Onko hyvä testi

Anonyymi

Testata nainen eli saisko siitä oivan kumppanin ja vaimon eli tekee heti perunaa ja nakkikastiketta ja toisena päivänä uunimakkaraa ja muusia ja kolmantena pyttipannua ja 4 nä grillaa bratwurstia ja jos nainen syö ja pussaa niin siitä saa hyvän vaimon ja jos niuho niuho niin heittää lätkimään olematon on olematon

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmeisesti on hyvä testi jossa näkee nopeasti jyvät akanoista eli erottaa kunnon naiset huonoista tytöistä

    • Anonyymi

      Jos tykkää syödä pelkkää makkaraa, niin sitten on. Jos tykkää syödä muutakin kuin makkaraa, niin sitten ei ole.

    • Anonyymi

      Varmasti on hyvä testi, todellakin kannattaa testaa heti alkuun, ainakin jos siis oma ruokavalio on yleisesti kuvailemasi kaltainen. Tällaiset asiat on hyvä tuoda esiin heti tutustumisen alkuvauheessa, että nainen pääsee ajoissa karkuun. Kun tiedetään esimerkiksi makkaran suuren suola- ja nitraattipitoisuuden olevan haitallisia terveydelle, ja mm. prosessoidun lihan runsaan käytön lisäävän riskiä sairastua suolistosyöpiin, ei varmasti moni nainen halua katsella kumppaninsa pilaavan omaa terveyttään kuvatun kaltaisella ruokavaliolla, saati, että itse sösi siten. Joten kyllä, ehdottomasti, anna mennä!

      • Jos lihaa ei saa prosessoida, niin miten voi syödä jonkun naudan kokonaisena. Ja miten se jos iskee lihakirveellä, niin miten se muuttaa sen lihan vaaralliseksi, että onko se paloteltu vai kokonainen, Ja kyllähän ne hampaat sen lopulta prosessoi vaikka se muuten onkin prosessoimaton.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Jos lihaa ei saa prosessoida, niin miten voi syödä jonkun naudan kokonaisena. Ja miten se jos iskee lihakirveellä, niin miten se muuttaa sen lihan vaaralliseksi, että onko se paloteltu vai kokonainen, Ja kyllähän ne hampaat sen lopulta prosessoi vaikka se muuten onkin prosessoimaton.

        Ihanan tavallisesta poikkeava suhtautuminen elintarvikkeiden prosessointiin! Aivan totta, mitä tahansa teet syötäväksi soveltuvalle asialle, oli se sitten vaikka porkkana tai nauta, niin prosessoit sitä, eikä teollinen prosessointi sinänsä ole sen kummempaa, kuin se, että prosessoit ruokaa kotioloissa. Kiitos JeroP, fiksusti kirjoitettu :) Tarkoitin kuitenkin prosessoidulla lihalla tässä hieman pidemmälle prosessoitua lihaa, kuten leikkeleitä ja makkaraa, kuten mainittu, sillä tämänkaltaisten lihavalmisteiden suurella kulutuksella on havaittu tutkimuksissa olevan haitallisia vaikutuksia ihmisen terveydelle, mutta onhan tietysti mittavampi punaisen lihan kulutus itsessäänkin aiemmin yhdistetty esimerkiksi suurentuneeseen sydän- ja verisuonitautien vaaraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan tavallisesta poikkeava suhtautuminen elintarvikkeiden prosessointiin! Aivan totta, mitä tahansa teet syötäväksi soveltuvalle asialle, oli se sitten vaikka porkkana tai nauta, niin prosessoit sitä, eikä teollinen prosessointi sinänsä ole sen kummempaa, kuin se, että prosessoit ruokaa kotioloissa. Kiitos JeroP, fiksusti kirjoitettu :) Tarkoitin kuitenkin prosessoidulla lihalla tässä hieman pidemmälle prosessoitua lihaa, kuten leikkeleitä ja makkaraa, kuten mainittu, sillä tämänkaltaisten lihavalmisteiden suurella kulutuksella on havaittu tutkimuksissa olevan haitallisia vaikutuksia ihmisen terveydelle, mutta onhan tietysti mittavampi punaisen lihan kulutus itsessäänkin aiemmin yhdistetty esimerkiksi suurentuneeseen sydän- ja verisuonitautien vaaraan.

        JeroP halusi olla näsäviisas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JeroP halusi olla näsäviisas.

        Ei kai nyt sentään...mutta unohti kyllä ilmaista mielipiteensä liittyen käsillä olleeseen varsinaiseen kysymykseen, ellei tuo nautaeläimen pilkkominen viitannut vaihtoehtoiseen toimintamalliin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      169
      3439
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      101
      1819
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1727
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      125
      1581
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      392
      1576
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1417
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1143
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1063
    9. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      60
      1008
    10. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      54
      971
    Aihe