Teille kaikille , ketkä vielä näkevät tämän.
Hyvää uutta vuotta 2022
32
93
Vastaukset
- Anonyymi
kiitos, sitä samaa,
Taas yksi vuosi pulkassa. Oli mahtava vuosi. Toivottavasti 2022 on vielä parempi :)
valtakunta kirjoitti:
Itsellä ei niih mahtava jospa tämä vuosi sit.
Mikä siitä niin huonon teki? :(
Palstakamu kirjoitti:
Mikä siitä niin huonon teki? :(
Koronan päivistys, pelko, kuolemat, sukulaisen sairastuminen kuolemasta( psyykkisesti 2 ihmistä ) ja lapsen huono joulu ja oksennus ripulitauti vielä vuoden loppuun kaikille lapsille ja miehelle, itse en ole vielä sairastunut jospa huomenna .
Eli kirjaimellisesti erittäin raskas vuosi,valtakunta kirjoitti:
Koronan päivistys, pelko, kuolemat, sukulaisen sairastuminen kuolemasta( psyykkisesti 2 ihmistä ) ja lapsen huono joulu ja oksennus ripulitauti vielä vuoden loppuun kaikille lapsille ja miehelle, itse en ole vielä sairastunut jospa huomenna .
Eli kirjaimellisesti erittäin raskas vuosi,Otan osaa. Lähipiirin kuolema tai sairastuminen on aina kova paikka.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eli kirjaimellisesti erittäin raskas vuosi,Hyvää Uutta Vuotta sullekin! Ja voimia!
Palstakamu kirjoitti:
Otan osaa. Lähipiirin kuolema tai sairastuminen on aina kova paikka.
Minua sattuu kun en pysty vaikuttaan asioihin tai helpottaa läheisteni oloa.
valtakunta kirjoitti:
Minua sattuu kun en pysty vaikuttaan asioihin tai helpottaa läheisteni oloa.
Läheisen tuska on pahempi, kuin että sattuisi itselle.
Palstakamu kirjoitti:
Läheisen tuska on pahempi, kuin että sattuisi itselle.
Se järkyttävää, sitä tuskaa on monin verroin tapahtuman ympärillä.
- Anonyymi
kukas laulaukaan, vuodet ei kulu mutta kuluttaa,
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta aloittajallekin. :)
- Anonyymi
Jouduitko digitalisaation uhriksi? Lukkiutuivatko korvasi?
- Anonyymi
paikalleen ei kannata jäädä, mutta ei tarkoita lähtemistä ulos,
- Anonyymi
Kaikille koronassakin voimia. Se ottaa meidät kaikki. Voimia.
- Anonyymi
Täh Onko jo muka uusi vuosi?
- Anonyymi
Valtakunnalle pahaa vuatta.
Hyvää uutta vuotta!
- Anonyymi
Kiitos sinulle myös ja kaikille muille tältä itä-Helsingistä 94.
Hyvää, sanotaan parempaa uutta vutta sinulle Valtakunta ja kaikille meille palstalaisille!
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta.
:D
- KonnaKettu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13032Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.32075Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111704Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91031Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450962Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn100894- 35714
- 64634
- 33601
- 42597