Onko sillä koolla väliä - rintojen

Anonyymi

Olen pienirintainen ja se on liikkuvalle tyypille mieluinen joten en osaa itse pahana pitää. Kun ei oikein flaxi käy niin onko se rinnoista kiinni.
Ei ole ampiaisvyötäröäkään, eikä sellaista pyöreää keinuvaa perää. Sellainen tavallinen pötkö normaalipainoinen vartalo on. Yleisvaikutelma ei kuitenkaan ruma, pikkusievä lienee oikea sana.
Taidokkaalla pukeutumisella voi paljon hämätä mutta kammarissa kaikki puutteet paljastuu.
Kannattaako tässä enää menopanokaveria yrittää. Tällä palstalla miehet valittavat kun ei ketään löydy. Onko se niin että kaikki muut naiset uroon laumasta vaan valkkaa, paitsi minä.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle kelpaa pienirintainen nainen. Isot rinnat ei ole kauniit ja ne roikkuu kuitenkin.

      • Pienet rinnat ovat sievät, sopivat kaiken ikäisille. Tärkeämpi on kuitenkin herttainen luonne. 🌹👀


    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä että yliarvioit ulkonäköäsi ja olet todennäköisesti liian vanhakin.

      • Anonyymi

        Ei ole todellista🙈


    • Anonyymi

      Ämärin kokoiset tissit eli vähintäänkin 20 litraqa per hinkki.

      Itse kun piilotin silmä-hirviöt eli lasit johonkin paqikkaan, jota en sitten muistanut kännipäissään minne niin noniin löysin sitten tuossqhan...

    • Anonyymi

      Ätmin aloitus.

      • Anonyymi

        Tottakai on


    • Anonyymi

      Rinnat on nätimmät, kun ovat ennemmin pienehköt kuin hirveät tynnyrit saati silikonit yök.
      Väittäisin näin miehenä, että harva mies rintojen koolla valintaansa perustelee.
      Itse tykkään lantiosta ja pepusta, jos noin fyysistä seikkaa ajattelee mut kyl se varsinainen päätös tulee sieltä pään sisältä.
      Mikäli nainen on asiallinen, fiksu ilman mitään ääriajattelua ja ideologiaa niin pääsee jo pitkälle.
      Mä luulen et sä oot niin kaunis, et sua ei "uskalleta" lähestyä ;)

    • Anonyymi

      Älä aliarvio itseäsi naisena. Riität juuri sellaisena kuin olet.
      Minulle merkkaa minkälainen ihminen on koko pakettina, ei kuitenkaan ulkoiset seikat ole ensimäisenä mielessä .
      Silmät vievät tätä miestä kyllä ihan 6-0. (Tähtisimmut hymyllä😍)

    • Anonyymi

      Villity ryntäät kuin niin suuret .' Ja suurten tissien superhyökkäyskin. sitten.

    • Anonyymi

      Kiitos!
      Ei mulla nyt niin kovin herttainen luonne ole mutta luonne kumminkin.
      Tuskin olen liian kaunis mutta ei ole mitään huomiotaherättävän rumaakaan.
      En aliarvioi itseäni, mutta näkö ei ole vielä mennyt minnekään, kävelen joskus peilin ohi.
      Ajatukseni eivät liiku äärillä.
      Eteenpäin sitten vaan näillä eväillä.

    • Anonyymi

      En usko suurimman osan välittävän. Tietty jos jonkun fantasia on D kokosien tykkien väliin ejakuloiminen niin väärin se olisi alkaa suhteeseen pienirintasen kanssa.

      Haluuhan jotkut naiset pitkää ja paksua elintä mieheltä ja mikään 15 senttinen nysä ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Mikä hemmetti on menopanokaveri? No joka tapauksessa on kaikkea hyvää ihan täälläkin.

      • Anonyymi

        Nyt on Timppa ihan pihalla.


      • Anonyymi

        Mies joka asuu eri asunnossa, soitellaan ja suunnitellaan silloin tällöin menoja tapahtumiin, elokuviin, lenkille, vaikka sienimetsään. ihan tavallisiin paikkoihin ja mennään kans. Vietetään viikonloppuja tai osa niistä yhdessä. Arkena omaa elämää, mutta voi silloinkin toisen luona piipahtaa. Ehkä matkustetaan. Panojakin siihen kuuluu. Sellainen on menopanokaveri.


    • Anonyymi

      Ei. Ei ole Naisen rintojen koolla ei ole mitään väliä.

      • Anonyymi

        Aikoinaan vaimolla oli DD kupit. Siinä oli jo terveydellisiä haittoja. Mutta tuli laitettua pää väliin ja sanottua Brlllll....😁


    • Anonyymi

      Kunhan pippeli on pienempi kuin miehen tissit, niin kaikki on OK.

    • Anonyymi

      Mjoo

      Päivää, olen miessiivooja Helsingin kaupungin palveluksessa. Työhöni kuuluu uimahallihygienian ylläpito.

      Työni on mukavaa, antoisaa ja riittoisaa. Lisäksi se on hyvin palkattua. Kolikolla on kuitenkin kaksi puolta. Kun huomaan työvuorolistallani sanaparin naistensauna, hiukseni nousevat pystyyn.

      Naistensaunat ovat pienoishelvetti maan päällä sekä äänimaailman että puheenaiheiden vuoksi. Naiset ovat kuin susia toisilleen. Olen kuullut kiukaan taustoja hinkatessani niin rajattoman törkeää kieltä, että käsitykseni naisista on muuttunut lyhyessä ajassa päälaelleen.

      Eikö naisilla ole mitään rajaa ilkeydessään ja silkassa pahuudessaan?

      T: Jorma


      (hirn)

      • Anonyymi

        Kahvila

        Rajattoman törkeyden maailma päättyy yleensä kahvilaan.

        On täysin käsittämätöntä se että nämä villieläimet ja pedot muuttuvat kuin taikaiskusta sivistyneiksi perheenäideksi salaattinsa ja tuoremehunsa äärellä, ja kaikki verbaalinen kauheus on tiessään.

        En voi ymmärtää tätä.

        Mukavinta on olla töissä miesten puolella, jossa vallitsee rehellinen ja sävyisä tunnelma. Lisäksi siellä ovat kaikki lapset, jotka sinne ovat toimittaneet nämä Gorgot viereiseltä osastolta.

        Sitooko minua jokin salassapitovelvollisuus?

        T: Jorma


        (hihitystä)


      • Anonyymi

        Älä höpötä et sinä naisten puolella uimahallissa voi olla siivoskelemassa miehenä. Silloin kun ne siellä ovat.


      • Anonyymi

        Prkl, löytyihän se!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvila

        Rajattoman törkeyden maailma päättyy yleensä kahvilaan.

        On täysin käsittämätöntä se että nämä villieläimet ja pedot muuttuvat kuin taikaiskusta sivistyneiksi perheenäideksi salaattinsa ja tuoremehunsa äärellä, ja kaikki verbaalinen kauheus on tiessään.

        En voi ymmärtää tätä.

        Mukavinta on olla töissä miesten puolella, jossa vallitsee rehellinen ja sävyisä tunnelma. Lisäksi siellä ovat kaikki lapset, jotka sinne ovat toimittaneet nämä Gorgot viereiseltä osastolta.

        Sitooko minua jokin salassapitovelvollisuus?

        T: Jorma


        (hihitystä)

        Täällähän se Jorma lörpöttelee kun toisaalla aloitteleva novellisti häntä etsii :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän se Jorma lörpöttelee kun toisaalla aloitteleva novellisti häntä etsii :D

        Mjaa

        Novelistit ovat patologista sakkia. Luultavasti naistensaunassa kaikki toisilleen piruilevat naiset ovat novelisteja, sillä evoluutio ei yksin ilmiötä kykene selittämään..

        T: Jorma

        (hirn)


    • Anonyymi

      Ämpärin tai kanisterin kokoinen säiliö-tissi.

    • Anonyymi

      Yhträ suuren tissit kuin Viki-hahmolla Selviytyjissä joka sai potkut..... oli jännittävä jakso tuo Vikin potkut , tytöt siis potkivat Vikin pois :D

    • Anonyymi

      Entä tussun karvoitus, olin josdkus joku tanskalainen isäntä oli tissibaarissa vieressä karke4aa tanskalaista nuuskaa ja arvostelimme tankotanssijoita...

    • Nainen on nainen rinnoilla ja ilman. Joten ei hätää, niin kauan kun tunnet itsesi naiseksi.

    • Anonyymi

      No miten sen sanois jos naiseen ihastuu niin ihastuu semmosiin tisseihin millaiset hänellä on eli jos isot tissit niin pääsee isojen tisujen kanssa leikkimään jos taas pienet niin pääsee pienten tissien kanssa leikkimään niin se kenestä tulee oma niin sellainen on sitten oma nainen eli varmasti sama toisin päin jos miehellä on pieni kikkeli niin naisella on sitten iki oma pikku kikkeli eli oma on sitten sellainen kuin on kuten esim auto voima on kivaa mutta omassa ei ole voimaa ei vääntöä ja tehoja tarvis surkeesti lisää mut se on oma ja rakkain siltikin ja jos sitä joku kiusaa et ompas pili pali auto ja missä tehot niin saa tuta nyrkin voimaan niin loppuu kiusaaminen eli auto on köyhä kuski on köyhä ja varmaankin tuleva nainenkin on köyhä voi voi sentään ei ole kivaa olla köyhä olis se kivaa autossa olis voimaa vääntöä ja tehoja ja näköä ja naisena olis seksipommi upea uhkea tipu ja itsellä rahaa paljon rahaa

    • Anonyymi

      Mies taas esittää naista .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe