Voiko käydä niin

Anonyymi

Että pääset treffeille naisen kanssa mutta et osaa puhua mitään sille?

49

566

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle kävisi juuri noin, olisi tunne, että kaikki maailman asiat on jo puhuttu selväksi ja mitään kysyttävää ei ole naiseen liittyen, kun on tunne, että on jo aikoja sitten tutustuttu.
      Hermostunut ilmapiiri ainakin itsellä olisi, eikä kahvia uskaltaisi tilata, kun kädet vatkaisivat siihen malliin, että kahvit hölskyisivät kahvikupissa, kuin Kap Hornin myrskyssä.
      Eikä ruokaakaan uskaltaisi tilata, kun kädet tärisisivät jännittyneessä olotilassa, että veitsi ja haarukka vispaisi niin vimmatusti, että kuulusi karsea selkäpiitä kylmäävä kirkutus, kun haarukka hankaisi lautasen pohjaa ja pihvi lentäisi naisen syliin haarukan ja veitsen vatkauksesta.

      • Anonyymi

        Ei saa naurattaa, mulla mahalihakset kipiänä.


      • Anonyymi

        Kävely on hyvä vaihtoehto reffata.


      • Anonyymi

        Ei voi muuta kuin edellisiin yhtyä. Sehän on niin hellyyttävää, tuollainen mies ja allaston ase *reps"
        :)
        -NoCanDo


      • Anonyymi

        Hahhah heh hee…johan :D


    • Anonyymi

      Jos ei muuta keksi, niin kannattaa kysyä, että mennäänkö nussimaan? Mitään menetettäväähän ei ole.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä. Aikoinaan kysyin naiselta moisen kysymyksen. Hän vastasi, että juodaan nämä kaljat ensin.


      • Anonyymi

        Riippuu naisesta.

        Mulla toimisi. Olen tosi hiljainen ja ihmisten "suuret tunteet" ja ajatusdraama kyllästyttää.

        Itselle pääasia, että mies kertoo rehellisesti minkä tyylin suhde kiinnostaa, esim seurustelu vai muu. Tänän pohjalta sit teen päätöksen miten suhtaudun mieheen emotionaalisesti.

        Jos lähden treffeille, niin olen jo tehnyt päätöksen nussimisesta ja kyllä koitan nussimista vaikka mies sanoo ettei seurustelu ole hänen juttu. Jää vaan sitten siihen yhteen kertaan, kenenkään jalkavaimoksi en ala. Paitsi jos mies on erityisen huonoluonteinen ja hyvä sängyssä, voin harkita seksisuhdetta, koska silloin ei ole vaaraa rakastua.


      • Anonyymi

        Samoin olen kerran sanonut naiselle että joko pannaan. No pantiin nainen kysyi miksi olen baarissa niin sanoin että etsin panoseuraa ja kohta nainen sanoi lähdetään hänen luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu naisesta.

        Mulla toimisi. Olen tosi hiljainen ja ihmisten "suuret tunteet" ja ajatusdraama kyllästyttää.

        Itselle pääasia, että mies kertoo rehellisesti minkä tyylin suhde kiinnostaa, esim seurustelu vai muu. Tänän pohjalta sit teen päätöksen miten suhtaudun mieheen emotionaalisesti.

        Jos lähden treffeille, niin olen jo tehnyt päätöksen nussimisesta ja kyllä koitan nussimista vaikka mies sanoo ettei seurustelu ole hänen juttu. Jää vaan sitten siihen yhteen kertaan, kenenkään jalkavaimoksi en ala. Paitsi jos mies on erityisen huonoluonteinen ja hyvä sängyssä, voin harkita seksisuhdetta, koska silloin ei ole vaaraa rakastua.

        Ei kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin olen kerran sanonut naiselle että joko pannaan. No pantiin nainen kysyi miksi olen baarissa niin sanoin että etsin panoseuraa ja kohta nainen sanoi lähdetään hänen luokse.

        Halut ne ovat hiirelläkin. Säikäytin tässä yksi päivä puhelinta selaavan kulkijan. Huusin penthouseni parvekkeelta: "Varo! hiiri pissaa!"

        >Simiti<


    • Anonyymi

      Niin olisko mitään juteltavaa kun nainen hokisi koko ajan onks sul rahaa ja onko omaisuutta ja kovat tulot ja arabimiehet on parhaita miehiä ja niil on paras kikkeli ja häntä on useat tinderimiehet pannu ja olivat taivaallisia rakastajia ja kikkelin antajia onks sul rahaa arabi ja korkeastikoulutetut on parempii miehii ja niil o rahaa miks sul ei oo rahaa luuseri niin ei taida olla juteltavaa

    • Anonyymi

      Riippuu naisen puhelahjoista myös. En ala mitään monologia pitämään, jollei se kiinnosta.

    • Anonyymi

      Kun kemiat ei kohtaa, helposti voi käydä.
      Kun taas hyvässä seurassa keskustelu on luontevaa.

      • Anonyymi

        Eli kun nainen sanoo se on 300 euroa tunti mut kun juttu loppuu niin hintakin tippuu ehkä sanoo 50 euroa 2 tuntii ja 10 e suihinotto ja sanoo an rahaa


      • Anonyymi

        Ei kosketa


    • Viimeisimmillä treffeillä tai mitkä nyt olikaan ihan hyvin päästiin juttuun. Välillä meni ruoka suussa puhumiseksikin. Myrsky oli vaan ikävä.

      • Anonyymi

        Eli olet raha miehii ja maksukykyä riitti ja jos ei olis maksu kykyä niin eipä nainen juttelisi vaan häipyy pois ja manaa ja kiroaa sinut koska tuli turhaan ja menetti työaikaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet raha miehii ja maksukykyä riitti ja jos ei olis maksu kykyä niin eipä nainen juttelisi vaan häipyy pois ja manaa ja kiroaa sinut koska tuli turhaan ja menetti työaikaa

        Kyllä hän ihan seurassa viihtyi, vaikkei rahaakaan haistanut.


      • JasuM kirjoitti:

        Kyllä hän ihan seurassa viihtyi, vaikkei rahaakaan haistanut.

        Olen hänen rintaliivejäkin joskus kiinni näplännyt eli taisi luottaa, että en mene treffeille riisuakseni. 😄

        Pikemminkin pukeakseni.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Olen hänen rintaliivejäkin joskus kiinni näplännyt eli taisi luottaa, että en mene treffeille riisuakseni. 😄

        Pikemminkin pukeakseni.

        Oletko joku sutennööri eli nainen saa tehdä työt ja sinä käärit rahat ja määräät miten hän pukeutuu että kävis flaksi paremmin ja yhdessä menette ravintolaan syömään sinä tarjoat ennen kuin löytää asiakkaan vai oletko sugar daddy eli rahoitat mutta miksi et pane häntä niin tarjoat ravintola ruuat viinat ym kulut ja ostelet vaatteita yms mut et pane häntä miksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joku sutennööri eli nainen saa tehdä työt ja sinä käärit rahat ja määräät miten hän pukeutuu että kävis flaksi paremmin ja yhdessä menette ravintolaan syömään sinä tarjoat ennen kuin löytää asiakkaan vai oletko sugar daddy eli rahoitat mutta miksi et pane häntä niin tarjoat ravintola ruuat viinat ym kulut ja ostelet vaatteita yms mut et pane häntä miksi

        Ei, kun hän oli mun opiskelukaveri. Muutama työ tehtiin yhdessä ja tutustuttiin samalla. Oli meillä ehkä vähän flirttiä, muttei mitään sänkyhommia sentään.

        Eikä olisi olosuhteet sallineetkaan sellaista, varattuna ei voi koheltaa. Täytyy pitää järki mukana ja päässä. Etenkin kaverien kanssa joilla on yhtään tarvetta flirttailla.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Ei, kun hän oli mun opiskelukaveri. Muutama työ tehtiin yhdessä ja tutustuttiin samalla. Oli meillä ehkä vähän flirttiä, muttei mitään sänkyhommia sentään.

        Eikä olisi olosuhteet sallineetkaan sellaista, varattuna ei voi koheltaa. Täytyy pitää järki mukana ja päässä. Etenkin kaverien kanssa joilla on yhtään tarvetta flirttailla.

        Niinpä niin eikö tinderissäkin suurin osa ole varattuja ja etsivät sieltä kepeää seuraa eli seksiseuraa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin eikö tinderissäkin suurin osa ole varattuja ja etsivät sieltä kepeää seuraa eli seksiseuraa

        En osaa sanoa. En tiedä.


      • Anonyymi

        Kerran treffeillä... Menin etuajassa ja tapasin ravintolassa erään Hollantilaisen merimiehen. Kun nainen sitten viimein suvaitsi saapua paikalle, hän lähtikin sen merimiehen matkaan. Silloin vähän harmitti.

        Itsesäälissä sitten ostin perhekepabin ja menin kotiin itkemään. Söin muuten kaikki kerralla ja huuhdoin alas 1,5 litran pepsillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran treffeillä... Menin etuajassa ja tapasin ravintolassa erään Hollantilaisen merimiehen. Kun nainen sitten viimein suvaitsi saapua paikalle, hän lähtikin sen merimiehen matkaan. Silloin vähän harmitti.

        Itsesäälissä sitten ostin perhekepabin ja menin kotiin itkemään. Söin muuten kaikki kerralla ja huuhdoin alas 1,5 litran pepsillä.

        No höh. 😞


    • Anonyymi

      Asia on niin, että joidenkin kanssa juttu sujuu luontevasti, mutta joidenkin kanssa taas ei ole mitään juteltavaa. En tiedä, mistä kyseinen ilmiö johtuu, mutta niin vaan on.
      Terveisin: Puolireuho

      • Anonyymi

        Johtuu monista erilaisista asioista, mm. henkilöiden ajatusmaailmasta.


