Koska olet viimeeksi juhlinut

Anonyymi

Ja bilettänyt kunnolla ja ollut aivan juovuksissa eli kunnon biletystä tanssinutkin

31

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus nuoruudessa, eli en muista.

• Anonyymi

Eikö olis syytä lähteä joraamaan ja vetämään lätty täyteen ja bilettää kunnolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ompa kummallisen kuivaa nuivaa porukkaa. Taitavat olla jo toinen jalka haudassa. Ymmärrän tietysti, että korona-aikana ei ole juurikaan bilettänyt, mutta että muuten.

Itse olin baarissa juuri ennen koronaa, en tosin umpijuovuksissa, mutta kohtuullisessa hutikassa kuitenkin. Tanssin livemusiikin tahdissa ja viereen liimaantui hyvännäköinen nainenkin, jonka kanssa ilta jatkui kiihkeiden suudelmien ja hyväilyjen kera.

• Se oli vuonna 2003. Olin umpi tuiterissa ja kaatusin fillarillakin sillä reissulla. Farkut vähän kärsi, minä en.

• Olin vast'ikään ryhtynyt sinkuksi ja löhdin ystävättären kanssa riekkumaan.

• Anonyymi

2/2009.

L.

• Anonyymi

Hyvä mielikuvitus on hyvät bileet päänsisällä!🤭

• Anonyymi

Täällähän sellaisia irrottelijoita piisaa

• Anonyymi

vappuna 2013

• Anonyymi

30 vuotta sitten

• Anonyymi

40 vuotta on aikaa

• Anonyymi

1980 luvulla tapahtui

• Anonyymi

Yli 10 vuotta.

• Anonyymi

Ibizalla 2000-luvun alussa.

• Anonyymi

Juokaa viinaa ja menkää baariin. Siellä naiset odottaa miesten alotteita.

T viinamies

• Anonyymi

Mitä aloitteita? Niitä tehdään vain täysistunnossa.

• Anonyymi

En mä muista..

Ei mulla ollu koskoon kivvoo viimekskään mä vain aina kaipoon jotain älykkäämpää.

Ei sitä silleen oo mutta puhunpahan suuni puhtaaks joka kerta .

Hirveesti tulvii puhetta ,ei silti rinnalla kulkijjoo.

Kun se pittee olla mummo,

• Anonyymi

Ehkä se ongelma on juuri siinä, että sitä puhetta tulvii.

• Anonyymi

Tanssinut olen tänävuonna (keikka), mutta juovuksissa en ollut. Join aika kohtuudella. Edellisellä keikalla 2v sitten olin juonut enemmän, mutta en sitäkään voi kutsua juovuksissa olemiseksi.

Olen ollut juovuksissa (5-6 alkoholiannoksesta 😂) noin 10-11v sitten. En siksi, että joisin kohtuuttomasti, vaan koska en ollut 5 vuoteen juonut mitään ja tottumattomuus teki tepposet. Sitä edellinen kertaa menee 25-30v päähän.

• Anonyymi

Melkein parikymmentä vuotta sitten viimeksi käynyt missään. Opiskeluaikoina tuli porukan kans kierrettyä baareja läpi, ei mitään överikännejä tullut vedettyä, mitä nyt paljon aiemmin toisella paikkakunnalla tuli otettua kunnolla, mutt onpahan jotain hauskaa ollut, vieläkin ihmettelen ett miten pystyin pyörääkin ajamaan kaveri kyydissä ilman etten kaatunut, siksakkia tuli vedettyä koko pyörätien leveydeltä😂😂. Seuraavana päivänä koulussa jessuksenmoinen jysäri päällä😂😂

• Anonyymi

Eilen tanssin munasillani taloyhtiön pihalla. Siihen tuli joku ämmä valittamaan, mutta mä murskasin se pään. Poliisit tuli paikalle niin murskasin niidenkin pään ja raiskasin poliisikoiran. Sen jälkeen soin sen pään, raakana tietenkin.

Tämän jälkeen ajoin sen poliisiauton täysillä puuhun ja potkin sitä ruttukasaa enemmän läjään.

Nyt on lievä morkkis, mutta eihän se mitään haittaa. Eihän?

• Anonyymi

Pikkujouluissa ja olin ihan yksin. Ei välittänyt osallistua kuin hengessä. Helkutin hyvät bileet oli kun itse järjestin

• Anonyymi

Onnea talven synkimpään aikaan. Kristitythän raiskaamalla ja tappamalla tuhosivat meidän alkuperäisen ja oikean uskonnon. Keksivät ovelasti valehdella itämaisen pakolais Jeesuksenkin syntymäpäiväksi joulua, joka alunperin oli oikean uskontomme juhla.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_muinaisusko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea talven synkimpään aikaan. Kristitythän raiskaamalla ja tappamalla tuhosivat meidän alkuperäisen ja oikean uskonnon. Keksivät ovelasti valehdella itämaisen pakolais Jeesuksenkin syntymäpäiväksi joulua, joka alunperin oli oikean uskontomme juhla.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_muinaisusko

Islam on suomen virallinen uskonto ja allah on ainoa oikea jumala

• Taisi olla vuonna 2017. Silloin vielä oli askel kevyt ja mieli hulvaton. Tarttis varmaan taas käydä jossain.

• Juu, tuli heiluttua viime lauantaina. Olin hotlalla vasta puoli kuusi aamulla. Kunnon biletyskännit ja jorausta niin että melkein ratkesin.

Sitä edellistä kertaa en edes muista. Ensimmäinen kerta radalla sinkkuna naismuistiin. Teki ihan hyvää, muistin miksi en nauti yökerhoista.

• "Kunnon biletyskännit ja jorausta niin että melkein ratkesin."

Spagaati ei ole mun juttu, mutta mun joraus on sellaista free jazzia, missä itse päätän missä tahti kulkee.

• Anonyymi

Eli tykkäät tanssia tangoa foksia valssia ym normaalia tanssia jossa saa luvan kanssa koskettaa ja olla kiinni miehessä

• Carl-Gustaf kirjoitti:

"Kunnon biletyskännit ja jorausta niin että melkein ratkesin."

Spagaati ei ole mun juttu, mutta mun joraus on sellaista free jazzia, missä itse päätän missä tahti kulkee.

Minä riekun oikeastaan rytmissä kuin rytmissä.. heh. Spagaati ei taivu minultakaan, mutta hytkyminen ja hyppiminen sekä persauksen keinuttelu sujuu ihan.. no kohtalaisesti näin vanhaksi ämmäksi. Tosin huomasin olevani pahasti ruosteessa. Nooh.. huomenna on bileet taas. Pääsee joraamaan livemusiikin tahtiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli tykkäät tanssia tangoa foksia valssia ym normaalia tanssia jossa saa luvan kanssa koskettaa ja olla kiinni miehessä

Kyll,kyll. Erittäin mielelläni olen kiinni miehessä kun tanssin. Joskus jopa naisessa...
        Tätä uudempaa musaa voi hyvin tanssahdella käsikkäin. Perinteisempiä askelia en juurikaan taida.. riittää että mies osaa viedä, niin minä osaan seurata.. ainakin suurimman osan aikaa.
        Tanssin kyllä mielelläni yksinkin, eikä tyhjä lava peloita minua. Osaan ottaa lavan haltuun, jos näin asian voi ilmaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      45
      10986
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      36
      2861
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      28
      2016
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      141
      1835
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      197
      1279
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      16
      1260
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      74
      1203
    8. 99
      1056
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      60
      1048
    10. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      206
      1040
    Aihe