Oulusta tuli tieto lokakuussa tapahtuneesta koronakuolemasta jonka syy oli rokottamattomuus piikkikammon vuoksi.
Eikö piikkikammoisille voisi kehitellä erikoisjärjestelyjä joilla rokotekynnystä voisi alentaa. Miten koululaisten rokotukset hoituvat näiden piikkikammoisten osalta?
Kuoleeko piikkikammoisia turhaan koronaan?
12
61
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin osa rokottamattomista on enemmän tai vähemmän piikkikammoisia.
Salaavat pelkonsa turhaan siinä ongelma. - Anonyymi
Lyhyt vastaus: kuolee.
- Anonyymi
Kuolee juu, mutta syyt piikkikammoon on myös kirjavat.
Omassa tuttavapiirissä on normaalia piikkikammoa kärsivä jolle rokottaminen ylipäätään tuntuu pelottavalta tapahtumalta. Esim hammaslääkärissä käytiä on laistettu puudutuspiikin takia.
Toinen taas pelkää nimenomaan koronan ehkäisyä rokottamalla koska pelkää haittavaikutuksia.
¨Yhteinen tekijä näillä rokottamattomilla näyttää olevan tapa elää päivä kerrallaan, eli huomista ei paljon mietitä ainakaan tilipäivänä. - Anonyymi
Kukahan on tämä Alma johon jatkuvasti viittaat? Väitätkö että kuolema ei ole turha vaikka se olisi ollut vältettävissä? Vai ymmärsinkö aloituksen väärin, ja otsikko ei tarkoitakaan että kuolema on turha vaan korona on turha? No siinäkin tapauksessa myös piikkikammoisia valitettavasti kuolee koronaan.
- Anonyymi
Kaikkein heipoimmin voi estää rokotekammoisten kuoleminen koronaan on tarjota heille hoidoksi pari metriä hamppunarua.
- Anonyymi
TYK:stä kerrottiin, että heidän 110 tehohoidettavastaan 89 % on ollut rokottamattomia. Yksi tehohoitojakso maksaa keskimäärin 33 000 euroa. Rokottamattomat ovat maksaneet tehohoitona pelkästään Turun alueella n 3 200 000 euroa ja normaalit osastohoitojen hinnat päälle.
Pitääkö yhteiskunnan alistua tuollaiseen pelkän piikkikammon tai taikauskon takia? - Anonyymi
Yhdentekevää jos kuolevat, kunhan kuolevat nopeasti, että tehohoitopaikkoja saadaan vapaaksi.
- Anonyymi
"Almalle viestittelijä" tehnyt kuusi kommenttia 10 min sisällä ja keskellä yötä.
Näin se korona kurittaa myös epäsuorasti meidän pientä pohjoista kansaamme.- Anonyymi
Psyykepotilas, joka ei ahdistukseltaan kykene nukkumaan.
- Anonyymi
Kassialama muuttuu assikalmaksi ja tappaa.
Rokotuspaikoillahan on sellaisia rotevan näköisiä vartijoita.
Tällainen kun heilauttaa vasenta suoraa, niin eipä piikkikammoinen vähän aikaan tiedä peloistaan mitään!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391