Kenen palstalaiset kanssa

Anonyymi

Lähtisit road tripille eurooppaan?

69

627

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauniin palsta naisen kanssa.

    • En varmaan jaksais kenenkään seuraa 24/7 irl. Eikä kukaan mun, joten vastaus ei kenenkään. 🤷🏼‍♂️

      • Anonyymi

        Lahden mielisairaalan väki jaksaa olla kanssasi 24/7 eli hoitohenkilökunta ja asukkaat haluaa sinut mukaan ja tutustua sinuun ja kun pääset pois olet parantunut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lahden mielisairaalan väki jaksaa olla kanssasi 24/7 eli hoitohenkilökunta ja asukkaat haluaa sinut mukaan ja tutustua sinuun ja kun pääset pois olet parantunut

        Enpä ole koskaan pöpilässä ollut itse. Mummoa olen kyllä käynyt katsomassa lapsena Hattelmalassa.

        Ja yhdelle exälle soittanut mt-osastolle. Oli siellä huilimassa.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Enpä ole koskaan pöpilässä ollut itse. Mummoa olen kyllä käynyt katsomassa lapsena Hattelmalassa.

        Ja yhdelle exälle soittanut mt-osastolle. Oli siellä huilimassa.

        Pieni huili tekisi sinulle hyvää saisit oman huoneen ja saisit lepäillä ja olla eli lomailla hotellissa täysihoidolla ja saisit uusii ystävii ja kavereit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pieni huili tekisi sinulle hyvää saisit oman huoneen ja saisit lepäillä ja olla eli lomailla hotellissa täysihoidolla ja saisit uusii ystävii ja kavereit

        Ei kiitos, tulisin vaan hönömmäksi jossain osastolla. Kaukana kaikista muista, kun nimenomaan ihmiset ne on ahdistumiseni alku ja syykin.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ei kiitos, tulisin vaan hönömmäksi jossain osastolla. Kaukana kaikista muista, kun nimenomaan ihmiset ne on ahdistumiseni alku ja syykin.

        Siis mielummin kaukana kaikista muista. Joku lanttulääkäri vaan jolle voin käydä purkamassa. Ei muita. Ahdistun vaan ihmisten irl seurasta.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Siis mielummin kaukana kaikista muista. Joku lanttulääkäri vaan jolle voin käydä purkamassa. Ei muita. Ahdistun vaan ihmisten irl seurasta.

        No siellä saisit olla omassa huoneessasi yksiksesi ja kun saat lääkityksen oikean ja lepoa niin haluat taas ihmisten ilmoille ne osaa auttaa ja tähän sopii laulu veikko lavin sukuvika on kun suksi ei luista


      • Anonyymi kirjoitti:

        No siellä saisit olla omassa huoneessasi yksiksesi ja kun saat lääkityksen oikean ja lepoa niin haluat taas ihmisten ilmoille ne osaa auttaa ja tähän sopii laulu veikko lavin sukuvika on kun suksi ei luista

        Mielummin olen perheeni kanssa ja saan heistä voimaa, kun vieraitten pyöriteltävänä.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Mielummin olen perheeni kanssa ja saan heistä voimaa, kun vieraitten pyöriteltävänä.

        Ne on sinun kavereitasi ja ystäviäsi ja ne auttaa sinua


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Mielummin olen perheeni kanssa ja saan heistä voimaa, kun vieraitten pyöriteltävänä.

        Mut veikkaan et parhain apu on et lapset ulos ja kunnon yhdyntä eli kunnon rakastelu tuokio pariin otteeseen alkuunsa ja koko ensi viikon rakastelette kuin hullut niin kaikki on hyvin taas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on sinun kavereitasi ja ystäviäsi ja ne auttaa sinua

        Niin perhe kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut veikkaan et parhain apu on et lapset ulos ja kunnon yhdyntä eli kunnon rakastelu tuokio pariin otteeseen alkuunsa ja koko ensi viikon rakastelette kuin hullut niin kaikki on hyvin taas

        Yök.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Yök.

        Mut se auttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut se auttaa

        Mutta täytyy katsoa ettei tule 9 kk päästä ikävää ylläriä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut se auttaa

        No ei tasan auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta täytyy katsoa ettei tule 9 kk päästä ikävää ylläriä

        Tai jospa onkin vauva kuumetta ja sen takia mieli apea eli nyt alkuuksi harjoittelette vauvan tekoa aktiivisesti 1 kuukausi ja sitten teette vauvan niin tulee taas äksönii elämään


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Enpä ole koskaan pöpilässä ollut itse. Mummoa olen kyllä käynyt katsomassa lapsena Hattelmalassa.

        Ja yhdelle exälle soittanut mt-osastolle. Oli siellä huilimassa.

        Sanoitko HATTELMALASSA, siis oikeesti. Mikä hieno paikka. Mun piti töiden puolesta käydä siellä, sillon kun se sairaala oli tyhjennetty ja koko talo autio ja tyhjä, vaan sairaalatarvikkeita jääny hujan hajan. Tyhmä kun olin, en ymmärtäny ottaa kameraa mukaan. Sillon kun ei ollu kännyköissä kameraa. Kameratkin käytti filmiä. Paitsi oli digikameroitakin, mutta makso kymmenen tuhatta markkaa. Ja otti kuvia korpulle. Siis oikeesti korpulle, vaikka eihän siihen mahdu ees yhtä kuvaa. Noista kuvista sais nykyään miljoonia. Että nykyään kuvaan kaikki purkutalot, mutta niin tekee moni muukin, ettei niillä silleen arvoo oo.


      • JeroP kirjoitti:

        Sanoitko HATTELMALASSA, siis oikeesti. Mikä hieno paikka. Mun piti töiden puolesta käydä siellä, sillon kun se sairaala oli tyhjennetty ja koko talo autio ja tyhjä, vaan sairaalatarvikkeita jääny hujan hajan. Tyhmä kun olin, en ymmärtäny ottaa kameraa mukaan. Sillon kun ei ollu kännyköissä kameraa. Kameratkin käytti filmiä. Paitsi oli digikameroitakin, mutta makso kymmenen tuhatta markkaa. Ja otti kuvia korpulle. Siis oikeesti korpulle, vaikka eihän siihen mahdu ees yhtä kuvaa. Noista kuvista sais nykyään miljoonia. Että nykyään kuvaan kaikki purkutalot, mutta niin tekee moni muukin, ettei niillä silleen arvoo oo.

        Joo sanoin. Hattelmalan harjulla oli kun skitsosi itsensä pakkohoitoon.


    • Anonyymi

      Asun Euroopassa.

    • Hmmm... Mä luulen, vähäisellä palstatuntemuksella, että tulisin ehkä parhaiten juttuun YB:n, Pirppiksen tahi Dissen kanssa. Edellä mainittu kolmikko ei myöskään taitaisi hätkähtää, kun käteen lyödään vaikkapa jakoavain, pokasaha tai laskiämpäri. Ja tietty jos omalla moottoriajoneuvolla matkataaan, niin Disse taitaisi olla mies paikallaan. Menneiltä ajoilta Xena olis myös vahvoilla, siinä on kans yks joka ei pienestä hätkähdä ja Xenaa ehdin nähdäkin.

      • Hö höö..! Juttuun tultaisiin, se on varma. Mutta autottomana ja kortittomana kyllä täytyy sanoa että Disukka olisi paras valinta jos moottoriajoneuvon huoltajaa tarvittaisiin...

        Mulla todellakin jakari pysyy kädessä, mutta autoista en ymmärrä mitään. Mä kuljen höslällä.

        Mun valinta kaveriksi roadtripillä kallistuisi palstan puuhapateen eli Disukkaan. Tosin on sellainen Duracell ettei sitä kauan jaksaisi. Itse kun mieluummin fiilistelen ajan kanssa.

        Ja jos jonkun kanssa pitäisi tulla toimeen kuukausi kiskojen päällä, luulisin että meillä synkkaisi sen verran. Juuri siksi, kun ei haittaa vaikka ollaankin niin erilaisia, eikä arvomaailmamme kohtaa. Mutta meidän välillä se seikka tuntuu olevan rikkaus eikä suinkaan este. Olisipahan keskustelun aihetta erimielisyyksineen.

        Tosin voisin lähteä reissuun Lady-E: n kanssakin.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hö höö..! Juttuun tultaisiin, se on varma. Mutta autottomana ja kortittomana kyllä täytyy sanoa että Disukka olisi paras valinta jos moottoriajoneuvon huoltajaa tarvittaisiin...

        Mulla todellakin jakari pysyy kädessä, mutta autoista en ymmärrä mitään. Mä kuljen höslällä.

        Mun valinta kaveriksi roadtripillä kallistuisi palstan puuhapateen eli Disukkaan. Tosin on sellainen Duracell ettei sitä kauan jaksaisi. Itse kun mieluummin fiilistelen ajan kanssa.

        Ja jos jonkun kanssa pitäisi tulla toimeen kuukausi kiskojen päällä, luulisin että meillä synkkaisi sen verran. Juuri siksi, kun ei haittaa vaikka ollaankin niin erilaisia, eikä arvomaailmamme kohtaa. Mutta meidän välillä se seikka tuntuu olevan rikkaus eikä suinkaan este. Olisipahan keskustelun aihetta erimielisyyksineen.

        Tosin voisin lähteä reissuun Lady-E: n kanssakin.

        Uskot siis nettijutuihin jotka luet. Disse on mun silmissä amatööri näissä ruuvausjutuissa mutta tottakai jutut puree muihin amatööreihin.
        En ottaisi ketään mukaan vaan vaihtaisin naista kuin paitaa roadtripin aikana, laskisin sen varaan että pääsen aina jonkun naisen luo yöksi missä tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskot siis nettijutuihin jotka luet. Disse on mun silmissä amatööri näissä ruuvausjutuissa mutta tottakai jutut puree muihin amatööreihin.
        En ottaisi ketään mukaan vaan vaihtaisin naista kuin paitaa roadtripin aikana, laskisin sen varaan että pääsen aina jonkun naisen luo yöksi missä tahansa.

        Niin uskokoon kuka mihin haluaa. Sulla aika polleaa menoa jos arvelet pääseväsi daamin kuin daamin matkaan.
        Ja vielä ulkomailla...

        Noh, ei ainakaan itseluottamuksen puute sinua vaivaa..


      • Jaa? No voispahan sitä olla hauskaakin vaan painattaa pitkin kyliä, maita ja mantuja.

        Nyt just ei itselle tulis mieleen lähtee reissuun kun kaikki on sekaista maailmalla, sekä varsinkin polttoaineen hinnat koholla, mutta jos ajatusleikkinä puhtaasti heittää, niin mikä jottei.

        Toi Pirppis vaan völjyyn ja menox. Ybishän joutais kanssa. Sitähän vois ajella sellaisella pikkubussilla, kai sulla kuorkkikortti on? Tosin voin mä hoitaa ajelun ja kulkuneuvon hoidon, kunhan muut hoitaa kielimuurit ja mielenkiinnon kohteet, mä mielellään niissä taas oon matkustajana. 😄👌


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hö höö..! Juttuun tultaisiin, se on varma. Mutta autottomana ja kortittomana kyllä täytyy sanoa että Disukka olisi paras valinta jos moottoriajoneuvon huoltajaa tarvittaisiin...

        Mulla todellakin jakari pysyy kädessä, mutta autoista en ymmärrä mitään. Mä kuljen höslällä.

        Mun valinta kaveriksi roadtripillä kallistuisi palstan puuhapateen eli Disukkaan. Tosin on sellainen Duracell ettei sitä kauan jaksaisi. Itse kun mieluummin fiilistelen ajan kanssa.

        Ja jos jonkun kanssa pitäisi tulla toimeen kuukausi kiskojen päällä, luulisin että meillä synkkaisi sen verran. Juuri siksi, kun ei haittaa vaikka ollaankin niin erilaisia, eikä arvomaailmamme kohtaa. Mutta meidän välillä se seikka tuntuu olevan rikkaus eikä suinkaan este. Olisipahan keskustelun aihetta erimielisyyksineen.

        Tosin voisin lähteä reissuun Lady-E: n kanssakin.

        No Duracellisyyden voi purkaa katsos paikanvaihdokseen... voin päivän pällistellä jotain kohdetta, mutta seuraavana päivänä sit johonkin muualle... mitäs sitä äihäilemään viikkotolkulla samassa mestassa, jos sitä roadtripillä ollaan? 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No Duracellisyyden voi purkaa katsos paikanvaihdokseen... voin päivän pällistellä jotain kohdetta, mutta seuraavana päivänä sit johonkin muualle... mitäs sitä äihäilemään viikkotolkulla samassa mestassa, jos sitä roadtripillä ollaan? 😄

        Niih.. mutta ei 17 kohdetta yhden päivän aikana. Sä osaat lunkiutua kyllä, varsinkin jos saat hyvää olutta. Ja tämä Rande on oikeasti aikamoinen tietäjä, mitä oluisiin tulee...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niih.. mutta ei 17 kohdetta yhden päivän aikana. Sä osaat lunkiutua kyllä, varsinkin jos saat hyvää olutta. Ja tämä Rande on oikeasti aikamoinen tietäjä, mitä oluisiin tulee...

        No kyllä mä maisemia ja jotain siistejä vanhoja rakennuksia jaksan tutkia. Vois mennä katsomaan Romaniaan vaikka kreivi krapulan linnaa tms. 😄

        Jotenkin tulee mieleen, että tuolla euroopassa löytyis just hienoja keskiaikaisia juttuja pilvin pimein. 🤔
        Ndnä pitkällä tutkisin sellaisia varsinkin.


      • Disseisback kirjoitti:

        No kyllä mä maisemia ja jotain siistejä vanhoja rakennuksia jaksan tutkia. Vois mennä katsomaan Romaniaan vaikka kreivi krapulan linnaa tms. 😄

        Jotenkin tulee mieleen, että tuolla euroopassa löytyis just hienoja keskiaikaisia juttuja pilvin pimein. 🤔
        Ndnä pitkällä tutkisin sellaisia varsinkin.

        Oltiin jokunen vuosi sitten Italiassa ja käytiin Pompeijissa. Fantastinen kokemus. Siellä ollessa iski hirmuisen kova rankkasade. Vettä tuli ihan helvetisti ja välillä vaakatasossa. Sellaisia sateita ei ole Suomessa ollenkaan. Hienointa siinä sateessa oli nähdä se arkkitehtooninen hienous miten yli 2000 vuotta sitten oli rakennettu kaupunki niin että sadevesi hyökyi pois kaupungista alle 10 minuutin. Kun mentiin sinne ihmeteltiin kovasti niitä erikoisia katuja. Mutta sateen tultua kaikki vesi kulkeutui kaduille ja kaltevuuden myötä pois kaupungista. Nerokasta. Eikä se ollut ainoa nerokas ratkaisu. Hieno kokemus. Harmi vaan että oppaamme puhui vain ruotsia. Toi svärje ei ole todellakaan vahvin puoleni...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Oltiin jokunen vuosi sitten Italiassa ja käytiin Pompeijissa. Fantastinen kokemus. Siellä ollessa iski hirmuisen kova rankkasade. Vettä tuli ihan helvetisti ja välillä vaakatasossa. Sellaisia sateita ei ole Suomessa ollenkaan. Hienointa siinä sateessa oli nähdä se arkkitehtooninen hienous miten yli 2000 vuotta sitten oli rakennettu kaupunki niin että sadevesi hyökyi pois kaupungista alle 10 minuutin. Kun mentiin sinne ihmeteltiin kovasti niitä erikoisia katuja. Mutta sateen tultua kaikki vesi kulkeutui kaduille ja kaltevuuden myötä pois kaupungista. Nerokasta. Eikä se ollut ainoa nerokas ratkaisu. Hieno kokemus. Harmi vaan että oppaamme puhui vain ruotsia. Toi svärje ei ole todellakaan vahvin puoleni...

        No just tuollaiset mestat ois siistejä. Samoin kun jotkut pikkukylät jossain maaseudulla. Ois ihan kiva vaan katsella millaisissa paikoissa ihmiset elää.

        Minua ei ihan satasella kiinnosta mitkään bilemestat tai biitsit, mutta historialliset kohteet ja ihan tavalliset pikkumestat ois kivoja. Voishan sitä käpäistä isoissakin kaupungeissa katsoo mikä on meininki, mut vaan liipaisten. Yöpymiset jossain siisteissä pikkumajataloissa, mitkä lupaa hyvän aamupalan. 😄👌


      • Disseisback kirjoitti:

        No just tuollaiset mestat ois siistejä. Samoin kun jotkut pikkukylät jossain maaseudulla. Ois ihan kiva vaan katsella millaisissa paikoissa ihmiset elää.

        Minua ei ihan satasella kiinnosta mitkään bilemestat tai biitsit, mutta historialliset kohteet ja ihan tavalliset pikkumestat ois kivoja. Voishan sitä käpäistä isoissakin kaupungeissa katsoo mikä on meininki, mut vaan liipaisten. Yöpymiset jossain siisteissä pikkumajataloissa, mitkä lupaa hyvän aamupalan. 😄👌

        Meikä muuten häippäsee kaupan kautta säbään. 😁

        Palataan...


      • Disseisback kirjoitti:

        Meikä muuten häippäsee kaupan kautta säbään. 😁

        Palataan...

        Hyvät säbäilyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskot siis nettijutuihin jotka luet. Disse on mun silmissä amatööri näissä ruuvausjutuissa mutta tottakai jutut puree muihin amatööreihin.
        En ottaisi ketään mukaan vaan vaihtaisin naista kuin paitaa roadtripin aikana, laskisin sen varaan että pääsen aina jonkun naisen luo yöksi missä tahansa.

        No oli Dissen osaaminen ja tekeminen minkä tahansa tasoista, niin sen voin sanoa, että sinä feilasit jo pelkästään tämän aloituksen yksinkertaiseen kysymykseen vastaamisen.

        Kysymyksen premissi oli se, että todellakin lähdet matkaan jonkun palstalaisen kanssa, eikä siinä jätetty tilaa vapaalle tulkinnalle. Tosin sitä ei kysymyksen asettelu kieltänyt, ettetkö voisi lähdön jälkeen lempata matkakumppaniasi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hö höö..! Juttuun tultaisiin, se on varma. Mutta autottomana ja kortittomana kyllä täytyy sanoa että Disukka olisi paras valinta jos moottoriajoneuvon huoltajaa tarvittaisiin...

        Mulla todellakin jakari pysyy kädessä, mutta autoista en ymmärrä mitään. Mä kuljen höslällä.

        Mun valinta kaveriksi roadtripillä kallistuisi palstan puuhapateen eli Disukkaan. Tosin on sellainen Duracell ettei sitä kauan jaksaisi. Itse kun mieluummin fiilistelen ajan kanssa.

        Ja jos jonkun kanssa pitäisi tulla toimeen kuukausi kiskojen päällä, luulisin että meillä synkkaisi sen verran. Juuri siksi, kun ei haittaa vaikka ollaankin niin erilaisia, eikä arvomaailmamme kohtaa. Mutta meidän välillä se seikka tuntuu olevan rikkaus eikä suinkaan este. Olisipahan keskustelun aihetta erimielisyyksineen.

        Tosin voisin lähteä reissuun Lady-E: n kanssakin.

        Joo, luullakseni pärjättäis kyllä, ilman isompia nahinoita.

        No en minäkään sinällään autoista ymmärrä mitään kummempaa, tein joskus aikanaan päätöksen ajella hieman tuoreemmilla malleilla, kun alkoi pännimään se jatkuva verstaalla vaseliinissa ropeltaminen. Se oli hauskaa oman aikansa, mutta ei mun juttu harrastuksena.

        Olen ehkä hiukan samalla tavalla löysän letkeä, en jaksa hirveetä koohottamista yms. Tosin jostain innostuessani saatan kyllä sitten itse koohottaa jotain, mutta se kai kuuluukin kuvaan.

        Harvinainen tilanne, jossa erilaisuus onkin rikastuttavaa? Ehkäpä joo.

        Ellu voi kans olla hyvä kaveri, juttujen perusteella hyvinkin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hyvät säbäilyt.

        Hyvät säbät oli. Kävin myös kaupassa ostaa sapuskaa (maggaraa) ja olutta maalle. Vietän pikku rairait taas yssisseen. Vähän viskiä ja ostimpa pullon punkkuakin.

        Jos touhottais maalla viikonlopun. Ostin myös oksankatkomiseen suoja-ainetta, kun edellinen tööbeli oli vanhaa ja sitten voisi suorittaa vähän hitsailuhommia. Intikan takakuuppa on ottanut osumia ja sitä pitää harsia läjään, samoin takalanaan vois kolvata kiinni sellaiset viikset, ettei sohjot karkaile ihan miten sattuu. 😁

        Huominen menee mökin lämmittämiseen ja lumien putsailuun pihoilta, mutta tavoite olisi, ettei ihan olis illalla töttöröö, vaan koittais ottaa letkeesti. Aamulla pistän Kimanttia podcastin kuulumaan menomatkaksi ja illemmalla jotain musaketjua vaikka tänne.

        Lauantaina sit jaksaa ottaa muutenkin rennommin. Toivottavasti kelit osuu kohdalleen taas. 😁👌


      • randombypasser kirjoitti:

        No oli Dissen osaaminen ja tekeminen minkä tahansa tasoista, niin sen voin sanoa, että sinä feilasit jo pelkästään tämän aloituksen yksinkertaiseen kysymykseen vastaamisen.

        Kysymyksen premissi oli se, että todellakin lähdet matkaan jonkun palstalaisen kanssa, eikä siinä jätetty tilaa vapaalle tulkinnalle. Tosin sitä ei kysymyksen asettelu kieltänyt, ettetkö voisi lähdön jälkeen lempata matkakumppaniasi.

        Häntä harmitti anomuumina, kun häntä ei tunnistettu, eikä mainittu...Voisin melkein väittää, kenestä on kyse, mutta olkoot. Ei maksa vaivaa. 😁

        Tuossa kun kävin säbäilee, tuli mieleen yksi ihan vastaava tyyppi. Samanluontoinen... hän innokkaana vetää säbähommia, mutta sskki vaihtuu hänen ympärillään. Nyt on aika nuorta porukkaa, mitä tuolla on, mutta kummasti vaan porukka katoaa, ei tulekaan hänen vuorolle. Hän hermostui jo ja löi hanskat tiskiin...eräs nuorempi kaveri lähti vetämään vuoroa ja kumma kun nyt porukka käykin...stoppi tulee vaan, jos hän ilmottautuu vuorolle....🤔

        Jotlut ihmiset on vaan sellaisia kummia tapauksia, että heidän erinomaisuuttaan ei oikein kukaan muu mitenkään pitkään ymmärrä...🤔
        Ei vaikka siitä vähän muita välillä muistuttaisikin. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Häntä harmitti anomuumina, kun häntä ei tunnistettu, eikä mainittu...Voisin melkein väittää, kenestä on kyse, mutta olkoot. Ei maksa vaivaa. 😁

        Tuossa kun kävin säbäilee, tuli mieleen yksi ihan vastaava tyyppi. Samanluontoinen... hän innokkaana vetää säbähommia, mutta sskki vaihtuu hänen ympärillään. Nyt on aika nuorta porukkaa, mitä tuolla on, mutta kummasti vaan porukka katoaa, ei tulekaan hänen vuorolle. Hän hermostui jo ja löi hanskat tiskiin...eräs nuorempi kaveri lähti vetämään vuoroa ja kumma kun nyt porukka käykin...stoppi tulee vaan, jos hän ilmottautuu vuorolle....🤔

        Jotlut ihmiset on vaan sellaisia kummia tapauksia, että heidän erinomaisuuttaan ei oikein kukaan muu mitenkään pitkään ymmärrä...🤔
        Ei vaikka siitä vähän muita välillä muistuttaisikin. 😁

        Meillä on noita pari duunissa, noita jotka ovat kaikessa niin erinomaisia, että luulisi heidän suorastaan hukkuvan omaan erinomaisuuteensa, mutta eipä ole vielä sitä nähty. On kiva palauttaa heidät maan pinnalle vähän väliä, kun huolellisuus ja ohjeiden noudattaminen eivät kuulu heidän erinomaisuuksiinsa. Mutta ei enää jaksais, mulla on parempaakin tekemistä palkkaani vastaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Meillä on noita pari duunissa, noita jotka ovat kaikessa niin erinomaisia, että luulisi heidän suorastaan hukkuvan omaan erinomaisuuteensa, mutta eipä ole vielä sitä nähty. On kiva palauttaa heidät maan pinnalle vähän väliä, kun huolellisuus ja ohjeiden noudattaminen eivät kuulu heidän erinomaisuuksiinsa. Mutta ei enää jaksais, mulla on parempaakin tekemistä palkkaani vastaan.

        No onneks meillä ei duunissa tuollaisia ole.

        Meillä on nuori porukka, joka ottaa turvallisuusasiat jo fiksummin ja ajattelee muutenkin paljon fiksummin, kuin oma ikäpolvi. 😊

        Ihan jännä on toisaalta seurata sivusta, kun sellaisten öyhöttelijöitten kiukuttelu jää vaan väkisin takavasemmalle. Mäkin saan täällä useasta suunnasta aina pientä kiukkuöyhötystä, mutta keskustelua siitä ei synny. Jonkun pitää vaan päästä sanomaan jotain, kun harmittaa. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No onneks meillä ei duunissa tuollaisia ole.

        Meillä on nuori porukka, joka ottaa turvallisuusasiat jo fiksummin ja ajattelee muutenkin paljon fiksummin, kuin oma ikäpolvi. 😊

        Ihan jännä on toisaalta seurata sivusta, kun sellaisten öyhöttelijöitten kiukuttelu jää vaan väkisin takavasemmalle. Mäkin saan täällä useasta suunnasta aina pientä kiukkuöyhötystä, mutta keskustelua siitä ei synny. Jonkun pitää vaan päästä sanomaan jotain, kun harmittaa. 😄

        No ei noi hirveästi pääse häiritsemään, enin osa jutuista menee yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Kunhan työnsä hoitavat, niin saahan sitä maailmaan höpötystä tuottaa :)


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei noi hirveästi pääse häiritsemään, enin osa jutuista menee yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Kunhan työnsä hoitavat, niin saahan sitä maailmaan höpötystä tuottaa :)

        No mä oon huomannut, että monet kyllä osaa puhua höpöttää, mutta varsinainen tekeminen jää piippuun.

        Mutta kukin tavallaan...


      • Disseisback kirjoitti:

        No mä oon huomannut, että monet kyllä osaa puhua höpöttää, mutta varsinainen tekeminen jää piippuun.

        Mutta kukin tavallaan...

        Joo, siinä kannattaa miettiä ammatinvaihtoa autokauppiaaksi tai poliitikoksi.


      • randombypasser kirjoitti:

        Joo, siinä kannattaa miettiä ammatinvaihtoa autokauppiaaksi tai poliitikoksi.

        No jotkut pärjää hyvin puhumallakin.... vielä nykyäänkin. 😁


    • Anonyymi

      Mikä on tällainen road trip?
      Rippimehua asuntoautossa?

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        "Rippimehua asuntoautossa?"

        Kuulostaa mahtavalta.


    • Anonyymi

      Itseni ei pdä ny riehua hirviömäisesti... rollaalavain hilaa pissimään vessaankin...
      oistaiseksi...

    • Anonyymi

      Jo,ka on jok,u nato-kkk- hekilö joka tuhoaa

    • Anonyymi

      htvä joo nukkujassa isossa sairaalassa, paareilla ja sairaanhoitasjst kun niiin hirveä nälkäkin..

    • Anonyymi

      Me ollaan kerran oltu tyttöystävän ja kavereitten kanssa. Ajettiin portugaliin asti. Käytiin espanjassa barcelonassa ja sevillassa. Käytiin myös monacossa. kuukauden reissu oli. Rahaa kyllä meni paljon mutta on se parempi loma kun jossain kreikassa makoilis rannalla.

    • Taidan olla vähän tylsä, mutta en lähtisi road tripille. En koska, ajamiseen menisi niin paljon aikaa eikä elämässäni ole sellaisia aikoja vapaana, että voisin olla 2-3 vko pois arjesta ja lasten luota.

      Sen sijaan ottaisin halpislennon vaikka Munchen, Zürich, Barcelona, Berlin tai Praha ja liikkuisin junalla (eikä muuten maksa ainakaan Saksassa juuri mitään!) tai vuokraisin paikan päältä auton. Vaikka noista kahdesta ensin mainitusta pääsee vuorille ja Itävaltaan hyvin helposti, tai Barcelonassa riittää katsomista ilman autoakin.

      • Ja seuraksi käy ihminen, jonka kanssa on samalla aaltopituudella ja joka on jollain tasolla kiinnostunut samoista asioista. Ihan pelkän palstatuttavuuden varassa on vaikea arvoida tuota asiaa kovin perusteellisesti, vaikka intuitio tietysti on kenen kanssa saattaisi jotain yhteistä olla oikeassakin elämässä ja kenen ei.


      • Emberizi kirjoitti:

        Ja seuraksi käy ihminen, jonka kanssa on samalla aaltopituudella ja joka on jollain tasolla kiinnostunut samoista asioista. Ihan pelkän palstatuttavuuden varassa on vaikea arvoida tuota asiaa kovin perusteellisesti, vaikka intuitio tietysti on kenen kanssa saattaisi jotain yhteistä olla oikeassakin elämässä ja kenen ei.

        Mun nähdäkseni tässä vähän ns. intuitiolla haettiinkin sitä kommenttia, mahdollista palstakaveria reissulle.

        Road tripsukin voi olla kiva, jos on samanhenkiset oliot autossa. Epsaniaanhan nyt ei aja kuin muutaman päivän, jos menee rauhallisesti että ehtii jotain nähdä ja kokeakin. 2 viikossa ehtii hyvin Barcelonaan ja takaisin siten, että perilläkin ehtii olemaan. Toki esim. lentäen jää enempi aikaa kohteessa, mutta toisaalta se pelkkä matkakin voi olla huikea. Vähän kuten elämästäkin todetaan, matka on tärkeämpi kuin perille pääsy.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mun nähdäkseni tässä vähän ns. intuitiolla haettiinkin sitä kommenttia, mahdollista palstakaveria reissulle.

        Road tripsukin voi olla kiva, jos on samanhenkiset oliot autossa. Epsaniaanhan nyt ei aja kuin muutaman päivän, jos menee rauhallisesti että ehtii jotain nähdä ja kokeakin. 2 viikossa ehtii hyvin Barcelonaan ja takaisin siten, että perilläkin ehtii olemaan. Toki esim. lentäen jää enempi aikaa kohteessa, mutta toisaalta se pelkkä matkakin voi olla huikea. Vähän kuten elämästäkin todetaan, matka on tärkeämpi kuin perille pääsy.

        Siinä olet oikeassa, että elämässä usein matka on tärkeämpi kuin perille pääsy. Mutta matkan voi tehdä yhtä hyvin myös lentäen ja junalla. 😉

        En pystyisi lähtemään mihinkään 2 viikoksi, minulla on lapsia ja olisi kohtuutonta viettää puolet lomasta ilman lapsia. Jos viikon reissusta menee 2*1-2pv ajamiseen…ja 2*1pv laivaan ja jää 1-3 pv paikan päälle. En selkeästi ole oikea seura road tripille. 😆 Mielummin kävelen vuoristokylässä tai kiipeän vuorelle tai kävelen vanhan eurooppalaisen kaupungin kujia kun istun autossa. Myönnän, että autossa voi jutella syvällisesti, mutta niin voi vuorelle kiivetessä tai kaupungin katuja kävellessä yhtä hyvin.

        Makuasioista ei voi kiistellä.


      • Emberizi kirjoitti:

        Siinä olet oikeassa, että elämässä usein matka on tärkeämpi kuin perille pääsy. Mutta matkan voi tehdä yhtä hyvin myös lentäen ja junalla. 😉

        En pystyisi lähtemään mihinkään 2 viikoksi, minulla on lapsia ja olisi kohtuutonta viettää puolet lomasta ilman lapsia. Jos viikon reissusta menee 2*1-2pv ajamiseen…ja 2*1pv laivaan ja jää 1-3 pv paikan päälle. En selkeästi ole oikea seura road tripille. 😆 Mielummin kävelen vuoristokylässä tai kiipeän vuorelle tai kävelen vanhan eurooppalaisen kaupungin kujia kun istun autossa. Myönnän, että autossa voi jutella syvällisesti, mutta niin voi vuorelle kiivetessä tai kaupungin katuja kävellessä yhtä hyvin.

        Makuasioista ei voi kiistellä.

        Juupelis, ymmärrän kyllä pointin. En itsekään liiemmin sinällään välitä matkaamisesta itsestään, joskin autossa on erittäin hyvä jutella, pakoon ei kun pääse ja siinä missä maisemista riittää keskusteltavaa, on se hyvin eri asia kuin silloin kun kävelee antiikkisen kaupungin katuja/raunioita tai kiipeilee vuorelle.

        Hmmm, faktoista on vaikeampi kiistellä kuin makuasioista, ne kun eivät ole subjektiivisia... Mutta makuasioiden kohdalla on hyvä muistaa, että jokainen mielipide on yhtä oikeassa, vaikka se olisi kuinka vaikea niellä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juupelis, ymmärrän kyllä pointin. En itsekään liiemmin sinällään välitä matkaamisesta itsestään, joskin autossa on erittäin hyvä jutella, pakoon ei kun pääse ja siinä missä maisemista riittää keskusteltavaa, on se hyvin eri asia kuin silloin kun kävelee antiikkisen kaupungin katuja/raunioita tai kiipeilee vuorelle.

        Hmmm, faktoista on vaikeampi kiistellä kuin makuasioista, ne kun eivät ole subjektiivisia... Mutta makuasioiden kohdalla on hyvä muistaa, että jokainen mielipide on yhtä oikeassa, vaikka se olisi kuinka vaikea niellä.

        Päinvastaismielipide. Automatka on pelkkää kidutusta, ellei saa rauhassa keskittyä maisemiin ja omiin ajatuksiin.


      • Anonyymi

        Saksa, Itävalta, Tsekki jne. ei kannata lähteä lomailemaan. Annetaan Ukrainan pakolaisille tilaa paeta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastaismielipide. Automatka on pelkkää kidutusta, ellei saa rauhassa keskittyä maisemiin ja omiin ajatuksiin.

        No se on aina kahden kauppa, lätistäänkö ja kattellaan sivusta maisemia vaiko kenties vain ihaillaan vaihtuvia maisemia omissa ajatuksissaan.

        Multa onnistuu molemmat, mutta sen verran pitää keskustella, että tietää mitä kumpikin matkalta odottaa.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Siinä olet oikeassa, että elämässä usein matka on tärkeämpi kuin perille pääsy. Mutta matkan voi tehdä yhtä hyvin myös lentäen ja junalla. 😉

        En pystyisi lähtemään mihinkään 2 viikoksi, minulla on lapsia ja olisi kohtuutonta viettää puolet lomasta ilman lapsia. Jos viikon reissusta menee 2*1-2pv ajamiseen…ja 2*1pv laivaan ja jää 1-3 pv paikan päälle. En selkeästi ole oikea seura road tripille. 😆 Mielummin kävelen vuoristokylässä tai kiipeän vuorelle tai kävelen vanhan eurooppalaisen kaupungin kujia kun istun autossa. Myönnän, että autossa voi jutella syvällisesti, mutta niin voi vuorelle kiivetessä tai kaupungin katuja kävellessä yhtä hyvin.

        Makuasioista ei voi kiistellä.

        Hmm...syvällisesti voisi myös jutella vuorille kiipeämisen jälkeen alppikylän majatalossa kun mies hieroo naisen kipeytyneitä jalkalihaksistoa seuraavan päivän uusia koitoksia varten.
        Juu, ei matkustaminen ole mielekästä, lähinnä rasittavaa. Pitäisi olla kohde joka on matka itsessään, onhan kohteissakin joskus liikaa yhdelle lomalle eikä kaikkeen kerkee tutustumaan.
        Päivät actionia ja illat nautiskelua, mielellään sitä helpompaa matkustelua ja hyvät kohteet.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...syvällisesti voisi myös jutella vuorille kiipeämisen jälkeen alppikylän majatalossa kun mies hieroo naisen kipeytyneitä jalkalihaksistoa seuraavan päivän uusia koitoksia varten.
        Juu, ei matkustaminen ole mielekästä, lähinnä rasittavaa. Pitäisi olla kohde joka on matka itsessään, onhan kohteissakin joskus liikaa yhdelle lomalle eikä kaikkeen kerkee tutustumaan.
        Päivät actionia ja illat nautiskelua, mielellään sitä helpompaa matkustelua ja hyvät kohteet.

        AV

        Hmm… mielikuva ei ole ollenkaan paha. 😁 Alppikylät on ihan yhtä pop kuin itse vuoretkin. Ja junalla pääsee yllättävän helposti paikasta toiseen.

        Omasta näkökulmasta lomalla saa olla ohjelmaa, mutta pitää olla myös löysää aikaa ja vapautta päättää viime tipassa fiiliksen mukaan minne mennä tai olla menemättä. Aikataulutettu puskeminen paikasta toiseen ei rentouta. Hyvällä lomalla on pari MUST-kohdetta ja loput tapahtuu fiiliksen mukaan. Tasapaino molempien suhteen toimii parhaiten ja kiireettömyys. Arki on sellaista viuhtomista nykyisin, että lomalla haluaa rauhaa ja rentoutumista. Kahden koronakesän lomat on mennyt rantasauna palju järvi- meiningillä muutama paikallinen museo/taidenäyttely. Ei sitä välttämättä muuta tarvitse!

        Itsekään en näe matkustamisessa tai autossa istumisessa hohtoa. Työelämässä on joutunut jossain kohta matkustamaan 2-3 krt/v ja kun aikataulut on niin tiukat, että lapsille on pitänyt ostaa tuliaiset Suomesta tai jättää lounas väliin, jotta ehtii pikaisesti ostaa, on matkustamisen hohto hävinnyt kokonaan. Mielummin melkein matkustaa jonnekin minä pääsee 1-4 tunnissa, kuin käyttää lyhyen loman vaikka aikaerosta tottumiseen.

        Alpit ja Pyreneet olen kokenut. Norjan Skandit tai vuonot olisi kiva kokea, mutta vaatii kohtuullisesti likviditeettiä. Islannin karu luonto ja kuumat lähtee vielä meinaan nähdä jossain kohtaa. Kumpaakaan en ole nähnyt.


    • Anonyymi

      Jazulin kanssa mennään Pamplonan härkäjuoksuun <3

      T. Topi

      • Anonyymi

        Ihanaa.


      • Mene vaan keskenäs, minä en lähde moiseen järjettömyyteen mukaan.


    • Anonyymi

      En lähtisi palstalaisen kanssa, en roadtripille enkä Eurooppaan. Että silleen.

    • Anonyymi

      Ensio Itkunen voisi kai kähteä, vaihtamalla nimensä; Ensio Pyllynperä:ksi

    • Anonyymi

      Huvittavimpiakin juttuja joissain peleissä tuossa uudessa saksalaisten tekemässä Larry-pelissä: piipittää kuin modeemille keskustelisi PiPhone :D

    • Anonyymi

      Kaikki naiset menevät aina maaliin saapuessaan nukkumaan lumelle, melkein kaikki menevät.

    • Anonyymi

      Pysyn Suomessa. Korkeintaan käyn Ruotsissa lentäen tai(ja) laivalla ja tulen aika nopeaan takaisin.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Tähän on vain yksi oikea vastaus, en kenenkään kanssa koskaan.

    • Anonyymi

      Tuo on total war -tilanne ukrainassa sitten ei paljon siviilejä säästellä.

    • Anonyymi

      Palstalaiset jää väliin, lappi kutsuu ja vain tuuli ujeltaa korvissa kypärän ulkopuolella 👌

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      167
      2971
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      2038
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1996
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      86
      1709
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      83
      1576
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1552
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1120
    8. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      68
      1072
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      268
      1068
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      74
      948
    Aihe