Olisitko järkyttynyt

Anonyymi

jos tajuaisit, että Sinkut-palstalla kaikki ovat olleet naisia?

33

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu tavallaan tai ei. Siellä ne miehet edelleenkin varmaan postaavat johonkin match-profiiliin jonka salasanan unohdin saman tien. En vaan voinut avata yhtäkään. Katsoin otsikoita ja aloin voimaan pahoin. En oikein edes tiedä minkä takia, kun ei niissä mitään pahaa ollut

• Anonyymi

Siis kyllä naisista näyttää olevan valtava pula. Ei mitään syytä olla täällä, markkinat on muualla tindereissä

• Vaikea on nähdä tätä palstaa seuranhakupaikkana. Ehkä siihen vaikuttaa eniten p-alkuinen huutelu ja lutkaksi, kurpaksi yms. nimittelyt sekä itseoppineet virologian ja immunologian ”gurut” ja varsinkin statistiikan luovat tulkitsijat. Osan, muttei kuitenkaan TIETENKÄÄN kaikkien, arvomaailma kirskuu korvissa.

Kumppanin, sen seuraavan, voi tavata missä vaan: töissä, harrastuksessa, kaupassa (jos jompikumpi on superaktiivinen), keikalla, baarissa (jos käy) tai miksei täälläkin. Tuohon tosin voi lisätä huomautuksena, jos tapaa. Ilman omaa aktiivisuutta mahdollisuus on aina aika pieni.

Siis vaikka täällä olisi vain naisia, en yöunia menetä, vaikka lomarytmi on vähän jäänytkin päälle.

• Anonyymi

Juurikin näin

Kirskuvat arvomaailmat ovat periaatteessa terve ilmiö: Mitä enemmän kirskuntaa, sitä enemmän taloudellista volyymia.

Mielipidemaailmassa on hauskaa se, että mitä enemmän puita viskoo tuleen, niin sitä kauempana tarkenee. Lisäksi voi sotia omaa arvomaailmaansa vastaan, kieltää faktat ja agitoida vain agitoimisen riemusta.

Aikuisten oikeassa elämässä tällainen johtaisi vain sisäisiin ristiriitoihin ja ulkoisiin konflikteihin, mutta me emme ole aikuisten oikeassa elämässä, emmekä myöskään lasten sellaisessa.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin

Kirskuvat arvomaailmat ovat periaatteessa terve ilmiö: Mitä enemmän kirskuntaa, sitä enemmän taloudellista volyymia.

Mielipidemaailmassa on hauskaa se, että mitä enemmän puita viskoo tuleen, niin sitä kauempana tarkenee. Lisäksi voi sotia omaa arvomaailmaansa vastaan, kieltää faktat ja agitoida vain agitoimisen riemusta.

Aikuisten oikeassa elämässä tällainen johtaisi vain sisäisiin ristiriitoihin ja ulkoisiin konflikteihin, mutta me emme ole aikuisten oikeassa elämässä, emmekä myöskään lasten sellaisessa.

(naurua)

Ai niin

Unohtui esitellä se kuinka tämä kaikki on mahdollista. Resepti informaatiokaaokseen on hyvin yksinkertainen.

Siihen ei tarvita oikein mitään. Siihen ei tarvita koulutusta, kokemusta eikä älyä, saati minkäänlaisia taitoja.

(hihitystä)

https://www.youtube.com/watch?v=C6115xklPDQ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin

Unohtui esitellä se kuinka tämä kaikki on mahdollista. Resepti informaatiokaaokseen on hyvin yksinkertainen.

Siihen ei tarvita oikein mitään. Siihen ei tarvita koulutusta, kokemusta eikä älyä, saati minkäänlaisia taitoja.

(hihitystä)

https://www.youtube.com/watch?v=C6115xklPDQ

Mitä taas järkytykseen tulee

Mitä taas järkytykseen tulee, niin järkytys on erittäin harvinainen tunnetila ihmisessä. Jokainen voi kohdallaan lähes laskea kokemiensa järkytystensä määrän, sillä en usko niitä olevan ihmiselämän varrella kuin kaksi tai kolme. Jos niitä on enemmän, niin kyseinen ihminen on jollain tasolla kelvoton selviytymään ikäisekseen, ja siten sula mahdottomuus, eli ihme. Taas jos järkytyksiä on vähemmän kuin yksi, niin ihminen on oikeustoimikelvoton, eli hullu.

Eli en järkyttyisi, oli tilanne sitten mikä tahansa.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä taas järkytykseen tulee

Mitä taas järkytykseen tulee, niin järkytys on erittäin harvinainen tunnetila ihmisessä. Jokainen voi kohdallaan lähes laskea kokemiensa järkytystensä määrän, sillä en usko niitä olevan ihmiselämän varrella kuin kaksi tai kolme. Jos niitä on enemmän, niin kyseinen ihminen on jollain tasolla kelvoton selviytymään ikäisekseen, ja siten sula mahdottomuus, eli ihme. Taas jos järkytyksiä on vähemmän kuin yksi, niin ihminen on oikeustoimikelvoton, eli hullu.

Eli en järkyttyisi, oli tilanne sitten mikä tahansa.

(hirn)

Mahdollisia järkytyksen syitä

Mahdollisia järkyttymisen syitä tällaisella keskustelupalstalla on vaikea hahmottaa, luonnehtia tai paikallistaa. Ja kun näin on, niin on otettava lusikka kauniiseen käteen ja rakenneltava itselleen syy järkyttymiseen, sillä sellaiselle oli olemassa tilaus.

Tämä on äärimmäisen haasteellinen tehtävä.

Jos jätetään laskuista se kerta, jolloin kadotin lentolippuni... hetkeksi, niin olen vain yhden kerran saanut omilla toimilla itseni järkyttyneeseen tilaan, ja tämä tapahtui ajattelemalla. Muuten olen järkyttynyt, en omista, vaan toisten toimesta vain pari kertaa. Eli siis oma saldoni järkytyksien suhteen on keskitasoa.

Järkytys

Istuksin Theran saarella ikivanhan teatterin raunioilla ja katselin merelle. Aamu oli alkanut tuoremehulla, suihkulla ja hampaiden harjaamisella. Puin päälleni, kasasin kamani ja suunnistin satamaan.

Laivamatkan jälkeen katselin maissa ympärilleni ja yritin livahtaa irti kanssamatkustajista. Minulla oli selittämätön tarve olla yksin. Päätin lähteä jonnekin, ja siellä jossain odotti ikivanha teatteri, joka oli poistettu käytöstä. Istahdin alas ja katselin merelle. Näpelöin kameraani, kun järkytys syntyi kuin tyhjästä. Ensin luulin olevani tavallista epätavallisemman kohtauksen partaalla polttavassa auringonpaisteessa, mutta sitten ymmärsin, että auringolla ei ollut tilani kanssa mitään tekemistä.

On mahdotonta selittää, millainen on kohdallani järkytys.

Kirjasin tuloksia ylös noin vuoden. Järkyttyneisyydelläni ei tuntunut olevan rajoja.

(hihitystä)

• Ei naiset saisi näin sekopäistä palstaa aikaiseksi.

• Anonyymi

Juurikin näin

Naiset ovat käsittääkseni keskittyneet enemmän horoskooppeihin kuin fiktioon. Fiktio vaatii jonkinlaista kokonaiskäsitystä aiheesta, siten, ettei siihen suoralta kädeltä usko, mutta pitää eräällä tavalla totena.

(naurua)

• Anonyymi

Senpä takia järkytys.

• Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin

Naiset ovat käsittääkseni keskittyneet enemmän horoskooppeihin kuin fiktioon. Fiktio vaatii jonkinlaista kokonaiskäsitystä aiheesta, siten, ettei siihen suoralta kädeltä usko, mutta pitää eräällä tavalla totena.

(naurua)

Onpas tämä harvinainen kunnia. Itse Pönttis vastaa viestiini. Mistä moinen?

• Anonyymi

Mihin vähiten uskoo, sen edestään löytää.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Mjaa

En voi puhua toisen puolesta, sillä olen Funis.

Funis on se jätkä, joka viihtyy mainiosti itsekseen.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

En voi puhua toisen puolesta, sillä olen Funis.

Funis on se jätkä, joka viihtyy mainiosti itsekseen.

(hihitystä)

Mjoo

Tuosta tulikin mieleen. että tuntuu oudoin eroottiselta olla Pöntiksen sisällä hänenä. Toivottavasti tunne on molemminpuolinen.

Tosi outoa. Aivan kuin meitä olisi kaksi yhdessä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Tuosta tulikin mieleen. että tuntuu oudoin eroottiselta olla Pöntiksen sisällä hänenä. Toivottavasti tunne on molemminpuolinen.

Tosi outoa. Aivan kuin meitä olisi kaksi yhdessä.

(hihitystä)

Ajatelkaa, kun Pönttis aamulla vilkaisee peiliin hiukset sekaisin, niin minä näytän hänelle kieltä sieltä.

(hihihihi)

• Palstakamu kirjoitti:

Höpsö repoparka, ei Funeau ole Pönttis.

• elisakettu kirjoitti:

Pönttis tunnusti jo silloin vuonna kivi ja käpy kun loi Funeaun.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Mjoo

Mä inspiroiduin tuosta niin että taidan kirjoittaa Pönttiksen kauppareissusta, jossa kiikun mukana. Esmes kun Pönttis on valitsemassa jotain tuotetta, niin minä mumisen taustalla tyyliin mjaa-a, tai että mjuu-u.

Pönttis olisi ihan kierteellä, ja päättäisi mennä lääkäriin tai manaajalle.

(hirn)

• Palstakamu kirjoitti:

En usko :-D

(siksii toisekseen, mitä tarkoitat vuonna kivi ja keppi?)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Mä inspiroiduin tuosta niin että taidan kirjoittaa Pönttiksen kauppareissusta, jossa kiikun mukana. Esmes kun Pönttis on valitsemassa jotain tuotetta, niin minä mumisen taustalla tyyliin mjaa-a, tai että mjuu-u.

Pönttis olisi ihan kierteellä, ja päättäisi mennä lääkäriin tai manaajalle.

(hirn)

Ihanaa, kirjoita.

Tapahtumapaikkana vaikka Joensuun Prisma ja rautaosasto, siellähän olette haahuilleet molemmat :)

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Ihanaa, kirjoita.

Tapahtumapaikkana vaikka Joensuun Prisma ja rautaosasto, siellähän olette haahuilleet molemmat :)

Cuul

Joo. Pönttis olisi hommaamassa vaikka hyttysverkkoa, painepesuria tai järjettömän painavaa lekaa (?) johonkin hommeliin, ja toimisin takapiruna. Voisin nipottaa laadusta ja hinnasta ja vaikka väristä, jos en muuta keksisi. Takuukuitit talteen, Pönttis!

Rautaosastolla Pönttis puhelisi itsekseen ja herättäisi hämmennystä.

(hirn)

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Mitä sitten, että hahmoja kirjoittaa luultavasti joku muu kuin kuvittelemasi henkilö?

Ainahan voit lähettää ciccelikuvasi homolle feikkiprofiilin takana, tykkää varmasti kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten, että hahmoja kirjoittaa luultavasti joku muu kuin kuvittelemasi henkilö?

Ainahan voit lähettää ciccelikuvasi homolle feikkiprofiilin takana, tykkää varmasti kyllä.

pitikö tähän vielä lisätä, että (hirn) tai (hihi)

• Anonyymi kirjoitti:

Hyi. Miksi lähetät kuvia alapäästäsi yleensä kellekään? Vastenmielistä touhua tuollainen.

• Anonyymi

En ole miettinyt mitä sukupuolta ovat ne jotka tällä palstalla kirjoittavat. Käväisen silloin tällöin, luen viestejä ja kirjoitan mielipiteitäni pelkästään siltä kannalta, miltä yksin elävä henkilö ne käsittelee. Erilaisia tilanteita yhteiskunnassa, deittailussa, asumisessa, yksinäisyydessä, tunteissa, rahassa......

• Anonyymi

=)

en, oikeastaan, eikä, se, oikeastaan haittaa,

sillä, maailmassa on liian paljon vihan pitoa, ja, väkivaltaa,

ja, tämä kuulostaa koomiselta, mutta, minulla ei ole vuosiin ollut,

muuta, kaveria, kuin tämä palsta,

monia kavereita, on ollut, mutta kun leffat, pitsat, ja sokeri juomat,

loppuvat, niin, kaverit häipyvät saman tien,

ja, jos, ihan rehellinen, olen,

niin, jotenkin, miettii elämääni,

ja, kun olen tajunnut asioita, niin, kavereitten muut, kaverit,

kiinnostavat paljon, paljon, enemmän,

olkoot, sitten, minkälaisia, ajattelemattomia, tai yksinkertaisia,

ihmisiä tahansa,

joskus sanonut toiselle, vanhemmalle vanhemmalleni,

että kiittämättömyys on maailman palkka,

ja, jotenkin,

ajattelen, kun minua muistetaan ja kiitetään,

niin, se suoraan sanottuna liikuttaa, minua,

sillä, suoraan sanottuna, erittäin monet, ihmiset,

ovat, kaikkea muuta elämässäni ovat olleet kuin kiitollisia minusta,

aika, lahjakkaasti, avoimen vihamielisiä ovat olleet minusta,

ja, jos, ihan rehellinen olen, niin en jaksa uskoa että minulle tulee,

kaveria,

tai, mitään muutakaan,

tämä netti, riittää minulle kaveriksi,

sillä, jotenkin,

se, kaikki kuritus, mitä olen saanut elämässäni,

on, ollut aivan tolkutonta, ja, täysin vailla järkeä,

voisi, sanoa, että, se, kuritus on ollut täysin mielipuolista,

lähes koko elämäni aikana,

ja, aika, monesti mietin,

miten olen yleensä hengissäkin,

sillä, se, että kirjoittelen tässä, niin, se, on jo täysi ihme,

sanotaan, että elämäni pisimmät ajat,

olen ollut väärien ihmisten kanssa,

mutta, kun aika kuluu ja tekee hyville ihmisille hyviä asioita,

niin, hyvät ihmiset palkitsevat, siitä,

ja, se, että minulle uskomattoman rakas tiede,

kehittyy, järjettömän kovaa, kun olen jo paljon vanhempi,

mutta, ei siltikään kovin vanha,

se, on suurin kiitos, minkä voin saada,

sillä ihmisten ajattelemattomuus ja piittaamattomuus,

on, ollut koko ihmiskunnan historian, se, suurin onnettomuus ja syyllinen,

koko ihmiskunnan historian väkivaltaisuuteen ja lähes täydelliseen tuhoon,

ja, suurin syyllinen siihen on älykkyyden ja viisauden, lähes,

täydellinen puuttuminen,

joten, jos, siihen saadaan, niin, äärimmäisen kovaa teknologiaa,

kuin, ikinä on mahdollista, niin, olisin elämässäni kaikkein onnellisin,

ja, elämääni uskomattoman onnellinen ja autuas, ja, iloinen,

sillä, liian monta ajattelematonta, ihmistä on vain maailmassa,

aivan, liian monta,

ja, sen takia, maailma on tässä kunnossa, missä se on,

ja, se, on ollut vain silkkaa tietämättömyyden ja älykkyyden,

puutetta, erittäin monilta,

eikä, siihen kirjat, tai, opiskelu, tai mikään auta,

sillä, vaikka kuinka paljon sivistäisi itseään,

niin, ajattelematon ihminen on aina ajattelematon ihminen,

joten, jos kaikesta, mitä olen tehnyt, ja, auttanut,

minkä olen fyysisesti ja henkisesti raihnaiselta keholtani,

pystynyt ja voinut,

jos, ajattelevaisuus ja älykkyys, mitä suurinta ja hienointa, saadaan,

ihan, jokaiselle ihmiselle melkein koko maapallolla,

ja, siten saadaan koko ihmiskunta, äärimmäisellä nopeudella,

kehittymään,

niin, jos se tapahtuu, ja, kiitoksena tapahtuu kaikesta avustani ja

kiltteydestäni,

olisin, uskomattoman onnellinen elämässäni,

ja, olisin, vain, uskomattoman onnellinen,

:)

N

• Aivan sama mulle mitä sukupuolta kukin on. Kunhan keskustelu olis keskustelua eikä kiusantekoa ja provosoimista jatkuvasti jollekin.

• Ehkä.

• Olisin. Todellakin.

Jos kaikki miesoletetut palstalaiset olisivatkin naisia, järkyttyisin. Varsinkin pujottelijan kohdalla. Hänellä nyt on varman tiedon mukaan penis. Joten.. voi sitä järkytyksen määrää ...

• Anonyymi

Olisin järkyttynyt kyllä joo, jos näkisin täällä itseni jonkun kainalossa roikotettavan täydellisen ulkopuolisuuteni vallitessa. Viimeksi eilen sitä kiukkuisena kelailin, ja että tässä nyt vielä itsekin olen. Noh, en ole kyllä nauranut niin paljon kuin aikoihin! :)

t.sxth

• Anonyymi

Olisin.

• Anonyymi

En pysty osallistumaan siihen mielisairauteen, missä koko internet on vain yhden ihmisen kirjoittamaa, ja sekin on aina joku oma tuttava. Missä tahansa nyt vain pyörii satunnaisesti vieraita miehiä, naisia, androgyynejä sekä niitä, jotka eivät vielä tiedä, mitä edellisistä ovat. On kummallista, jos ihmiset eivät hahmota, että on muutakin kuin omat pienet piirit.

Nimimerkkien kirjoittajat eivät kiinnosta yksikään, joten aivan sama, jos ovat naamioita vaikkapa ihan jok'ikinen. Kunhan eivät ole olevinaan joku tietty vieras muu henkilö.

Huijarius, identiteettivarkaudet tai psykopatia taas eivät häviä maailmasta sillä, että eräät meistä niitä halveksivat.

• Anonyymi

Miksi olisin, koska tämä on minulle vain ajatustenpurkupaikka ja ajanviettoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3333
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3175
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      435
      2391
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      246
      1473
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      78
      1221
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1178
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      126
      1086
    Aihe