    • Joo, oli mullakin niin. että ainoo kerta kun ois treffeille ehkä päässyt. Niin se oli joku lukion äidinkielen opettaja. Että ei meillä paljoo yhteistä asiaa ois ollut.

    • Anonyymi

      Kun juo viinaa baarissa niin juttukin luistaa naisten kanssa.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Tehdään asiat vaihtoehtoisessa järjestyksessä. Ensin mennään kämpille ja vasta sen jälkeen ravintolaan syömään. Sitten on rentoutuneempi olo ja naisen hampaat puhdistuu kun syö kunnon aterian.

    • Ei edes mitenkään harvinaista olisi.

      Kerran olin treffipaikassa ja nainen sanoi heti suoraan että meillä ei ole kemiaa ja lähti pois. Siihen en oikein osannut vastata mitään enkä tiedo oliko tarpeellistakaan alkaa jutustella loittonevalle selälle.

      Treffeillä olen myös käynyt naisen kanssa joka kehui omaa erinomaisuuttaan oli kyseessä sitten luonteensa, koulutus/työelämä tai harrastukset. Onneksi hänellä riitti puhetta niin omia vuorosanoja ei juuri tarvinnut.

      Paljon riippuu myös treffipaikasta. Jos ollaan paremmassa ravintolassa niin joutuu jännittämään sekä haarukoiden määrää että treffiseuraa. Jos taas mennään keittämään nuotiolle nokipannukahvit tai lähdetään pilkille niin se ympäristö tekee jo keskustelun itselle jotenkin helpommaksi.

      • Anonyymi

        Nyt olet asian ytimessä! Minuakin harmittaa ne kaikki kummalliset haarukat ravintolassa. Saatana, yksi haarukka riittää, tai jos keittoa syödään niin lusikka.


    • Anonyymi

      Aina voit laulaa.

    • Anonyymi

      Voiko mies mennä yksinkertaisesti vain sanattomaksi jos toinen kiinnostaa? Minulle ainakin käynyt joidenkin kanssa niin jotka kiinnostavat enemmän kuin muut, tuntuu silloin että se henkilö on ainoa kaikista jolle ei vaan osaa puhua. Sanat jää kiinni jonnekkin. Ja sitten jälkikäteen harmittaa vietävästi..

      • Anonyymi

        Kyllä voi ja on normaalia


      • Anonyymi

        Joskus sanat vaan häviää, tiedän tunteen. Mitä jos silloin vain halailtaisiin, olisko se helpompaa?🙂


    • Anonyymi

      Puhuminen nyt vaikeaa ole vai onko? 😂

      Supliikkia 😁

    • Anonyymi

      "pääset" 😂👍

    • Tähän voisi heittää hyvin miehisen ja miestyypillisen kommentin, "pitääkö naiselle puhuakin!?"

      • Anonyymi

        Ei miehellä eikä naisella ole mitään puhumisvelvoitetta. Puhutaan, jos on asiaa, ja jos ollaan ns. samalla aaltopituudella.
        t. Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehellä eikä naisella ole mitään puhumisvelvoitetta. Puhutaan, jos on asiaa, ja jos ollaan ns. samalla aaltopituudella.
        t. Jari

        Juurikin näin ja hyvinkin pitkälti noin.


    • Anonyymi

      Ei voi käydä, en ole kiinnostunut samasta sukupuolesta.

    • Anonyymi

      Olin kerran treffeillä eikä mies oikein puhunut mitään. Se oli kamalaa kun toinen ei puhu.

      • Anonyymi

        On hiljaisia miehiä, se tosiasia vain pitää hyväksyä.


    • Anonyymi

      Voin vankan kokemuksen rintaäänellä todeta, että kun on tarpeeksi kauan yksin, niin ei enää uskalla treffeille lähteä, ei luonnistu naisen kanssa puhuminen, kun puhevarasto ammottaa tyhjyyttä, ei keksi mitään sanomista naiselle.
      Asiaa vahvistaa se, että jos olet pyytänyt naista vaan kahville ja nainen on kieltäytynyt, niin siinä tulee tunnelma, ettei yksikään nainen edes halua treffeille, varmaan hohtaa kauas, että tuo ukkeli ei keksi mitään puhumista naiselle.

      • Anonyymi

        No jaa, ..., jos YKSI nainen on kieltäytynyt, niin hän on ollut vain yksi miljoonista. Siis sen kieltäytymisen voi jättää omaan arvoonsa.
        Really-Really


    • Anonyymi

      Jaa, ei!

    • Anonyymi

      Jos ei ole mitään puhuttavaa, niin voi vaikka tuijottaa naisen rintavarustusta ja pimperon seutua....

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      156
      1912
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1754
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1517
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1223
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      71
      1218
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1171
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      978
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      68
      796
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      730
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe