Miten cheffit suhtautuu grilliherkkujen maustamiseen käytettyjen tahnojen lisäämiseen keittoihin? Siinähän rakenne katoaa ja maku lavenee. Pitäisikö pysytellä jauheissa, jotka ensin kuumassa öljyssä herättelee?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Jos itse maustaa niin mikä ettei, mutta kaupan lihoissa harvemmin niin hyvänmakuisia, turhaa öljyäkin tulee.
- Anonyymi
Kun tekee itse ruokaa saa siihen laittaa ihan mitä tahansa. Minä laitan ketsuppia nakkikastikkeeseen ja konjakkisinappia lihapullakastikkeeseen. Molemmat kastikkeet ovat perinteisiä ruskeita kastikkeita, jotka noin maustan.
- Anonyymi
Hernekeittoon tulee sinappia lisättyä.
- Anonyymi
Voi laittaa myös leivän päälle jos ei satu muuta olemaan, kanamunan päälle käy hyvin.
- Anonyymi
Meillä jokainen laittaa omaan annokseensa, jos haluaa. En koskaan laita sitä soppaan valmiiksi.
- Anonyymi
itse tykkään lisätä pienen pöräyksen soijaa ja ketsuppia
- Anonyymi
Käytän monesti kasviskeitossani kurkkumajoneesia, tabascoa, ja maitoa. Juomana toimii soijavesi tai piimämaito.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812566Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422156Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.351045- 32897
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6578- 21525
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502