Minne on kadonnut Wuppis?

Kellään tietoa? Vai onko hänkin lopettanut?

90

811

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se ylikuumeni palstaulistessaan polttaen proppunsa ja on nyt lataamossa. Eiköhän tuo tuttu ulina kohta taas jatku, kunhan lekurit saa ison remmin taas päälle 🤣

    • Anonyymi

      Olisiko tutkintavankeudessa siitä lipun laitosta?

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Lähti hakemaan hätääkärsiviä (raavaita miehiä) lihapatojen ääreen.


      • Anonyymi

        No ei ihme olisi


    • Olisitte kiltimpiä, jos noin kova ikävä sitä iskee.
      Eiköhän se tule pian🥰

      • Anonyymi

        😂👍

        xLiner


    • Anonyymi

      Ainakin sairaanhoitajat olivat todella killetä, eivät tietystikään pukeutuneet kiltteihin kuin Sean Connery.

      Koska tarvitsin rokotepisteessä erikoisia papereita, niin sairaanhoitaja johdatti erikoiseen takahuoneeseen jossa oli sitten lepohuone, kuin sellainen venytteleviä sairaanhoitajia lepäämässä vähän sellaisessa paikassa.l...

      • Nihän ne sairaahoitajat voi olla mutta mikä niistä tekee killereitä?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Nihän ne sairaahoitajat voi olla mutta mikä niistä tekee killereitä?

        Ei killereitä vaan kilttejä.


    • Anonyymi

      Minua huvitti mennä sitten sairaanhoitajan johdattamana johonkin takahuoneeseen tekemään asiapapereita.

      Tuio erityisestikin huvitti kun vähän kuin sairaanhoitajien sellainen erityinen lepopaikka ;D

    • Anonyymi

      Jos se on lähtenyt toisen kestotrollin, mömmömxxxällän vai mikä se oli, lemmenlomalle gayman-saarille? 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Sairaanhoitajien lepopaikka mihin veivät heh. Vartijoilla ei ole asiaa.

    • Anonyymi

      Joku palstamies vois kosia Wuppista, kun palstalle ilmestyy.

      • Se on varattu mutta voihan se olla sinkkukin jos on ukko löytänyt uuden.
        Eihän sitä kukaan jaksa kärkkäisiä mielipiteitä kyllä tuon mieskin oli lähtemässä kun sanoin rokotuksesta sille kun sillä on niin yleinen näkemys rokotustestaamisesta ollaan eri mieltä. Mies kokee hyväksi ettei testata rokotettuja ihan vaan sen vuoksi asia etenee.


        Oon ihan joka hengen säästämässä. Kyllähän se nyt ollaan eri ihmisiä.


      • Sanoin ihan suoraan että en silti ota rokotusta kunhan nyt ne monisairaille ja ikäille ne kolmannet eikä vain puhuisi jo antaisi voisi sitten harkita rokotusta.


      • Mieti vahvat mielipiteet voi erottaa.🙄
        Jos nyt oikeasti vielä jätetään, ne rokottamattomat testata korona, nehän voi kuolla tietämättä, onko korona kun pistetään vanhuuden piikkiin.


    • Anonyymi

      Kirjoituksista suuri osa on ilkeitä, ja senkin ymmärtää. Toivoisin kuitenkin, ettei kukaan vajoaisi alatyyliin.

      Ex-språkrådgivning

    • Wuppis takaisin, kannatetaan!

    • Tuntuu, että täältä on alkanut kadota yks sun toinen tai ainakin harventaa kirjoitteluaan ja moni sen jälkeen, kun MCXXL (entinen Jan ja oliko myös entinen She/He) räjähti. Itselläni oli jo vähän sitä ennen jo alkanu olla sellaiset tunnelmat, etten enää kauheasti jaksa täällä roikkua. Ja enpä ole kauheasti täällä sen jälkeen roikkunutkaan, paitsi silloin tällöin kuten nyt. On joten palsta alkanu kuolla tai jotain. Ei ole enää sitä samaa meninkiä kuin vielä esim. kesällä oli. Tosin, ei ole vain tän Sinkut-palstan ongelma, vaan koskee joitain muitakin palstoja täällä Kaksnelosessa.

      • Onko Jansku muka räjähtänyt? :-D

        Sen minäkin olisin halunnut nähdä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Onko Jansku muka räjähtänyt? :-D

        Sen minäkin olisin halunnut nähdä.

        Jep. Räjähti, taisi joku tai jotkut suututtaa häntä tällä palstalla tai kiusata. Aattelin kuitenkin, että hän on sellainen tyyppi, joka ei kauheasti räjähdä eli melko rauhallinen. Mää tykkäsin jutella hänen kanssaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Räjähti, taisi joku tai jotkut suututtaa häntä tällä palstalla tai kiusata. Aattelin kuitenkin, että hän on sellainen tyyppi, joka ei kauheasti räjähdä eli melko rauhallinen. Mää tykkäsin jutella hänen kanssaan.

        Juu, Janni ei räjähtele. Sanoo kyllä suorat sanat tai iskee haarukan kylkiluihin jos joku tulee tökkimään. Mutta itseään yleensä puolustelee, mikä oikein onkin.

        Monikin tykkää hänestä, hänessä on inhimillisyyttä. Mutta raatelijoita riittää. Kuten wuppiksenkin kohdalla. Ja monen, monen muun.


      • elisakettu kirjoitti:

        Juu, Janni ei räjähtele. Sanoo kyllä suorat sanat tai iskee haarukan kylkiluihin jos joku tulee tökkimään. Mutta itseään yleensä puolustelee, mikä oikein onkin.

        Monikin tykkää hänestä, hänessä on inhimillisyyttä. Mutta raatelijoita riittää. Kuten wuppiksenkin kohdalla. Ja monen, monen muun.

        Nyt oli erittäin suorapuheinen, jopa kiroili. Oikein hämmästyin, kun hänellä pinna katkesi. Meinasin sanoa, että hillitse itsesi, ettei tule porttikieltoa tänne. Sanoi sitten, että lähtee itse pois vapaaehtoisesti. Harmi, että näin kävi, mutta jospa hän tulee vielä joskus takaisin niin kuin yleensä ennenkin on tullut jossain vaiheessa.

        Juu, täällä Kasnelosessa on aina joitain, jotka kohtelee toisia enemmän tai vähemmän huonosti. Aina jollain on joskus jotain vastaan sanomista oli aihe mikä tahansa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Nyt oli erittäin suorapuheinen, jopa kiroili. Oikein hämmästyin, kun hänellä pinna katkesi. Meinasin sanoa, että hillitse itsesi, ettei tule porttikieltoa tänne. Sanoi sitten, että lähtee itse pois vapaaehtoisesti. Harmi, että näin kävi, mutta jospa hän tulee vielä joskus takaisin niin kuin yleensä ennenkin on tullut jossain vaiheessa.

        Juu, täällä Kasnelosessa on aina joitain, jotka kohtelee toisia enemmän tai vähemmän huonosti. Aina jollain on joskus jotain vastaan sanomista oli aihe mikä tahansa.

        No kyllä tänne kirosanojakin mahtuu. Ne ei nyt yksin vahingoita toista osapuolta, kuin jonninjoutavat mustamaalauskampanjat ja muut lietsonnat.

        Janin ei tarvitsisi perääntyä. Hänellä nyt lienee selkärankaa enempi kuin monella muulla hillerillä täällä.


      • Kesällä ihmiset vapaalla.


      • elisakettu kirjoitti:

        Juu, Janni ei räjähtele. Sanoo kyllä suorat sanat tai iskee haarukan kylkiluihin jos joku tulee tökkimään. Mutta itseään yleensä puolustelee, mikä oikein onkin.

        Monikin tykkää hänestä, hänessä on inhimillisyyttä. Mutta raatelijoita riittää. Kuten wuppiksenkin kohdalla. Ja monen, monen muun.

        Höpö höpö se on täällä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Höpö höpö se on täällä.

        Kyllä minä sen tiedän. Mutta ei ollut mun asia toitottaa sitä.


      • Anonyymi

        Totta kun mcxll katosi niin katosi monia monia nimimerkkejä kuten wuppis harmis peris intercutrice välimerkitön partis norppa tositypy yksinkertainen blondi darkfear ym ym yks ihminen on kerkeeväinen taisi vapautua vankilasta


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        No kyllä tänne kirosanojakin mahtuu. Ne ei nyt yksin vahingoita toista osapuolta, kuin jonninjoutavat mustamaalauskampanjat ja muut lietsonnat.

        Janin ei tarvitsisi perääntyä. Hänellä nyt lienee selkärankaa enempi kuin monella muulla hillerillä täällä.

        Oletko varma jospa hän kuuluu selkärangattomiin otuksiin ja omituisten otusten kerhoon samaan kuin trölli peikkokin


      • elisakettu kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän. Mutta ei ollut mun asia toitottaa sitä.

        Niinpä mutta annat ymmärtää ettei ole.
        Olisit voinut ihan rehellinen olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma jospa hän kuuluu selkärangattomiin otuksiin ja omituisten otusten kerhoon samaan kuin trölli peikkokin

        Äläs nyt viisastele siinä höpsö.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        No kyllä tänne kirosanojakin mahtuu. Ne ei nyt yksin vahingoita toista osapuolta, kuin jonninjoutavat mustamaalauskampanjat ja muut lietsonnat.

        Janin ei tarvitsisi perääntyä. Hänellä nyt lienee selkärankaa enempi kuin monella muulla hillerillä täällä.

        "No kyllä tänne kirosanojakin mahtuu. Ne ei nyt yksin vahingoita toista osapuolta, kuin jonninjoutavat mustamaalauskampanjat ja muut lietsonnat."

        Niin kuin jannin omat mustamaalauskampanjat?

        "Janin ei tarvitsisi perääntyä. Hänellä nyt lienee selkärankaa enempi kuin monella muulla hillerillä täällä."

        Kukahan se on se hilleri?

        -harmiseikirj-


      • valtakunta kirjoitti:

        Niinpä mutta annat ymmärtää ettei ole.
        Olisit voinut ihan rehellinen olla.

        Eri mieltä tästä. En antanut ymmärtää. Jätin vain sanomatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "No kyllä tänne kirosanojakin mahtuu. Ne ei nyt yksin vahingoita toista osapuolta, kuin jonninjoutavat mustamaalauskampanjat ja muut lietsonnat."

        Niin kuin jannin omat mustamaalauskampanjat?

        "Janin ei tarvitsisi perääntyä. Hänellä nyt lienee selkärankaa enempi kuin monella muulla hillerillä täällä."

        Kukahan se on se hilleri?

        -harmiseikirj-

        Jannin omat mustamaalauskampanjat? Mitähän mahdat tarkoittaa? Jos otat taas sen ikivanhan jutun esille niin en kommentoi, koska te olette keskutelleet sen keskenänne jo ajat sitten ja tarpeeksi monta kertaa.

        Hillerit vai? Jätänpä nimillä mainitsematta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Eri mieltä tästä. En antanut ymmärtää. Jätin vain sanomatta.

        Eiköhän Norppa83
        Näe ihan itsekin, mikä on valheelisen kuvan antamista.
        Toinen ajattelee täältä kaikki lähtee vaikka totuus on toinen.

        Mutta emme tarvitse tästä enempää harmis kirjoitti erittäin hyvän kysymyksen?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Jannin omat mustamaalauskampanjat? Mitähän mahdat tarkoittaa? Jos otat taas sen ikivanhan jutun esille niin en kommentoi, koska te olette keskutelleet sen keskenänne jo ajat sitten ja tarpeeksi monta kertaa.

        Hillerit vai? Jätänpä nimillä mainitsematta.

        Jutut ei vanhene niin kauan kuin ei rikosta pyydetä anteeksi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        "No kyllä tänne kirosanojakin mahtuu. Ne ei nyt yksin vahingoita toista osapuolta, kuin jonninjoutavat mustamaalauskampanjat ja muut lietsonnat."

        Niin kuin jannin omat mustamaalauskampanjat?

        "Janin ei tarvitsisi perääntyä. Hänellä nyt lienee selkärankaa enempi kuin monella muulla hillerillä täällä."

        Kukahan se on se hilleri?

        -harmiseikirj-

        Minusta on hyvin hyvä asiallinen kysymys. 🥰
        Kiva kun näen sinua jos olet siinä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Eiköhän Norppa83
        Näe ihan itsekin, mikä on valheelisen kuvan antamista.
        Toinen ajattelee täältä kaikki lähtee vaikka totuus on toinen.

        Mutta emme tarvitse tästä enempää harmis kirjoitti erittäin hyvän kysymyksen?

        En katso, että se olen minä, joka informoin Janin tekemisiä. Jokainen voi opetella hänen liikkuvuuden päättelemään itse.

        Ja tuolla aiemmalla nimimerkillähän hän on poistunut. Oma valinta.

        Älä viitsi puhua valehtelusta, kun se on ylireagoimista.

        Joo, Harmikselle vastasin, kuten luettavissa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minusta on hyvin hyvä asiallinen kysymys. 🥰
        Kiva kun näen sinua jos olet siinä.

        Niin minustakin kun tuossa näytettiin kääntävän nyt ihan marttyyriksi ilman aihetta, jos itsensä kiihdyttää itse niin ei se muiden vika ole ja pitää ottaa vastuu omista tunteistaan niin kuin disse sanoisi.

        Ihan olen tässä mutta nyt pitää lähtä nukkumaan, hyviä öitä sinnekin :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jutut ei vanhene niin kauan kuin ei rikosta pyydetä anteeksi.

        -harmiseikirj-

        Oletko sinä oppinut pyytämään anteeksi?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Oletko sinä oppinut pyytämään anteeksi?

        Minulla ei mustamaalauskampanjan kohteena, siis uhrina, ole mitään anteeksi pyydettävää.

        Hyviä öitä ketullekin, meen nukkumaan.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei mustamaalauskampanjan kohteena, siis uhrina, ole mitään anteeksi pyydettävää.

        Hyviä öitä ketullekin, meen nukkumaan.

        -harmiseikirj-

        Elä vielä mene, olisi yksi hamsteri-aloitus tuolla :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        En katso, että se olen minä, joka informoin Janin tekemisiä. Jokainen voi opetella hänen liikkuvuuden päättelemään itse.

        Ja tuolla aiemmalla nimimerkillähän hän on poistunut. Oma valinta.

        Älä viitsi puhua valehtelusta, kun se on ylireagoimista.

        Joo, Harmikselle vastasin, kuten luettavissa.

        sanoin alkuun väärin ,vaan valheelisen kuvan tilanteesta levitystä kun ei kerrottu heti toinen on väärässä valheellisessa uskomuksessa.

        En tykkää tuollaista ettei oikeista kun tiedetään.


      • valtakunta kirjoitti:

        sanoin alkuun väärin ,vaan valheelisen kuvan tilanteesta levitystä kun ei kerrottu heti toinen on väärässä valheellisessa uskomuksessa.

        En tykkää tuollaista ettei oikeista kun tiedetään.

        oikeista On oikaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minustakin kun tuossa näytettiin kääntävän nyt ihan marttyyriksi ilman aihetta, jos itsensä kiihdyttää itse niin ei se muiden vika ole ja pitää ottaa vastuu omista tunteistaan niin kuin disse sanoisi.

        Ihan olen tässä mutta nyt pitää lähtä nukkumaan, hyviä öitä sinnekin :)

        -harmiseikirj-

        Mene ihmeessä nukkumaan. . Suruuutiset pitää hereillä tänään ja flunssaset pikkuiset. Nuku hyvin.


      • valtakunta kirjoitti:

        sanoin alkuun väärin ,vaan valheelisen kuvan tilanteesta levitystä kun ei kerrottu heti toinen on väärässä valheellisessa uskomuksessa.

        En tykkää tuollaista ettei oikeista kun tiedetään.

        Voit omalta osaltasi lörpötellä palstalaisten tekemiset, jos se sinusta on niin tärkeää.

        Minä katson, että jokainen saa ihan itse tehdä niin, halutessaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Voit omalta osaltasi lörpötellä palstalaisten tekemiset, jos se sinusta on niin tärkeää.

        Minä katson, että jokainen saa ihan itse tehdä niin, halutessaan.

        Aika kovasti kyllä tossa lörpöttelit janista ja annoit vääristyneen kuvan ettei ole täällä
        ,ja tulin täydentää että on täällä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Aika kovasti kyllä tossa lörpöttelit janista ja annoit vääristyneen kuvan ettei ole täällä
        ,ja tulin täydentää että on täällä.

        En antanut kuvaa, että ei ole täällä.

        Mistä sinä tulkitsit sen?


      • elisakettu kirjoitti:

        En antanut kuvaa, että ei ole täällä.

        Mistä sinä tulkitsit sen?

        Toinen huolissaan lähtenyt ja jätit kertomatta joten kerroin.



      • valtakunta kirjoitti:

        Toinen huolissaan lähtenyt ja jätit kertomatta joten kerroin.

        Infoa tuota anonyymi klo 23:30 myös, ketkä eivät ole lähteneet, ettei sinua syytetä epärehellisyydestä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Infoa tuota anonyymi klo 23:30 myös, ketkä eivät ole lähteneet, ettei sinua syytetä epärehellisyydestä.

        Kyseinen henkilö oli välissä huutaja, joka trollaa, jota et nyt tainut sitten tietää.
        Eli informoin tähän.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kun mcxll katosi niin katosi monia monia nimimerkkejä kuten wuppis harmis peris intercutrice välimerkitön partis norppa tositypy yksinkertainen blondi darkfear ym ym yks ihminen on kerkeeväinen taisi vapautua vankilasta

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17108911/koska-muut-on-miettinyt#comment-110017139
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17067297/onko-palsta-vilkastunut-mutta-taso-laskenut-entisestaan

        En mä täältä varsinaisesti ole mihinkään kadonnut, enkä ollut viimeaikaisten palstadraamojen osapuolena, mutta vähentänyt kirjoittelua aika paljonkin. Tai mitä nyt olen jotain racing-juttuja kirjoittanut omaan ketjuuni ja vastaillut joihinkin harvoihin kiinnostaviin keskusteluihin, mutta noin yleisesti ottaen olen viime aikoina hieman vieraantunut palstasta, ainakin sen nykymuodossa ja -tilassaan 🙄 Samankaltaista "viihdettä" voi yhtä hyvin lukea iltapäivälehtien ja fb:n julkaisujen kommenttiosioista, että "persut sitä, vihervassarit tota, suojatien liikennemerkki on syrjivä, yhyy, ja merkin naishahmokin on varmaan pihtari" 🙄 Ja omista henkilökohtaisista asioistani mitä olen palstalla kertonut, niin otan ilman muuta muiden mielipiteitä sekä tarvittaessa rakentavaa kritiikkiäkin vastaan, mutta kun keskustelu kääntyy yleensä ennen pitkää kollegaani Kuotesahoon, entiseen Fiestaani, ja vuonna 2007 Belgiassa kuvatun hampparimainoksen hahmon enotteluun, niin en mäkään loputtomasti jaksa hakata päätäni seinään asiallisen keskustelun toivossa ja lukea jatkuvasti tuollaista öyhötystä.

        Mutta hei, alle puolen vuoden päästä mulla tulee 10 vuotta täällä täyteen, joten mihinkäs mä täältä katoaisin kun hyvään alkuun olen päässyt 😅 Ennätystehdas-ohjelma kutsuu joskus 2070-luvulla 😎


      • p234racing kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17108911/koska-muut-on-miettinyt#comment-110017139
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17067297/onko-palsta-vilkastunut-mutta-taso-laskenut-entisestaan

        En mä täältä varsinaisesti ole mihinkään kadonnut, enkä ollut viimeaikaisten palstadraamojen osapuolena, mutta vähentänyt kirjoittelua aika paljonkin. Tai mitä nyt olen jotain racing-juttuja kirjoittanut omaan ketjuuni ja vastaillut joihinkin harvoihin kiinnostaviin keskusteluihin, mutta noin yleisesti ottaen olen viime aikoina hieman vieraantunut palstasta, ainakin sen nykymuodossa ja -tilassaan 🙄 Samankaltaista "viihdettä" voi yhtä hyvin lukea iltapäivälehtien ja fb:n julkaisujen kommenttiosioista, että "persut sitä, vihervassarit tota, suojatien liikennemerkki on syrjivä, yhyy, ja merkin naishahmokin on varmaan pihtari" 🙄 Ja omista henkilökohtaisista asioistani mitä olen palstalla kertonut, niin otan ilman muuta muiden mielipiteitä sekä tarvittaessa rakentavaa kritiikkiäkin vastaan, mutta kun keskustelu kääntyy yleensä ennen pitkää kollegaani Kuotesahoon, entiseen Fiestaani, ja vuonna 2007 Belgiassa kuvatun hampparimainoksen hahmon enotteluun, niin en mäkään loputtomasti jaksa hakata päätäni seinään asiallisen keskustelun toivossa ja lukea jatkuvasti tuollaista öyhötystä.

        Mutta hei, alle puolen vuoden päästä mulla tulee 10 vuotta täällä täyteen, joten mihinkäs mä täältä katoaisin kun hyvään alkuun olen päässyt 😅 Ennätystehdas-ohjelma kutsuu joskus 2070-luvulla 😎

        No ei täällä enää kauheasti ole sellaisia aiheita, joita haluaisin kommentoida. Minusta esim. Mcxxl (ex-Jan), Interlocutrice ja vaikka Wuppis olivat/ovat sellaisia, jotka pitivät palstaa elossa. Ja täytyy sanoa, että myös se mollivirsien mestari Allu (hänkin on kadonnut kuin tuhka tuuleen tai ainakin lopettanut nimimerkillä kirjoittelun, toisaalta hyvä, toisaalta taas sekin on yksi osoitus palstan elävyyden hiljattaisesta kuolemisesta). Rip Sinkut-palsta ja Rip koko Kaksnelonen (ehkä).


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        No ei täällä enää kauheasti ole sellaisia aiheita, joita haluaisin kommentoida. Minusta esim. Mcxxl (ex-Jan), Interlocutrice ja vaikka Wuppis olivat/ovat sellaisia, jotka pitivät palstaa elossa. Ja täytyy sanoa, että myös se mollivirsien mestari Allu (hänkin on kadonnut kuin tuhka tuuleen tai ainakin lopettanut nimimerkillä kirjoittelun, toisaalta hyvä, toisaalta taas sekin on yksi osoitus palstan elävyyden hiljattaisesta kuolemisesta). Rip Sinkut-palsta ja Rip koko Kaksnelonen (ehkä).

        Palstavakkarit nolife


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Räjähti, taisi joku tai jotkut suututtaa häntä tällä palstalla tai kiusata. Aattelin kuitenkin, että hän on sellainen tyyppi, joka ei kauheasti räjähdä eli melko rauhallinen. Mää tykkäsin jutella hänen kanssaan.

        Kiusattiin pahasti. Siinä näkee, että ei-niin-räjähtäväkin ihminen räjähtää kun kiusataan ja ajetaan nurkkaan. Kun kiusaus koskee ihmisten identiteettiä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ei täällä enää kauheasti ole sellaisia aiheita, joita haluaisin kommentoida. Minusta esim. Mcxxl (ex-Jan), Interlocutrice ja vaikka Wuppis olivat/ovat sellaisia, jotka pitivät palstaa elossa. Ja täytyy sanoa, että myös se mollivirsien mestari Allu (hänkin on kadonnut kuin tuhka tuuleen tai ainakin lopettanut nimimerkillä kirjoittelun, toisaalta hyvä, toisaalta taas sekin on yksi osoitus palstan elävyyden hiljattaisesta kuolemisesta). Rip Sinkut-palsta ja Rip koko Kaksnelonen (ehkä).

        Ei tämä mihinkään ole kadonnut.
        Eikä noi edes kuulu mun ystävä kaartiini. Eivät ole kovin suosiossani.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ei täällä enää kauheasti ole sellaisia aiheita, joita haluaisin kommentoida. Minusta esim. Mcxxl (ex-Jan), Interlocutrice ja vaikka Wuppis olivat/ovat sellaisia, jotka pitivät palstaa elossa. Ja täytyy sanoa, että myös se mollivirsien mestari Allu (hänkin on kadonnut kuin tuhka tuuleen tai ainakin lopettanut nimimerkillä kirjoittelun, toisaalta hyvä, toisaalta taas sekin on yksi osoitus palstan elävyyden hiljattaisesta kuolemisesta). Rip Sinkut-palsta ja Rip koko Kaksnelonen (ehkä).

        Olisi kiva kuulla sinusta.🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Olisi kiva kuulla sinusta.🥰

        No nyt kuuluu. Mutta taitaa olla niin, että en ihan joka päivä tai ilta ole enää täällä, kun meininki on alkanut osoittaa hiljentymisen merkkejä. Täällä vaan samat aiheet pyörii kuten vaikka politiikka (lähinnä poliitikkojen tekemiset) ja feminismi ja ei aina kiinnosta nuo aiheet niin paljon, että jatkuvasti haluaisin kommentoida niitä. Mutta ainakin silloin tällöin saatan piipahtaa tänne. Enkä ole poistamassa mun profiilia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No nyt kuuluu. Mutta taitaa olla niin, että en ihan joka päivä tai ilta ole enää täällä, kun meininki on alkanut osoittaa hiljentymisen merkkejä. Täällä vaan samat aiheet pyörii kuten vaikka politiikka (lähinnä poliitikkojen tekemiset) ja feminismi ja ei aina kiinnosta nuo aiheet niin paljon, että jatkuvasti haluaisin kommentoida niitä. Mutta ainakin silloin tällöin saatan piipahtaa tänne. Enkä ole poistamassa mun profiilia.

        Noh ikävä kyllä korona aihe on hyvin ahdistava koska en ota koronarokotetta isääni suojellen että saan hidastettua moraalisista syistä että saavat iäkkäät paremmat rokotteet kuin AstraZenecanin.

        Myös kun olen elämästäni kertonut joku aina kuvittelee saavan luvan satuttaa minua väittämällä toista kuin kerroin ja yms ikävää perheestäni tai seksuaalista.

        Poliisillekin vein asian vasta ja kun liian vähäinen näyttö niin pitäisi pistää vuosien ajan kiusaamiset ja murhan suunnittelijankin mutta tuntuu todella raskaalta.

        Vuosien viestit hassua kun jaksa kirjoittaa etsiä järjestää kännykätkin säästänyt eli kun loppuu muisti ostanut uuden, mihin kaikki tallentanut mutta jaksaako läpitte käymään sellainen pahoivointi tulee kun käy läpitte pahaa tekstiä.ei ole itsellä voimia käydä läpi. Uhrilla on aika vaikeaa lopulta jaksaako asiat viedä loppuun.
        Enkä ihmettele että asiat vanhentuisi..

        Noh mutta olisihan se hienoa jos saisin oikeutta kun ei tuosta koronasta tiedä viekö hengen kumminkin kuulun riskiryhmää ja luvattu olevan vielä ärkäämpi delta joka veisi.

        Muutenkin sukulaisella vielä on pahemmin asiat eka syttyi elämäsyke läpi ehkäsyn ja koko ajan verenvuotoa vähän yli puoleen väliin raskauden, lapsivesi pois ja vauva kuoleena synty.
        Miten ihmistä voi raadella noin pahoin luonto?

        Nyt sitten hallituskin tuntuu oikeasti pahoilta kunvaan haluaa tutkimus tuloksia ja antaa vellota taudin mutta eivät voi tyytyä joka on esim edellä rokotuksissa jossa mennyt huonosti ja nyt.
        Eivät testauta rokotettuja ja kun vahukset kuolee helpommin syyttää sairauksia mutta eivät sitä heikkoa koronarokotusta(astraZenecania).

        Höm nykypäivänä monen elämässä surua ja paljon.

        Noh mutta itse toivoisin viedä lapset retkille. Ehkä joku päivä toteutuu.🥰


      • Norppa83 kirjoitti:

        No nyt kuuluu. Mutta taitaa olla niin, että en ihan joka päivä tai ilta ole enää täällä, kun meininki on alkanut osoittaa hiljentymisen merkkejä. Täällä vaan samat aiheet pyörii kuten vaikka politiikka (lähinnä poliitikkojen tekemiset) ja feminismi ja ei aina kiinnosta nuo aiheet niin paljon, että jatkuvasti haluaisin kommentoida niitä. Mutta ainakin silloin tällöin saatan piipahtaa tänne. Enkä ole poistamassa mun profiilia.

        Mutta on hyvä asia ettet poista nimimerkkiä tottakai kannattaa piipahtaa kyllä muutenin on kiva saada muitakin mietittävää pelastaa monen päivän.😁
        Itsellänikin on väliin taukoja.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei tämä mihinkään ole kadonnut.
        Eikä noi edes kuulu mun ystävä kaartiini. Eivät ole kovin suosiossani.

        Voisin vaikka lyödä vetoa että he pärjäävät ilman sinun ystävyyttäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin vaikka lyödä vetoa että he pärjäävät ilman sinun ystävyyttäkin.

        🥰Ei tarvitse lyödä vetoa sen verta huonosti käyttäytyneet minua kohden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin vaikka lyödä vetoa että he pärjäävät ilman sinun ystävyyttäkin.

        Sen vuoksi en ei kuulu. Ihan itse ajaneet pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin vaikka lyödä vetoa että he pärjäävät ilman sinun ystävyyttäkin.

        Kiva kun olet olemasa🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin vaikka lyödä vetoa että he pärjäävät ilman sinun ystävyyttäkin.

        Ihan itsekin tietävät, ettei tarvitse loukkaantua heidän puolestaan.
        Minun ystävät ovat he, jotka ei satuta. Väärin ymmärrykset vielä voi korjata. Mutta esim köyhyyteni vedoten että olen sen vuoksi huono äiti. Ei ole minun ystäviä.

        Ei sinun tarvitse loukkaantua heidän puolesta.🥰
        Anonyyminä en kulje. Poliisikin näin ollen olisi puolellani rehellisyydestä eipä ole mitään salattavaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ei täällä enää kauheasti ole sellaisia aiheita, joita haluaisin kommentoida. Minusta esim. Mcxxl (ex-Jan), Interlocutrice ja vaikka Wuppis olivat/ovat sellaisia, jotka pitivät palstaa elossa. Ja täytyy sanoa, että myös se mollivirsien mestari Allu (hänkin on kadonnut kuin tuhka tuuleen tai ainakin lopettanut nimimerkillä kirjoittelun, toisaalta hyvä, toisaalta taas sekin on yksi osoitus palstan elävyyden hiljattaisesta kuolemisesta). Rip Sinkut-palsta ja Rip koko Kaksnelonen (ehkä).

        Niinpä, lähinnä polarisoituneita mielipiteitä ja juupas-eipäs väittelyä jostain ajankohtaisista aiheista, sekä (jopa vähenemässä määrin!?) sitä iänikuista naisettomuudesta ruikuttamista tuntuu palsta olevan täynnä 🙄 Kuten sanoinkin, niin samoja juttuja voi lukea esim. FB:ssä eri uutissivustojen kommenttiosioissa, ja se on sentään kertaluokkaa viihdyttävämpää kun boomerit kertovat nimellään ja naamallaan omia vedenpitäviä mielipiteitään, kuin kymmenien tai satojen anonyymien vuodatukset täällä 😅

        Aikaisemmin, monta vuotta sitten, mä uskoisin olleeni (trollihahmoarmeijani kanssa) yksi vakkareista joka ikäänkuin piti palstaa elossa ja pystyssä, mutta jotenkin mun tähti on vähän sammunut palstalla viime aikoina 😅 Niin paljon virrannut uutta porukkaa ja vanhaa häipynyt, keskustelunaiheet muuttuneet aika paljon vuosien saatossa, ja monesti typerät hädintuskin 100 merkin Twitter-tyyliset vastaukset ovat rantautuneet tännekin jne. niin väkisinkin siinä tällainen pöytäkoneella pari kertaa päivässä palstaileva analysoija jää jalkoihin. Ei kertakaikkiaan ole aikaa tai kiinnostusta öyhöttää pitkin päivää puhelimella jotain oikeisto-vasemmisto vastakkainasettelua kaikkine autocorrect-virheineen.

        Mä olen ottanut viime aikoina ihan rennon linjan palstalla, eli en edes yritä mukautua tähän uuteen kulttuuriin, vaan pidän oman tyylini ja vastaan toisinaan ketjuihin jos siltä tuntuu, mutta en mä tätä täysin ole hylkäämässä. Ja itse pyrin parhaani mukaan niputtamaan omat juttuni, avautumiseni, analyysini yms. suurin piirtein yhteen ketjuun kustakin aihepiiristä, enkä ripottele vastauksiani sinne tänne one-linereina. Silloin tietää yleensä jo otsikosta, onko ketju avaamisen arvoinen jos mun viestit joitakuita närästää. Ne on niin älyttömän helppo halutessaan skipata, aivan kuten mäkin teen nykyään valtaosassa palstan aloitusten suhteen 😄

        Esim. tänään käyn lääkärissä, mutta toisin kuin aiemmin, niin en koe sen suurempaa tarvetta raportoida palstalle asioistani tai ammattilaisten kanssa ruodituista asioista, kun sen jo arvaa etukäteen että valtaosa kommenteista on jotain lapsellista mielenterveysongelmien stigmatisointia ja pilkkaa, eli käytännössä shaming languagea ja henkilöhyökkäyksiä. Itse toki olen niitä asioita itsestäni kertonut, eipä siinä, mutta varsinkin viime vuosina olen kerta toisensa jälkeen yliarvioin monen palstalaisen käytöstavat, tilannetajun ja keskustelutaidot 🙄

        Koko tyyppi (henkilönä) on mulle edelleen täysi mysteeri ja hieman yllätyin itsekin sanovani näin, mutta Darkkis oli kyllä monesti harvinaisen fiksukin kirjoittaja ja osasi argumentoida viestejään yhtä riviä pidemmälle, silloin kun oli sillä tuulella eikä esim. ragennut kiusaajilleen. Ja vaikka hän ei välttämättä aina tiennyt ihan 100% jostain aihepiiristä mistä esim. mä tai joku "turkulaisista kavereistani" kirjoitettiin, niin ei hän muistaakseni juurikaan yrittänyt päteä tai huudellut omia mielipiteitään vailla mitään totuuspohjaa. Ne pitkät tai ikuiset bannit ovat mielestäni myös yksi mahdollinen syy palstan alennustilaan. Sen verran uniikkiin tyyliin kuitenkin kirjoitteli, ja on onnistunut säilyttämään tietyn salamyhkäisyyden itsestään, joten monesti ne ketjut missä D oli aktiivinen, olivat myös luetuimpia ja poikivat monesti ihan hauskaakin keskustelua joka herätti varmaan monen uteliaisuuden. Sääli että tässä(kin) tapauksessa kiusattu oli se, joka joutui vaihtamaan maisemaa tai ns. häätöäänestettiin ulos palstalta.
        Eläköön "maailman parhaimman" peruskoulun dynamiikka, sekä nykyisten tositv-sarjojen kulttuuri palstan modejen keskuudessa 🙄👎


      • Anonyymi

        Mä olen taas missannut jonkun mielenkiintoisen keskustelun! Vaikea kuvitella että Jan olis "räjähtänyt".. se on viisas kirjoittaja, joten varmasti sanonut ihan aiheesta.

        Mistähän ketjusta mahtoi olla kyse? 😇 (haluaa lukea.. 😬)

        xLiner


      • p234racing kirjoitti:

        Niinpä, lähinnä polarisoituneita mielipiteitä ja juupas-eipäs väittelyä jostain ajankohtaisista aiheista, sekä (jopa vähenemässä määrin!?) sitä iänikuista naisettomuudesta ruikuttamista tuntuu palsta olevan täynnä 🙄 Kuten sanoinkin, niin samoja juttuja voi lukea esim. FB:ssä eri uutissivustojen kommenttiosioissa, ja se on sentään kertaluokkaa viihdyttävämpää kun boomerit kertovat nimellään ja naamallaan omia vedenpitäviä mielipiteitään, kuin kymmenien tai satojen anonyymien vuodatukset täällä 😅

        Aikaisemmin, monta vuotta sitten, mä uskoisin olleeni (trollihahmoarmeijani kanssa) yksi vakkareista joka ikäänkuin piti palstaa elossa ja pystyssä, mutta jotenkin mun tähti on vähän sammunut palstalla viime aikoina 😅 Niin paljon virrannut uutta porukkaa ja vanhaa häipynyt, keskustelunaiheet muuttuneet aika paljon vuosien saatossa, ja monesti typerät hädintuskin 100 merkin Twitter-tyyliset vastaukset ovat rantautuneet tännekin jne. niin väkisinkin siinä tällainen pöytäkoneella pari kertaa päivässä palstaileva analysoija jää jalkoihin. Ei kertakaikkiaan ole aikaa tai kiinnostusta öyhöttää pitkin päivää puhelimella jotain oikeisto-vasemmisto vastakkainasettelua kaikkine autocorrect-virheineen.

        Mä olen ottanut viime aikoina ihan rennon linjan palstalla, eli en edes yritä mukautua tähän uuteen kulttuuriin, vaan pidän oman tyylini ja vastaan toisinaan ketjuihin jos siltä tuntuu, mutta en mä tätä täysin ole hylkäämässä. Ja itse pyrin parhaani mukaan niputtamaan omat juttuni, avautumiseni, analyysini yms. suurin piirtein yhteen ketjuun kustakin aihepiiristä, enkä ripottele vastauksiani sinne tänne one-linereina. Silloin tietää yleensä jo otsikosta, onko ketju avaamisen arvoinen jos mun viestit joitakuita närästää. Ne on niin älyttömän helppo halutessaan skipata, aivan kuten mäkin teen nykyään valtaosassa palstan aloitusten suhteen 😄

        Esim. tänään käyn lääkärissä, mutta toisin kuin aiemmin, niin en koe sen suurempaa tarvetta raportoida palstalle asioistani tai ammattilaisten kanssa ruodituista asioista, kun sen jo arvaa etukäteen että valtaosa kommenteista on jotain lapsellista mielenterveysongelmien stigmatisointia ja pilkkaa, eli käytännössä shaming languagea ja henkilöhyökkäyksiä. Itse toki olen niitä asioita itsestäni kertonut, eipä siinä, mutta varsinkin viime vuosina olen kerta toisensa jälkeen yliarvioin monen palstalaisen käytöstavat, tilannetajun ja keskustelutaidot 🙄

        Koko tyyppi (henkilönä) on mulle edelleen täysi mysteeri ja hieman yllätyin itsekin sanovani näin, mutta Darkkis oli kyllä monesti harvinaisen fiksukin kirjoittaja ja osasi argumentoida viestejään yhtä riviä pidemmälle, silloin kun oli sillä tuulella eikä esim. ragennut kiusaajilleen. Ja vaikka hän ei välttämättä aina tiennyt ihan 100% jostain aihepiiristä mistä esim. mä tai joku "turkulaisista kavereistani" kirjoitettiin, niin ei hän muistaakseni juurikaan yrittänyt päteä tai huudellut omia mielipiteitään vailla mitään totuuspohjaa. Ne pitkät tai ikuiset bannit ovat mielestäni myös yksi mahdollinen syy palstan alennustilaan. Sen verran uniikkiin tyyliin kuitenkin kirjoitteli, ja on onnistunut säilyttämään tietyn salamyhkäisyyden itsestään, joten monesti ne ketjut missä D oli aktiivinen, olivat myös luetuimpia ja poikivat monesti ihan hauskaakin keskustelua joka herätti varmaan monen uteliaisuuden. Sääli että tässä(kin) tapauksessa kiusattu oli se, joka joutui vaihtamaan maisemaa tai ns. häätöäänestettiin ulos palstalta.
        Eläköön "maailman parhaimman" peruskoulun dynamiikka, sekä nykyisten tositv-sarjojen kulttuuri palstan modejen keskuudessa 🙄👎

        Totta on, että täällä on monesti niitä, jotka päivästä ja viikosta toiseen valittaa tai avautuu parisuhteen puuttumisestaan, ei vain se yks mollivirsien kuniningas Allu. Monet myös kirjoittavat anonyyminä ja siksi on helpompi huomata, jos joku vähänkin pitempään nimerkillä kirjoitellut (rekisteröity nimerkki tai tekstin alle laitettu) poistuu keskuudesta tai vähentää tuntuvasti kirjoittelua.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        🥰Ei tarvitse lyödä vetoa sen verta huonosti käyttäytyneet minua kohden.

        Sinä annat kuitenkin itsellesi luvan käyttäytyä huonosti muita kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä annat kuitenkin itsellesi luvan käyttäytyä huonosti muita kohtaan.

        Itseasiassa en käytäydy. Sen vuoksi poliisit tulisi olemaan puolellani.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuli pieru katos kun pieru saharaan

    • Jaa..a. Ei niin mtn hajua, oiskohan menny bb-taloon?

      • Näinkö veikkaat?


      • Anonyymi

        Pelkäsimme että olet ruvennut kaljottelemaan ja juoppo retkuksi


      • Ei ole tosiaan näkynyt. Missäköhän se luuraa?


    • Wuppis odottaa kulman takana, että kaikki luulee, että se on pois js säntää estraadille yllättäen.

      Tadaa!

      ”Vanha, olen häipynyt, empäs olekaan”-kikka.

      Toimii hätäsille. 😀

      • Ja siinä toinen, jonka katoamisesta on puhuttu, vaikket omaa otsikkoa vielä ehtinyt saamaan :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Ja siinä toinen, jonka katoamisesta on puhuttu, vaikket omaa otsikkoa vielä ehtinyt saamaan :)

        Ai? No en mä kovin pitkään ole kadoksissa...

        Joskus on aktiivisempia pätkiä ja joskus hiljasempaa...


      • interlocutrice kirjoitti:

        Ai? No en mä kovin pitkään ole kadoksissa...

        Joskus on aktiivisempia pätkiä ja joskus hiljasempaa...

        No et, mutta tuossa edellä jos sinunkin poistumista taivasteltiin :)

        Semmosta elämä on, joskus lentää kovaa ja korkealla, joskus sitten hiihdetään hiljaksiin, vähän kaikissa asioissa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No tämä🤣


      • Anonyymi

        Niin ja olisiko se virka sinulle uhka?💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja olisiko se virka sinulle uhka?💩

        Ei kai se mulle olisi mutta vähän tuntuu että tässä maassa on jo noita julkisia virkoja aika paljon, monet aika tyhjänpäiväisi suojavirkoja joista tulee valtavat kulut yhteikunnalle. Tässähän sinällään on ihan hyvä tarkoitus, mutta käytännössä ei tuon myötä varmaan väkivalta naisia kohtaan vähene kun naisilla on tapana haalia niitä väkivaltaisia miehiä itselleen, että sikäli aika turha homma. Joku wuppishan tuollaisessa virassa sitten kaiken mahdollisen kääntäisi aina valkoisten k&k miesten syyksi, mutta olisi siinä toki sekin mahdollisuus että tiedon lisääntyessä alkaisi ymmärtämään mistä ne väkivaltaisimmat miehet tulee.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se mulle olisi mutta vähän tuntuu että tässä maassa on jo noita julkisia virkoja aika paljon, monet aika tyhjänpäiväisi suojavirkoja joista tulee valtavat kulut yhteikunnalle. Tässähän sinällään on ihan hyvä tarkoitus, mutta käytännössä ei tuon myötä varmaan väkivalta naisia kohtaan vähene kun naisilla on tapana haalia niitä väkivaltaisia miehiä itselleen, että sikäli aika turha homma. Joku wuppishan tuollaisessa virassa sitten kaiken mahdollisen kääntäisi aina valkoisten k&k miesten syyksi, mutta olisi siinä toki sekin mahdollisuus että tiedon lisääntyessä alkaisi ymmärtämään mistä ne väkivaltaisimmat miehet tulee.

        -harmiseikirj-

        Ai niiiii.ja tietty nämä .tämä .tuo ja nuo. Sinä siinä sivussa. Ennenkun huomaatkaan olet pahalle sormesi menettänyt😃💩


    • Anonyymi

      Jotakin kiinnosti😃

    • Anonyymi

      Ai kuka? Se ukkeliakkeli joka täällä itseään mainostaa eli huomiohskee..ööö

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3704
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2439
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1680
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1640
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      325
      1532
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1416
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1353
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1300
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1188
    Aihe