Oletko sallinut geeniesi muuntelun

Anonyymi

piikittäjien toimesta?

114

702

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole, mutta molemmat koronarokotteet olen luonnollisesti ottanut.

      • Anonyymi

        Sinua viedään kuin pässiä narussa


      • Noh en ole minäkään vaikka en ole ottanut rokotteita. Kyllä tekisi mili korjata erityisyyteni geenitekniikalla.


    • Anonyymi

      Ap, mietipä järkevästi näitä rokotusasioita. Me olemme Suomessa, jossa voimme luottaa terveydenhuoltoon ja terveysviranomaisiin.
      Jokainen järkevä ihminen ottaa kaksi rokotusta ja tällä tavalla turvaa sekä itsensä että toisten elämää.

      • Anonyymi

        Rokotteet on amerikkalaisten tekosia, ja näistä J&J laittoi asbestia vauvantalkkiin.


      • Anonyymi

        12:36 oot ihan *itun 🤡


      • Anonyymi

        "että toisten elämää" rokotamaton ei ole millään tavalla vaarallinen rokotetulle tai toiselle rokottamattomalle.
        Sulla on mennyt puurot ja vellit sekaisin samoin thl:llä


      • Emme voi luottaa päättäjiin ja terveysviranomaisiin.
        Tällä hetkellä on pistänyt meidät koekaniineiksi.


      • Anonyymi

        Niin, nekin narkolepsiaan sairastuneet uskoivat naiivisti viranomaisen olevan muutakin kuin apinan. 😶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, nekin narkolepsiaan sairastuneet uskoivat naiivisti viranomaisen olevan muutakin kuin apinan. 😶

        Tässä rokotehommassa on käynyt niin, että porukka lähti sutta pakoon ja tuli karhu vastaan. Ei mikään win-win.


      • Anonyymi

        "Me olemme Suomessa, jossa voimme luottaa terveydenhuoltoon ja terveysviranomaisiin."

        Voidaanko? Voidaanko luottaa mihinkään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteet on amerikkalaisten tekosia, ja näistä J&J laittoi asbestia vauvantalkkiin.

        Et varmaan käytä mitään teollisia tuotteita? Maidonkin lypsät aamulla itse.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Et varmaan käytä mitään teollisia tuotteita? Maidonkin lypsät aamulla itse.

        Mitä sinä ajattelisit tässä tilanteessa, missä kaikki juo maitoa, jokaisen kuuluisi juoda maitoa, koska se on virallisen suosituksen mukaan terveyttä edistävä. Mutta sinä olisit laktoosi-intolerantikko(niin kuin suurin osa ihmisistä on) tai jostain muusta syystä kieltäytyisit juomasta maitoa. Et vaan kokisi sitä itselle tarpeelliseksi. Pärjäisit ihan hyvin ilmankin. Mutta kaikki muut juo maitoa ja virallisen suosituksen mukaan se on hyväksi sinulle ja kaikille muille. Ja jos et suostuisi juomaan maitoa, niin kuin suurin osa muista tekee, sinulta vietäisi yhtäkkiä suurin osa perusoikeuksista. Et saisi maitopassia itselle, niin kuin kaikilla muilla on. Ihan vaan sen takia, että et halua juoda maitoa niin kuin kaikki muut. Olet yhtäkkiä hylkiö yhteiskunnassa.

        Mitä teet? Alatko juomaan vastentahtoisesti maitoa tai hyväksytkö asemasi hylkiönä? Ja onko sellainen erottelu sinun mielestäsi hyväksyttävää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä ajattelisit tässä tilanteessa, missä kaikki juo maitoa, jokaisen kuuluisi juoda maitoa, koska se on virallisen suosituksen mukaan terveyttä edistävä. Mutta sinä olisit laktoosi-intolerantikko(niin kuin suurin osa ihmisistä on) tai jostain muusta syystä kieltäytyisit juomasta maitoa. Et vaan kokisi sitä itselle tarpeelliseksi. Pärjäisit ihan hyvin ilmankin. Mutta kaikki muut juo maitoa ja virallisen suosituksen mukaan se on hyväksi sinulle ja kaikille muille. Ja jos et suostuisi juomaan maitoa, niin kuin suurin osa muista tekee, sinulta vietäisi yhtäkkiä suurin osa perusoikeuksista. Et saisi maitopassia itselle, niin kuin kaikilla muilla on. Ihan vaan sen takia, että et halua juoda maitoa niin kuin kaikki muut. Olet yhtäkkiä hylkiö yhteiskunnassa.

        Mitä teet? Alatko juomaan vastentahtoisesti maitoa tai hyväksytkö asemasi hylkiönä? Ja onko sellainen erottelu sinun mielestäsi hyväksyttävää?

        En juuri juo maitoa. Siksi käytän kalkkitabletteja. Samalla tavalla rokotteista löytyy varaa mistä valita.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        En juuri juo maitoa. Siksi käytän kalkkitabletteja. Samalla tavalla rokotteista löytyy varaa mistä valita.

        Maitopassi pitäisi siis olla?

        Sinustahan alkaa kuoriutumaan ihan kelpo poliitikko. Et vastaa kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maitopassi pitäisi siis olla?

        Sinustahan alkaa kuoriutumaan ihan kelpo poliitikko. Et vastaa kysymykseen.

        Yrityksillä ja palveluntuottajilla on oikeus valita asiakkaansa, joten jos joku firma päättää vaatia asiakkailtaan vaikka violettia hiusväriä, niin sehän voi sen tehdä. Samoin toiset valtiot voivat edellyttää, että rajat saa ylittää vain yli 170 cm pitkät ihmiset. Eri asia tietysti on, että onko tuossa järkeä, mutta siitä huolimatta voi moni 165 senttinen kalju yhtäkkiä tuntea olevansa yhteiskunnan ulkopuolella. Voivoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrityksillä ja palveluntuottajilla on oikeus valita asiakkaansa, joten jos joku firma päättää vaatia asiakkailtaan vaikka violettia hiusväriä, niin sehän voi sen tehdä. Samoin toiset valtiot voivat edellyttää, että rajat saa ylittää vain yli 170 cm pitkät ihmiset. Eri asia tietysti on, että onko tuossa järkeä, mutta siitä huolimatta voi moni 165 senttinen kalju yhtäkkiä tuntea olevansa yhteiskunnan ulkopuolella. Voivoi.

        Entä voiko valtio alkaa vaatimaan sellaista ja luokittelemaan ihmisiä sillä tavalla? Mihin sellainen mielestäsi johtaisi? Uusi uljas maailma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Me olemme Suomessa, jossa voimme luottaa terveydenhuoltoon ja terveysviranomaisiin."

        Voidaanko? Voidaanko luottaa mihinkään?

        voidaan luottaa 100% siihen että verot nousee ja inflaatio laukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä voiko valtio alkaa vaatimaan sellaista ja luokittelemaan ihmisiä sillä tavalla? Mihin sellainen mielestäsi johtaisi? Uusi uljas maailma?

        Mehän nykyään jo elämme huxleyn tarinaa. - cu-*paukku*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehän nykyään jo elämme huxleyn tarinaa. - cu-*paukku*

        Joo, ja huolestuttavinta tässä on se, että suurin osa ei näe tässä mitään ongelmaa... :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja huolestuttavinta tässä on se, että suurin osa ei näe tässä mitään ongelmaa... :(

        Lainaan poistetun ketjun kommenttia, eli rockefeller yk:ssa - 94,... Tarvitsemme vain oikeanlaisen suuren kriisin ja kansakunnat hyväksyvät uuden maailmanjärjestyksen. Niin, 2000-luvulla tuo on tulkittu torni-ilskujen jälkeiseksi valvonta-eraksi. 2000 syntyneet ymmärrettävästi eivät käsitä tätä mutta vanhemmat ja päästään hereillä olevat hoksaavat kyllä. Tapahtuu asteittain, murunen kerrallaan niin, että yksilö ei sitä jokapäiväisessä arjessaan sitä huomaa/noteeraa. Tuolla rapakon takana se ei enää ole " no such agency", koska aihe on ollut mediassa hyvin esillä jo pitemmän aikaa. Todellinen ongelma siis mutta alamaisrlle riittää se lyhyen tähtäimen palkitseminen "mulle tässä ja nyt" - cu- *hyvää*


    • Anonyymi

      Öyhöttäjien ja tartuttajien geenit sietäisikin muuttua.

      • Anonyymi

        Suurimmat tartuttajat on rokotetut, suurimmat tartutttajat ja varianttitehtaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmat tartuttajat on rokotetut, suurimmat tartutttajat ja varianttitehtaat.

        Hanuristasiko tuon päätelmäsi vetäisit? Ota pää pois pyllystäsi.


    • Anonyymi

      Pelkääkö Ano, että muuttuu gorillasta ihmiseksi jos saa rokotteen?

      • Anonyymi

        Q-Ano on kyllä täysin kaiken avun ulkopuolella. Hän tahtoo olla aivoton gorilla ja sitä hän saa myös olla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ota moisia mRNA-rokotteita mieluummin vaikka kuolen koronaan mikä on epätonennäköistä mutta mahdollista.

      • Anonyymi

        Sama. Minun potenssiani ette rokotteilla vie!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Minun potenssiani ette rokotteilla vie!

        Suomi tarvitsee miehiä, joissa "jyrkkyys" on ja pysyy! ;) ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Minun potenssiani ette rokotteilla vie!

        Kuolema kuittaa potenssiongelmasi.


    • Anonyymi

      Jos tässä viitataan koronarokotteeseen, kuten arvata saattaa niin kyllä olen ottanut..olen myös syönyt e-aineita sisältäviä ruokia, roskaruokaa, karkkia, polttanut tupakkaa, juonut alkoholia, stressannut, nukkunut huonosti, kulkenut kaduilla hengitellen pakokaasuja... riskillä.

    • Noo en aio enää lisääntyä, vaikka ehkä vielä muuten kykenisinkin. Ja jos nyt 45 v kupsahdan, niin elin aika pitkän elämän kuitenkin. Olinhan kuolla syntyessäni, mutta selvin. Olinhan kuolla sisäiseen verenvuotoon, mutta selvisin. Olinhan kuolla leikkauspöydälle, mutta selvisin. Olinhan kuolla verenmyrkytykseen, mutta selvisin.

      Vuosia pidemmälle, kun olin kuolla, mutta selvisin. Joku päivä en selviä ja se on elämää sekin.

      • Sinullahan käynyt huono tuuri tai hyvä tuuri elämässäsi? Joku katsoo, että lasi on vain puolillaan ja joku toinen, että lasista puolet on vielä täynnä. Kaikki riippuu katsantokannasta?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Sinullahan käynyt huono tuuri tai hyvä tuuri elämässäsi? Joku katsoo, että lasi on vain puolillaan ja joku toinen, että lasista puolet on vielä täynnä. Kaikki riippuu katsantokannasta?

        Se on vain elämää. Ihmisen syntyessä sinetöityy fakta, että joku päivä myös kuolet. Se miten pitkän elämän saa, se on yllätys. :D


      • Anonyymi

        Sillä on tarkoitus, että olet selvinnyt. Taistelija. *Halaus* ;) :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Se on vain elämää. Ihmisen syntyessä sinetöityy fakta, että joku päivä myös kuolet. Se miten pitkän elämän saa, se on yllätys. :D

        Kaikki ei ole kuitenkaan tässä. Minua lohduttaa tavattomasti se, että ihminen on ikuisuusolento. Sinäkin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on tarkoitus, että olet selvinnyt. Taistelija. *Halaus* ;) :)

        Ei se auta, kun räpistellä ettepäin. Välillä kokeillaan mitä människor kestää, jaksaako se rimpuilla. :)

        Ihanaa, saan halin. :*)

        *mojova rutistus vastahali*


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ei se auta, kun räpistellä ettepäin. Välillä kokeillaan mitä människor kestää, jaksaako se rimpuilla. :)

        Ihanaa, saan halin. :*)

        *mojova rutistus vastahali*

        Toivon ja haluan uskoa, että siellä on vielä paljon hyvää tulossa sinulle.

        Halimonsterille pitää antaa sellaisia viipyviä haleja. :O :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ole kuitenkaan tässä. Minua lohduttaa tavattomasti se, että ihminen on ikuisuusolento. Sinäkin. :)

        Minua taas ilahduttaa, että sain ylipäänsä tilaisuuden syntyä ja elää. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Minua taas ilahduttaa, että sain ylipäänsä tilaisuuden syntyä ja elää. :)

        No on sekin tietysti ihme, jokaisen kohdalla. Se, että hedelmöittyy ja hedelmöittymisen alkuvaiheesta selviää syntymään ja syntymästä hengissä ja edelleen tähän pisteeseen joten kuten hengissä. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivon ja haluan uskoa, että siellä on vielä paljon hyvää tulossa sinulle.

        Halimonsterille pitää antaa sellaisia viipyviä haleja. :O :)

        Varmaan molempia, hyvää ja huonompaakin. Molempia on tipauteltu aika säännölliseen tahtiin. :P

        Juu, totta. Ja mielellään aina kun muilta kiireiltä ehtii, halimonsterit on halinälkäisiä. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on sekin tietysti ihme, jokaisen kohdalla. Se, että hedelmöittyy ja hedelmöittymisen alkuvaiheesta selviää syntymään ja syntymästä hengissä ja edelleen tähän pisteeseen joten kuten hengissä. :)

        Elämä on ihme. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Varmaan molempia, hyvää ja huonompaakin. Molempia on tipauteltu aika säännölliseen tahtiin. :P

        Juu, totta. Ja mielellään aina kun muilta kiireiltä ehtii, halimonsterit on halinälkäisiä. :D

        Meille kaikille mutta toisille taakka ikävästi kasaantuu. Olisi hyvä, että elämä olisi kaikilla voittopuolisesti hyvää ja tyydyttävää. :)

        Minun erikoisuus on sivuhalit... ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meille kaikille mutta toisille taakka ikävästi kasaantuu. Olisi hyvä, että elämä olisi kaikilla voittopuolisesti hyvää ja tyydyttävää. :)

        Minun erikoisuus on sivuhalit... ;D

        Niin tekee. Kai sillä kurjuudellakin on oppinsa annettavanaan.

        Mitä ne sivuhalit on? :}


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Niin tekee. Kai sillä kurjuudellakin on oppinsa annettavanaan.

        Mitä ne sivuhalit on? :}

        Halataan niin, että halattava on halaajaan nähden sivusuunnassa. Pää laitetaan toisen olkapäälle. Olen opettanut tuota perheenjäsenille. :D ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halataan niin, että halattava on halaajaan nähden sivusuunnassa. Pää laitetaan toisen olkapäälle. Olen opettanut tuota perheenjäsenille. :D ;)

        Heh, kuulostaa kivalle. :D

        Voiko siinä muiskauttaa vaikka suukon toisen päälaelle?


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Heh, kuulostaa kivalle. :D

        Voiko siinä muiskauttaa vaikka suukon toisen päälaelle?

        Toisen poski tai ohimo siinä on enemmän "saatavilla" tuota varten. Siis usein laitan oman pään siihen halattavan hartialle, jos halattava on saman pituinen tai lyhyempi. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisen poski tai ohimo siinä on enemmän "saatavilla" tuota varten. Siis usein laitan oman pään siihen halattavan hartialle, jos halattava on saman pituinen tai lyhyempi. :)

        No nekin kelpaa. :D

        Uusi tapa halata. Mulla on tapana halia ihan kunnon karhuhali eli käpälät ympärille ja vattat vastakkain poski poskea vasten, jos kohdikkain osuu. Tai jos minua pidempi varvistan varpaille ja tyrkkään poskeni poskelle tai muiskautan. Riippuen ketä halaan.

        Jos kumppania, niin ei ilman pusuja pääse halauksesta. 2bad..:')

        :)


      • Suatana kirjoitti:

        No nekin kelpaa. :D

        Uusi tapa halata. Mulla on tapana halia ihan kunnon karhuhali eli käpälät ympärille ja vattat vastakkain poski poskea vasten, jos kohdikkain osuu. Tai jos minua pidempi varvistan varpaille ja tyrkkään poskeni poskelle tai muiskautan. Riippuen ketä halaan.

        Jos kumppania, niin ei ilman pusuja pääse halauksesta. 2bad..:')

        :)

        Ja perjantai biisi.

        https://youtu.be/OPf0YbXqDm0


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        No nekin kelpaa. :D

        Uusi tapa halata. Mulla on tapana halia ihan kunnon karhuhali eli käpälät ympärille ja vattat vastakkain poski poskea vasten, jos kohdikkain osuu. Tai jos minua pidempi varvistan varpaille ja tyrkkään poskeni poskelle tai muiskautan. Riippuen ketä halaan.

        Jos kumppania, niin ei ilman pusuja pääse halauksesta. 2bad..:')

        :)

        Sinulle pitää ehdottomasti opetella sitten sivuhali! On tuokin sinunkin "perinteinen" kiva halitapa! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle pitää ehdottomasti opetella sitten sivuhali! On tuokin sinunkin "perinteinen" kiva halitapa! :)

        Heh, pitäähän tuota sivuhalia kokeilla. Kuulostaa niin kivalle. :)

        Se on semmoinen "ahmin" sinut kokonaan syliini hali tuo mun. Mahmatti monsterihali. :')


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Heh, pitäähän tuota sivuhalia kokeilla. Kuulostaa niin kivalle. :)

        Se on semmoinen "ahmin" sinut kokonaan syliini hali tuo mun. Mahmatti monsterihali. :')

        Kerrassaan valtaisa hali! :) :D


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Heh, pitäähän tuota sivuhalia kokeilla. Kuulostaa niin kivalle. :)

        Se on semmoinen "ahmin" sinut kokonaan syliini hali tuo mun. Mahmatti monsterihali. :')

        Toinen vielä samalta artistilta. Tykkään!
        https://www.youtube.com/watch?v=ubpPCI0ZTDc


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrassaan valtaisa hali! :) :D

        Hillitön! :D



      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Hmm, jäin kelaamaan sanoja.

        Linkitin ennen kuin kuuntelin tarkemmin sanoja. Ei piiloviestintää. Taitavan artistin hieno tulkinta ja erokappale. Katso se ne kommentit siinä kappaleen alla, kuulema hänen erobiisinsä exälleen. :)



      • Anonyymi kirjoitti:

        Linkitin ennen kuin kuuntelin tarkemmin sanoja. Ei piiloviestintää. Taitavan artistin hieno tulkinta ja erokappale. Katso se ne kommentit siinä kappaleen alla, kuulema hänen erobiisinsä exälleen. :)

        Okei. :)

        Suatana kun hell mainittiin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Okei. :)

        Suatana kun hell mainittiin.

        Joo, aika vahvat sanat mutta koskettavat. Ammentaa varmaan omasta elämästään, jos on kerran sanoittanut kappaleen. (En tiedä.)



      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, aika vahvat sanat mutta koskettavat. Ammentaa varmaan omasta elämästään, jos on kerran sanoittanut kappaleen. (En tiedä.)

        Varmaan joo, siis ammentaa elämästään. Ei pitäis noihin sanoihin juuttua. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Hahhhaah, jestas! Nauratti noi ihmisten ilmeet, paljon puhuvia ilmeitä. x"D

        Ollos hjyvä. :)

        Tämä on vielä parempi, samalta "tekijältä". ;DDDDDDDDDDDDDDDDDD
        https://www.youtube.com/watch?v=KAQhG59zqZc


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on vielä parempi, samalta "tekijältä". ;DDDDDDDDDDDDDDDDDD
        https://www.youtube.com/watch?v=KAQhG59zqZc

        Ei helv... x"D


        Tunnustus, olen joskus funtsinut tekeväni youtubelle parodia videoita, mutten sitten perheeni kunnian ja säädyllisyyden vuoksi ole kehdannut. Perhe on joskus hyvä jarru. :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Ei helv... x"D


        Tunnustus, olen joskus funtsinut tekeväni youtubelle parodia videoita, mutten sitten perheeni kunnian ja säädyllisyyden vuoksi ole kehdannut. Perhe on joskus hyvä jarru. :)

        Vielä tämä. Hyvä, että joillakin on pokkaa tehdä, ilahduttaa muita. Tämäkin on huippu! Tämä on tehty kaduilla livenä samalta tekijältä. ;DDDDDDDDDDDDDDDDD
        https://www.youtube.com/watch?v=qQcNfFJxIOs




      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDD

        Tässä on suomalainen parodia Tuiskun kappaleesta. Tällekin olen usein nauranut. :D
        https://www.youtube.com/watch?v=nv5WaCewAKw



      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Posket särkee. :'P

        https://youtu.be/lvIlOCylGkE

        Minun pitää laittaa nyt palsta tämän illan osalta kiinni. ;) Yökköset & kiitos seurasta! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on suomalainen parodia Tuiskun kappaleesta. Tällekin olen usein nauranut. :D
        https://www.youtube.com/watch?v=nv5WaCewAKw

        Kkrrähhää, jaksaa jaksaa. :'' D

        Suksijuoksua ryteikössä. :D

        Emmie jaksakkaa..:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun pitää laittaa nyt palsta tämän illan osalta kiinni. ;) Yökköset & kiitos seurasta! :)

        Hyvät yöt ja kiitos kuin myös. :)


    • Anonyymi

      Bullshittiä. Geenit muuntuu ja mutatoituu jatkuvasti kehossa, ilman mitään apukeinojakin. Perehdy geenien maailmaan, niin ymmärrät enemmän, etkä levittele huuhaa juttuja netissä. Rokotteet ovat turvallisia. Koronavirukset eivät ole.

      • Anonyymi

        "Geenit muuntuu ja mutatoituu" joo mutta se tapahtuu luonnollisesti ilman ison lääkebisneksen
        kokeelista rokotetta. Siinä on kuule huima ero


    • Anonyymi

      Jos nyt alkaisit käyttämään omaa järkeäsi etkä olisi manipuloitu ja aivopesty ottaisit rokotukset itsekkin. Mutta teet kuten tahdot. 🧡

    • Anonyymi

      Siihen kasaan ei keppiään pidä laittaa. Iltalypsydemarikasaan nimittäin.

    • Anonyymi

      Kahden piikin jälkeen yhtä höperö ku ennen ! Eihän ne mun geenit enään tässä iässä :D

      Gubbe 72

    • Anonyymi

      Aattelin jättää väliin tuon. https://www.bing.com/search?q=MIT harvard study suggests&qs=n&form=QBRE&sp=-1&pq=mit harvard study s&sc=0-19&sk=&cvid=525DECA37AEA4CC39EEC718855689CC3#

      • Anonyymi

        Siis Harvard & M.I.T -tutkijat esittivät nyt keväällä että, RNA segmentit voivat integroitua DNAhamme


    • Anonyymi

      Eilen tuli ohjelma näistä salaliittoteoreetikoista. Eräs mies siinä tunnusti eläneensä harhoissa. Oli nyt päässyt niistä eroon. Heillä on henkisiä ongelmia, joista nämä asenteet johtuu. Ota yhteys psykologiin, että pääsisit irti näistä pakkomielteistäsi. Ne tuhoaa sinut ennenpitkään henkisesti.

    • Anonyymi

      Olen joo ja ihan tyytyväinen olen ollut, 5G sirun ansiosta netti nopeutui ja kuuluvuus parani. Lisämausteena suoratoistopalvelut muuttuivat ilmaisiksi ja autosta sammui moottorivalo 👌

      -Palstahessu

    • Anonyymi

      Olen sallinut. Pyysin nimenomaan lisäämään geeneihini Bill Gatesin nanorobotteja. Niitä samoja, joita syön aamiaismuroissa. Niistä tulee hyvä olo ja kuuliainen mieli. DNA:ssa ne toimivat vielä paremmin, ne muuttavat perimäni sellaiseksi, että jälkeläiseni ovat liskoihmisille alistuvia, voimakkaita, sinisilmäisiä, vaaleahiuksisia ja erittäin uhrautuvia sotilaita. Naispuoliset jälkeläiseni syntyvät jättimäisten silikonipallojen kanssa, jotta suomi24:n välkyt, jotka ovat keksineet rokottajien juonen, jatkavat entiseen tapaan kotona runkkailemista heidän pelfieitään katsellen. Sen jälkeen arjalaiset liskomiehet käyvät sotaan juutalaista liskorotua vastaan.

    • Olen ja elämällä muutenkin omaa elämää, olen altistunut geenien muuntumiseen....

      Geenit muuntuu jokaisen kohdalla jotenkin, ei mikään pysy ennallaan, että ap voi vaan haaveilla, että omat geenit pysyy muuttumattomina. Geenimuunnosta on tapahtunut luonnossa ihan aina ja tulee tapahtumaan.

      Ja vaikka nyt vetää foliohatun päähän ja miettii, että rokotuksilla saadaan joku geenimanipulaatio aikaiseksi, sen on ottanut jo moni, joten lopputuotteena aikanaan rokottamattomienkin jälkeläiset sekoittuvat rokotettuihin....

      Hui hirveetä... :oD

      • Anonyymi

        No enpä tiedä onko ylihuolehtimista, mutta luonnossa tapahtuva muuntelu on _luonnollista_ kun taas rokotteella tapahtuva täysin synteettistä.

        Geenimanipuloituun tomaattiin saa patentin, koska sekin on synteettinen muuntelu. Jokin yritys siis omistaa sen tomaatin ja kaikki sen jälkeläiset.

        Päästäänkö tästä vielä transhumanismiorjuuteen. Laki mahdollistaa sen. Jos ei katsota ihmiseksi ei koske ihmisoikeudetkaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No enpä tiedä onko ylihuolehtimista, mutta luonnossa tapahtuva muuntelu on _luonnollista_ kun taas rokotteella tapahtuva täysin synteettistä.

        Geenimanipuloituun tomaattiin saa patentin, koska sekin on synteettinen muuntelu. Jokin yritys siis omistaa sen tomaatin ja kaikki sen jälkeläiset.

        Päästäänkö tästä vielä transhumanismiorjuuteen. Laki mahdollistaa sen. Jos ei katsota ihmiseksi ei koske ihmisoikeudetkaan...

        "No enpä tiedä onko ylihuolehtimista, mutta luonnossa tapahtuva muuntelu on _luonnollista_ kun taas rokotteella tapahtuva täysin synteettistä."

        Etkö käytä kenkiä ja vaatteita ollenkaan? Vai osaatko niinkin elää luonnollisesti?

        En usko, että rokotusten tarkoituksena on muokata geenejä, mutta luultavasti niin tapahtuu... Tahattomasti muokataan kaikki jossain yhteydessä geenejä....pieneneekö esimerkiksi ihmisen muistikapasiteetti aikaanaan, kun googlesta löytyy se varmemmin, kuin omasta päästä? Ja onko se huono?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        "No enpä tiedä onko ylihuolehtimista, mutta luonnossa tapahtuva muuntelu on _luonnollista_ kun taas rokotteella tapahtuva täysin synteettistä."

        Etkö käytä kenkiä ja vaatteita ollenkaan? Vai osaatko niinkin elää luonnollisesti?

        En usko, että rokotusten tarkoituksena on muokata geenejä, mutta luultavasti niin tapahtuu... Tahattomasti muokataan kaikki jossain yhteydessä geenejä....pieneneekö esimerkiksi ihmisen muistikapasiteetti aikaanaan, kun googlesta löytyy se varmemmin, kuin omasta päästä? Ja onko se huono?

        Tarkoitin vain sitä, että rokotteeseen olisi voitu valita luonnollinen koodi, koronan luonnossa esiintyvät markkerit. Jostain syystä näin ei tehty. Koodi kirjoitettiin uusiksi tietokoneella. Miksi, ei järkeä? Herättää liikaa kysymyksiä ja väistämättä tulee mieleen geenimanipuloidut hedelmät ja niiden patentit.

        Mua on enemmänkin ihmetyttänyt se, että miksi google oli vuoteen 2014-15 aika täydellinen hakukone josta löysi just sitä tietoa mitä etsi. Nyt sieltä ei löydä mitään. Se vaan tyrkkää asioita, joita en etsi. Kun etsin tietoa vaikka kuinka rakentaa turbiini, saan THL:n sivun enkä rakennusohjeita. Tuntuu vain siltä, että saan turbiini muttei näy mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin vain sitä, että rokotteeseen olisi voitu valita luonnollinen koodi, koronan luonnossa esiintyvät markkerit. Jostain syystä näin ei tehty. Koodi kirjoitettiin uusiksi tietokoneella. Miksi, ei järkeä? Herättää liikaa kysymyksiä ja väistämättä tulee mieleen geenimanipuloidut hedelmät ja niiden patentit.

        Mua on enemmänkin ihmetyttänyt se, että miksi google oli vuoteen 2014-15 aika täydellinen hakukone josta löysi just sitä tietoa mitä etsi. Nyt sieltä ei löydä mitään. Se vaan tyrkkää asioita, joita en etsi. Kun etsin tietoa vaikka kuinka rakentaa turbiini, saan THL:n sivun enkä rakennusohjeita. Tuntuu vain siltä, että saan turbiini muttei näy mitään.

        Tarkoitatko, että vasta-aineita olisi herätelty rokotteella pienellä määrällä covid-19 virusta?

        Minusta guuggelista löytyy vaikka mitä yhä... Mutta olen huomannut, että nykyään hakutietoa pitää tarkentaa ja jos haluaa enemmän vaihtoehtoja, siihen tarvitaan englantia pohjalle. Löysin guuglesta autooni osan, mitä eivät merkkiliikkeestäkään löytäneet... Ebaysta löytyi ja siinä oli Nissanin koodi, millä sain itse osan sitten liikkeeseen tilattua maahantuojalta.


      • Anonyymi

        Jaa, en olisi siitä sekoittumisesta niin varma. Useat lekurit tutkittuaan noiden piikkien sisältöä ovat päätyneet siihen, että useimpien rokotettujen elinaika on vaan kolme vuotta korkeintaan.

        Huom, itse en väitä sellaista, vaan asiantuntijat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, en olisi siitä sekoittumisesta niin varma. Useat lekurit tutkittuaan noiden piikkien sisältöä ovat päätyneet siihen, että useimpien rokotettujen elinaika on vaan kolme vuotta korkeintaan.

        Huom, itse en väitä sellaista, vaan asiantuntijat.

        Ja asiantuntijoina pidän riippumattomia, eettisiä tahoja näiden maksettujen th-älläläisten ja muiden vastaavien tahojen sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, en olisi siitä sekoittumisesta niin varma. Useat lekurit tutkittuaan noiden piikkien sisältöä ovat päätyneet siihen, että useimpien rokotettujen elinaika on vaan kolme vuotta korkeintaan.

        Huom, itse en väitä sellaista, vaan asiantuntijat.

        Mä uskon kyllä ihmiskehon voimaan. Se voittaa nuo aivan todelliset riskit ja ne ei onnistu suunnitelmassaan.

        Sen sijaan patenttihomma on pahempi juttu. Jos sillä päästään kiertämään lakia kun ihminen onkin GM-ihminen eli patentoitava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja asiantuntijoina pidän riippumattomia, eettisiä tahoja näiden maksettujen th-älläläisten ja muiden vastaavien tahojen sijaan.

        No ehkäpä 5-10 vuoden päästä ollaan viisaampia....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä uskon kyllä ihmiskehon voimaan. Se voittaa nuo aivan todelliset riskit ja ne ei onnistu suunnitelmassaan.

        Sen sijaan patenttihomma on pahempi juttu. Jos sillä päästään kiertämään lakia kun ihminen onkin GM-ihminen eli patentoitava.

        Itse en pidä geenimanipuloitua viljaa esimerkiksi huonona...

        Minusta olisi tällä tietotaidolla vaan parempi, jos joku viljely olisi mahdollisimman tehokasta luonnon käyttämistä. Sama sato pienemmällä vaivalla ja luontoa säästäen...

        Ei kaikki asiat maailmassa ole mörköjä...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Tarkoitatko, että vasta-aineita olisi herätelty rokotteella pienellä määrällä covid-19 virusta?

        Minusta guuggelista löytyy vaikka mitä yhä... Mutta olen huomannut, että nykyään hakutietoa pitää tarkentaa ja jos haluaa enemmän vaihtoehtoja, siihen tarvitaan englantia pohjalle. Löysin guuglesta autooni osan, mitä eivät merkkiliikkeestäkään löytäneet... Ebaysta löytyi ja siinä oli Nissanin koodi, millä sain itse osan sitten liikkeeseen tilattua maahantuojalta.

        No ei välttämättä, vaan tämä nykyinen mRNA-tekniikka, jossa "koodataan" keho tuottamaan piikkiproteiinia. Se koodi olisi voinut olla luonnollinen, mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä on täysin synteettinen. Ei mitään järkeä miksi. Herättää enemmän kysymyksiä. Sitten kun vielä yritetään lahjoa ämpäreillä ja kiristää passeilla niin kyllä sillä saa ainakin mut niin takajaloilleni, että ei ikinä. Liikaa epäilyttävyyksiä ja kysymyksiä.

        Lisäksi ne väittävät ettei RNA muuta DNA:ta, joka on vanhaa tietoa. Uusimmat tutkimukset sanovat, että muuttaa. Prosessi toimii molempiin suuntiin.

        Joo, muistan itsekin googlen kertoneen vastauksen mitä oudoimpaan auto-ongelmaan joskus. Korjaamot ei osanneet korjata. Mutta google antoi keskustelupalstan missä jollain oli ollut sama ongelma ja se oli väännellyt ja putsaillut kaikkia osia ja jokin käsittämätön kohta putsaamalla lähti skulaan. Niinpä lähtikin. Testasin, eikä sitä samaa hakutulosta saa enää esiin edes suoralla sitaatilla. Vain merkkikorjaamojen yhteystiedot. Koska tuhlatkaa rahanne ja tuhlatkaa rahanne. Ostakaa uusi auto jne. Ja jos liittyy terveyteen tai homeopatiaan niin aivan turha edes avata googlea. Ei löydy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei välttämättä, vaan tämä nykyinen mRNA-tekniikka, jossa "koodataan" keho tuottamaan piikkiproteiinia. Se koodi olisi voinut olla luonnollinen, mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä on täysin synteettinen. Ei mitään järkeä miksi. Herättää enemmän kysymyksiä. Sitten kun vielä yritetään lahjoa ämpäreillä ja kiristää passeilla niin kyllä sillä saa ainakin mut niin takajaloilleni, että ei ikinä. Liikaa epäilyttävyyksiä ja kysymyksiä.

        Lisäksi ne väittävät ettei RNA muuta DNA:ta, joka on vanhaa tietoa. Uusimmat tutkimukset sanovat, että muuttaa. Prosessi toimii molempiin suuntiin.

