Lauantaitanssit

Modella meni palkokasvi molempiin räkäränneihin ja Perjantain luritus -ketju lähti kuin kuppa Töölöstä, niin sanotusti, ilman perusteluja sen aloittaneelle (allekirjoittanut).

Koska kyseessä on yksityisen tahon julkisesti tuottama yleishyödyllinen palvelu, koskee tätäkin aika monet lakipykälät, joten moden mielivaltaisuus ei itse asiassa ole vain olan kohautuksen arvoinen juttu. Jään seuraamaan, mutta jos näitä mielivaltaisia deletointeja ilmenee lisää, teen kantelun, hyvin virallisen sellaisen.

Ihan alkuun modet voisivat pitää koronan vuoksi maskeja aina työvuorossa ollessaan, sen FFP2:n läpi ei palkokasvit päädy käkättimeen niin helposti...

Illan musiikillinen helmi läpsähtää tästä, lienee useimmille tuntematon kotimainen lyriikan suuruus eli Kelpo Pojat. Suosittelen tutustumaan, jos Suomi-rock tippuu.

https://www.youtube.com/watch?v=mi-zWxpS3aI

61

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan jees. 👍

      Illan päätökseksi länttään jotain ihan muuta, kun finskiä.

      https://youtu.be/aSZVYZTze74

      Jollekin vois todeta näin päin pois.

      • Ei paskempi 👍

        Mulla vaan nousee heti karvat pystyyn, kun missään heitetään jotain vampyyri- tai zombieviittauksia. Enää puuttuu Kauniit ja Rohkeat - Zombie Years, niin sitten loikkaan oitis tosta parvekkeelta asfalttiin silkasta pahoinvoinnista.

        Illan päätökseksi? Meinasit vetää ajoissa kuupan tyynylle? Höpsö 😜


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei paskempi 👍

        Mulla vaan nousee heti karvat pystyyn, kun missään heitetään jotain vampyyri- tai zombieviittauksia. Enää puuttuu Kauniit ja Rohkeat - Zombie Years, niin sitten loikkaan oitis tosta parvekkeelta asfalttiin silkasta pahoinvoinnista.

        Illan päätökseksi? Meinasit vetää ajoissa kuupan tyynylle? Höpsö 😜

        Nojoo jenkkiläistä tyyliä. 😄

        Juu, ajattelin plärätä puhelinnumeroita, jos löytys koulukaverin numero. On se tuolla vanhalla luurilla varmaan muistissa. Pitää vaan ladata ensin akkua.

        Jos sais kiinni...


      • JasuM kirjoitti:

        Nojoo jenkkiläistä tyyliä. 😄

        Juu, ajattelin plärätä puhelinnumeroita, jos löytys koulukaverin numero. On se tuolla vanhalla luurilla varmaan muistissa. Pitää vaan ladata ensin akkua.

        Jos sais kiinni...

        No eikö too löytyis helpommallakin? Kai sulla on kapulassa asennettuna Fonecta Caller? Sillä löytyy aika paljon, melkein jopa elämän tarkoitus 🙄


      • randombypasser kirjoitti:

        No eikö too löytyis helpommallakin? Kai sulla on kapulassa asennettuna Fonecta Caller? Sillä löytyy aika paljon, melkein jopa elämän tarkoitus 🙄

        Salainen numero.. 🙃


      • JasuM kirjoitti:

        Salainen numero.. 🙃

        Aaaa, no kaiva se siitä luurista ja välitä mullekin, niin ei ole kauaa salainen, löydät ensi kerralla helpommin 😜


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, no kaiva se siitä luurista ja välitä mullekin, niin ei ole kauaa salainen, löydät ensi kerralla helpommin 😜

        Löysin! Täytyy näpätä tekstari tai soittaa huomenna. ☺️

        Sää niinku toitottasit sen ilmoille? 😛


      • JasuM kirjoitti:

        Löysin! Täytyy näpätä tekstari tai soittaa huomenna. ☺️

        Sää niinku toitottasit sen ilmoille? 😛

        Noo, en tiiä, riippuu kaveristas. Jos se on kivan näkönen kimuli, niin voi olla että pitäsin numeron ittelläni... Toki sulle luovuttasin, kun ens kerran sitä kaipaisit 😛


      • randombypasser kirjoitti:

        Noo, en tiiä, riippuu kaveristas. Jos se on kivan näkönen kimuli, niin voi olla että pitäsin numeron ittelläni... Toki sulle luovuttasin, kun ens kerran sitä kaipaisit 😛

        No se on kivan näköinen kimuli. Hiukan jo vihjailin toisessa kejussa.. 😇

        Mut se on perheellinen. 😄

        Ihan vaan kuulumisia kyselisin.. Asuuko vielä ees Suomessa vai onko lähtenyt takas etelään.


      • JasuM kirjoitti:

        No se on kivan näköinen kimuli. Hiukan jo vihjailin toisessa kejussa.. 😇

        Mut se on perheellinen. 😄

        Ihan vaan kuulumisia kyselisin.. Asuuko vielä ees Suomessa vai onko lähtenyt takas etelään.

        Ai hitsi... No en mä muutenkaan mikään unelmapoka olis, joten kaikki jäätäneen voitolle kun tilanne pysyy ennallaan 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai hitsi... No en mä muutenkaan mikään unelmapoka olis, joten kaikki jäätäneen voitolle kun tilanne pysyy ennallaan 😂

        Heh, en ole hänen ukkoa nähny mutta ulkomaalainen pepsodenthymy. 😁


      • JasuM kirjoitti:

        Heh, en ole hänen ukkoa nähny mutta ulkomaalainen pepsodenthymy. 😁

        Eli otin kuokkaan jo ennen esittelyä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Eli otin kuokkaan jo ennen esittelyä 😁

        🙄😬😌


      • JasuM kirjoitti:

        🙄😬😌

        😜😂


      • randombypasser kirjoitti:

        😜😂

        😄😆😝


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ai hitsi... No en mä muutenkaan mikään unelmapoka olis, joten kaikki jäätäneen voitolle kun tilanne pysyy ennallaan 😂

        Ei ole tosi; joko sä sen elämäsi naisen hukkasit... vastahan se sua pommitti viesteillään.
        Varsinainen Giacomo Casanovan suomalainen versio.
        Mites muuten menee, selvisitkö säikähdyksellä koronasta?

        Mä teen vielä huomista lounasta kotiporukalle. Jauhelihapihvejä sipulipedillä, Juntuska keittää ainoastaan perunat ja lämmittää sienikastikkeen... kanttarelleja maitokastikkeessa. Ei taitaisi maistua sulle, jos oikein muistan.
        Mulla on vuorostaan lyhyt työpäivä huomenna klo. 06.30 - 12.30, vuoron vaihto heti kun olen antanut raportin Kakkoselle, jonka iltatyövuoro alkaa jo klo 12.00.

        Leevi and The Leavings - Kyllikki
        https://www.youtube.com/watch?v=Fr5yaFWwDn8&list=RDFr5yaFWwDn8&start_radio=1&rv=Fr5yaFWwDn8


        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tosi; joko sä sen elämäsi naisen hukkasit... vastahan se sua pommitti viesteillään.
        Varsinainen Giacomo Casanovan suomalainen versio.
        Mites muuten menee, selvisitkö säikähdyksellä koronasta?

        Mä teen vielä huomista lounasta kotiporukalle. Jauhelihapihvejä sipulipedillä, Juntuska keittää ainoastaan perunat ja lämmittää sienikastikkeen... kanttarelleja maitokastikkeessa. Ei taitaisi maistua sulle, jos oikein muistan.
        Mulla on vuorostaan lyhyt työpäivä huomenna klo. 06.30 - 12.30, vuoron vaihto heti kun olen antanut raportin Kakkoselle, jonka iltatyövuoro alkaa jo klo 12.00.

        Leevi and The Leavings - Kyllikki
        https://www.youtube.com/watch?v=Fr5yaFWwDn8&list=RDFr5yaFWwDn8&start_radio=1&rv=Fr5yaFWwDn8


        trollikka

        Näää, emmää mitään hukannut kun ei mitään ollukkaan. Ja Casanovasta olen aika kaukana, semminkin kun en jaksa naisia jahdata, en yleensä edes yhtä kerrallaan :)

        En taida sitä koronaa saada, kun maalaisjärjellä toimin, vaikken sitä väistelekään. Aika vähällä näemmä pääsee, kun hiukan on tolkuissaan eikä ihan joka käänteessä ole kaivamassa nenua tai silmiä.

        Nyt muistat väärän tahon ruokamaun, mulle menis koska tahansa edellä mainittu, varsinkin kantarellit edellä, tosin mieluummin kerma- kuin maitokastikkeessa, mutta en ryhdy nyt nirsoksi :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Näää, emmää mitään hukannut kun ei mitään ollukkaan. Ja Casanovasta olen aika kaukana, semminkin kun en jaksa naisia jahdata, en yleensä edes yhtä kerrallaan :)

        En taida sitä koronaa saada, kun maalaisjärjellä toimin, vaikken sitä väistelekään. Aika vähällä näemmä pääsee, kun hiukan on tolkuissaan eikä ihan joka käänteessä ole kaivamassa nenua tai silmiä.

        Nyt muistat väärän tahon ruokamaun, mulle menis koska tahansa edellä mainittu, varsinkin kantarellit edellä, tosin mieluummin kerma- kuin maitokastikkeessa, mutta en ryhdy nyt nirsoksi :)

        Tjaa, no oikeesti; mä tunnistin sunt ihan toiseksi henkilöksi, jonka kanssa mä toisinaan keskustelin. Hän oli silloin rekkautuneena täällä, nykyisin ain silloin tällöin anonyyminä.
        Sun textis vaan olis käynyt niin hyvin toisenkin henkilön suuhun!

        Ruuasta puheen ollen, kaikki pihvit ja sipulit, sekä lukuun ottamatta kahta perunaa, oli syöty loppuun... neljän ihmisen voimin. Kyllä se maitokastikekin kanttarelleineen oli kelvannut heillekin.
        Meillä käytetään voita leivän päällä ja paistoin pihvejäkin ensin pannulla voissa, jotta saavat kauniin "rusketuksen", suuri pyrexvuoan tosin öljysin pohjasta hieman ettei sipulit pala vuoan pohjaan kiinni. Rasvaa tuli tuohon lounaaseen kyllä tarpeeksi antamaan makua, ilman kermaakin.

        Jos olisi ollut pelkästään sienikastike paistetulla sipulisilpulla ja perunat, taatusti ois kastikkeessa ollut puolet maitoa ja toinen puoli kuohukermaa! Vihersalaatti kylkeen.
        Hauskaa illanjatkoa!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tjaa, no oikeesti; mä tunnistin sunt ihan toiseksi henkilöksi, jonka kanssa mä toisinaan keskustelin. Hän oli silloin rekkautuneena täällä, nykyisin ain silloin tällöin anonyyminä.
        Sun textis vaan olis käynyt niin hyvin toisenkin henkilön suuhun!

        Ruuasta puheen ollen, kaikki pihvit ja sipulit, sekä lukuun ottamatta kahta perunaa, oli syöty loppuun... neljän ihmisen voimin. Kyllä se maitokastikekin kanttarelleineen oli kelvannut heillekin.
        Meillä käytetään voita leivän päällä ja paistoin pihvejäkin ensin pannulla voissa, jotta saavat kauniin "rusketuksen", suuri pyrexvuoan tosin öljysin pohjasta hieman ettei sipulit pala vuoan pohjaan kiinni. Rasvaa tuli tuohon lounaaseen kyllä tarpeeksi antamaan makua, ilman kermaakin.

        Jos olisi ollut pelkästään sienikastike paistetulla sipulisilpulla ja perunat, taatusti ois kastikkeessa ollut puolet maitoa ja toinen puoli kuohukermaa! Vihersalaatti kylkeen.
        Hauskaa illanjatkoa!
        trollikka

        Sattuhaan sitä :)
        Hyvä ruokahan katoaa aina pöydästä, hyvä jos riittääkään, mutta niin sen pitää ollakin!


    • Anonyymi

      Plääplää, oot väärässä.

      • Anonyymi

        Niinhän sinä luulet. Luule vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet. Luule vaan.

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Puuh, tyhjät pois. Hullua mihin nämä johtavat. Ihan kuin ajatuksia vietäisiin suuntaan, niin että on vain kyydissä ilman ohjaimia

        Sanotaanko, että tässä pläjäytyksessä alkaa vähän omat rajat tahmia. Joku Yoko Tsunoa olis lisää opiskeltava ;)
        Katsotaan sitten...

        t.sxth


      • No ei ollut zombeja, ei. Ei paskempi biisi, videon osalta tosin näki suomalaisen ohjauksen, mutta ei siitä sen enempää :)


    • Anonyymi

      No tähän pitää laittaa tällainen pläjäys. Tokihan meistä kaikki muistamme nuo lauantaitanssit. Vähän piti jotain omaa päälle kuitenkin kuunnella :)

      Hips! I can feel it!
      https://youtu.be/JITt3-9PyAU

      ;)

      t.sxth

      • Anonyymi

        Pöh. Virheitä kamalasti hampaita pestessä. Ihan vaan uneen ja su aamuun jostain siltä ajalta. Öitä :)

        J Karjalainen - Villejä Lubiineja
        https://youtu.be/nSN4aPvwin0

        t.sxth


      • Jaa'a, sen kun tietäis. Tein musaketjualotuksen ja jätin sen muiden käsiin yön ajaksi. Kun seuraavaksi kirjauduin, niin näkyi toistakymmentä vastausta rekatun ilmoituksista, eikä niistä minkään ensimmäinen rivi sisältänyt mitään tauhkaa, mutta aina klikkasi, niin tuli ilmoitus että sisältö on poistettu. Taisin laittaa aloitukseen ekaksi kappaleeksi jotain mitä mode ei voinut sietää 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa'a, sen kun tietäis. Tein musaketjualotuksen ja jätin sen muiden käsiin yön ajaksi. Kun seuraavaksi kirjauduin, niin näkyi toistakymmentä vastausta rekatun ilmoituksista, eikä niistä minkään ensimmäinen rivi sisältänyt mitään tauhkaa, mutta aina klikkasi, niin tuli ilmoitus että sisältö on poistettu. Taisin laittaa aloitukseen ekaksi kappaleeksi jotain mitä mode ei voinut sietää 😁

        Palstan mode on perintönsä juhlinut ja nyt sitä ihmisen irvikuvaa harmittaa.😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstan mode on perintönsä juhlinut ja nyt sitä ihmisen irvikuvaa harmittaa.😂

        Noo, tokko sentäs koko perintöä juhlinut, mutta ehkä sen suvun perintömökin kuitennii, saatto olla pikkai kankkunen ja piti sielun tuskissaan sähistä muillekin, summassa, mutta sattuuhan tuota 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Noo, tokko sentäs koko perintöä juhlinut, mutta ehkä sen suvun perintömökin kuitennii, saatto olla pikkai kankkunen ja piti sielun tuskissaan sähistä muillekin, summassa, mutta sattuuhan tuota 😁

        Olen ihan pihalla mistä te puhutte. Onko tämä mode siis itse täällä kommentoinut jotakin?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olen ihan pihalla mistä te puhutte. Onko tämä mode siis itse täällä kommentoinut jotakin?

        Ei kai, en usko, enkä ainakaan moisesta tiedä. Kunhan nyt heitellään huulta moden näennäisesti oudosta motiivista poistaa koko neutraali ketju.

        Se kyllä on tiedossa, että joskus ennen muinoin modetkin on välillä palstoilla sekoilleet, joten miksei nykyisinkin, kyllä nekin ihmisiä on, tiettävästi 😂


    • Joo, poistot ilman perusteluita ovat yksi moderaattorien ihana keino näpäyttää palstalaisia.

      #Siitäs sait, ja siitä, ja vielä tuosta!# (jotkut tykkää heiluttaa ruoskaa palstakirjoittajien persauksissa)

      Joo, jos todella perusteluita kaipaat, tuskin tulet niitä saaneeksi. On kuin kaivaisi tikulla sitä kuuluisaa heinäkasaa.

      Ehkä se oli vain ilmoitettu (joku muu halusi tehdä kiusaa). #ähäkutti#

      Musiikkilinkkiä en nyt laita, sori (en yleensä osallistu näihin musaketjuihin). Mutta jos nyt jotain pitäisi kuunnella laittaisin

      Se sattuu - Kaija Koo ja Pyhimys

      • Joo, tosin välillä ne taitaa vaan pelleillä kollegoilleen/kavereilleen ja näyttää että näin lähtee tuokin viestiketju, hhehehehehahahahah. Lapsia hiekkalaatikollaan.

        Ei varmasti perusteluita saa, mutta... Lakiteknisesti tilanne on itse asiassa modea vastaan. Alusta on yksityisessä omistuksessa, mutta koska se on kenen tahansa vapaasti käytettävissä, pätee siihen ihan normaaliin tapaan mm. laki sananvapaudesta. Eli mode ei voi poistaa mitään, mikä ei varmuudella ole asiatonta tai loukkaavaa, ei edes ilmoituksen perusteella, ellei tilanne ole täysin yksiselitteinen.

        Toisekseen julkisen palveluntuottajan asemassa muistaakseni tulee säilyttää 12kk viestintää, myös poistetut viestit, kaikkine yksityiskohtineen, myös tieto siitä kuka poisti viestin/ketjun. Ja jos yksityisellä palvelutuottajalla on toiminnot kohdillaan, ei mitään voi poistaa ilman perustelua, johon tosin varmastikin riittää rivi kirjaimia, mutta joka jälkitarkastelussa näyttäisi huonolta.

        Nyt jos jaksaisi kuvata avaamiaan ketjuja esim. puhelimella ja lähettää joka kuvan jonnekin vaikka WA:lla, niin ennen pitkää osuttaisiin tilanteeseen, jossa ketju poistetaan perusteettomasti ja siitä olisi olemassa todistusketju. Sitten vain kantelua kehiin ja katsellaan kuinka jännä älämölö syntyy.

        Tämän voisi tehdä, jos jaksaisi, ihan vain näpäyttääkseen modeja sekä palvelutuottajaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Joo, tosin välillä ne taitaa vaan pelleillä kollegoilleen/kavereilleen ja näyttää että näin lähtee tuokin viestiketju, hhehehehehahahahah. Lapsia hiekkalaatikollaan.

        Ei varmasti perusteluita saa, mutta... Lakiteknisesti tilanne on itse asiassa modea vastaan. Alusta on yksityisessä omistuksessa, mutta koska se on kenen tahansa vapaasti käytettävissä, pätee siihen ihan normaaliin tapaan mm. laki sananvapaudesta. Eli mode ei voi poistaa mitään, mikä ei varmuudella ole asiatonta tai loukkaavaa, ei edes ilmoituksen perusteella, ellei tilanne ole täysin yksiselitteinen.

        Toisekseen julkisen palveluntuottajan asemassa muistaakseni tulee säilyttää 12kk viestintää, myös poistetut viestit, kaikkine yksityiskohtineen, myös tieto siitä kuka poisti viestin/ketjun. Ja jos yksityisellä palvelutuottajalla on toiminnot kohdillaan, ei mitään voi poistaa ilman perustelua, johon tosin varmastikin riittää rivi kirjaimia, mutta joka jälkitarkastelussa näyttäisi huonolta.

        Nyt jos jaksaisi kuvata avaamiaan ketjuja esim. puhelimella ja lähettää joka kuvan jonnekin vaikka WA:lla, niin ennen pitkää osuttaisiin tilanteeseen, jossa ketju poistetaan perusteettomasti ja siitä olisi olemassa todistusketju. Sitten vain kantelua kehiin ja katsellaan kuinka jännä älämölö syntyy.

        Tämän voisi tehdä, jos jaksaisi, ihan vain näpäyttääkseen modeja sekä palvelutuottajaa.

        Olen ollut havaitsevani, että tämä poistelu käynyt yhä aktiivisemmaksi, vaikka olen ollut tällä palstalla vasta joulukuun alusta alkaen. Aikoja sitten jotain kirjoittelinkin, mutta en koskaan juuri keskustellut.

        Minulle tuli sellainen mieleen, että kun koronan tylsyyttä tänne erehdyin, niin ovatko nämä moderaattoritkin etätöissä erillään ja uppoutuneet tähän "suohon" :) Näin ollen heillä ihan omat tarpeet laittaa omia sormia tapahtumiin mukaan. Liekö tänne keskusteleminen kielletty työsopimuksessa. Oletan ainakin niin.

        Muita vaihtoehtoja ovat, jollei moderaattorien mielentilassa kyse:
        a) hoono soomi
        b) poliittinen tavoite vaimentaa joitakin aiheita
        c) palkkion määräytyminen poistojen määrästä
        d) perehdytyksen puute
        d) ketjuun lisätty jotain oikeasti luvatonta


        Ja vaikka d) olisi se syy, niin ei kai siitä lupa koko ketjua poistaa. Sellaisenkin huomasin, että yksi aloitukseni oli välillä poistettu ja sitten palautettu. Joku kommenteista taas katoaa saman tien.

        t.sxth


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut havaitsevani, että tämä poistelu käynyt yhä aktiivisemmaksi, vaikka olen ollut tällä palstalla vasta joulukuun alusta alkaen. Aikoja sitten jotain kirjoittelinkin, mutta en koskaan juuri keskustellut.

        Minulle tuli sellainen mieleen, että kun koronan tylsyyttä tänne erehdyin, niin ovatko nämä moderaattoritkin etätöissä erillään ja uppoutuneet tähän "suohon" :) Näin ollen heillä ihan omat tarpeet laittaa omia sormia tapahtumiin mukaan. Liekö tänne keskusteleminen kielletty työsopimuksessa. Oletan ainakin niin.

        Muita vaihtoehtoja ovat, jollei moderaattorien mielentilassa kyse:
        a) hoono soomi
        b) poliittinen tavoite vaimentaa joitakin aiheita
        c) palkkion määräytyminen poistojen määrästä
        d) perehdytyksen puute
        d) ketjuun lisätty jotain oikeasti luvatonta


        Ja vaikka d) olisi se syy, niin ei kai siitä lupa koko ketjua poistaa. Sellaisenkin huomasin, että yksi aloitukseni oli välillä poistettu ja sitten palautettu. Joku kommenteista taas katoaa saman tien.

        t.sxth

        "a) hoono soomi"
        Tsot tsot, tuolla just maalasit ittes nurkkaan ja ei mene tuntiakaan, kun viestisi on poistettu, ellei jopa koko ketju :)

        Eihän noissa poistoissa ole kovin rationaalista logiikkaa, poistellaan mitä sattuu ja joskus palautellaankin. Välillä näkee, että mode on tehnyt töitä, kun ketjusta on poistettu sieltä täältä joitain viestejä, joihin on vastattu kipakasti, mutta asiallisen rajoissa.

        Voi olla, että modeilta on palstailu kielletty, mutta vaikea sitä on estää. Sopimuksessa lukee yhtä, teot on toista, mutta sen ristiriidan todistaminen on jotain, mihin ei palvelutuottaja ilman poliisitutkintaa taida ryhtyä, kyllä se niin työlästä olisi.

        Nyt sanon hyvät yöt, täytyy lähteä rauhoittumaan kohti yöpuuta :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        "a) hoono soomi"
        Tsot tsot, tuolla just maalasit ittes nurkkaan ja ei mene tuntiakaan, kun viestisi on poistettu, ellei jopa koko ketju :)

        Eihän noissa poistoissa ole kovin rationaalista logiikkaa, poistellaan mitä sattuu ja joskus palautellaankin. Välillä näkee, että mode on tehnyt töitä, kun ketjusta on poistettu sieltä täältä joitain viestejä, joihin on vastattu kipakasti, mutta asiallisen rajoissa.

        Voi olla, että modeilta on palstailu kielletty, mutta vaikea sitä on estää. Sopimuksessa lukee yhtä, teot on toista, mutta sen ristiriidan todistaminen on jotain, mihin ei palvelutuottaja ilman poliisitutkintaa taida ryhtyä, kyllä se niin työlästä olisi.

        Nyt sanon hyvät yöt, täytyy lähteä rauhoittumaan kohti yöpuuta :)

        Öitä :) Sain hipan viestistäsi! Samaa vähän pelkäilen, etten täällä enää itseäni näe =D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öitä :) Sain hipan viestistäsi! Samaa vähän pelkäilen, etten täällä enää itseäni näe =D

        No ainakin vielä tällä haavaa viestisi on paikoillaan, ohhoh :D


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Joo, tosin välillä ne taitaa vaan pelleillä kollegoilleen/kavereilleen ja näyttää että näin lähtee tuokin viestiketju, hhehehehehahahahah. Lapsia hiekkalaatikollaan.

        Ei varmasti perusteluita saa, mutta... Lakiteknisesti tilanne on itse asiassa modea vastaan. Alusta on yksityisessä omistuksessa, mutta koska se on kenen tahansa vapaasti käytettävissä, pätee siihen ihan normaaliin tapaan mm. laki sananvapaudesta. Eli mode ei voi poistaa mitään, mikä ei varmuudella ole asiatonta tai loukkaavaa, ei edes ilmoituksen perusteella, ellei tilanne ole täysin yksiselitteinen.

        Toisekseen julkisen palveluntuottajan asemassa muistaakseni tulee säilyttää 12kk viestintää, myös poistetut viestit, kaikkine yksityiskohtineen, myös tieto siitä kuka poisti viestin/ketjun. Ja jos yksityisellä palvelutuottajalla on toiminnot kohdillaan, ei mitään voi poistaa ilman perustelua, johon tosin varmastikin riittää rivi kirjaimia, mutta joka jälkitarkastelussa näyttäisi huonolta.

        Nyt jos jaksaisi kuvata avaamiaan ketjuja esim. puhelimella ja lähettää joka kuvan jonnekin vaikka WA:lla, niin ennen pitkää osuttaisiin tilanteeseen, jossa ketju poistetaan perusteettomasti ja siitä olisi olemassa todistusketju. Sitten vain kantelua kehiin ja katsellaan kuinka jännä älämölö syntyy.

        Tämän voisi tehdä, jos jaksaisi, ihan vain näpäyttääkseen modeja sekä palvelutuottajaa.

        Nythän tässä jää oikein toivomaan, että joku Randomin kommentti tai ketju poistetaan randomisti. Nähtäisiin mitä tapahtuu ja muuttuuko linja.

        Täytyy koettaa jotain kaksimielistä tuuppailla aina väliin, josko vaikka joku pahentaisi mielensä :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nythän tässä jää oikein toivomaan, että joku Randomin kommentti tai ketju poistetaan randomisti. Nähtäisiin mitä tapahtuu ja muuttuuko linja.

        Täytyy koettaa jotain kaksimielistä tuuppailla aina väliin, josko vaikka joku pahentaisi mielensä :)

        -keinovaginamies-

        Tuskinpa linja muuttuu, valitettavasti ja olen aivan liian laiska jaksaakseni parista randompoistosta ruveta vouhottamaan isommin :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ainakin vielä tällä haavaa viestisi on paikoillaan, ohhoh :D

        Tuohon listalle lisäisin muita vaihtoehtoja vielä :)
        f) automatisoinnin testaus
        g) kömpelö operointiohjelma

        Automatisointi; jos vastaa liian nopeasti tai käpälät väpättävät, se on heti poisto, oli sitten botti tai ei.

        Kömpelö operointiohjelmisto: epälogiikkaa, nappia ja namiskuukkelia, vanhoja tekstejä täynnä: tästä painetaan, eikun tuosta.. tää lataa, eiku poistaa. Tää offi on us. ONni. No nyt lähti käsistä koko juttu. Hei, onks kukaan kokeillut tätä tästä? No mut siihen tehtiin toiminnan parannuksia. Just loppu työvuoro, voisko joku vilkaista? Onko meillä tähän helpparia? Onko sulla siihen tikettiä? Ei tuu meiltä, ota yhteyttä toiseen tukeen.

        t.sxth


    • Etteks te muista, että ennen tuli telkkarista oikeesti lauantaitanssit, joka lauantai. Mä olin ihan pikkupoika sillon. Ja siinä se juontaja aina pyörähti tanssien välissä ruutuun, ihan kun ois itekin ollu tansseissa mukana. Ja mä koitin kattoo aina tanssin aikana missä se juontaja tanssii, mutta en löytäny. Ja taas väli ajalla siihen pyörähti. Eihän se oikeesti siellä tanssinu. ja mun vanhemmat oli yhessä sillon vielä ja ne luuli että mä oikeesti olisin niistä tansseista kiinnostunu. mutta en, mä koitin vaan löytää sen juontajan. Oon koittanu hakee jälkeenpäin tota sarjaa, mutta on kuulemma kuvattu suorana, eikä siitä oo minkäänlaista todistetta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      158
      2569
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      135
      1966
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      106
      1815
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      73
      1480
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      78
      1414
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1392
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1100
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      222
      906
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      60
      906
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      73
      900
    Aihe