Naisten kiinnostumisten syyt

Anonyymi

Masentaa jos nainen ei kiinnostu minusta koska se tapahtuu aina pinnallisista syistä. Myös se masentaa jos käykin niin että nainen kiinnostuu, koska se tapahtuu ihan yhtä pinnallisin perustein. En halua saada aikaan mitään "kemiaa" koska se on typerää ja lapsellista. En myöskään halua olla aina yksin sen takia etten herätä tätä pinnallista kemiaa.

Kaikki on tässä asiassa edelleen ihan kuin teinivuosina vaikka olen jo keski-ikäinen. Tuntuu että ainoa joka on kasvanut henkisesti, olen minä itse ja se ei todellakaan tuo iloa tässä pinnallisessa maailmassa.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä kiinnität huomiota median luomiin illuusioihin? Naisia on kädet täynnä, mutta ei niiden kanssa ole syytä muuhun tässä vaiheessa kun sanoo " päivää " ja hymyilee ja jatkaa matkaansa. Media luo kokoajan harhakuvia siitä, että PITÄÄ olla nainen ja PITÄÄ olla parisuhde ja PITÄÄ sitä ja tätä. Ihmisen elämä voi olla onnellista ja antoisaa kun vaan pitää itsestään huolta. Kyllä naiset huomaa fiksun miehen ja kun itse huomaat fiksun naisen, niin pyydä kaffelle. Ei tämä elämä ole sen vaikempaa tai kummallisempaa, jos ei seuraa naurettavia PITÄÄ asioita. Kun oikeasti EI PIDÄ.

      • Anonyymi

        Mutta kun hän ei halua ”kemiaa”(=seksuaalinen vetovoima) naisten kanssa, niin eikös se kontaktin otto ole silloin täysin turhaa?


    • Anonyymi

      Vähän hassua ja hauskaa suunnitella tyttöjen kanssa suunnitella hauskoja pelijuttuja :D

      • Anonyymi

        Voi kun sä suunnittelisitkin hauskoja juttuja. Voisin niistä oikeen mielelläni sun kanssa jutellakin. Ja jos oikeasti jotain osaatkin niin tekemistäkin vois löytyä. Mutta sä vaan jauhat tollasia, joista ei ikinä tule mitään mielenkiintosta tai hauskaa.


    • Anonyymi

      Ulkonäkö on kemia eikä nainen kiinnostu jos ei pidä ulkonäöstäsi.

    • Anonyymi

      Voiko täysin vieraasta ensi alkuun muullalailla kiinnostua?

      • Anonyymi

        Voisihan sitä kiinnostua vaikka toisen järkevän maltillisista ajatuksista mutta eihän niin käy koska aikuisetkin ovat teinejä.


      • Anonyymi

        Se ei ole pelkkä ulkonäkö, vaan liittyy myös siihen miten kukin liikkuu tai elehtii ja ihan kaikkea ei voi selittää.


    • Joo kyllä muakin masentaa. Ei naiset kiinnostu. Ei arkkitehtuurista, ei kasvatuskysymyksistä, ei tekniikasta, ei vanhoista autoista, ei traktoreista, ei junista, ei raitiovaunuista, ei valokuvaamisesta, ei kaws patsaista, ei tennareista, ei remontoinnista, ei sisustamisesta, ei tietokoneista, ei kännyköistä, ei suomen koulutushistoriasta

      • Anonyymi

        No osa noista tosiaan on ainakin mulle kovin tylsiä aiheita. Osa taas voisi kiinnostaakin, riippuen mistä kulmasta haluat niistä keskustella.


    • Anonyymi

      Ei näitä voi kun hämmentyneenä lukea ja pohtia, että mistä ihmeestä te noita naisia kaivatte.

    • Anonyymi

      Ehkä sitä pitää vaan antaa jollekulle mahdollisuus, heittäytyä ja katsoa tuleeko siitä jotain, eikä ottaa kauhean vakavasti jos ei tulekaan sitä yhtä kohtaamista enempää. Ja ajatella että ihmiset pääasiassa hyväntahtoisia ja viisaita, kunnes toisin todistetaan.

      • Anonyymi

        Aloittaja vaikuttaa niin kuivalta tyypiltä, että melko erikoinen pitäisi sen naisen olla, joka hänestä kiinnostuisi.


    • Anonyymi

      Mistä tiedät että jos nainen ei kiinnostu sinusta, se tapahtuu aina pinnallisista syistä? Sanooko kaikki sun tapaamat naiset sulle "sori mutta en pinnallisista syistä johtuen kiinnostunut nyt sinusta"?

      Jos ei sano, niin älä oleta. Et voi tietää mitä kenenkään muun pään sisällä liikkuu.

      Aloituksesi kuulostaa kyllä vahvasti siltä, että olet itse jämähtänyt henkisesti lapseksi. Se ei varmasti noin keski-ikäisenä tuo sun maailmaan iloa, kun harva aikuinen ihminen haluaa lähelleen lapsen tasolle henkisesti jäänyttä ruikuttajaa.

    • Anonyymi

      ”Tuntuu että ainoa joka on kasvanut henkisesti, olen minä itse ja se ei todellakaan tuo iloa tässä pinnallisessa maailmassa.”

      Vähänpä olet siinä tapauksessa kasvanut jos tuollaiset asiat saavat masennuksen aikaan..Taitaa olla hupialoitus 😆

    • Anonyymi

      Siihen tottuu. Kehotan kokemuksesta siirtämään stressin muihin mielenkiinnon kohteisiin, niin olo helpottuu.
      Parikymppisenä kun ei saanut tyttöystävää se hävetti, kolmekymppisenä se stressas, nelikymppisenä oli jo kiire kun halus lapsia, viiskymppisenä viimeistään oppi, että pään seinään lyöminen on turhaa kun et ole komea et kiinnosta ja se ei valitettavasti itkemällä muuksi muutu.
      Kun asialle viimein antoi periksi avautui upea itsenäinen sinkkuelämä. Kun on terve, hyvä palkkaisessa duunissa ja on upeat harrastukset ja mahtavia ystäviä on elämä täydellistä. Miksi tuota romuttaa enää turhilla haaveilla ja mahdottomilla unelmilla.

    • Anonyymi

      Mistä sä tiedät ne jokaisen naisen kiinnostumisen syyt? Kysytkö sä heti, että mitä sä mussa näät? Vai kertooko ne naiset kaikki heti sulle mikä sussa kiinnostaa? Vai olisko ehkä kenties kuitenkin mahdollista, että sä oletat?

      • Anonyymi

        On tässä myös oletuksia ja valistuneita arvauksia seassa. Yksi selitys on se että yleensä nainen tietää lähes heti kiinnostaako häntä vai ei. Toinen on se että kiinnostuksen puute johtuu lähes aina kemian puutteesta jolloin voisi olettaa että kiinnostus on sitten se tilanne jossa kemia ei puutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tässä myös oletuksia ja valistuneita arvauksia seassa. Yksi selitys on se että yleensä nainen tietää lähes heti kiinnostaako häntä vai ei. Toinen on se että kiinnostuksen puute johtuu lähes aina kemian puutteesta jolloin voisi olettaa että kiinnostus on sitten se tilanne jossa kemia ei puutu.

        No ... missä sä törmäät niihin naisiin? Oletko koskaan miettiny onko niillä naisilla ehkä jotain muutakin yhteistä kuin vain naiseus? Ootko koskaan miettinyt olisko sulla vaikka tapana aina etsiä samantyyppisiä naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ... missä sä törmäät niihin naisiin? Oletko koskaan miettiny onko niillä naisilla ehkä jotain muutakin yhteistä kuin vain naiseus? Ootko koskaan miettinyt olisko sulla vaikka tapana aina etsiä samantyyppisiä naisia?

        Ei minulla ole mitään sellaista valinnanvaraa että edes periaatteessa voisin etsiä tietyntyyppisiä naisia. Vaikea seuloa jos ei ole seulottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään sellaista valinnanvaraa että edes periaatteessa voisin etsiä tietyntyyppisiä naisia. Vaikea seuloa jos ei ole seulottavaa.

        Ilmeisesti nyt kuitenkin on niitä vaihtoehtoja useampi ollut, kun koet voivasi puhua "naisista". Vai yhden ainoan perusteellako sä nuo päätelmäsi olet tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti nyt kuitenkin on niitä vaihtoehtoja useampi ollut, kun koet voivasi puhua "naisista". Vai yhden ainoan perusteellako sä nuo päätelmäsi olet tehnyt?

        Olen tavannut niitä naisia jotka ovat suostuneet tai halunneet tavata minut. On niitä useampia kuin yksi ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavannut niitä naisia jotka ovat suostuneet tai halunneet tavata minut. On niitä useampia kuin yksi ollut.

        Ok ... eli oletko sä miettinyt olisko niillä naisilla ehkä jotain muutakin yhteistä kuin naiseus? Voisko toi toiminta, josta puhut, ehkä johtua jostain muusta kuin vain naiseudesta?

        Mä en kysy v.ttuillakseni tai syyllistääkseni. Mä kuitenkin tiedän, että muunkinlaisia naisia on paljon. Eli jokin muu ominaisuus aiheuttaa sen, että törmäät vain tollasiin naisiin. Se voi olla vaikkapa se tapa ja paikat, joissa olet tutustunut naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok ... eli oletko sä miettinyt olisko niillä naisilla ehkä jotain muutakin yhteistä kuin naiseus? Voisko toi toiminta, josta puhut, ehkä johtua jostain muusta kuin vain naiseudesta?

        Mä en kysy v.ttuillakseni tai syyllistääkseni. Mä kuitenkin tiedän, että muunkinlaisia naisia on paljon. Eli jokin muu ominaisuus aiheuttaa sen, että törmäät vain tollasiin naisiin. Se voi olla vaikkapa se tapa ja paikat, joissa olet tutustunut naisiin.

        Eikö kaikki naiset sano että kemia ja ensisilmäykset ja muut turhuudet ratkaisevat? En ole juuri muita mielipiteitä muistaakseni kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kaikki naiset sano että kemia ja ensisilmäykset ja muut turhuudet ratkaisevat? En ole juuri muita mielipiteitä muistaakseni kuullut.

        Haluatko yksinkertaisen vastauksen vai monimutkasemma?

        Yksinkertaisesti ... eivät.


    • Anonyymi

      Antinkin naiset voi antaa jäädä sinne rauhaan.
      Muutenhan puolustus ja säätäminen ei anna sellaista hedelmää😂🤣😅

    • Anonyymi

      Nainen kiinnostuu kun mies juo viinaa baarissa ja nainen näkee että mies osaa juhlia ja pitää hauskaa. Pinnallisuus johtuu siitä että et mene edes juttelee naisille joten et voi saada naista jollet teee aloitetta.

      T viinamies

    • Anonyymi

      No,mä ymmärrän kyllä tuon mutta en jaksa viäntee mistään kun oonn kipän oloinen niin paljon ja useinkin.

      Vaikka tässä lähtis mistä niin tämä oli ja oli sairauteni koko elämäni ajan. Puhun näin siksi, että tissit nyt ei oo varmoon sitten muuttunut teinivuosien ja muutenkin vierastan lapsia .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      155
      3210
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      97
      1705
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1647
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      124
      1515
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      387
      1512
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1335
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1063
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      999
    9. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      48
      902
    10. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      262
      882
    Aihe