        Joo, muistan itsekin googlen kertoneen vastauksen mitä oudoimpaan auto-ongelmaan joskus. Korjaamot ei osanneet korjata. Mutta google antoi keskustelupalstan missä jollain oli ollut sama ongelma ja se oli väännellyt ja putsaillut kaikkia osia ja jokin käsittämätön kohta putsaamalla lähti skulaan. Niinpä lähtikin. Testasin, eikä sitä samaa hakutulosta saa enää esiin edes suoralla sitaatilla. Vain merkkikorjaamojen yhteystiedot. Koska tuhlatkaa rahanne ja tuhlatkaa rahanne. Ostakaa uusi auto jne. Ja jos liittyy terveyteen tai homeopatiaan niin aivan turha edes avata googlea. Ei löydy.

        Historiasta löytyy monen monta seikkaa, jossa näin jälkeenpäin voidaan sanoa, että jonkun toiminnan olisi kannattanut olla avoimempi ja selkeämpi, mutta unohdetaan sitten se aikakausi verrata nykyiseen.
        Jos nyt on käynyt vaikka niin, että tämä covid-19 ei olekaan ihan luonnollinen virus, vaan se on koodattu kehoa tuhoamaan syövän lailla solukkoa, niin toimiiko siihen luonnollinen tapa? Ja taas halutaanko, ettei vaikkapa kukaan aloittaisi sotaa Kiinaa vastaan?

        No eikös virukset ja sitä kautta rokotteetkin muuta jotain omaa muotoaan? Ihmisen vastustuskykyä ja taas viruksen aiheuttamaa ristiriitaa keskenään luonto kuitenkin koittaa loiventaa.... on jopa sanottu, että jossain vaiheessa ihmisissä asuu vaikka hiv... Sulassa sovussa...

        Tietotekniikka ei ole mun vahvinta osaamista, kuten ei geenihommatkaan, mutta jotenkin kaikkeen löytyy aina jokin syy....ennemmin tai myöhemmin...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        "No enpä tiedä onko ylihuolehtimista, mutta luonnossa tapahtuva muuntelu on _luonnollista_ kun taas rokotteella tapahtuva täysin synteettistä."

        Etkö käytä kenkiä ja vaatteita ollenkaan? Vai osaatko niinkin elää luonnollisesti?

        En usko, että rokotusten tarkoituksena on muokata geenejä, mutta luultavasti niin tapahtuu... Tahattomasti muokataan kaikki jossain yhteydessä geenejä....pieneneekö esimerkiksi ihmisen muistikapasiteetti aikaanaan, kun googlesta löytyy se varmemmin, kuin omasta päästä? Ja onko se huono?

        Mistä ihmeestä sä oikein puhut, samaistat vaatetuksen siihen että ihmislajin perimää rukataan peruuttamattomalla tavalla.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Tarkoitatko, että vasta-aineita olisi herätelty rokotteella pienellä määrällä covid-19 virusta?

        Minusta guuggelista löytyy vaikka mitä yhä... Mutta olen huomannut, että nykyään hakutietoa pitää tarkentaa ja jos haluaa enemmän vaihtoehtoja, siihen tarvitaan englantia pohjalle. Löysin guuglesta autooni osan, mitä eivät merkkiliikkeestäkään löytäneet... Ebaysta löytyi ja siinä oli Nissanin koodi, millä sain itse osan sitten liikkeeseen tilattua maahantuojalta.

        tämä piikkiproteiini ei ole sama mikä on koronaviruksessa, sitä on rukattu, taiteltu joten prionitauditkin periaatteessa mahdollisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sä oikein puhut, samaistat vaatetuksen siihen että ihmislajin perimää rukataan peruuttamattomalla tavalla.

        Mitrnkäs vaatetus on muokannut perimää? Mihin katoaa upea karvoitus ja kohta myös pikkuvarpaat? 😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        tämä piikkiproteiini ei ole sama mikä on koronaviruksessa, sitä on rukattu, taiteltu joten prionitauditkin periaatteessa mahdollisia

        Huikeita termejä...

        Ei vaan tartu suurimpaan osaan ihmisväestöä...

        Ehkä joku joukkotuho tulossa ja te rokotteen ottamattomat vaan säilytte. Onnea teille.... mä otatin jo pari. Sorpnoo ja silleen. Pitäkäähän lippu korkeella. 💪😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä uskon kyllä ihmiskehon voimaan. Se voittaa nuo aivan todelliset riskit ja ne ei onnistu suunnitelmassaan.

        Sen sijaan patenttihomma on pahempi juttu. Jos sillä päästään kiertämään lakia kun ihminen onkin GM-ihminen eli patentoitava.

        Noista patenteista, viime vuosina on alkanut määrätietoinen eliömuotojen patentointi minkä on ennustettu johtavan siihen, että tulevaisuudessa noin puoli tusinaa yritystä tulee omistamaan oikeudet kaikkeen eliömuotoon mikroskoopista norsuihin. Ainoa mitä ei voida patentoida on luonnollinen syntymäihminen. Tästä on usan korkeimman oikeuden päätös vuodelta jotain. Heh, usassa päätetään tämäkin. - cu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista patenteista, viime vuosina on alkanut määrätietoinen eliömuotojen patentointi minkä on ennustettu johtavan siihen, että tulevaisuudessa noin puoli tusinaa yritystä tulee omistamaan oikeudet kaikkeen eliömuotoon mikroskoopista norsuihin. Ainoa mitä ei voida patentoida on luonnollinen syntymäihminen. Tästä on usan korkeimman oikeuden päätös vuodelta jotain. Heh, usassa päätetään tämäkin. - cu-

        Jos tulevaisuudessa kehitetään geenimanipuloitu ihminen, tarkoittaisiko tuo sitä, että hänet/sen omistaisi manipuloinnin mahdollistanut yritys? Vai olisiko se porrastettu taulukko? Tietty prosenttiosuus ruiskutetaan odottavan naisen kehoon? Tarkoitan markkinoitua ja kaupallistettua... lasta. "haluan sellaisen ja sellaisen lapsen* ominaisuudet/luonteenpiirteet kustomoidaan odotusaikana, %osuus kasvaa haluttujen ominaisuuksien myötä ja jollakin rajalla lapsesta tulisi yrityksen omaisuutta? Pientä amatöörifuturologiaa tässä. - cu-*hywää*


    • Anonyymi

      Miksi rokotevastaiset öyhöttää muiden rokotuksista? Kukaan ei teitä piikille pakota, mutta antakaa muiden päättää itse omasta terveydestään.

      Mua ei kiinnosta muiden terveys, ainoastaan omani ja lapseni.

      Ainoa, mitä jyrkästi vastustan, on se, että rokottamattomat hoidetaan julkisessa terveydenhuollossa meidän verorahoilla. Se on väärin. Ei sun tarvi ottaa piikkiä, mutta varaudu maksamaan itse hoitosi ja kuole kotonasi, äläkä rasita yhteiskuntaa turhilla kustannuksilla.

      • Anonyymi

        "Ainoa, mitä jyrkästi vastustan, on se, että rokottamattomat hoidetaan julkisessa terveydenhuollossa meidän verorahoilla. Se on väärin. Ei sun tarvi ottaa piikkiä, mutta varaudu maksamaan itse hoitosi ja kuole kotonasi, äläkä rasita yhteiskuntaa turhilla kustannuksilla."

        Tuo argumentti johtaa vaarallisille teille. Pitääkö mun maksaa ylipainoisten hoidot? Rokotevauriot? Jne. Sahaat omaa oksaasi tuolle tielle lähtemällä. Sivilisaation oksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ainoa, mitä jyrkästi vastustan, on se, että rokottamattomat hoidetaan julkisessa terveydenhuollossa meidän verorahoilla. Se on väärin. Ei sun tarvi ottaa piikkiä, mutta varaudu maksamaan itse hoitosi ja kuole kotonasi, äläkä rasita yhteiskuntaa turhilla kustannuksilla."

        Tuo argumentti johtaa vaarallisille teille. Pitääkö mun maksaa ylipainoisten hoidot? Rokotevauriot? Jne. Sahaat omaa oksaasi tuolle tielle lähtemällä. Sivilisaation oksaa.

        Yhtä hyvin voisi kysyä pitääkö meidän jäljelle jäävien hoitaa noiden piikitettyjen kuoppaukset?!


      • Anonyymi

        Varaudu itse jatkossa ilmoittamaan aina julkisissa terveyspalveluissa asioidessasi BMI, PEF ja FEV1, pitkäsokeri, kolesterolit, mielenterveyskäynnit ja -lääkitys, antamaan toistettu Audit alkospesifi maksakoe, huumeseula ja tuore hampaiden kuvantamislöydös.
        Kun nuo kaikki on terveen ihmisen, eikä voida todeta mitään, voi yhteiskunta kelpuuttaa sinut hoidettavaksi. Kokeet maksat tietenkin itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varaudu itse jatkossa ilmoittamaan aina julkisissa terveyspalveluissa asioidessasi BMI, PEF ja FEV1, pitkäsokeri, kolesterolit, mielenterveyskäynnit ja -lääkitys, antamaan toistettu Audit alkospesifi maksakoe, huumeseula ja tuore hampaiden kuvantamislöydös.
        Kun nuo kaikki on terveen ihmisen, eikä voida todeta mitään, voi yhteiskunta kelpuuttaa sinut hoidettavaksi. Kokeet maksat tietenkin itse.

        Alkoihan se naukuminen. :-D Minä vitut välitän teidän ruikutuksista, koska olette yhteiskunnalle pelkkä taakka ja menoerä jo muutenkin. Hyödyttömiä sossupummeja ja valuvikaisia kelaelättejä.

        Jokaisen rokottamattoman hidas kuoliaaksikituminen teholla on pelkkää rahan haaskausta, mutta koska sille ei mitään mahda, niin voin sentään tuntea näiden ääliöiden tilanteesta suurta vahingoniloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoihan se naukuminen. :-D Minä vitut välitän teidän ruikutuksista, koska olette yhteiskunnalle pelkkä taakka ja menoerä jo muutenkin. Hyödyttömiä sossupummeja ja valuvikaisia kelaelättejä.

        Jokaisen rokottamattoman hidas kuoliaaksikituminen teholla on pelkkää rahan haaskausta, mutta koska sille ei mitään mahda, niin voin sentään tuntea näiden ääliöiden tilanteesta suurta vahingoniloa.

        Jaksat aukoa päätäsi mitättömästä menoerästä, kun samanaikaisesti elintasosairaudet syövät ikäluokkia katsomatta koko yhteiskunnan yhteisiä varoja. Helppoa se pään aukominen, kun todellisuudessa ei ole mitään käsitystä tai suhteellisuuden tajua em. kysymyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksat aukoa päätäsi mitättömästä menoerästä, kun samanaikaisesti elintasosairaudet syövät ikäluokkia katsomatta koko yhteiskunnan yhteisiä varoja. Helppoa se pään aukominen, kun todellisuudessa ei ole mitään käsitystä tai suhteellisuuden tajua em. kysymyksistä.

        Se elintaso on sentään omalla työllä ansaittu ja samalla maksettu iso siivu veroja yhteiskunnan pottiin. Millä foliohatut oikeuttavat elämisensä muiden rahoilla? Mä olen palveluni ja terveydenhuoltoni itse ansainnut ja sitä mitä ei julkiselta puolelta ilman jonottamista saa, hankitaan rahalla yksityiseltä. Voisit myös tarkistaa, mitä yksi sairaalavuorokausi oikeasti maksaa. Se surkean pieni omavastuu, mikä siitä hoidosta ihmisiltä laskutetaan, on pieni promille kokonaiskustannuksista. Jenkkilän mallissa moni öyhöttäjä olisi jo heittänyt lusikan nurkkaan, kun ei rahat riitä.


    • Anonyymi

      Oletko sinä aloittaja jo erikseen saanut neuvolassa idiosmipiikin?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe