttää myös sanaa helppo?
Siitä huolimatta hän ei ole minkäänlainen aktivisti tällä saralla, valitettavasti.
-kvm-Mistä sitä tietää, että on helppo. Voihan hän olla vaikka kuinka vaativa, vaikka nopeasti tulisikin.
- Anonyymi
kun ei voi koolla juhlia realiteetit laajeneen kehon pisteisiin,
- Anonyymi
Jos mies ei tajua miten naisen vagina toimii niin ei mies voi osata tyydyttää naista. Klitorista pitää osata koskea ja hyväillä niin naisen useimmiten saa sen orgasmin eikä siihen riitä 2 minuutin hyväily et nainen lämpenee vaan 20 minuuttia useimmiten menee. Rentouttava hieronta auttaa myös rentoutumaan ja pussailu niin naista tyydytetään.
Tuli mieleen kysymys....
Mihin on kiire?
Itseä likipitäen harmittaa, jos tulen, koska sitten pitää vähintään pitää tauko. Ja taas jos nainen saa heti 5 min päästä, hän monesti pienen hetken päästä voi jatkaa.
Mutta tärkeintä ei ole päämäärä, vaan matka.- Anonyymi
"Mutta tärkeintä ei ole päämäärä, vaan matka."
Moottoripyöräilystä sanotaan samaa 😉 - Anonyymi
Ei mihinkään jos niin päätetään, mutta joskus täytyy osata ripeästikin suoriutua, sekä naisen että miehen. Jos on kiire, niin silloin kiire, eikä näihin silloin koko iltapäivää turata.
Moottoripyöräilystä sanotaan samaa 😉Oikeastaan ihan kaikessa.... on vaan välietappeja. 😊👌
Anonyymi kirjoitti:
Ei mihinkään jos niin päätetään, mutta joskus täytyy osata ripeästikin suoriutua, sekä naisen että miehen. Jos on kiire, niin silloin kiire, eikä näihin silloin koko iltapäivää turata.
-kvm-Eikös kumpikin saa nopeammin valmista, kun ropeltaa itse?
- Anonyymi
Harvinaisen fiksu mies. Onnekas se nainen joka sinut löytää tai on löytänyt. Saatko oikeasti vai esittääkö päästäkseen pälkähästä?
- Anonyymi
Hyvä kysymys siellä, mutta pitäydyn uskossani että saa.
Hyvä kysymys siellä, mutta pitäydyn uskossani että saa.
-kvm-No näin naiskehossa elävänä tuota pakosti miettii, että noinkohan. Mutta minulla ei ole naisista kokemusta yhtään, niin en voi sanoa juuta enkä jaata tuohon.
Minä itse en ole kaikki naissukupuoleen syntyneet, mutta itse en 5 minuutissa saati sen alle saa mitään kuin oman käteni kautta.
Se oma käsi kun tuntee mut läpikotaisin ja löytää paremmin aina perille, kun toinen ihminen. Vaikka hyvin perehtynyt kumppanikin kyllä reitit osaa. :)- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
No näin naiskehossa elävänä tuota pakosti miettii, että noinkohan. Mutta minulla ei ole naisista kokemusta yhtään, niin en voi sanoa juuta enkä jaata tuohon.
Minä itse en ole kaikki naissukupuoleen syntyneet, mutta itse en 5 minuutissa saati sen alle saa mitään kuin oman käteni kautta.
Se oma käsi kun tuntee mut läpikotaisin ja löytää paremmin aina perille, kun toinen ihminen. Vaikka hyvin perehtynyt kumppanikin kyllä reitit osaa. :)Oltiin joskus ensikertoja sängyssä ja hän tuli tuolloin kiihkeämmän suutelemisen ja kokonaisvaltaisen kehon hyväilyn jälkeen, kun annoin kädellä hieman painetta alavatsalle ja kohotin nahkaa ylöspäin. Ehkä välillä vähän sieltä hellästi kiusoitellen. En silloinkaan kellottanut, mutta arvioni mukaan reilusti alle 10 min lähestymissuudelmasta.
Kyllä sen jo silloin tiesi että sanamukaisesti käsillä on keskimääräistä orgasmiherkempi naaras. Eli keskimääräistä kyvykkäämpi yksilö.
Koko keskustelun avaus tuli siitä kun joku nainen valitti ettei miehet kestä ja miehiltä ei saa hyvää seksiä. Halusin nostaa tikunnokkaan sen, että kysymys on myös naisen kyvyistä, niin rentoutumisen kuin herkkyyden osalta.
Oltiin joskus ensikertoja sängyssä ja hän tuli tuolloin kiihkeämmän suutelemisen ja kokonaisvaltaisen kehon hyväilyn jälkeen, kun annoin kädellä hieman painetta alavatsalle ja kohotin nahkaa ylöspäin. Ehkä välillä vähän sieltä hellästi kiusoitellen. En silloinkaan kellottanut, mutta arvioni mukaan reilusti alle 10 min lähestymissuudelmasta.
Kyllä sen jo silloin tiesi että sanamukaisesti käsillä on keskimääräistä orgasmiherkempi naaras. Eli keskimääräistä kyvykkäämpi yksilö.
Koko keskustelun avaus tuli siitä kun joku nainen valitti ettei miehet kestä ja miehiltä ei saa hyvää seksiä. Halusin nostaa tikunnokkaan sen, että kysymys on myös naisen kyvyistä, niin rentoutumisen kuin herkkyyden osalta.
-kvm-Melkoinen, mutta häntäkö ei seksi kiinnosta sitten?
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Melkoinen, mutta häntäkö ei seksi kiinnosta sitten?
Nykyään ikä 50 , vaihtarit takana ja mummotauti oireilee edelleen.
Sanotaan niin, että tietynlainen seksi menee kyllä, mutta riemurasia ei kestä sitä määrää penetraatioseksiä mitä minä olisin vailla. Siitä nimimerkki.
Nykyään ikä 50 , vaihtarit takana ja mummotauti oireilee edelleen.
Sanotaan niin, että tietynlainen seksi menee kyllä, mutta riemurasia ei kestä sitä määrää penetraatioseksiä mitä minä olisin vailla. Siitä nimimerkki.
-kvm-Okei. :)
- Anonyymi
Miten se silikonihärpäke tulee?
- Anonyymi
Jos alle viisi minuuttia menee, ei ole hyvä seksitaito ei. Seksi on nauttimista eikä hosumista.
- Anonyymi
Seksiä ei kannata harjoittaa kellon kanssa, se pilaa kaiken.
- Anonyymi
Nainen ei saa orgasmia 5 minuutissa vaikka miten hinkkaat se on varma asia. Esileikkii pitää harastaa usein 20-30 minsaa. Jotkut ei vaan tajua naisista mitään. Orgasmia nainen ei saa niin helposti kun luulette mutta ette tiedä mitään koska ette ole ollut parisuhteessa naisen kanssa.
- Anonyymi
Sinunkin pitää koettaa useammanlaisia versioita.
-kvm-
- Anonyymi
Mitätön puheinesi olet.
- Anonyymi
Nainen on parempi :)
- Anonyymi
Ensimmäinen joka tajusi jutun juonen.
-kvm- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen joka tajusi jutun juonen.
-kvm-Kokemuksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuksesta
Paatko munakellon soimaan, vai katotko kellosta
Ai niin, padistä tietysti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, padistä tietystiAikuisen ei tarvitse paljon kelloja katsella. Missä todellisuudessa sä elät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin, padistä tietystiJa niin. Olen riittävän hyvä sängyssä. Ei ole mun häpeä, ellei mies ole. Yhdessä kumminkin on parempi kuin erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725054
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703765- 1303230
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3362624Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932