Kavereita, mutta silti yksinäinen

Anonyymi

Mulla on siis paljon kavereita, harrastan joukkueurheilua ja muutenkin olen sosiaalinen ihminen. Mutta miksi vapaa-ajalla olen aina yksin? Ei ole ketään ketä pyytää ulos tai jutella? Ja kun asiaa alkaa tarkemmin miettimään: kavereita löytyy, joiden kanssa jutella esim treeneissä ja porukassa, muttakun seuraa tarvitaan ystäviä ei ole. Koulussa, kun se yksi hyvä ystävä on poissa saattaa päätyä seisomaan yksin välitunnilla. Laskin tässä yhtenä iltana oikeasti läheisten ystävieni määrää ja tulin tulokseen 2 ja heidänkään kanssa harvemmin näkee vapaa-ajalla. Muilla samanlaisia yksinäisyyden tunteita? Olenko yksinäinen vai ajattelenko vain niin?

1

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuttu tunne menneisyydestä. Jokaisella on oma arkensa ja hektinen arkirytmi vaatii toisilla enemmän omaa aikaa kuin toisilla. Nuoruudessa kuljin jonkun verran porukoissa, mut koskaan en tuntenut oloani kotoisaksi siellä. Toiset olivat enemmän tuttuja toisille. Oli saunailtoja, yhteisiä reissuja milloin minnekin. Ryhmän koko oli suurimmillaan 50 . Olin vähän sellainen kaikkien kaveri.

En kohdannut sielun veljeä, jonka kanssa ajattelu ja samoista asioista pitäminen olisi yhdistänyt ja olisi sellainen luottofrendi. Pyöräilin paljon ja lähes aina yksin. Enkä sitten missään vaiheessa kohdannut oikeanlaista ja tyydyin kohtalooni. Ehkä mun olisi pitänyt olla enemmän seuraihminen kuin olin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe