Aloitetaan keskustelu

Anonyymi

Taas aloitetaan uusi keskustelu mutta te saatte päättää mistä keskustellaan. Voin ehdottaa jotain.
- Marinin baari sekoilut
- Palstan sinkku naisten sinkkuus
- Musiikki
- Tuleva joulu ja uusi vuosi
- Korona
- Tv ohjelmat

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehdotan että keskustelemme siitä onko yhdyssanoilla merkitystä.

Esimerkiksi menetkö ulos teelle, vaiko ulosteelle?

• Anonyymi

Näillä pakkasilla ainoastaan ulosteelle.

• Anonyymi

Pimppi asioista eli millaisia eri pimppejä on eli kuvia pimpeistä ja alastomista naisista tisseistäkin ja pepuista voitais puhua no ei pakko puhua kuvatkin riittää eli yks kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa eli pimppi asiat kiinnostaa

• Anonyymi

Pimppejä on yhtä monta erilaista kuin naisia on eli ainakin 3,5 miljardia erilaista pimppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pimppejä on yhtä monta erilaista kuin naisia on eli ainakin 3,5 miljardia erilaista pimppiä.

Ei voi tietää jos ei näe kuvia muuten ei voi tietää

• Menen nukkumaan. Aihe vois olla, vaikkapa asiat joita kadut?

• Anonyymi

Elämämkoululaisen elämänkerta Vol. 14

• Anonyymi

Puhutaan demareista koska marin sekoilee vaan koko ajan ja korona levii eli passi on turha. Demarit antaa korona levitä ja on huooin puolue.

• Anonyymi

Tylsää on minulla. Olutta vois hakee mutta en jaksa.

• Korona olisi ihan hyvä aihe. Vuosi 2020 meni rokotetta odotellessa. Vuosi 2021 meni sitä odotellessa milloin rokote poistaa rajoitukset. Mitä vuonna 2022 odotellaan?

• Anonyymi

Siruttamisen aloittamista.

• Anonyymi

Aina vaan seuraavaa virusmuunnosta.

• Sanna Marinin baarisekoilut ei kiinnosta.

Sinkkuus on jokaisen oma asia.

Viime aikoina olen kuunnellut enemmän jolumusiikkia kuin muuta, tosin en joulumusiikkiakaan niin paljon. Yli vuoden on tullut kuunneltua musiikkia tosi paljon, erilaisia bändejä ja sooloartisteja, joista osa mulle ennestään tuntemattomia, osa tuttuja ja osa vanhoja suosikkeja että en ole nyt vähään aikaan jaksanut kuunnella kauheasti musiikkia.

Olen saanut jo lähes kaikki joulukortit tehtyä ja vielä olisi kaksi lähetettävänä. Joulussa parasta on tunnelma ja jos saa olla ihan rennosti ja katsoa vaikka teeveestä jotain ohjelmia, esim. musiikkiohjelmia ja elokuvia.

Uusi vuosi ja uudet kujeet.

Pitäis joku päivä käydä tulostamassa netistä koronapassi.

Nyt kun mulla on taas tv, niin on tullu katottua ohjelmia. Erityisesti on tullu katottua Sinmpsoneita ja erilaisia elokuvia. Eilen katoin yhen jännän scifi-elokuvan, nimeltään Passengers. Siinä tuhansia matkustajia on avaruusaluksella matkalla uudellen siirtokunnalle. Sitten jossain vaiheessa matkaa laitevian takia yhden matkustajan, insinööri Jim Prestonin (Chris Pratt) unikapseli aukeaa 90 vuotta liian aikaisin. Vietettyään vuodenpäivät yksin aluksella ja yritettyään turhaan selvittää miten päästä takaisin horrokseen Jim Preston herättää seurakseen yhdessä unikapselissa nukkuvan naisen, toimittaja Aurora Lanen (Jennifer Lawrence). Näiden kahden matkustajan on siitä lähtien yritettävä keksiä tekemistä aluksella ja yritettävä selviytyä erilaisista haasteista ja vaaroista, joita aluksella alkaa tapahtua sekä yritettävä tulla toimeen keskenään.

• Väki täällä on niin ikääntynyttä, ettei saada aikaiseksi kunnon kalsarikänniketjua.

Mitä mietit-ketju olisi hyvä. Ihmiset muutoinkin vastaa mitä mieleen pälkähtää.

• Anonyymi

Mitä olet viimeksi ostanut netin kautta?

• Mustetta tulostimeen

• pujotteIija kirjoitti:

Mustetta tulostimeen

Onneksi et sentään sitä rintasuojusta ostanut netistä.. vai ostitko? Et kai?

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Onneksi et sentään sitä rintasuojusta ostanut netistä.. vai ostitko? Et kai?

Tarkoittanet hartsareita, eli hartiasuojia? Ei oo vielä tullut ostettua mistään

• pujotteIija kirjoitti:

Tarkoittanet hartsareita, eli hartiasuojia? Ei oo vielä tullut ostettua mistään

Voi kuule kultaseni.. enhän minä mitään tajua lätkävarusteista.. äläkä osta sovittamatta. Kokeilet onko ne sopivat ja sit vasta lyöt rahat tiskiin.

Voi kuule kultaseni.. enhän minä mitään tajua lätkävarusteista.. äläkä osta sovittamatta. Kokeilet onko ne sopivat ja sit vasta lyöt rahat tiskiin.

Juu, olen huomannut että kannattaa sovittaa.

• pujotteIija kirjoitti:

Juu, olen huomannut että kannattaa sovittaa.

Hyvä, hyvä. 18. päivä saat taas sovittaa.

Mulla huomenissa taas bileilta eli tänään aikaisin nukumaan...

Hyvää yötä.

Hyvä, hyvä. 18. päivä saat taas sovittaa.

Mulla huomenissa taas bileilta eli tänään aikaisin nukumaan...

Hyvää yötä.

Hyvää yötä, ja hyviä bileitä

• Anonyymi

Korona lisääntyy ensi vuonna koska passilla saa tartuttaa ihmisiä.

• Anonyymi

Pimppin nuoleminen on mukavaa. Oletteko nuolleet pimppii milloin viimeksi?

• Anonyymi

puhutaan viinan juomisesta sillä viinaa pitää juoda ja baareissa käydä jos naisiin haluaa tutustua. Ei naisia tapaa lenkkipolulla eikä missään töissä vaan baareissa joten on tärkeää juoda viinaa ja ymmärtää että ilman viinaa ei voi saada kumppania.

T viinamies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      46
      11062
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      36
      2911
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      28
      2026
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      143
      1852
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      198
      1284
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      15
      1263
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      75
      1207
    8. 100
      1069
    9. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      212
      1061
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      61
      1057
    Aihe