Voiko käydä niin

Anonyymi

Että saat joskus vielä naista?

67

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se mahdollista mutta sitten pitäisi syntyä uudelleen ja olla komea.

• Anonyymi

Ei voi. Ei voisi vähempää naiset kiinnostaa, vaikka tyrkyllä on ollutkin. Sori.

• Anonyymi

Jos ei käy baareissa niin ei saa naista.

t viinamies

• Anonyymi

Kunnes kesä ja lavatanssit taas alkaa, voi saada kahdestikin.

• Seuraavassa elämässä sitten, synnyn hurmuriksi. ;D

Ainiin eiku saakeli, kissaksihan mä synnynkin... Hmph. 🐱

• No jos synnyt uudelleen kissaksi, ni laita viestiä, tänne sopii hyvin noiden kolmen seuraksi 😂
        Ja niilläkin kaikilla ikä mitataan jo kahdella numerolla, niin joukkue tulee lähivuosina varmasti harvenemaan, siinä on sitten tilaa uudelle jäsenelle 😁

• randombypasser kirjoitti:

No jos synnyt uudelleen kissaksi, ni laita viestiä, tänne sopii hyvin noiden kolmen seuraksi 😂
        Ja niilläkin kaikilla ikä mitataan jo kahdella numerolla, niin joukkue tulee lähivuosina varmasti harvenemaan, siinä on sitten tilaa uudelle jäsenelle 😁

Nokun menin tekee sopimuksen sielunkierrättäjän kanssa, että synnyn seuraavaksi kissaksi. Mutta mun ehtona oli että meen jollekin naiselle lemmikiksi, niin saan ilman moitteita tampata kaikki pehmeet peput ja reidet, änkeä tissiliiveihin nukkumaan. Ja nainen vaan söpöttelee mua siitä huolimatta. Niinku näin...

https://youtu.be/08xijm5rPi4

Tai..

https://funnyordie.com/wp-content/uploads/2021/10/7daeb7a24e7fd3ff173ada2cde85ac72_original.0.jpg 🥰

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Nokun menin tekee sopimuksen sielunkierrättäjän kanssa, että synnyn seuraavaksi kissaksi. Mutta mun ehtona oli että meen jollekin naiselle lemmikiksi, niin saan ilman moitteita tampata kaikki pehmeet peput ja reidet, änkeä tissiliiveihin nukkumaan. Ja nainen vaan söpöttelee mua siitä huolimatta. Niinku näin...

Tai..

https://funnyordie.com/wp-content/uploads/2021/10/7daeb7a24e7fd3ff173ada2cde85ac72_original.0.jpg 🥰

Kissaa vaan paijataan ja kehutaan, vaikka itsepäisesti möyhii.. Mutta ihmisenä jos itsepäisesti menisi möyhimään niin saa mustan silmän ja käskyn suksia helvettiin. ☹️

No jos synnyt uudelleen kissaksi, ni laita viestiä, tänne sopii hyvin noiden kolmen seuraksi 😂

Oothan sä kissanpäivistä kuullut? Lokoisat oltavat. 😁

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Kissaa vaan paijataan ja kehutaan, vaikka itsepäisesti möyhii.. Mutta ihmisenä jos itsepäisesti menisi möyhimään niin saa mustan silmän ja käskyn suksia helvettiin. ☹️

Kissat on ihania!

😻😽😸😺🌟✨

• Anonyymi kirjoitti:

Kissat on ihania!

😻😽😸😺🌟✨

No juurikin näin, tämän varaan laskeskelin. Saisi olla ihana ja lähellä ilman selittelyä ja mutkutusta. :)

Tai..

Mä NIIN ymmärrän sua!! Eli mäkin haluan syntyä uudelleen kissaks, samoilla ehdoilla 😂

Nooo, ei ehkä aina, kyllä meillä kissa tottelee komentoa, mitä nyt ton jukuripääkollin kanssa meillä on välillä melkoisia väittelyitä ja se ottaa onkeensa vasta kun ääntä korottaa. Aaaa, joo, tyypillinen mies, totta 😂

Oothan sä kissanpäivistä kuullut? Lokoisat oltavat. 😁

Olen, mutta ne kissanpäivät on tolla Trio Tornadolla, mä olen vain pakollinen paha, niin kutsuttu Joka Kissan Kotitalouskone...

Nooo, ei ehkä aina, kyllä meillä kissa tottelee komentoa, mitä nyt ton jukuripääkollin kanssa meillä on välillä melkoisia väittelyitä ja se ottaa onkeensa vasta kun ääntä korottaa. Aaaa, joo, tyypillinen mies, totta 😂

Yym, eikä tartte olla ees mies, kun mielihalut on samat. 😆

Olen, mutta ne kissanpäivät on tolla Trio Tornadolla, mä olen vain pakollinen paha, niin kutsuttu Joka Kissan Kotitalouskone...

Ruokaa, hiekkaa, ruokaa, hiekkaa. 😅

Ruokaa, hiekkaa, ruokaa, hiekkaa. 😅

Ruokaa, hiekkaa, rapsutusta ja sitten taas alusta 😂

Ruokaa, hiekkaa, rapsutusta ja sitten taas alusta 😂

Hyvin on kissasi sinut kouluttanut. Olet niiden palvelija. Heh.. olisit ottanut koiran.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hyvin on kissasi sinut kouluttanut. Olet niiden palvelija. Heh.. olisit ottanut koiran.

Koiran omistajan elämä on aivan samanlaista palvelua, ellei jopa pahempaa. Kissat on tyypillisesti hieman itsenäisempiä kuin koirat.

Mä NIIN ymmärrän sua!! Eli mäkin haluan syntyä uudelleen kissaks, samoilla ehdoilla 😂

Mennää sitten eri emännälle. Oon ahne ja haluan omia yksinoikeudella kaikki edut itselleni. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Koiran omistajan elämä on aivan samanlaista palvelua, ellei jopa pahempaa. Kissat on tyypillisesti hieman itsenäisempiä kuin koirat.

Niin, totta tuokin puoli.

No minä en pidä kissoista, ne tuppaavat villiintymään minut kohdatessaan. Ja yleensä se olen minä, joka vuotaa verta kohtaamisen jälkeen. Mutta olen oppinut puremaan takaisin.. harmi etten kykene kynsimään.. oikea kissatappelu. Tosin jääkylmä suihku saa kissan kuin kissan rauhoittumaan. Tosin se on hieman julmaa, mutta jos katti on tarrautuneena lihaan kiinni, repiminen ei auta. Kylmä suihku on vain kolaus kisulin ylpeydelle. Ja rasite kielelle.. joutuu nuolemaan itsensä kuivaksi.

Joo, voisi kai sanoa, että kissat vihaavat minua.

Mennää sitten eri emännälle. Oon ahne ja haluan omia yksinoikeudella kaikki edut itselleni. 😂

Pitää lisätä ehtoihin, vanha piika. Ei suhteita. On meinaan ärsyttävää, jos pitää kattella jotain korisevaa ukkoa ja kynsiä sen persukset aina, kun lähentelee emäntää. Ja kusta ukon aamutossut ja oksentaa karvapalloja tyynylle. Menee niinkun heti työlääksi koko kissan elämä. 😒

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Noo, kiltteyttä se ehkä enempi on, mutta sama asia, hyvin olen koulutettu 😂
        Ei tartte koiraa, kyllä noi katitkin komentoja tottelee aika hyvin eikä tule kuolaamaan naamalle.

Kaupat tuli! Ei sitä yhteen rintavakoon kahta mirriä mahtuiskaan 😁

Kaupat tuli! Ei sitä yhteen rintavakoon kahta mirriä mahtuiskaan 😁

Tämä justiinsa, tulee vaan erimielisyyksiä jos molemmat koittaa änkeä samaan vakoon. 😆

Noo, kiltteyttä se ehkä enempi on, mutta sama asia, hyvin olen koulutettu 😂
        Ei tartte koiraa, kyllä noi katitkin komentoja tottelee aika hyvin eikä tule kuolaamaan naamalle.

Eikä tarvitse lähteä aamukuudelta ulkoilemaan Suomen ihanaan säähän..

Tämä justiinsa, tulee vaan erimielisyyksiä jos molemmat koittaa änkeä samaan vakoon. 😆

Joo, ei tu ku kissatappelu siitä 😆

Tää oli ihan huikea, kun koiria keskusteluissa sivuttiin, en voinu olla nauramatta
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008736567.html

Eikä tarvitse lähteä aamukuudelta ulkoilemaan Suomen ihanaan säähän..

Nyt kun äkkiä hommais jonku pienemmän koirarodun pennun, niin se oppis varmaan kateilta käymään hiekkalaatikolla... 🤔

Nyt kun äkkiä hommais jonku pienemmän koirarodun pennun, niin se oppis varmaan kateilta käymään hiekkalaatikolla... 🤔

No sun kisulit laittaisi sitä koirulia pataan ihan kuusi nolla. Kolme mirriä yhden kuolaparran kimpussa.. ja kuolaparralla en tietenkään tarkoittanut sinua.

No sun kisulit laittaisi sitä koirulia pataan ihan kuusi nolla. Kolme mirriä yhden kuolaparran kimpussa.. ja kuolaparralla en tietenkään tarkoittanut sinua.

Ei ne pikkasta pentua kovin pahasti huitoisi, pentu on pentu, ei ne paljon lajista välitä. Ja sama toimii toisinkin päin, kunhan tosiaan pennusta ottaa.

Niin, kaksjalkanen kuolaparta saa kyllä kuokkaan vähän väliä, jos ollaan eri mieltä mirrien kanssa, mutta se ikäänkuin tulee mukana siinä paketissa, se on ominaisuus 😂

Ei ne pikkasta pentua kovin pahasti huitoisi, pentu on pentu, ei ne paljon lajista välitä. Ja sama toimii toisinkin päin, kunhan tosiaan pennusta ottaa.

Niin, kaksjalkanen kuolaparta saa kyllä kuokkaan vähän väliä, jos ollaan eri mieltä mirrien kanssa, mutta se ikäänkuin tulee mukana siinä paketissa, se on ominaisuus 😂

Kaksilahkeinen kuolaparta joka ottaa mirriltä nekkuun...
        Hauska ajatus, mutt ei se noin mene. Tai ainaskaan pitäisi mennä.
        Tulee vaan mieleen olekkonää jotenkin asennevammainen vai onko sulla käyny vaan paska tsäkä mirrien kanssa..

Tosin voip olla niinki ett olet pyörinyt väärissä kuvioissa.

Hahah, hauska äänikin. 😂

Joo, uskomaton huutaja se piski 😆

Joo, uskomaton huutaja se piski 😆

Ääni oli jo vähän kähee. 😅

Kaksilahkeinen kuolaparta joka ottaa mirriltä nekkuun...
        Hauska ajatus, mutt ei se noin mene. Tai ainaskaan pitäisi mennä.
        Tulee vaan mieleen olekkonää jotenkin asennevammainen vai onko sulla käyny vaan paska tsäkä mirrien kanssa..

Tosin voip olla niinki ett olet pyörinyt väärissä kuvioissa.

No tossa voi nyt sanojen kaksoismerkitykset sotkea yhteisymmärrystäkin.

Ne mirrit mitä tarkoitin, on noi kolme karvaista kaveriani. Ja nuo kaksi leidiä osaa olla tietyissä tilanteissa aika pahansisuisia ja se näkyy, jos menee tunkemaan kätensä sekaan. Eikä siinä, se on luonnollista, kyllä se sopii, mutta joskus käydään melkoista painia määräysvallasta. Näennäisesti saan kuokkaan, kädet verinaarmuilla, mutta määräysvallan saan.

Ja sitten on ne toiset mirrit, siis naiset. Niiden kanssa voi ihan puhua asiat halki, on ainakin tähän asti voinut 😁

Ääni oli jo vähän kähee. 😅

Soon varmaan enste huutanut ettei halua suihkuun ja sitten lopulta taas ettei halua poies sieltä 😂

No tossa voi nyt sanojen kaksoismerkitykset sotkea yhteisymmärrystäkin.

Ne mirrit mitä tarkoitin, on noi kolme karvaista kaveriani. Ja nuo kaksi leidiä osaa olla tietyissä tilanteissa aika pahansisuisia ja se näkyy, jos menee tunkemaan kätensä sekaan. Eikä siinä, se on luonnollista, kyllä se sopii, mutta joskus käydään melkoista painia määräysvallasta. Näennäisesti saan kuokkaan, kädet verinaarmuilla, mutta määräysvallan saan.

Ja sitten on ne toiset mirrit, siis naiset. Niiden kanssa voi ihan puhua asiat halki, on ainakin tähän asti voinut 😁

No hyvä. Mä todellakin ymmärsin väärin. Kiitos selvennyksestäsi. Mä pidän kaikkia kissoja pahantahtoisina.. ja tarkoitan niitä karvaisia otuksia, joilla terävääkin terävämmät koukkukynnet ja neuloja muistuttavat raateluhampaat..
        Kilttikin kissa muuttuu seurassani hirviömäiseksi tappokoneeksi. Noh.. liioittelen.
        En vain tule kissojen kanssa toimeen.

Soon varmaan enste huutanut ettei halua suihkuun ja sitten lopulta taas ettei halua poies sieltä 😂

Niin kun meitsin mukulat. 😂

Niin kun meitsin mukulat. 😂

Yllätys, tuli nimittäin naperot siitä ittelläkin mieleen vaikkei omia olekaan, mutta on noita muiden vesakoita kyllä joskus kylvetettyä 😂

Yllätys, tuli nimittäin naperot siitä ittelläkin mieleen vaikkei omia olekaan, mutta on noita muiden vesakoita kyllä joskus kylvetettyä 😂

Juu just tuota toista olen about 7 kertaa jo pyytänyt menemään iltapesulle suihkuun ja hän vaan huutaa "joojoo" ja jatkaa legojen kokoamista. Legokaupunkia. Täytyy kohta kävellä viereen ja sanoa, noni nyt... ☝️😄

No hyvä. Mä todellakin ymmärsin väärin. Kiitos selvennyksestäsi. Mä pidän kaikkia kissoja pahantahtoisina.. ja tarkoitan niitä karvaisia otuksia, joilla terävääkin terävämmät koukkukynnet ja neuloja muistuttavat raateluhampaat..
        Kilttikin kissa muuttuu seurassani hirviömäiseksi tappokoneeksi. Noh.. liioittelen.
        En vain tule kissojen kanssa toimeen.

Ja ihan syystä. Mää tykkään käyttää kieltä, suomenkieltä, kun se on niin rikas, kaikki kaksimielisyydet, kielikuvat, kaikki. Siis mun syy ja ihan tarkoituksella sanailtu, ei tosin kiusa mielessä, vaan vain kielestä nauttimista.

Ai? Ja mä taas tulen kai jokseenkin minkä tahansa eläimen kanssa juttuun. Ehkä sulla ja kissoilla on sellainen etiäinen toisistanne, että molemmat tietää, ettei kumpikaan voi voittaa määräävää asemaa toiseen nähden. Se on kissoille myrkkyä, pitää olla joko pomo tai alistettu, mutta se välimaasto ei käy kissoille, se on myrkkyä.

Juu just tuota toista olen about 7 kertaa jo pyytänyt menemään iltapesulle suihkuun ja hän vaan huutaa "joojoo" ja jatkaa legojen kokoamista. Legokaupunkia. Täytyy kohta kävellä viereen ja sanoa, noni nyt... ☝️😄

Kuulostaa ihan meikäläiseltä 7-vuotiaana, vuonna miekka ja kilpi, sillon kun Legot oli just keksitty 😂
        Ja sitten kun korvasta talutettiin suihkuun ja puolen tunnin päästä tultiin kyseleen, että eiköhän se rusina nyt jo riitä, nii ei todellakaan, täällä on kivaa! 😂

Kuulostaa ihan meikäläiseltä 7-vuotiaana, vuonna miekka ja kilpi, sillon kun Legot oli just keksitty 😂
        Ja sitten kun korvasta talutettiin suihkuun ja puolen tunnin päästä tultiin kyseleen, että eiköhän se rusina nyt jo riitä, nii ei todellakaan, täällä on kivaa! 😂

Tämä on just 7-vuotias jänkäpää. 😆 Mutta niin ihana ja rakas chilipippurini.

Onhan nyt viikonloppu, annan vähän liekaa.

Ja ihan syystä. Mää tykkään käyttää kieltä, suomenkieltä, kun se on niin rikas, kaikki kaksimielisyydet, kielikuvat, kaikki. Siis mun syy ja ihan tarkoituksella sanailtu, ei tosin kiusa mielessä, vaan vain kielestä nauttimista.

Ai? Ja mä taas tulen kai jokseenkin minkä tahansa eläimen kanssa juttuun. Ehkä sulla ja kissoilla on sellainen etiäinen toisistanne, että molemmat tietää, ettei kumpikaan voi voittaa määräävää asemaa toiseen nähden. Se on kissoille myrkkyä, pitää olla joko pomo tai alistettu, mutta se välimaasto ei käy kissoille, se on myrkkyä.

No on mulla kyllä sydäntä erilaisille elukoille. Muksuna raahasin kulkukissoja kotiin .. syötin ja juotin ne ja roudasin takaisin pihalle.

Ja kersana olin kova kiipeilemään puissa. Tein kaakaopurkista lintulaudan, täytin sen auringonkukansiemenillä ja kiipesin sen kuuseen.

Harakoita ja lintuja olen ruokkinut vuosia tässä pihapiirissäni. Samoin pari vuotta sitten oli pari syöttöoravaa, jotka kesyyntyivät. Ehkä vähän liikaakin. Tulivat sisälle. Yksi sunnuntaiaamu jokunen vuosi takaperin heräsin siihen että mun mahan päällä oli orava. Hitto kun mä suutuin. Sellainen kirppusäkki
        MINUN sängyssäni.

Siilejä ruokin ennen, mutta sen kielsi taloyhtiö. Kuulemma paskovat joka paikkaan..

Sitten oli mulla muutaman päivän yksi eksynyt kissakin. Se kyllä pääsi kotiin turvallisesti. Kiitos minun. Se onkin minun elämäni ainoa kisu joka ei ole yrittänyt tappaa minua. Taas vähän liioittelen.. suodaan tämä ilo minulle.

Tämä on just 7-vuotias jänkäpää. 😆 Mutta niin ihana ja rakas chilipippurini.

Onhan nyt viikonloppu, annan vähän liekaa.

Nuorisoa parhaimmillaan 😆❤

No on mulla kyllä sydäntä erilaisille elukoille. Muksuna raahasin kulkukissoja kotiin .. syötin ja juotin ne ja roudasin takaisin pihalle.

Ja kersana olin kova kiipeilemään puissa. Tein kaakaopurkista lintulaudan, täytin sen auringonkukansiemenillä ja kiipesin sen kuuseen.

Harakoita ja lintuja olen ruokkinut vuosia tässä pihapiirissäni. Samoin pari vuotta sitten oli pari syöttöoravaa, jotka kesyyntyivät. Ehkä vähän liikaakin. Tulivat sisälle. Yksi sunnuntaiaamu jokunen vuosi takaperin heräsin siihen että mun mahan päällä oli orava. Hitto kun mä suutuin. Sellainen kirppusäkki
        MINUN sängyssäni.

Siilejä ruokin ennen, mutta sen kielsi taloyhtiö. Kuulemma paskovat joka paikkaan..

Sitten oli mulla muutaman päivän yksi eksynyt kissakin. Se kyllä pääsi kotiin turvallisesti. Kiitos minun. Se onkin minun elämäni ainoa kisu joka ei ole yrittänyt tappaa minua. Taas vähän liioittelen.. suodaan tämä ilo minulle.

Mulla oli mökillä "lemmikkioravia", jotka teki pesät aina pihapiiriin, mtta edellisvuonna tapahtu jotain, ehkä kapi, ja sitten niitä oli enää parit vipeltämässä. Loppukesällä sitten pöllöt söi loputkin ja nyt sitten odotellaan uusia.

Ja sitten on se lemmikkivarispari, jotka pesii tontin rajalla, vuodesta toiseen, ovat oppineet että on turvallista ja kissanruokien jämät ilmestyy tietylle kivelle heitä odottelemaan. Välillä käy raakunta latvoissa jos ei ruokaa kuulu 😁

Ehkä sen yhden kisun kanssa kävi niin, että mentiin rakkaus edellä eikä ehditty miettiä pitäisikö joku "tappaa". Kumpikaan ei ehtinyt miettiä turhia, vaan oltiin siinä.

Mulla oli mökillä "lemmikkioravia", jotka teki pesät aina pihapiiriin, mtta edellisvuonna tapahtu jotain, ehkä kapi, ja sitten niitä oli enää parit vipeltämässä. Loppukesällä sitten pöllöt söi loputkin ja nyt sitten odotellaan uusia.

Ja sitten on se lemmikkivarispari, jotka pesii tontin rajalla, vuodesta toiseen, ovat oppineet että on turvallista ja kissanruokien jämät ilmestyy tietylle kivelle heitä odottelemaan. Välillä käy raakunta latvoissa jos ei ruokaa kuulu 😁

Ehkä sen yhden kisun kanssa kävi niin, että mentiin rakkaus edellä eikä ehditty miettiä pitäisikö joku "tappaa". Kumpikaan ei ehtinyt miettiä turhia, vaan oltiin siinä.

Sen kisun nimi oli Onni. Tarina menee näin.. oltiin exän kanssa pihalla tupakalla kun parkkiksen suunnalta alkoi kuulua kovaäänistä maukumista.. sellaista mollivoittoista ja sydäntä särkevää. No minä siihen että kis,kis,kis. Avasin portin ja vitivalkoinen kisuli tuli ja puski jalkaani. Sehän käveli kuin talon omistaja sisälle. Laitoin pöydän koreaksi, meillä kun oli kissanruokaa siileille. No se kisuliini halusi takaisin ulos ruokailunsa jälkeen ja tokiinsa päästin..

Kissa tutki paikat ja tuli takaisin sisälle. Mä olin jo että nyt meille tuli kissa.

Seuraavana päivänä pihalla auringon paisteessa huomasin, että katilla oli korvatatuointi.. ja otin seuraavaksi päiväksi vapaata töistä ja selvitin kisun omistajan.

Kisu oli matkannut auton katolla vahingossa pois kotoaan naapurikunnan puolelta. Mutta kisuliini eli Onni pääsi kotiin.

Sen kisun nimi oli Onni. Tarina menee näin.. oltiin exän kanssa pihalla tupakalla kun parkkiksen suunnalta alkoi kuulua kovaäänistä maukumista.. sellaista mollivoittoista ja sydäntä särkevää. No minä siihen että kis,kis,kis. Avasin portin ja vitivalkoinen kisuli tuli ja puski jalkaani. Sehän käveli kuin talon omistaja sisälle. Laitoin pöydän koreaksi, meillä kun oli kissanruokaa siileille. No se kisuliini halusi takaisin ulos ruokailunsa jälkeen ja tokiinsa päästin..

Kissa tutki paikat ja tuli takaisin sisälle. Mä olin jo että nyt meille tuli kissa.

Seuraavana päivänä pihalla auringon paisteessa huomasin, että katilla oli korvatatuointi.. ja otin seuraavaksi päiväksi vapaata töistä ja selvitin kisun omistajan.

Kisu oli matkannut auton katolla vahingossa pois kotoaan naapurikunnan puolelta. Mutta kisuliini eli Onni pääsi kotiin.

No kappas, Onni saattoi hyvinkin olla sinun sielunkumppanisi kissaksi. Kissat on kuitenkin sellaisia, että niitä ei valita, kuin vaikka koiria valitaan, vaan kissa valitsee ihmisensä 😊

Kiva että Onnilla oli tatuointi ja pääsi omaan kotiinsa turvallisesti ❤

• Anonyymi

Tuskin tässä elämässä, liikaa tapahtunut huonoja asioita, jotka syö uskoa pois.

• Anonyymi

On kyllä tarjolla ihan riittävästi. Vaikka joka päivälle . Ja useamman ikäistä. En kyllä harrasta alle 25v . 25-40 ihan sopivasti

• Oletettavasti tässä vielä jokunen vuosi olisi elämää jäljellä, niin kyllähän tuo ihan mahdollisuuksien rajoissa on, saada naista. Vai saada antaa naiselle, miten se nyt sitten lopulta onkaan?

• Anonyymi

Teoriassa mahdollista, mut veikkaan olevan todella epätodennäköistä. Oon liian ujo ihminen ja ihastun liian harvoin. Jonkun kiinnostavan pitäis melkein käydä käsiksi.

• Anonyymi

Outo mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outo mies

Ei minun mielestä. Terveisin toinen ujo mies, joka on ihastunut aikuiselämässään kaksi kertaa. Aikuiselämää on kestänyt n. 30 vuotta.

• Anonyymi

Siis jos järkevästi ajattelee niin pitäisi hakeutua paikkoihin jossa naisia vois tavata. Baarit paras paikka. Harrastuksissa harvemmin uskaltaa ehdottaa treffejä eikä töissäkään kukaan tykkää jos yrittää vonkata naista kahville. Ei naiset tykkää normi tilanteissa että joku yrittää niitä iskeä.

Siksi pitääkin käydä baareissa jotta naisia voisi lähestyä. Eli ainoa järkevä tapa tutustua naisiin on baarit. Nylyään koska on meetoo ilmiö on niin ei missään töissä voi naisille ehdotella treffejä. Saisi potkut heti.

• Anonyymi

Surkimukset etsivät kännissä baarista toista kännistä. Kyllä teidän elämä on surkeaa jos ei selvin päin pysty naista saamaan.
        Kännissä sitten yritätte jotakin räpeltää, eikä siitäkään tule toiselle kuin paha mieli.

• Pöh! Eihän nyt kohtelias ja asiallinen treffipyyntö ole mitenkään me too’ta! Jos käy kiinni takalistoon tai tisseihin suoraan ja ilman lupaa, se on ahdistelua. Se jos nätisti kysyy lähdetkö syömään/tanssimaan/leffaan/kävelylle tai tuletko syömään/kahville, jos pyytäisin, ei ole milllään tavalla epäkorrektia tai ahdistelua. Jos ei-vastausta ei kunnioita ja jatkaa, sitten mennään epäsopivalle puolelle. Myöskään tunteiden kertominen ei ole epäsopivaa.

Fiksu kysyy varovasti ekaa kertaa ja niin, että kutsun voi tulkita myös ihan kaverikutsuna. Siinä kun yhdessä vietetään vapaa-aikaa, ja puhutaan muusta kuin työasioista, alkaa kiinnostus tai sen puute näkyä varmasti vähän selvemmin.

• Anonyymi

Ja tännekö se sitten pitäisi kalenterin ja kellonajan mukaan ilmoittaa?, kenen teen tyytyväisiksi sillä tiedolla??? Ketä kiinnostaa muumin muumileikit, v*ttu näitä älyvapaita ketjuja

• Anonyymi

Ei saa naista koska on naimisissa

• Anonyymi

Voi käydä vahinko vaikka liukkaalla pesuhuoneen lattialla. Nainen kaatuu alle ja mies päälle.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Viinamies elää ikuisesti.

• Mahdollista ainakin on

• Anonyymi

Siitä apn on turha olla huolissaan. Keskity vain omiin asioihin, älä toisten.

• Anonyymi

Varmaksi ei voi tietää. Vaatisi ainakin sen, että lähtisin kotiovesta ulos, viettämään aikaa ihmisten ilmoille. Eikä se varmaa ole silloinkaan. Mahdollisuudet vähenee joka vuosi.

• Mitä luultavammin niin tuppaa käymään, vaikka varmaan alkuun haraan vastaan. 😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      30
      2785
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1606
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1404
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1214
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1160
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      25
      1034
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      53
      962
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      951
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      216
      909
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      110
      856
    Aihe