Herkuton viikko,milloin?

Anonyymi

JOS kalorit menee 2:tena päivänä 2600 tai vähäkään sen yli kannattaa pitää rangaistukseksi herkuton viikko jossa kalorit ON 1300.

Se tarkoittaa käytännössä sitä että saa päivän aikana syödä vain lautasellisen puuroa ja lautasellisen keittoa 2 kertaa kahvit ilman pullaa.

JOS HALUAA LAIHTUA ,niin näin pitää tehdä.LISÄKSI kovaa pitkäkestoista raskasta reeniä laihtumisen nopeuttamiseksi.
JOS kalorit pysyy kokoaja alle 2000 ja vain yhtenä päivänä on syönyt 2600 mitään toimenpiteitä ei tarvitse tehdä.

58

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pieni herkuttelu ON sallittu laihdutuksenkin aikana,mutta JOS herkuttelu menee liian suureksi,se kannattaa katkaista heti JOS haluaa laihtua.

      • Anonyymi

        Minä olen itse ihan kauhea läski !


    • Anonyymi

      Sekin on vielä ruhtinaallisen hyvin syöty JOS syö 1300 kaloria Ihmedietit ja monet muut sisältää vain 600 kaloria

    • Anonyymi

      Miksei voi vaan jatkaa siitä mihin jäi, jos joskus tulee syötyä liikaa.

      Jos keksit noita sääntöjä ja rangaistuksia niin ne alkaa ennemmin tai myöhemmin ahdistamaan ja sitten se syöminen lähteekin ahmimiseksi.

      Taidat ohittaa kokonaan tuossa painonhallintayrityksessä, mielenterveyden merkityksen siinä painonhallinnassa.

      Kun mieli on tasapainossa on painokin tasapainossa.

      • Anonyymi

        Ei muutama vähäkalorinen päivä aiheuta sitä syömähäiriöä.Pitää koko ajan olla tilanteen tasalla mistä ne kalorit tulee ja jos jostakin alkaa tulemaan niitä liikaa vähentää heti niitä jotenkin 80 %
        (Jos on vaikka syönyt aamupullan,päiväpullan ja iltapullan syö vain aamupullan.)

        Mitä enemmän käyttää samaan aikaan liikuntaa sitä enemmän laihtuu.Suuremmalla liikuntamäärällä ja vähän isommilla kaloreilla laihtuu 3 kertaa nopeammin kuin pienillä kaloreilla ja vähällä liikunnalla.JOS kalorit on LIIAN suuret ei laihdu vaikka harrastaa liikuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muutama vähäkalorinen päivä aiheuta sitä syömähäiriöä.Pitää koko ajan olla tilanteen tasalla mistä ne kalorit tulee ja jos jostakin alkaa tulemaan niitä liikaa vähentää heti niitä jotenkin 80 %
        (Jos on vaikka syönyt aamupullan,päiväpullan ja iltapullan syö vain aamupullan.)

        Mitä enemmän käyttää samaan aikaan liikuntaa sitä enemmän laihtuu.Suuremmalla liikuntamäärällä ja vähän isommilla kaloreilla laihtuu 3 kertaa nopeammin kuin pienillä kaloreilla ja vähällä liikunnalla.JOS kalorit on LIIAN suuret ei laihdu vaikka harrastaa liikuntaa.

        " jos jostakin alkaa tulemaan niitä liikaa vähentää heti niitä jotenkin 80 %"

        Miksi niitä pitää vähentää 80%? Omalla kohdalla ihan 10% pienennys riittää.

        "(Jos on vaikka syönyt aamupullan,päiväpullan ja iltapullan syö vain aamupullan.)"

        Miksi pitäisi syödä kolme pullaa päivässä? Senkö vuoksi että ei hallitse omaa syömistään?

        "Mitä enemmän käyttää samaan aikaan liikuntaa sitä enemmän laihtuu.Suuremmalla liikuntamäärällä ja vähän isommilla kaloreilla laihtuu 3 kertaa nopeammin kuin pienillä kaloreilla ja vähällä liikunnalla."

        Miksi pitää laihtua kolme kertaa nopeammin? Onko nyt käynyt niin, että olet jo myöntänyt itsellesi olevasi koko loppuelämän "laihduttaja" ? Eli mätät mössöä naamaan kaksin käsin ja sitten laihdutat sitä pois, kunnes taas mätät ja laihdutat.

        Minä laihdutan hitaammin, mutta ajattelin tehdä homman vain kerran.

        "JOS kalorit on LIIAN suuret ei laihdu vaikka harrastaa liikuntaa."

        Miksi kalorit olisi liian suuret? Syöminen on se asia jonka opettelemalla PYSYY laihana, eikä tarvitse jojottaa eestaas ja polkea tuntikausia fillaria vuodesta toiseen.


      • Anonyymi

        Jos tosissaan HALUAA laihtua niin lihominen pitää katkaista näin jo heti alussa.
        Toisessa tapauksessa JOS ei ole haluja noudattaa tiukkaa ruokavalioa riittää että palaa takaisin entiseen 1800 -2500 kalorin ruokavalioon.Laihdutus ON näin tehtynä hitaampaa,mutta sekin ON parempi vaihtoehto kuin alkaa lihottamaan itseään.


    • Anonyymi

      "Minä olen itse ihan kauhea läski !"

      Sinulla on kalorit nousseet ja laskeneet ja sen takia saat rangaistuksen. Rangaistuksena saat herkutonta läskiä.

      • Anonyymi

        Sinun pitäisi pyöräillä tai hiihtää 4 - 5 tuntia päivässä niin läski saa kyytiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi pyöräillä tai hiihtää 4 - 5 tuntia päivässä niin läski saa kyytiä.

        Minulla ei ole tuollaisia aikoja missään tallessa. Pitää tehdä töitä ja elääkin välillä.


    • Anonyymi

      Elämään sisältöä kaloreja laskemalla. Kyllä kai se onnistuu niinkin?

      Jos on muuta sisältöä ja aktiviteettejä ja haluaa rajoittaa energian saantiaan niin ikivanha tieto toimiin ilman laskemistakin.
      Ensin turhat, nopeat hiilarimössöt vähemmäksi tai minimiinsä. Sitten voi tarkastella rasvan kokonaissaantiaan ottaen huomioon, että kaikki rasva ei ole näkyvää muualla kuin tuoteselosteissa. Lukekaa!

      Käyttäkää kalorien laskenta-ajat ja pohdiskelu johonkin hyödylliseen, mieluimmin terveyttä edistävään aktiviteettiin.

      Minusta intohimoiset kalorien laskijat pettävät itseään.

      • Anonyymi

        "Minusta intohimoiset kalorien laskijat pettävät itseään."

        No tottakai sinulla saa olla tuollainen mielipide.

        En vaan ymmärrä että mitä pettämistä siinä on, että opettelee syömään.

        Kaloreita laskemalla oppii aivan hemmetin tarkasti sen, että missä on liikaa energiaa ja miten paljon voi/kannattaa asioita syödä.


      • Anonyymi

        Siinä pitää seurata omaa oloaan,JOS laihtuvaa oloa ei ole pitää vähentää syöntiä,ja lisätä liikuntaa.
        Nämä kalorivähennykset ja liikunnan lisäykset pitää tehdä oikeaan aikaan.Laihtuvan olon ja lihovan olon oppii kyllä tunnistamaan kun perehtyy asiaan.
        On niitäkin jotka käyttää laihdutusvalmentajaa ja maksavat siitä muutamia satoja euroja kuukaudessa.Sivullinen osaa katsoa asioita vähän eri näkökulmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pitää seurata omaa oloaan,JOS laihtuvaa oloa ei ole pitää vähentää syöntiä,ja lisätä liikuntaa.
        Nämä kalorivähennykset ja liikunnan lisäykset pitää tehdä oikeaan aikaan.Laihtuvan olon ja lihovan olon oppii kyllä tunnistamaan kun perehtyy asiaan.
        On niitäkin jotka käyttää laihdutusvalmentajaa ja maksavat siitä muutamia satoja euroja kuukaudessa.Sivullinen osaa katsoa asioita vähän eri näkökulmasta.

        ei sitä liikuntaa ole mikään pakko lisätä

        riittää kun opettelee syömään "oikein"


      • Anonyymi

        Minä lasken joka päivä kaloreiden lisäksi päivän plus tai miinus kaloritkin.Sillä pystyy erittäin hyvin ennaltaehkäisemään lihomisen.Jos plus kaloreita tulee kahtena perättäisenä päivänä vaikka 1000 niin kalorit pitää laskea heti niin alas että ne on taas reilusti miinuksella,muuten lihoo varmasti.
        -Jos kulutetut kalorit on 3000 ja syödyt 2000 laihtuu
        -jos kulutetut kalorit on 2000 ja syödyt 2500 lihoo.Lihominen on erittäin nopeaa jos ne on 3500-5000 kal
        -Jos kulutetut kalorit on 2000 ja syödyt 2000 paino pysyy samassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pitää seurata omaa oloaan,JOS laihtuvaa oloa ei ole pitää vähentää syöntiä,ja lisätä liikuntaa.
        Nämä kalorivähennykset ja liikunnan lisäykset pitää tehdä oikeaan aikaan.Laihtuvan olon ja lihovan olon oppii kyllä tunnistamaan kun perehtyy asiaan.
        On niitäkin jotka käyttää laihdutusvalmentajaa ja maksavat siitä muutamia satoja euroja kuukaudessa.Sivullinen osaa katsoa asioita vähän eri näkökulmasta.

        "Siinä pitää seurata omaa oloaan,JOS laihtuvaa oloa ei"

        Siis mitä.

        Sinä tällä sairaalloisella syömisellä ja pakonomaisella liikunnalla etsit vain jotain tunnetilaa? "laihtuvaa oloa" ? Painolla ja terveydellä ei siis ole väliä?

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siinä pitää seurata omaa oloaan,JOS laihtuvaa oloa ei"

        Siis mitä.

        Sinä tällä sairaalloisella syömisellä ja pakonomaisella liikunnalla etsit vain jotain tunnetilaa? "laihtuvaa oloa" ? Painolla ja terveydellä ei siis ole väliä?

        T kn

        Sen tosiaan tuntee milloin laihtuu,se on minulla välillä muutamien tuntien ajan pientä epämiellyttävää oloa painetta päässä.Jos olo on koko ajan yltäkylläinen ei laihdu.

        1600 kaloria ei ole sairaalloisen vähää syöntiä.Sillä pystyy laihduttamaan vaikka koko ajan.
        Vähennän nyt välillä kaloreita lopettamalla iltasyönnin kokonaan.Päivän proteenit pitää kuitenkin syödä päivän aikana.

        Jos kalorit on vain 600 se on sairaalloisen vähää syöntiä esim armeijan dietti,lentoemännän dietti ,sairaaladietti yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tosiaan tuntee milloin laihtuu,se on minulla välillä muutamien tuntien ajan pientä epämiellyttävää oloa painetta päässä.Jos olo on koko ajan yltäkylläinen ei laihdu.

        1600 kaloria ei ole sairaalloisen vähää syöntiä.Sillä pystyy laihduttamaan vaikka koko ajan.
        Vähennän nyt välillä kaloreita lopettamalla iltasyönnin kokonaan.Päivän proteenit pitää kuitenkin syödä päivän aikana.

        Jos kalorit on vain 600 se on sairaalloisen vähää syöntiä esim armeijan dietti,lentoemännän dietti ,sairaaladietti yms

        Kyllä se paine siellä päässä kannattaa mennä tutkituttamaan.


    • Anonyymi

      "Se tarkoittaa käytännössä sitä että saa päivän aikana syödä vain lautasellisen puuroa ja lautasellisen keittoa 2 kertaa kahvit ilman pullaa."

      Oletko oikeasti tosissasi? Kun itse söin 1300 kcal niin siihen sai syödä aika hyvin ja monipuolisestikin. Miksi lasket edes kahvia mukaan? Mitä sen kahvin kanssa oikeasti syöt? Kuinka valtavia puuroannoksia vedät? Syötkö sokeria tai karkkia? Älä vain sano että Lidlin halpaa hedelmätoffeeta?

      Oletko ikinä kokeillut laittaa ruokasi Fineliin ja tehdä ruokapäiväkirjaa? Siitä näkee hyvin miten paljon tuohon kalorimäärään voi syödä. Olin tosi yllättynyt kuinka paljon. Jäi tilaa vielä pikku herkullekin eli mulla 35g suklaata.

      T kn

      • Anonyymi

        Kyllä se 1300 kaloria tarkoittaa sitä aivan oikeasti että ei saa syödä paljon mitään.
        Jos syö vaikka 4 viipaletta leipää kalaa kalorit nousee heti 500,ja siihen kun ottaa kahvin kanssa jotakin keksiä tai kakkua kalorit nousee taas 500 ja ylimääräisiä kaloreita on jo 1000

        Vain niin laihtuu että iltasyönti melkein kokonaan pois ja samaan aikaan kova reeni päälle.Liikuntaa vähintään 3 tuntia päivässä
        Olen nyt lisänyt onnistuneesti liikuntaan myös kotireeniä.


      • MKH:lla on ilmeisesti ahmintahäiriö. 1300 kcal on yli 2 kg kaurapuuroa tai keittoa.

        500 kcal tulee kun ottaa 100 g leipää, 25 g margariinia ja 150 g kinkkuleikettä. Tuo on enemmänkin 6 voileipää kuin 2. Ylipäätänsä hän liioittelee kaikkea noin kertoimella 3.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        MKH:lla on ilmeisesti ahmintahäiriö. 1300 kcal on yli 2 kg kaurapuuroa tai keittoa.

        500 kcal tulee kun ottaa 100 g leipää, 25 g margariinia ja 150 g kinkkuleikettä. Tuo on enemmänkin 6 voileipää kuin 2. Ylipäätänsä hän liioittelee kaikkea noin kertoimella 3.

        En liiottele.EI siihen 1300 kaloriin saa paljon muuta syödä Jos syö ylimääräisesti vaikka karkkia 100g 400 kal yksi pikkupulla 300 kal muutama pikkukeksi 300 kal= yht 1200 kal
        Ja jos syö yhden pikkuhampurilaisen tulee 300 kal.3 kpl onkin jo 900 kal ja ateria jolla nälkä lähtisi tekee 2000 kal


      • Anonyymi kirjoitti:

        En liiottele.EI siihen 1300 kaloriin saa paljon muuta syödä Jos syö ylimääräisesti vaikka karkkia 100g 400 kal yksi pikkupulla 300 kal muutama pikkukeksi 300 kal= yht 1200 kal
        Ja jos syö yhden pikkuhampurilaisen tulee 300 kal.3 kpl onkin jo 900 kal ja ateria jolla nälkä lähtisi tekee 2000 kal

        Aika lailla selvästi kyseessä on jonkinlainen syömishäiriö jos pitää syödä päivittäin 100 g karkkia, pullaa ja keksiä.

        433 kcal eli kolmannes 1300 kcal tulee esimerkiksi kun ottaa 150 g raejuustoa, 300 g valkokaalia, 150 g pastaa ja 15 g salaatinkastiketta.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Aika lailla selvästi kyseessä on jonkinlainen syömishäiriö jos pitää syödä päivittäin 100 g karkkia, pullaa ja keksiä.

        433 kcal eli kolmannes 1300 kcal tulee esimerkiksi kun ottaa 150 g raejuustoa, 300 g valkokaalia, 150 g pastaa ja 15 g salaatinkastiketta.

        Olen suunnitellut ja kokeillut paljonkin erillaisia kuureja miten laihtuu paljon lyhyessä ajassa

        Se kuuri missä laihduin viime huhtikuussa pajon ja NOPEASTI söin karkkia joka päivä vähintään 50g ja kahvin kanssa kakkua ja fasupaloja.(yhtään en syönyt suklaata)

        Isompikalorisina päivinä karkista tuli 1000 ja välillä 1500 ylimääräistä kaloria kaksi kertaa viikossa.

        Harrastin silloin erittäin paljon liikuntaa.Pyörälenkin pituus oli 3-3,5 tuntia
        Keskimääräinen kalorimäärä oli silloin 2500 kaloria päivässä.Sinä kuukautena minulla oli yksi poikkeuksellinen tapa mitä en ole sen jälkeen noudattanut.Söin aamukahvin jälkeen n 100g paistettuja silakoita.Mietin nyt sitä että johtuuko tämänhetkinen liian hidas laihtumiseni siitä että en ole syönyt näitä silakoita.Liikuntaakin on ollut nyt huomattavasti vähemmän kuin silloin,mutta siihen pitää tehdä muutos.

        Kyllä se vaan niin on että karkin ja kakun syöntiä ei tarvitse lopettaa.Olen kokeillut laihdutusta myös ilman karkkia ja kakkua ,mutta en ole laihtunut silloin ollenkaan.

        Suklaa on se mitä ei kannata missään nimessä syödä yhtään,koska se on pelkkää rasvaa.
        Olen nyt viimeisen puolen vuoden ajan syönyt vähän suklaatakin ja sekin on varmasti vaikuttanut siihen että paino on sahanut paikallaan.

        Karkki sisälttää vain vähän rasvaa,ja se EI SIKSI lihota.Se on se rasva mikä menee muutamassa tunnissa ihonalaiseen kerrokseen.
        https://www.sulamo.fi/kalorit/karkki


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Aika lailla selvästi kyseessä on jonkinlainen syömishäiriö jos pitää syödä päivittäin 100 g karkkia, pullaa ja keksiä.

        433 kcal eli kolmannes 1300 kcal tulee esimerkiksi kun ottaa 150 g raejuustoa, 300 g valkokaalia, 150 g pastaa ja 15 g salaatinkastiketta.

        Ei sillä syömishäiriötä ole, se vedättää koko jengiä ja on tehnyt sitä jo vuosia.

        Ilmeisesti päivät työttömyyden parissa käy niin tylsiksi että viihdettä ja huomiota pitää repiä jostakin.

        Katso nyt sen kirjoitusta, sisältää karkkia, pullaa ja hampurilaista, ihan selvää "huonoa huumoria" mutta sen verran pitkällä jänteellä ja laadukkaasti tehtynä että mehän mennään lankaan kerta toisensa jälkeen.

        Minä annan tämän TYYPIN kirjoitusten nyt OLLA. Ei jaksa RUOKKIA trollia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä syömishäiriötä ole, se vedättää koko jengiä ja on tehnyt sitä jo vuosia.

        Ilmeisesti päivät työttömyyden parissa käy niin tylsiksi että viihdettä ja huomiota pitää repiä jostakin.

        Katso nyt sen kirjoitusta, sisältää karkkia, pullaa ja hampurilaista, ihan selvää "huonoa huumoria" mutta sen verran pitkällä jänteellä ja laadukkaasti tehtynä että mehän mennään lankaan kerta toisensa jälkeen.

        Minä annan tämän TYYPIN kirjoitusten nyt OLLA. Ei jaksa RUOKKIA trollia.

        Mieluummin luen hänen juttujaan kuin Joel Lehtosen Putkinotkoa.

        https://kirja.elisa.fi/ekirja/putkinotko/esikatselu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä syömishäiriötä ole, se vedättää koko jengiä ja on tehnyt sitä jo vuosia.

        Ilmeisesti päivät työttömyyden parissa käy niin tylsiksi että viihdettä ja huomiota pitää repiä jostakin.

        Katso nyt sen kirjoitusta, sisältää karkkia, pullaa ja hampurilaista, ihan selvää "huonoa huumoria" mutta sen verran pitkällä jänteellä ja laadukkaasti tehtynä että mehän mennään lankaan kerta toisensa jälkeen.

        Minä annan tämän TYYPIN kirjoitusten nyt OLLA. Ei jaksa RUOKKIA trollia.

        En ole koskaan kirjoittanut että hampurilaisia ja pitsoja voi syödä.Pitsat ja hampurilaiset yms on kaikista lihottavinta ruokaa mitä on olemassa.

        Olen kirjoittanut vain totuuden mitä olen huomannut tarkalla liikunta ja ruokapäiväkirjaseurannalla.( nämä pysttyy jokainen ITSEKKIN toteamaan JOS seuraa itsekkin syötyä kalori ja liikuntamäärää)

        Tämä ON siis totuus.Se miten paljon ihminen SAA syödä RIIPPUU aivan siitä miten paljon kuluttaa energiaa.JOS kuluttaa vähän energiaa SAA syödä vähän ja JOS kuluttaa paljon energiaa saa syödä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan kirjoittanut että hampurilaisia ja pitsoja voi syödä.Pitsat ja hampurilaiset yms on kaikista lihottavinta ruokaa mitä on olemassa.

        Olen kirjoittanut vain totuuden mitä olen huomannut tarkalla liikunta ja ruokapäiväkirjaseurannalla.( nämä pysttyy jokainen ITSEKKIN toteamaan JOS seuraa itsekkin syötyä kalori ja liikuntamäärää)

        Tämä ON siis totuus.Se miten paljon ihminen SAA syödä RIIPPUU aivan siitä miten paljon kuluttaa energiaa.JOS kuluttaa vähän energiaa SAA syödä vähän ja JOS kuluttaa paljon energiaa saa syödä paljon.

        Aivan varmasti laihtuu 3 kertaa nopeammin kun syö vähän enemmän ja liikkuu paljon.

        JOS laihdutat pelkällä ruokavaliolla kalorit täytyy pudottaa noin 1200-1500 kaloriin päivässä.Silloinkin ennuste laihdutuksen pysyvyydestä ON erittäin huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suunnitellut ja kokeillut paljonkin erillaisia kuureja miten laihtuu paljon lyhyessä ajassa

        Se kuuri missä laihduin viime huhtikuussa pajon ja NOPEASTI söin karkkia joka päivä vähintään 50g ja kahvin kanssa kakkua ja fasupaloja.(yhtään en syönyt suklaata)

        Isompikalorisina päivinä karkista tuli 1000 ja välillä 1500 ylimääräistä kaloria kaksi kertaa viikossa.

        Harrastin silloin erittäin paljon liikuntaa.Pyörälenkin pituus oli 3-3,5 tuntia
        Keskimääräinen kalorimäärä oli silloin 2500 kaloria päivässä.Sinä kuukautena minulla oli yksi poikkeuksellinen tapa mitä en ole sen jälkeen noudattanut.Söin aamukahvin jälkeen n 100g paistettuja silakoita.Mietin nyt sitä että johtuuko tämänhetkinen liian hidas laihtumiseni siitä että en ole syönyt näitä silakoita.Liikuntaakin on ollut nyt huomattavasti vähemmän kuin silloin,mutta siihen pitää tehdä muutos.

        Kyllä se vaan niin on että karkin ja kakun syöntiä ei tarvitse lopettaa.Olen kokeillut laihdutusta myös ilman karkkia ja kakkua ,mutta en ole laihtunut silloin ollenkaan.

        Suklaa on se mitä ei kannata missään nimessä syödä yhtään,koska se on pelkkää rasvaa.
        Olen nyt viimeisen puolen vuoden ajan syönyt vähän suklaatakin ja sekin on varmasti vaikuttanut siihen että paino on sahanut paikallaan.

        Karkki sisälttää vain vähän rasvaa,ja se EI SIKSI lihota.Se on se rasva mikä menee muutamassa tunnissa ihonalaiseen kerrokseen.
        https://www.sulamo.fi/kalorit/karkki

        Aikani on mennyt nyt tässä kuussa kaikkeen muuhun tärkeään eikä ole vielä ollut kunnolla aikaa harrastaa oikeaa liikuntaa.Laihtumiseni on ollut siitä johtuen hidasta.Aloitan nyt tosissaan kovat reenit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan kirjoittanut että hampurilaisia ja pitsoja voi syödä.Pitsat ja hampurilaiset yms on kaikista lihottavinta ruokaa mitä on olemassa.

        Olen kirjoittanut vain totuuden mitä olen huomannut tarkalla liikunta ja ruokapäiväkirjaseurannalla.( nämä pysttyy jokainen ITSEKKIN toteamaan JOS seuraa itsekkin syötyä kalori ja liikuntamäärää)

        Tämä ON siis totuus.Se miten paljon ihminen SAA syödä RIIPPUU aivan siitä miten paljon kuluttaa energiaa.JOS kuluttaa vähän energiaa SAA syödä vähän ja JOS kuluttaa paljon energiaa saa syödä paljon.

        "Pitsat ja hampurilaiset yms on kaikista lihottavinta ruokaa mitä on olemassa."

        Tuo ei pidä paikkaansa. Hampurilainen on leipää ja lihaa, pizzassa on hiilari/proteiini/rasva - jakauma juuri se, mitä suositukset sanoo.

        Ainoa mikä noissa voi olla lihottavaa on hampurilaisen mukana usein tulevat lisukkeet jotka nostaa hampurilaisaterian energiamäärän liian suureksi, samaten kokonaisen 500 - 600g pizzan syöminen on annoskokona aivan liikaa.

        Noidenkin asioiden kanssa pystyy elämään jos tietää mitä tekee.

        Kyllä, pudotan painoa ja käyn säännöllisesti pizzalla ja hampurilaisella. Paino laskee kolme kg kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti laihtuu 3 kertaa nopeammin kun syö vähän enemmän ja liikkuu paljon.

        JOS laihdutat pelkällä ruokavaliolla kalorit täytyy pudottaa noin 1200-1500 kaloriin päivässä.Silloinkin ennuste laihdutuksen pysyvyydestä ON erittäin huono.

        "Aivan varmasti laihtuu 3 kertaa nopeammin kun syö vähän enemmän ja liikkuu paljon."

        Onko se laihtumisen nopeus se tavoiteltava asia? Ekö ennemmin laihdutustavoitteen saavuttaminen ja siinä painossa pysyminen.

        Joko sinä, tai kovin samanlaista kirjoitustyyliä käyttävä, on tällä palstalla kerskaillut miten lähtee painoa helposti 3 kg viikossa. Jostakin syystä, vuosia myöhemmin, samanlaisella kirjotustyylillä varustettu ihminen, jatkaa edelleenkin samasta aiheesta paasaamista, että miten nopeasti sitä laihtuukaan, kun liikkuu paljon.

        Nopeudella puoli kilogrammaa viikossa, laihtuu kahdessa vuodessa 52kg, joka alkaa olla useimmille meistä, riittävä määrä. Tuon laihdutusnopeuden saavuttamiseksi ei tarvitse käydä pyöräilemässä useampaa tuntia päivässä, oikeastaan riittää että opettelee syömään oikeita asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aivan varmasti laihtuu 3 kertaa nopeammin kun syö vähän enemmän ja liikkuu paljon."

        Onko se laihtumisen nopeus se tavoiteltava asia? Ekö ennemmin laihdutustavoitteen saavuttaminen ja siinä painossa pysyminen.

        Joko sinä, tai kovin samanlaista kirjoitustyyliä käyttävä, on tällä palstalla kerskaillut miten lähtee painoa helposti 3 kg viikossa. Jostakin syystä, vuosia myöhemmin, samanlaisella kirjotustyylillä varustettu ihminen, jatkaa edelleenkin samasta aiheesta paasaamista, että miten nopeasti sitä laihtuukaan, kun liikkuu paljon.

        Nopeudella puoli kilogrammaa viikossa, laihtuu kahdessa vuodessa 52kg, joka alkaa olla useimmille meistä, riittävä määrä. Tuon laihdutusnopeuden saavuttamiseksi ei tarvitse käydä pyöräilemässä useampaa tuntia päivässä, oikeastaan riittää että opettelee syömään oikeita asioita.

        Sitten täällä on massiivipakaratyttöjä, jotka parodioivat massiivikalorimiestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aivan varmasti laihtuu 3 kertaa nopeammin kun syö vähän enemmän ja liikkuu paljon."

        Onko se laihtumisen nopeus se tavoiteltava asia? Ekö ennemmin laihdutustavoitteen saavuttaminen ja siinä painossa pysyminen.

        Joko sinä, tai kovin samanlaista kirjoitustyyliä käyttävä, on tällä palstalla kerskaillut miten lähtee painoa helposti 3 kg viikossa. Jostakin syystä, vuosia myöhemmin, samanlaisella kirjotustyylillä varustettu ihminen, jatkaa edelleenkin samasta aiheesta paasaamista, että miten nopeasti sitä laihtuukaan, kun liikkuu paljon.

        Nopeudella puoli kilogrammaa viikossa, laihtuu kahdessa vuodessa 52kg, joka alkaa olla useimmille meistä, riittävä määrä. Tuon laihdutusnopeuden saavuttamiseksi ei tarvitse käydä pyöräilemässä useampaa tuntia päivässä, oikeastaan riittää että opettelee syömään oikeita asioita.

        Se on vain se konsti millä rasvan saa palamaan.Monesti käy niinkin että paino vain junnaa paikallaan ja silloin pitää vähän kiristää ruuvia JOS haluaa laihtua.

        Laihdutus kannattaa aina aloittaa vähän suuremmalla kalorimäärällä ja pikkuhiljaa vähentää sitä jos ei ala laihtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain se konsti millä rasvan saa palamaan.Monesti käy niinkin että paino vain junnaa paikallaan ja silloin pitää vähän kiristää ruuvia JOS haluaa laihtua.

        Laihdutus kannattaa aina aloittaa vähän suuremmalla kalorimäärällä ja pikkuhiljaa vähentää sitä jos ei ala laihtumaan.

        "Monesti käy niinkin että paino vain junnaa paikallaan ja silloin pitää vähän kiristää ruuvia JOS haluaa laihtua."

        Jos olet määrätietoisesti kalorivajeella niin kyllä se paino lopulta laskee. Rasvaa poistuu kyllä koko ajan mutta kehon nestemäärä vaihtelee, siksi näyttää sille, ettei mitään tapahdu.

        Sen vuoksi tuo "ruuvin kiristäminen" eli raskas liikuna tepsii, se kun poistaa näppärästi litrankin ylimääräistä nestettä kehosta ja kas, vaaka näyttää pienempiä lukemia. Noin siis "laihtuu".

        Muita hyviä keinoja "laihtua" on saunominen, suolihuuhtelu, kynsien leikkaaminen, tukan leikkaaminen ja äärikeinona raajan amputaatio. Kaikki edellämainitut konstit pienentää painoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten täällä on massiivipakaratyttöjä, jotka parodioivat massiivikalorimiestä.

        Miksi mieleesi tulee jatkuvasti tyttöjen pakarat? Oletko pikkutytöistä kiinnostunut....? 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pitsat ja hampurilaiset yms on kaikista lihottavinta ruokaa mitä on olemassa."

        Tuo ei pidä paikkaansa. Hampurilainen on leipää ja lihaa, pizzassa on hiilari/proteiini/rasva - jakauma juuri se, mitä suositukset sanoo.

        Ainoa mikä noissa voi olla lihottavaa on hampurilaisen mukana usein tulevat lisukkeet jotka nostaa hampurilaisaterian energiamäärän liian suureksi, samaten kokonaisen 500 - 600g pizzan syöminen on annoskokona aivan liikaa.

        Noidenkin asioiden kanssa pystyy elämään jos tietää mitä tekee.

        Kyllä, pudotan painoa ja käyn säännöllisesti pizzalla ja hampurilaisella. Paino laskee kolme kg kuukaudessa.

        Pitsat ON aivan paskan makuista ruokaa,joissa energia tulee 80% rasvasta.
        Ostin eilen eilen pakastepitsan ja söin.Oli niin pahaa että EN osta niitä enään koskaan.

        Siitä tuli turhia kaloreita 900.Tavallinen terveellinen ruoka ON 10 kertaa paremman makuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitsat ON aivan paskan makuista ruokaa,joissa energia tulee 80% rasvasta.
        Ostin eilen eilen pakastepitsan ja söin.Oli niin pahaa että EN osta niitä enään koskaan.

        Siitä tuli turhia kaloreita 900.Tavallinen terveellinen ruoka ON 10 kertaa paremman makuista.

        Ainakaan fineli ei puolla tuota 80% väitettäsi:

        -herkkusienipizza, 36% energiasta tulee rasvasta
        -kinkkupizza, 36%
        -salamipizza 49%

        jne jne.

        Sitten voi miettiä sitäkin, että jos siitä oikeasti tulisi 80% rasvasta niin tulisiko sellaisesta pizzasta terveellisempi, jos sen kuorruttaisi sokerilla, jolloin rasvan energiaprosentti pienenisi.

        Ja ilmainen vinkki. Kun ostat halvinta, joudut usein tyytymään heikompiin ominaisuuksiin, kuten kulinaristisen nautinnon pienempään tasoon. Jos ostaisit pizzasi oikeasta pizzeriasta, niin makukin olisi varmaan parempi.

        Sitten vielä kerran se totuus. Pizza, vaikka moni väittää sitä epäterveelliseksi, sisältää lähes optimaalisen jakauman hiilareita, proteiineja ja rasvaa. Optimaalisella tarkoitan sitä, mitä viralliset ravintosuositukset kertoo.

        Voi toki miettiä että siitä saa vääränlaisia hiilareita kun on käytetty valkoista jauhoa ja rasvassa on liikaa tyydyttynyttä jne jne, mutta noinhan voi löytää epäkohdat käytännössä minkä tahansa elintarvikkeen kohdalla, täydellistä ei olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan fineli ei puolla tuota 80% väitettäsi:

        -herkkusienipizza, 36% energiasta tulee rasvasta
        -kinkkupizza, 36%
        -salamipizza 49%

        jne jne.

        Sitten voi miettiä sitäkin, että jos siitä oikeasti tulisi 80% rasvasta niin tulisiko sellaisesta pizzasta terveellisempi, jos sen kuorruttaisi sokerilla, jolloin rasvan energiaprosentti pienenisi.

        Ja ilmainen vinkki. Kun ostat halvinta, joudut usein tyytymään heikompiin ominaisuuksiin, kuten kulinaristisen nautinnon pienempään tasoon. Jos ostaisit pizzasi oikeasta pizzeriasta, niin makukin olisi varmaan parempi.

        Sitten vielä kerran se totuus. Pizza, vaikka moni väittää sitä epäterveelliseksi, sisältää lähes optimaalisen jakauman hiilareita, proteiineja ja rasvaa. Optimaalisella tarkoitan sitä, mitä viralliset ravintosuositukset kertoo.

        Voi toki miettiä että siitä saa vääränlaisia hiilareita kun on käytetty valkoista jauhoa ja rasvassa on liikaa tyydyttynyttä jne jne, mutta noinhan voi löytää epäkohdat käytännössä minkä tahansa elintarvikkeen kohdalla, täydellistä ei olekaan.

        Se riitää että rasvatankkauksen tekee vain kerran viikossa,muuten rasvat jää vyötärölle.
        Jos nyt söisin joskus pitsan niin puolittaisin sen veljeni kanssa ja ainoastaan kotipitsan pitsat ON hyviä.En pidä pitsaa kovin hyvänä ruokana.
        Rasvatankkaus on hyvä tehdä säännollisesti koska se pitää yllä hyviä testosteroditasoja.

        Jos herkuttelen ostanVAIN yhden lidin vehnäsämpylän ja siihen päälle vain flooraa,tai vaasan ruispalat päällä purkkimakrillia tomattikastikkeessa.Kostutan leivän molemmin puolin sumuttimella ja pistän sen voileipägrilliin 3 meksi minutiksi.


    • Anonyymi

      "sen yli kannattaa pitää rangaistukseksi "

      Sori piti tähän vielä kommentoida. Minä en kyllä näe mitään kannatettavaa siinä että rankaisee itseään ja rankaisu on joku laihdutusmetodi. Tuo jo kertoo sairaasta suhtautumisesta ruokaan että käyttää kituuttamista itsensä rankaisuun kun on ensin ollut " tuhma" ja ahminut järjettömät määrät sokeria ja herkkuja liikaa. Etkö sinä ole se pihtimittaaja?

      Eikö sinulla itsellä ala jo hälytyskellot soimaan...?

      Miten noin epäterveesti ruokaan suhtautuva voi antaa vielä muille neuvoja että mitä "kannattaa" tehdä. Ei kannata ei. Edes ottaa tosissaan juttujasi.

      T kn

      • Anonyymi

        Ei herkkuja tarvitse kokonaan kieltää.Pieni määrä herkkuja lisää henkistä hyvinvointia,ja soilloin jaksaa paremmin laihduttaa.

        Omat toimenpiteet nyt
        Vähennän nyt iltasyönnin puoleen ja lisään reilusti liikuntaa.Tavoite nyt pitää kalorit n 2000 päivässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei herkkuja tarvitse kokonaan kieltää.Pieni määrä herkkuja lisää henkistä hyvinvointia,ja soilloin jaksaa paremmin laihduttaa.

        Omat toimenpiteet nyt
        Vähennän nyt iltasyönnin puoleen ja lisään reilusti liikuntaa.Tavoite nyt pitää kalorit n 2000 päivässä

        MIten on TIKKULAIHUUDEN kanssa nyt?


    • Anonyymi

      Mitä muuta elämääsi sisältyy kuin laihduttamista?

      Tämän haluaisin kuulla.

      • Anonyymi

        Minä haluaisin taas kuulla mitä sinun elämääsi sisältyy. Olet ilmeisesti hyvin tasapainoinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin taas kuulla mitä sinun elämääsi sisältyy. Olet ilmeisesti hyvin tasapainoinen ihminen.

        Tämä ei ollut keskustelunaihe. Sinun elämäsi sisältö kiinnostaa kun sen näyttää täyttävän jatkuva laihdutus ja tuntien päivittäin liikunta. Mitä muuta teet? Mille jää aikaa?

        Minä en laihduta itse enää kun olen nyt terve ja hyvinvoiva. En liiku joka päivä ja syön hyvin. Olen töissä ja mulla perhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut keskustelunaihe. Sinun elämäsi sisältö kiinnostaa kun sen näyttää täyttävän jatkuva laihdutus ja tuntien päivittäin liikunta. Mitä muuta teet? Mille jää aikaa?

        Minä en laihduta itse enää kun olen nyt terve ja hyvinvoiva. En liiku joka päivä ja syön hyvin. Olen töissä ja mulla perhe.

        Minä en pidä herkuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut keskustelunaihe. Sinun elämäsi sisältö kiinnostaa kun sen näyttää täyttävän jatkuva laihdutus ja tuntien päivittäin liikunta. Mitä muuta teet? Mille jää aikaa?

        Minä en laihduta itse enää kun olen nyt terve ja hyvinvoiva. En liiku joka päivä ja syön hyvin. Olen töissä ja mulla perhe.

        Juu mutta kun itse kysyit aloittajalta ”Mitä muuta elämääsi sisältyy kuin laihduttamista? Tämän haluaisin kuulla.”

        Ajattelin, että voisit itsekin vastata omaan huutoosi eikä leikkiä psykoanalyytikkoa oma selusta varmistaen.

        Minä en ole MKM, mutta ylitit tekoseesteisyydelläsi ärsytyskynnykseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mutta kun itse kysyit aloittajalta ”Mitä muuta elämääsi sisältyy kuin laihduttamista? Tämän haluaisin kuulla.”

        Ajattelin, että voisit itsekin vastata omaan huutoosi eikä leikkiä psykoanalyytikkoa oma selusta varmistaen.

        Minä en ole MKM, mutta ylitit tekoseesteisyydelläsi ärsytyskynnykseni.

        En ole tuo aiempi tyyppi, mutta mielestäni aloittajalle esitetty kysymys oli ihan aiheellinen.

        Tuo aloittaja on jatkanut tuota samaa juttuaan jo vuosia täällä, enkä ihmettele yhtään jos joidenkin lukijoiden ärsyyntymiskynnys ylittyy hänen kohdallaan.

        Homma näyttää aivottomalle seinään pään hakkaamiselle, vuodesta toiseen. Joko kaveri vedättää porukkaa tarkoituksella tai sitten hän vaan oikeasti ei ymmärrä asioita.

        Kun hänen elämänsä, ainakin noiden juttujen perusteella, näyttää olevan pelkkää laihduttamista, liikuntaa 6 tuntia päivässä ja loppuaika syömisiä miettien ja laskien, niin kysymyshän oli ihan aiheellinen: "teetkö mitään muuta kuin laihdutat".

        Sen lisäksi, tuo viittauksesi psykoanalyysiin on siinä mielessä aiheellinen, että painonhallinta on useinkin mielenterveyteen tai pääkoppaan liittyvä asia. Se mitä näemme ylipainona, on vain seurausta muista ongelmista.

        Jos täällä ärsyyntyy, voi miettiä että olisiko aika pitää pieni breikki palstalla käymisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuo aiempi tyyppi, mutta mielestäni aloittajalle esitetty kysymys oli ihan aiheellinen.

        Tuo aloittaja on jatkanut tuota samaa juttuaan jo vuosia täällä, enkä ihmettele yhtään jos joidenkin lukijoiden ärsyyntymiskynnys ylittyy hänen kohdallaan.

        Homma näyttää aivottomalle seinään pään hakkaamiselle, vuodesta toiseen. Joko kaveri vedättää porukkaa tarkoituksella tai sitten hän vaan oikeasti ei ymmärrä asioita.

        Kun hänen elämänsä, ainakin noiden juttujen perusteella, näyttää olevan pelkkää laihduttamista, liikuntaa 6 tuntia päivässä ja loppuaika syömisiä miettien ja laskien, niin kysymyshän oli ihan aiheellinen: "teetkö mitään muuta kuin laihdutat".

        Sen lisäksi, tuo viittauksesi psykoanalyysiin on siinä mielessä aiheellinen, että painonhallinta on useinkin mielenterveyteen tai pääkoppaan liittyvä asia. Se mitä näemme ylipainona, on vain seurausta muista ongelmista.

        Jos täällä ärsyyntyy, voi miettiä että olisiko aika pitää pieni breikki palstalla käymisestä.

        Sama pätee tietysti kaikkiin muihinkin, eli että jos laihdutuspalstalla ärsyyntyy jonkun laihdutusaiheisista kirjotuksista eikä kuitenkaan pysty olemaan niitä lukematta, jokin toinen palsta voi olla parempi. Laihtumistulos sitä paitsi tuskin korreloi hyvin tämän palstan lukemistaajuuden kanssa.

        Sitten te seesteiset ja älykkäät ihmiset olettekin jo eri lukunne. Teillä on kyky katsoa ylhäältä alas. Keskustelette mielellänne muiden ongelmista, mutta ette koskaan omista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama pätee tietysti kaikkiin muihinkin, eli että jos laihdutuspalstalla ärsyyntyy jonkun laihdutusaiheisista kirjotuksista eikä kuitenkaan pysty olemaan niitä lukematta, jokin toinen palsta voi olla parempi. Laihtumistulos sitä paitsi tuskin korreloi hyvin tämän palstan lukemistaajuuden kanssa.

        Sitten te seesteiset ja älykkäät ihmiset olettekin jo eri lukunne. Teillä on kyky katsoa ylhäältä alas. Keskustelette mielellänne muiden ongelmista, mutta ette koskaan omista.

        "Sitten te seesteiset ja älykkäät ihmiset olettekin jo eri lukunne. Teillä on kyky katsoa ylhäältä alas. Keskustelette mielellänne muiden ongelmista, mutta ette koskaan omista."

        Jokainen tuo omat ongelmansa esille siinä määrin kuin kokee siihen tarvetta.

        Jos mielestäsi toisen ongelmiin ei saa sekaantua, niin mistä täällä sitten keskustellaan, millään tasolla. Monologiksi menee tuolla periaatteella.

        Ja jos se ongelmistaan kertova osapuoli pitäisi pitää pumpulissa niin hieman erikoinen ajatus sekin.

        "No, Jaska on tässä nyt yrittänyt pyöräilemällä laihduttaa 25 vuotta mutta ei olla kehdattu sanoa että eihän se noin onnistu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuo aiempi tyyppi, mutta mielestäni aloittajalle esitetty kysymys oli ihan aiheellinen.

        Tuo aloittaja on jatkanut tuota samaa juttuaan jo vuosia täällä, enkä ihmettele yhtään jos joidenkin lukijoiden ärsyyntymiskynnys ylittyy hänen kohdallaan.

        Homma näyttää aivottomalle seinään pään hakkaamiselle, vuodesta toiseen. Joko kaveri vedättää porukkaa tarkoituksella tai sitten hän vaan oikeasti ei ymmärrä asioita.

        Kun hänen elämänsä, ainakin noiden juttujen perusteella, näyttää olevan pelkkää laihduttamista, liikuntaa 6 tuntia päivässä ja loppuaika syömisiä miettien ja laskien, niin kysymyshän oli ihan aiheellinen: "teetkö mitään muuta kuin laihdutat".

        Sen lisäksi, tuo viittauksesi psykoanalyysiin on siinä mielessä aiheellinen, että painonhallinta on useinkin mielenterveyteen tai pääkoppaan liittyvä asia. Se mitä näemme ylipainona, on vain seurausta muista ongelmista.

        Jos täällä ärsyyntyy, voi miettiä että olisiko aika pitää pieni breikki palstalla käymisestä.

        Niin kyllä minä ymmärsin ainakin jo siitä että pitää betonimyllyä vessassa ja juoksee suolla että kyseessä on pilailija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä minä ymmärsin ainakin jo siitä että pitää betonimyllyä vessassa ja juoksee suolla että kyseessä on pilailija.

        Onko ap siis pilailija? Sitä on useasti kysytty, mutta vastausta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ap siis pilailija? Sitä on useasti kysytty, mutta vastausta ei ole.

        Taitaa olla vaan pihalla, mutta on saanut sellaisen fanilauman joka imitoi sankariaan ja tekee hänestä parodiaa, enemmän kuin hän itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla vaan pihalla, mutta on saanut sellaisen fanilauman joka imitoi sankariaan ja tekee hänestä parodiaa, enemmän kuin hän itse.

        Parodiahorisontti on saavutettu kun alkuperäistä ja parodiaa ei erota toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parodiahorisontti on saavutettu kun alkuperäistä ja parodiaa ei erota toisistaan.

        Kyllä ne aika hyvin erottaa.


    • Anonyymi

      Jos palstalla yhtäkkiä loppuu nämä laihtuvan laihduttajan tuntien pakkomielteisten treenailujen ja karkille ja sokerille perustuvan ruokavalion kuvailut niin voidaan päätellä että happi sitten vaan loppui lopullisesti, josta kyllä varoiteltiin.

      • Anonyymi

        Keskitytäänkö tytöt taas asiaan? Joka ketjua ei ole pakko lukea, saati kommentoida.


    • Anonyymi

      Keto, pätkä paasto. Hiilarit alle 20g per päivä. Saat sen verran energiaa, että jaksat salilla käydä pari kertaa päivässä. Kaliumit ja muut elektrolyytit huomioon niin ei tule"keto flunssaa" kun elimistösi vieroittautuu hiilareista.

      • Anonyymi

        Ei hiilihydraatteja tarvitse lopettaa.Riittä että pistää päälle kovan reeni,ja kalorit alas.
        Hiilihydraatteja saa olla päivässä n 220g ja kaloreita 1500-2200
        Laihtuu varmasti ja paljon.Hiilihydraattien lopettaminen pilaa hormoonitoiminnan,ja se ei välttämättä palaudu koskaan.Miehillä loppuu seksuaalliset halut,ja tulee impotentti.

        Tässä todistaja väitteilleni.Mennyt pois seksuaalliset halut koska mies on ollut paljon vähillä hiilihydraateilla.Tämä lihaksia kasvattava ruokavalio jossa jossa hiilihydraatti korvataan proteenilla on huono.80g päivässä proteenia riittää oikein hyvin pitämään yllä lihasmassaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=NI8UWpAZqfo&t=1s


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe