- raapivat kokoajan laasti lapioilla esineiden pintoja - eikö ole firmalla varaa ostaa kompressoria paikalle, että voi puhaltaa pölyt ja moskan pois tai imuroida strateginen alue?
Pompeiin kaivauksissa
7
96
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. sanna jakoi rahat pois.
- Anonyymi
Imurit ja puhaltimet vahingoittaisivat muinaisesineitä huomattavasti enemmän.
- Anonyymi
Joo aloittaja on nääs oikein arkeologi .......Idiootti joka ei tiedä asiasta mitään
- Anonyymi
Kerropa miten tehosäätimellä varustetut puhaltajat ja imurit ovat vahingollisempia kuin laasti lapio? - besserwisserille
- Anonyymi
Sinähän olet se "argeologi" tuosta ketjusta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/2258970/arkeologia - Anonyymi
Painepesuri olisi ja tehokas.
Kuumapesurilla lähtee vastahakoisempikin töhkä ja ajan patina.
Ruukut hetkessä kuin uusia ja muumion käärinliinat vaan lepattaisi paljastaen salansa hetkessä. - Anonyymi
Argeologinen tiedekunta on perhemafia, ihan eliitille omistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait52878- 392517
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381383- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32776
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi26632Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596