Voiko palstalla oppia jotain uutta?

Anonyymi

Vai onko palsta vain lörpöttelijöiden kerho.

27

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh. Miten tällä palstalla voi oppia mitään uutta ? Enimmäkseen on vain saman asian toistoa. Sen saman loppuunkuluneen aiheen toistoa.
      Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

Sen loppuunkuluneen aiheen merkitys on nollatasoa.

• Lue tämä takaperin: stun seed.

• Anonyymi

Yleensä kirjoitan kirjautuneena, mutta nyt huomasin että ton profiilikuvan saa laajennettuna, kun klikkaa nimimerkkiä ja mä oon omalla naamalla siis kirjotellu kaikenlaista jo kahden vuoden ajan. Että mitähän nyt.

• Älä vällää. Ei täällä kukaan erota oikiaa viärästä.

• Miksi ihmeessä nyt aloit kainostelemaan.

• Anonyymi

Ei. Lisää kysyttävää?

• Anonyymi

Palstan jutut jätän ns. omaan arvoonsa.
      -Likinäkörillitäti

• Voi, aina tulee jotain uutta näkökulmaa jossain mutkassa vastaan ja jokunen ihan ihana ihminenkin on tullut vastaan ja pikkusen herättänyt mun toivoa, että ehkä mä joskus vielä alan viihtyä ihmisten parissa taas irlkin.

• Anonyymi

Palsta on sinkkukerho. Jos ei juo viinaa baareissa niin ei voi tavata naisia eikä kumppania löytää. Joten olette sinkkukerho.

T viinamies

• Anonyymi

Se hyöty sinusta on ollut näinä vuosina, että opin tunnistamaan trolleja. Kiitos 🙏

• Anonyymi

Mjoo

Kyllä täällä oppia voi, sillä tämä alusta on monen tien risteys, ja risteysalueilla aina tapahtuu.

Lisäksi täällä on liikennepoliisi, eli hanskan heiluttaja, joka jakaa vuoronsa aina (miel.) listalla seuraavalle (tai edelliselle), kun ilmestyn paikalle. Ja vaikka tämä ei reaaliajassa onnistu, niin silti yritys hyvä kymppi.

Elämä on eräänlainen tahtotila.

(hihitystä)

• Anonyymi

Mjaa

Nyt on pakko väkertää korjausliike, sillä kyse ei ole suoraan elämästä, vaan illuusiosta siinä.

Vaikeinta näennäistodellisuudessa on se että siihen on vaikea puhaltaa ilmaa niin, että se näyttää ilmapallolta.

Tähän ongelmaan on muutama syy, jotka ovat lähdepohjaisia.

(reps)

• Anonyymi

Opittehan te täällä ainakin ne eri piiset avaruudet.

• Anonyymi

Tiukkaa faktaa 😂🤣

• Anonyymi

Tänään tämä on ollut.. Tänään ei vain löydy sanoja edes yrittämällä mikä tämä on.

t.sxth

• Anonyymi

En kyllä muista oppineeni täältä mitään. Ikävä-palstalta olen oppinut ilkeilyä.

• Anonyymi

Heti kun opettelee lukemaan rivien välistä, niin kyllä voi. Ties mitä ulottuvuuksia aukeaa kato

• Anonyymi

Ei ole vielä ulottuvuuksia näkyvissä.
        -Likinäkörillitäti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vielä ulottuvuuksia näkyvissä.
        -Likinäkörillitäti

Ei sitä välttämättä ulottuvuuksia tarvitse lisätä. Muuttaa metriikkaa tässä kaksiulotteisessa niin kyllä sekin aika erikoisia juttuja saa aikaan.

• Kyllä voi. Jos jo tietää kaiken ja sitten yllättäen tulee vastaan asia, josta ei tiedä mitään ja sitten vähän ottaa selkoa siitä, niin sitten taas tietää kaiken.

• Itse opin ainakin markkina-arvoteorian palstalla.

Muutenkin eron jälkeen palsta tarjosi katsantokannan, ettei miehet ole syyllisiä ihan kaikkeen pahaan maailmassa.

• Anonyymi

Näinhän se on!

• Kai se riippuu paljolti siitä, haluaako palstalta oppia jotakin. Itse olen saanut palstalta paljon.. niin ajattelemisen aihetta, hyviä vinkkejä kuin rakastajankin. Olen kovin kiitollinen palstalle.

• Anonyymi

Eipä juurikaan. Jotain mielikiintoisia näkökulmia joskus havaitsen.

- Sheena

• Kukaan emme ole ongelmiemme kanssa yksin. Voit jakaa ne tai olla jakamatta.

Usemmankin kerran tuntunut siltä, että se mitä ääneen ei ole tohtinut/tohdi sanoa muualla, sen saa sanoitettua palstalle.

Parempi sekin, kuin ei mitään.

• Saa täältä paljonkin ajateltavaa ja välillä voi vetää huulella alta lipan, mikä nyt on oma fiilis minäkin päivänä.

Komppaisin myös tot Elisakettua, täällä voi purkaa mieltään mukavasti, kun aina ei löydy irl sopivasti korvia kuuntelemaan.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      149
      2199
    2. 121
      1485
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      337
      1299
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      67
      1224
    5. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1200
    6. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1191
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1179
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1119
    9. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      160
      1056
    10. Onko hän samannäköinen kuin silloin?!

Kun tutustuitte!
      Ikävä
      70
      1014
    Aihe