RIEMUJUHLA

Kyllä vain, pääsiäinen on oikeasti alkuperäisen pääsiäisen jona Jeesus kärsi ja kuoli sekä nousi kuolleista muistojuhla.

Ja hiljaisen pääsiäisviikon sijaan on parempi puhua pääsiäisviikon riemujuhlasta, sillä Jeesus on sen pääsiäisenä tehnyt jo lähes 2000 vuotta sitten, kärsinyt ristillä, kuollut ja ylösnoussut!

Ei tee Jeesukselle kunniaa olla haudanhiljainen pääsiäisviikolla, ei! vaan on syytä riemuun niinkuin edellä sanoin!

4

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En näe yhtään mitään syytä riemuun siinä, että 2000 vuotta sitten joku äijä kuoli. So what? Ihan sama.

• Anonyymi

Kuitenkin olet täällä uskovien palstalla lukemassa ja kommentoimassa.
        Niin minäkin levittelin täällä turpaani uskoville ennen omaa uskoontuloani.

• Mä päätin nyt sun viestin sanoman kunniaksi pitkittää omaa pääsiäistä ja ottaa kimppu lasten(ja ko lasten isän) viimevuosien tekemät koristellut pääsiäisoksat jo esille. Yleensä oon tehnyt sen vasta palmusunnuntaina... Ihana tämä pääsiäinen, kevään juhla! Oon saanut lahjaksi jo muutaman pääsiäismunankin.

• Anonyymi

Ihana pääsiäinen. Kristikunnan paras juhla. Tiivistä Jeesuksen viimeisen viikon muistelua ja mukana elämistä. Katson dokumentteja ja kaikkea mahdollista asiaan liittyvää, syön illalla aterian, jonka yhteydessä otan ehtoollisen, koitan valvoa valvontayön ja aamulla jatkuu Jeesuksen ristintyön muistelo. Jne.

Joskus on ihan hyvä sen harrasmielisyydenkin antaa tulla, ettei ihan kukoksi muutu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8616
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2951
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      14
      1321
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1018
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      66
      974
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      936
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      923
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      913
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      862
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      844
    Aihe