Että sinun kanssa on mahdotonta seurustella koska palstailet liikaa?
Voiko olla niin
6
<50
Vastaukset
Entä sinun?
Itsellä palsta on väiiaikainen pysähdyspaikka. Ensimmäinen visiitti oli n. 10v sitten ja kesti noin 1-1.5v. Palsta jäi melkein sinä päivänä kuin oikea elämä jatkui. Molempiin ei riitä aikaa omassa elämässä, se on varma.
10v sitten oli sama kuvio: tunteista-sinkkuuteen-ja lopuksi oikeaan elämään. Silloinkin vaihdoin sinkkupalstaan päästäkseni lopullisesti irti ja eroon loppuun kelatuista tunteista. Ensin seuraisin anonyyyminä ja sitten osallistuin nimimerkillä. En tiedä vielä miten pitkä vierailu tällä kertaa tarvitaan. Minusta kuitenkin jo tuntuu nyt, että alan olla valmis astumaan kuplasta ulos kevään kuluessa, riippumatta siitä tuleeko mahdollisuuksia treffailla tai kohdata uusia ihmisiä, vai pysynkö sinkkuna turvalllisesti neljän seinän sisällä.
Viimeistään kun omikron käyrät alkaa laskemaan kunnolla lähden ulos ainakin katsomaan elämän menoa. Elävää musiikkia on ikävä.- Anonyymi
Mitä jos tapaat palsta miehen ja rakastutte niin sit vasta palstailettekin
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos tapaat palsta miehen ja rakastutte niin sit vasta palstailettekin
Ei elämässä koskaan tiedä etukäteen koska ja missä rakastuu. Sen ei näe kuin elämällä.
Jos rakastun, haluan viettää vähän vapaa-aikani miehen kanssa kahden tai lasten kanssa puuhaten (jälkimmäinen vasta sitten kun se on ajankohtaista). Keksin ainakin itse monta paljon kivempaa tekemistä kun kirjoittelu palstalla… Jos joku toinen haluaa palstasuhteen, saa sen toki pitää, mutta se ei minun juttuni.- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Ei elämässä koskaan tiedä etukäteen koska ja missä rakastuu. Sen ei näe kuin elämällä.
Jos rakastun, haluan viettää vähän vapaa-aikani miehen kanssa kahden tai lasten kanssa puuhaten (jälkimmäinen vasta sitten kun se on ajankohtaista). Keksin ainakin itse monta paljon kivempaa tekemistä kun kirjoittelu palstalla… Jos joku toinen haluaa palstasuhteen, saa sen toki pitää, mutta se ei minun juttuni.Toivon että löydät pian sen herra oikean ja pidä siit sitten hyvää huolta nyt tähän sopii sinusta laulu ronny ja loathers se jokin sinulla on
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että löydät pian sen herra oikean ja pidä siit sitten hyvää huolta nyt tähän sopii sinusta laulu ronny ja loathers se jokin sinulla on
Voi kiitos ♥️ (punastuu). Elämää ei voi ennustaa, voi vain toivoa. Ja todellakin pidän hyvää huolta parhaani mukaan kun sen oikean kohtaan ja olen varma, että hänkin on kohdannut minussa sen oikean. 😉
- Anonyymi
Epäilemättä lainkaan osakseenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001