Onko ateisteilla koronapassi? Millaisissa tilaisuuksissa ateistit käyvät? Ja vaaditaanko niissä tilanteissa koronapassi?
Ateistit ja koronapassi
20
79
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin eilen kuuntelemassa Edu Kettusen keikkaa. Keikalle pääsi vain koronapassia näyttämällä.
- Anonyymi
Koronapassi ? mutta jos tarkoitus on levittää koronaa ?
- Anonyymi
Jumalapassiakaan ei garvits jos aiot levittää Jumalaa
Tai käytöstapoja
Miksi uskovaiset ovat tässä, siviatymättömiä houkkia?
T- avaaja - Anonyymi
Sinäkö et levitä😂😂.
- Anonyymi
Eiköhän eniten rokotuksia vastustava ja muutenkin omituinen uskonlahko ole kuitenkin helluntailaiset.
- Anonyymi
Onx sulla taivaspassi?
Jäsenyys kirkossa.
😁 - Anonyymi
Koronapassin on.
Ei ole tullut tilannetta jossa olisin sitä tarvinnut. - Anonyymi
Taidemuseossa tuli käytyä . Museoon ei tarvinnut passia mutta museon ravintolassa sellainen vaadittiin.
- Anonyymi
Avaaja autoilee:
https://youtu.be/TR3rNeXt5qw?t=20 - Anonyymi
Ottaen huomioon, että teistit ovat Suomessa vain pieni vähemmistö, vastauksia on muutama miljoona erilaista.
- Anonyymi
On koronapassi. En käy tapahtumissa.
Terkuin ateisti- Anonyymi
Käyn ripittäytymässä aina Tallinnan iloittelujen jälkeen.
Muija on ruma eikä seiso hänen kanssaan.
😁
- Anonyymi
Aitona uskovaisena minulla on noronapassi. Ne ovat kalsarini, jotka voi tarvittaessa riisua näytille, että minulta tulee norona, koska minulla on noro.
- Anonyymi
Millainen olisi teisin koronapassi:
Tauti tai taudinaiheuttaja: Covid-19
Rukousten kohde, jolta suojelusta on pyydetty: Kristinuskon Jumala
Myyntiluvan haltija: Suomen Evankelisluterilainen kirkko
Rukousten määrä / tarvittavien rukousten määrä 47 / ??
Viimeisen rukouksen pvm: 2021-12-04
Todistuksen antaja: Peräsyrjälän seurakunta - Anonyymi
On minulla koronapassa, mutta en ole vielä keksinyt mihin sitä tarvittaisiin, enkä ole käyttänyt sitä missään kertaakaan.
Luin juuri päivän lehdestä että joulukirkkoon joululauluja laulamaan ei ole asiaa ilman koronapassia, mutta sellaisessa tilaisuudessa en käy koskaan. - Anonyymi
Ateistit tykkää käydä juopottelemassa ravintoloissa, joten kyllä heillä pitää olla koronapassit, jos ovat koronaviruksen aiheuttaman taudin leviämisalueella, ja jos rajoituksia on määrätty.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822