Seksuaalirikoslain tarkennus

En pyri mihinkään muuhun kuin nykyisen käytännön laillistamiseen. Eräällä kansanedustajalla on sama hanke, mutta se ei ole ottanut tuulta.

Kyse on vain sellaisen sukulaisseksin muodollisesta sallimisesta, johon viranomaiset eivät enää koske pitkälläkään tikulla, koska ne jo ovat asianomaisrikoksia, eli niistä ei käräjöidä.

Siis raiskaus ja lapsen raiskaus jäisivät edelleen olemaan, ja olemaan IKUISESTI. Muodollisesti sallituksi tulisivat vain kahden lapsen seksuaaliset kokeilut, kuten lääkärileikit, ja kahden aikuisen, erityisesti sisarusten välinen seksi.

Mikään ei muuttuisi, mutta uudistuksella olisi merkitystä ihmisen mielelle. Ketään ei pakotettaisi edes muodollisesti rikkomaan lakia, jonka tausta on vain taikauskoinen. Näinhän on menetelty ja ennestään, jolloin on vähitellen päädytty siihen, että vain lapsen raiskaamisen, raiskaamisen ja parittamisen tulee olla kielletty, ja vieläpä jyrkästi.

Mainittakoon vielä, että vastoin disinformaatiota, jota eräs levittää, en ole koskaan sanonut harrastaneeni mitään insestin muotoa, enkä lääkärileikkejä, enkä ole niitä myöskään harrastanut. 🌹👀

141

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Taikauskoinen”?

      Siis sinun mielestäsikö on taikauskoa olettaa insestistä syntyvien lasten olevan todennäköisemmin vammaisia/epämuodostuneita, kuin ei-lähisukulaissuhteesta syntyvien?

      • Ylivoimaisesti suurimmalla osalla suomalaisista ei ole suomalaiseen tautiperintöön kuluvaa piilevästi periytyvää geeniä, joka aiheuttaa molemmilta perittynä entsyymin tuotannon puuttumisen.

        Toisaalta ei ole mitään takeita, ettei niitä saisi kokonaan erillisesti perineiltä.

        Yhteisvaikutus on käytännöllisesti katsoen plus miinus nolla. Edes keinohedelmöityksessä ei voida tehdä sukulaisuuskontrollia.

        Sitä paitsi lähisukulaiset tekevät vähemmän lapsia, mikä de facto merkitsee, että heidän riskinsä on PIENEMPI.

        Sitkeä aikausko vain kulkee suusta suuhun. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Ylivoimaisesti suurimmalla osalla suomalaisista ei ole suomalaiseen tautiperintöön kuluvaa piilevästi periytyvää geeniä, joka aiheuttaa molemmilta perittynä entsyymin tuotannon puuttumisen.

        Toisaalta ei ole mitään takeita, ettei niitä saisi kokonaan erillisesti perineiltä.

        Yhteisvaikutus on käytännöllisesti katsoen plus miinus nolla. Edes keinohedelmöityksessä ei voida tehdä sukulaisuuskontrollia.

        Sitä paitsi lähisukulaiset tekevät vähemmän lapsia, mikä de facto merkitsee, että heidän riskinsä on PIENEMPI.

        Sitkeä aikausko vain kulkee suusta suuhun. 🌹👀

        aikausko > taikausko, anteeksi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ylivoimaisesti suurimmalla osalla suomalaisista ei ole suomalaiseen tautiperintöön kuluvaa piilevästi periytyvää geeniä, joka aiheuttaa molemmilta perittynä entsyymin tuotannon puuttumisen.

        Toisaalta ei ole mitään takeita, ettei niitä saisi kokonaan erillisesti perineiltä.

        Yhteisvaikutus on käytännöllisesti katsoen plus miinus nolla. Edes keinohedelmöityksessä ei voida tehdä sukulaisuuskontrollia.

        Sitä paitsi lähisukulaiset tekevät vähemmän lapsia, mikä de facto merkitsee, että heidän riskinsä on PIENEMPI.

        Sitkeä aikausko vain kulkee suusta suuhun. 🌹👀

        Niinpä, olet täysi sekopää! Ota lääkkeesi ja mene lepäämään, jos vaikka rauhoittuisit.
        Hiukan erikoiseksi ihmiseksi mä olen sinut koko ajan kokenut... sanomiesi tähden, mutt nyt ylitit jo kaikki rajat. Sä ja sinun taikauskosi... sukurutsaus ON SAIRAUTTA ja tuomittavaa.
        trollikka


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ylivoimaisesti suurimmalla osalla suomalaisista ei ole suomalaiseen tautiperintöön kuluvaa piilevästi periytyvää geeniä, joka aiheuttaa molemmilta perittynä entsyymin tuotannon puuttumisen.

        Toisaalta ei ole mitään takeita, ettei niitä saisi kokonaan erillisesti perineiltä.

        Yhteisvaikutus on käytännöllisesti katsoen plus miinus nolla. Edes keinohedelmöityksessä ei voida tehdä sukulaisuuskontrollia.

        Sitä paitsi lähisukulaiset tekevät vähemmän lapsia, mikä de facto merkitsee, että heidän riskinsä on PIENEMPI.

        Sitkeä aikausko vain kulkee suusta suuhun. 🌹👀

        Oletko koskaan kuullut/lukenut ”sallan taudista”?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut/lukenut ”sallan taudista”?

        Olen hyvin perehtynyt Sallan tautiin, INCL:ään ja AGU:uun. Tällä hetkellä laajin luettelo suomalaisesta tautiperinnöstä lienee

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_tautiperintö

        Olen itsekin osallistunut tutkimuksiin, jolloin minun piti päivystää ja poistaa INCL-potilaitten selkäydin heti tuoreeltaan kuoleman jälkeen vielä lämpimänä, sekä lähettää se Ruotsiin. Samassa yhteydessä perehdyin myös muihin suomalaisen tautiperinnön sairauksiin. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen hyvin perehtynyt Sallan tautiin, INCL:ään ja AGU:uun. Tällä hetkellä laajin luettelo suomalaisesta tautiperinnöstä lienee

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_tautiperintö

        Olen itsekin osallistunut tutkimuksiin, jolloin minun piti päivystää ja poistaa INCL-potilaitten selkäydin heti tuoreeltaan kuoleman jälkeen vielä lämpimänä, sekä lähettää se Ruotsiin. Samassa yhteydessä perehdyin myös muihin suomalaisen tautiperinnön sairauksiin. 🌹👀

        Kai sä ymmärrät, ettei kukaan usko näitä sun satuja. Milloin olet triplamaisteri, milloin pappi, milloin lääkäri.... hohhoijaa. Selvästi syrjäytynyt entinen varastomies keksii itselleen hienoja ammatteja, ettei tarvitsisi kohdata realiteetteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sä ymmärrät, ettei kukaan usko näitä sun satuja. Milloin olet triplamaisteri, milloin pappi, milloin lääkäri.... hohhoijaa. Selvästi syrjäytynyt entinen varastomies keksii itselleen hienoja ammatteja, ettei tarvitsisi kohdata realiteetteja.

        Luulisi kyllä että noin mittavan uran kymmenien eri alojen parissa tehneellä ihmisellä olisi elämänsä ehtoopuolella parempaakin seuraa, kuin netin keskustelupalstat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi kyllä että noin mittavan uran kymmenien eri alojen parissa tehneellä ihmisellä olisi elämänsä ehtoopuolella parempaakin seuraa, kuin netin keskustelupalstat.

        Olen erittäin sairas ja pian 80 wee. En ole enää käynyt vuosiin kodin ulkopuolella muuten kuin taksilla lääkärissä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen erittäin sairas ja pian 80 wee. En ole enää käynyt vuosiin kodin ulkopuolella muuten kuin taksilla lääkärissä. 🌹👀

        Virtaa kuitenkin sairauksista huolimatta riittää kuin pienessä kylässä! Kellon ympäri yhdellä sormella jaksat näpytellä provoja nettiin :D


    • Anonyymi

      Tuossa jo joku kirjoittikin, että siihen syynsä, miksi sukulaisseksi on kielletty. Tai ainakin osapuolet pitäisi sitten kuohia, ettei ole pienintäkään riskiä raskaudesta. Mutta eipä sua sellaiset pikkujutut kuin vammaisuus ja sairaudet paljon hetkauta. Pääasia, että pääsisit naimaan äitiäsi.

    • Anonyymi

      Sellainen tarkennus sitten

    • En kyllä näe ideaa miksi juuri saman perheenjäsenien pitäisi seksitellä keskenään, sisarukset tai edes puolisisarukset joilla on yhteinen vanhempi.

      Itse en koskisi pitkällä tikullakaan edes serkkuihini.

      • Tiesin kyllä erään tuttavaperheen lasten sisarusten, sisko ja veli räpläävän toisiaan. Kertoivat siitä itse kouluiässä. Olin itse kuuden about, olin pölkyllä päähän lyöty tiedosta. Sitä en tiedä jatkuiko touhu mitenkin vanhaksi.

        Mutta olen kuullut sisko ja veli yhdessä asumis ja seksisuhde kuviosta myös aikuisena eräältä paikkakunnalta. Minua ällöttävä juttu, mutta heille normaalia.


      • Anonyymi

        Siinä ei tosiaan ole mitään ideaa. Ne tapaukset joita tiedän on hyväksikäyttötapauksia.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei tosiaan ole mitään ideaa. Ne tapaukset joita tiedän on hyväksikäyttötapauksia.

        - Sheena

        Hyväksikäyttötapaukset ovat jo muutenkin rangaistavia. Ne eivät ole asianomistaja-asioita, kuten yhdessä sovitut. Aikuisen ja lapsen välistä ei voi edes sopia. 🌹👀


      • On eri asia olla sallittu tai suositeltu. Salliminen takaa täyden valinnanvapauden. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        On eri asia olla sallittu tai suositeltu. Salliminen takaa täyden valinnanvapauden. 🌹👀

        Enpä tiedä sallimisestakaan, jos siinä on aivopesun ja sitä kautta alisteiseen asemaan joutumisen vaara. Perheenjäsenen manipulointi.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Enpä tiedä sallimisestakaan, jos siinä on aivopesun ja sitä kautta alisteiseen asemaan joutumisen vaara. Perheenjäsenen manipulointi.

        Ja ne aikuiset sisarukset vaikkapa, jotka tuota harrastaa takuulla piut paut piittaa onko se sallittua vai ei.

        Lapsia ja alaikäisiä on kuitenkin suojeltava aivan kuten muuten vaan höynäytettäviä aikuisiakin.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ja ne aikuiset sisarukset vaikkapa, jotka tuota harrastaa takuulla piut paut piittaa onko se sallittua vai ei.

        Lapsia ja alaikäisiä on kuitenkin suojeltava aivan kuten muuten vaan höynäytettäviä aikuisiakin.

        Näköjään olet sillä kannalla, että jos asia ei sinua HENKILÖKOHTAISESTI koske, sen tulee olla kielletty. Juuri tätä samaa olet useissa kirjoituksissa moittinut. Vähän raaputtamalla sinustakin paljastuu muiden MÄÄRÄILIJÄ. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Näköjään olet sillä kannalla, että jos asia ei sinua HENKILÖKOHTAISESTI koske, sen tulee olla kielletty. Juuri tätä samaa olet useissa kirjoituksissa moittinut. Vähän raaputtamalla sinustakin paljastuu muiden MÄÄRÄILIJÄ. 🌹👀

        Ja sinä suutut, koska asia on henkilökohtainen?


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ja sinä suutut, koska asia on henkilökohtainen?

        Asia ei ole minulle henkilökohtainen. En ole koskaan yrittänyt rakentaa mitään seksuaalisävyistäkään sukulaisuussuhdetta.

        Ajan asioita muiden kuin itseni takia. Valitettavasti havaitsin, että sinusta pitää varmuuden vuoksi KIELTÄÄ sellainen, mihin et itse tunne vetoa.

        En tunne myöskään pienintäkään vetoa homoseksuaalisuuteen, lesbolaisuuteen, fetisismiin, sadomasoon tai mihinkään muuhunkaan suuntaukseen, mutta pidän selvänä, että niiden tulee olla sallittuja niille, jotka niihin vetoa tuntevat, ja vieläpä täydellisen vapaasti ja muiden paheksumatta. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Asia ei ole minulle henkilökohtainen. En ole koskaan yrittänyt rakentaa mitään seksuaalisävyistäkään sukulaisuussuhdetta.

        Ajan asioita muiden kuin itseni takia. Valitettavasti havaitsin, että sinusta pitää varmuuden vuoksi KIELTÄÄ sellainen, mihin et itse tunne vetoa.

        En tunne myöskään pienintäkään vetoa homoseksuaalisuuteen, lesbolaisuuteen, fetisismiin, sadomasoon tai mihinkään muuhunkaan suuntaukseen, mutta pidän selvänä, että niiden tulee olla sallittuja niille, jotka niihin vetoa tuntevat, ja vieläpä täydellisen vapaasti ja muiden paheksumatta. 🌹👀

        Minusta tuossa vaan piilee sellainen helpon hyväksikäytön vaara. Aivopestään perheessä, että joo on normaalia kun veli panee, isä panee, vaari panee, setä ja lankokin panee.

        Minä en mieti sitä niin, että ai kun kivaa kuksia sisarusta tms. Ei siinä mitään kivaa luulis olevan. Mutta riskejä moneen ikävään.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Minusta tuossa vaan piilee sellainen helpon hyväksikäytön vaara. Aivopestään perheessä, että joo on normaalia kun veli panee, isä panee, vaari panee, setä ja lankokin panee.

        Minä en mieti sitä niin, että ai kun kivaa kuksia sisarusta tms. Ei siinä mitään kivaa luulis olevan. Mutta riskejä moneen ikävään.

        Niitä kuksittavia löytyy perheen ulkopuolelta, niin miksi pitää perheenjäseniä kuksia, samaa lihaa ja verta? Joku jännitysmomentti vai mikä?

        Voisin sanoa, että mun poikkeavuus seksin suhteen on lesbolaisuus, tunnen vetoa naisiin. Mutta siihenpä mun erikoisuudet jääkin. Jos nyt erikoisena täytyy pitää muuta kun heteroita.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Minusta tuossa vaan piilee sellainen helpon hyväksikäytön vaara. Aivopestään perheessä, että joo on normaalia kun veli panee, isä panee, vaari panee, setä ja lankokin panee.

        Minä en mieti sitä niin, että ai kun kivaa kuksia sisarusta tms. Ei siinä mitään kivaa luulis olevan. Mutta riskejä moneen ikävään.

        Perhe on kuitenkin useimmille läheisin ja tiiviimpiä ihmissuhteita, missä voi toisen haavoittuvaa asemaa käyttää hyväksikin ja vaientaa juuri siksi, kun perhesuhteet ja perhe instituutiona. Kuten sanoin, aikuiset tuskin piittas mitä touhuuvat sallittua tai ei, mutta en lähtisi tielle missä mahdollistetaan vahingollisen intiimiyden ylläpitoa ja turvallisuuden uhkakin on ilmeinen.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Hyväksikäyttötapaukset ovat jo muutenkin rangaistavia. Ne eivät ole asianomistaja-asioita, kuten yhdessä sovitut. Aikuisen ja lapsen välistä ei voi edes sopia. 🌹👀

        Suurin osa hyväksikäyttötapauksista jää salaisuuksiksi aiheuttaen hyväksikäytetyille elinikäisen trauman ja pilaavat usein koko elämän.

        Olet ällistyttävän ymmärtämätön perhesuhteiden anatomiasta. Kuvittelet, että lähisukulaiset tuosta noin vaan, molempien ollessa vahvasti täysi-ikäisiä, kiinnostuisivat toistaan seksuaalisesti ja ryhtyisivät suhteeseen. Tietysti näin voi käydä siinä tapauksessa, ettei kumpikaan ole tietoinen vallitsevasta sukulaisuussuhteesta. Se on harvinaista.

        Kaikkein yleisintä on, että pienen tytön hyväksikäyttö alkaa varhain hänen lapsuudessaan jonkun lähellä olevan sukulaisen toimesta. Isä, veli, isäpuoli, velipuoli, setä, eno...hyväksikäyttäjiä riittää. Kun hyväksikäyttö alkaa pahimmassa tapauksessa varhaislapsuudessa, lapsi kasvaa siihen. Monta kertaa käy kuten Tukholma syndroomassa; lapsi puolustaa hyväksikäyttäjäänsä ja on täysi-ikäistyttyään täysin manipuloitu toimimaan hyväksikäyttäjänsä seksiorjana.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa hyväksikäyttötapauksista jää salaisuuksiksi aiheuttaen hyväksikäytetyille elinikäisen trauman ja pilaavat usein koko elämän.

        Olet ällistyttävän ymmärtämätön perhesuhteiden anatomiasta. Kuvittelet, että lähisukulaiset tuosta noin vaan, molempien ollessa vahvasti täysi-ikäisiä, kiinnostuisivat toistaan seksuaalisesti ja ryhtyisivät suhteeseen. Tietysti näin voi käydä siinä tapauksessa, ettei kumpikaan ole tietoinen vallitsevasta sukulaisuussuhteesta. Se on harvinaista.

        Kaikkein yleisintä on, että pienen tytön hyväksikäyttö alkaa varhain hänen lapsuudessaan jonkun lähellä olevan sukulaisen toimesta. Isä, veli, isäpuoli, velipuoli, setä, eno...hyväksikäyttäjiä riittää. Kun hyväksikäyttö alkaa pahimmassa tapauksessa varhaislapsuudessa, lapsi kasvaa siihen. Monta kertaa käy kuten Tukholma syndroomassa; lapsi puolustaa hyväksikäyttäjäänsä ja on täysi-ikäistyttyään täysin manipuloitu toimimaan hyväksikäyttäjänsä seksiorjana.

        - Sheena

        Tämä. 👍👍👍


      • Anonyymi

        Tähänkin vänkäämiseen siis löytyy henkilökohtainen motiivi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa hyväksikäyttötapauksista jää salaisuuksiksi aiheuttaen hyväksikäytetyille elinikäisen trauman ja pilaavat usein koko elämän.

        Olet ällistyttävän ymmärtämätön perhesuhteiden anatomiasta. Kuvittelet, että lähisukulaiset tuosta noin vaan, molempien ollessa vahvasti täysi-ikäisiä, kiinnostuisivat toistaan seksuaalisesti ja ryhtyisivät suhteeseen. Tietysti näin voi käydä siinä tapauksessa, ettei kumpikaan ole tietoinen vallitsevasta sukulaisuussuhteesta. Se on harvinaista.

        Kaikkein yleisintä on, että pienen tytön hyväksikäyttö alkaa varhain hänen lapsuudessaan jonkun lähellä olevan sukulaisen toimesta. Isä, veli, isäpuoli, velipuoli, setä, eno...hyväksikäyttäjiä riittää. Kun hyväksikäyttö alkaa pahimmassa tapauksessa varhaislapsuudessa, lapsi kasvaa siihen. Monta kertaa käy kuten Tukholma syndroomassa; lapsi puolustaa hyväksikäyttäjäänsä ja on täysi-ikäistyttyään täysin manipuloitu toimimaan hyväksikäyttäjänsä seksiorjana.

        - Sheena

        Eikö mene perille? Olen jo moneen kertaan sanonut, että lapseen kohdistuva seksi on ankara rikos, samoin aikuiseen kohdistuva, paitsi silloin, kun halu on ehdottomasti molemminpuolinen.

        Miten tämä pitäisi sanoa, että se menisi perille, vai onko olemassa ihmisiä, joille se ei voi perille mennäkään?

        Oletko keksinyt jonkin keinon, jolla rikollisuus on estynyt? Panepa kertoen. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tähänkin vänkäämiseen siis löytyy henkilökohtainen motiivi.

        Ja se motiivi on seksuaalinen vapaus harkinnan perusteella. Vastakkainen kanta on kasuistinen moraali, joka edellyyttää selkeitä kieltoja ja käskyjä, joista pidetään AINA kiinni, vaikka ajattelu sanoisi, että seuraukset ovat kauheat.

        Siis vastakkain ovat 1) harkinta ja 2) ennalta annettu yksityiskohtainen moraali. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ja se motiivi on seksuaalinen vapaus harkinnan perusteella. Vastakkainen kanta on kasuistinen moraali, joka edellyyttää selkeitä kieltoja ja käskyjä, joista pidetään AINA kiinni, vaikka ajattelu sanoisi, että seuraukset ovat kauheat.

        Siis vastakkain ovat 1) harkinta ja 2) ennalta annettu yksityiskohtainen moraali. 🌹👀

        Se henkilökohtainen motiivi on himosi siskoasi kohtaan (josta kuulemma olet täällä kertonut).

        Eikös se sun siskos ollut vieläpä kehitysvammainen. Muistaakseni olet sellaistakin kertonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se henkilökohtainen motiivi on himosi siskoasi kohtaan (josta kuulemma olet täällä kertonut).

        Eikös se sun siskos ollut vieläpä kehitysvammainen. Muistaakseni olet sellaistakin kertonut.

        Minulla on kolme siskoa, yksi kehitysvammainen, yksi mielisairas ja yksi muuten normaali, mutta aggressiivinen. En ole tuntenut halua harrastaa seksiä kenenkään heidän kanssaan. Väite, että olisin kertonut sellaista, on tyypillinen juoru, jolla ei ole totuuspohjaa.

        Palstalla kerrotaan paljon aavisteluja, jotka ovat toisille totta. Näköjään kuulut niihin, jotka pitävät "puheita" totena. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eikö mene perille? Olen jo moneen kertaan sanonut, että lapseen kohdistuva seksi on ankara rikos, samoin aikuiseen kohdistuva, paitsi silloin, kun halu on ehdottomasti molemminpuolinen.

        Miten tämä pitäisi sanoa, että se menisi perille, vai onko olemassa ihmisiä, joille se ei voi perille mennäkään?

        Oletko keksinyt jonkin keinon, jolla rikollisuus on estynyt? Panepa kertoen. 🌹👀

        Meinaat että ihan yhtäkkiä 18 vuotta täytettyään ne sukulaiset yhtäkkiä kiinnostuu seksistä keskenään?

        Että ne seksihalut alaikäistä sisarusta/ alaikäistä lasta/ alaikästä lapsenlasta kohtaan pysyy hallussa, mutta ans olla kun täyttää 18v niin sitten yhtäkkiä jokaisen sukulaisen himot herää ja aletaan hommiin?

        Jos vanhempi sukulainen panee nuorempaa, se on aina alkanut nuoremman ollessa alaikäinen. Yleisimmin pieni lapsi.


    • Anonyymi

      Sinulla on nyt biologia pahasti hukassa. Sukurutsa on ja pitää olla kielletty, koska perinnöllisten tautien riski kasvaa. Naidessa laillisiakin lähisukulaisia pitkän ajan, se aiheuttaa todella paljon sairauksia eikä ihmisten elämä ole enää yhtään kivaa ja kuolemakin saattaa tulla hyvin varhaisessa vaiheessa.

      - Sheena

      • Selostin riskin jo ei-sukulais- ja sukulaistapauksessa tämän ketjun kohdassa 16.04.2022 klo 17:34. 🌹👀


    • Tarkentava kysymys.

      Miksi?

      Ihan hyvin nyky-yhteiskunnassa voi tavata ja harrastaa seksiä helposti ei-sukulaisten kanssa.

      Parempi vaan, jos rajattaisiin tiukemmin kenen kanssa seksuaalinen kanssakäyminen on sallittua, olipa myöntymistä tapahtunut tai ei, silloin heikommin päättämäänkykenevät eivät olisi välittömän hyväksikäytön kohteena.

    • Mikäli SISARUKSET saavat lapsen ja heidän lapsensa keskenään useassa polvessa kuten Egyptin farao, geenivirta pääpopulaatioon KATKEAA. Jokaisessa lisääntymisessä katoaa joitakin geenejä, jotka eivät voi tulla takaisin. Tilanne johtaa sairauksiin ja katastrofiin.

      Jos taas on kyse serkuksista, geenivirta JATKUU. Sisaruksilla, jotka saavat keskenään lapsen, mutta ei monessa polvessa, geenivirta niin ikään JATKUU.

      Mikäli geenivirta JATKUU, se aina täydentää puuttuvien geenien määrän.

      Nämä ovat jo liian mutkikasta tietoa, joten kansanomainen perintötieto on biologiaa oppimattomalla mahtavampi.

      On aika hassua, että perinnöllista sairautta sairastava saa vapaasti jättää sairautensa perinnöksi lapselleen, mutta sukulaislisääntyminen, joka on monin verroin vaarattomampi, olisi kielletty. Kertoo vain ihmisen irrationaalisuudesta.

      Ja kaiken lisäksi, sisarukset aniharvoin tekevät lapsia, joten heidän riskinsä on oleellisesti PIENEMPI kuin muiden. 🌹👀

      • Anonyymi

        "sisarukset aniharvoin tekevät lapsia, joten heidän riskinsä on oleellisesti PIENEMPI kuin muiden."

        Väität että sisarusten välinen seksi on erittäin yleistä, mutta kuitenkin väität etteivät he tee lapsia keskenään.

        Olisiko jotain lähdettä näille väittämille tarjota?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "sisarukset aniharvoin tekevät lapsia, joten heidän riskinsä on oleellisesti PIENEMPI kuin muiden."

        Väität että sisarusten välinen seksi on erittäin yleistä, mutta kuitenkin väität etteivät he tee lapsia keskenään.

        Olisiko jotain lähdettä näille väittämille tarjota?

        Olen sanonut, että sisarusseksi on yleisempää, kuin luullaan, mutta en ole sanonut, että se olisi yleistä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen sanonut, että sisarusseksi on yleisempää, kuin luullaan, mutta en ole sanonut, että se olisi yleistä. 🌹👀

        Sinulla on varmasti tarjota väitteellesi lähteitä tueksi?


    • Horoskooppeihinkin uskovat näkevät OMIN SILMIN, että ne toteutuvat. 🌹👀

      • Anonyymi

        Eli molemminpuolisesti himoittuun sisarusseksiin uskominen on yhtä suurta huuhaata, kuin horoskooppeihin uskominen?


    • Anonyymi

      Kaikkea sinäkin kuvittelet. Ei sisarusten välinen seksi ole mikään nykyinen käytäntö, se on sairas poikkeus.

      • En ole väittänyt sitä käytännöksi. Ei jonkin täysin vaarattoman tule olla kielletty siksi, että se on harvinaista. Joillekin se voi olla tärkeä asia. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole väittänyt sitä käytännöksi. Ei jonkin täysin vaarattoman tule olla kielletty siksi, että se on harvinaista. Joillekin se voi olla tärkeä asia. 🌹👀

        Insestistä on "täysi vaarattomuus" kaukana.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole väittänyt sitä käytännöksi. Ei jonkin täysin vaarattoman tule olla kielletty siksi, että se on harvinaista. Joillekin se voi olla tärkeä asia. 🌹👀

        Se ei ole vaaratonta, vaan tuhoavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole vaaratonta, vaan tuhoavaa.

        Aivan!


    • Olemme silmitysten äärettömän kovuuden kanssa. Kun ihminen on yhdynnässä jonkun kanssa, hän ei ole siksi, että toinen on tai ei ole sisarus, vaan siksi, että RAKASTAA toista.

      Ikään kuin olisi samantekevä, kenen kanssa on yhdynnässä, kunhan on. Tällainen suhtautuminen vetää rakkauden sellaiseen alennustilaan, että alemmas ei enää pääse. 🌹👀

      • Anonyymi

        Saathan sinä ihan vapaasti harrastaa seksiä sisaresi kanssa, jos siltä tuntuu.

        Älä kuitenkaan yritä tuputtaa poikkeavia mielihalujasi muille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saathan sinä ihan vapaasti harrastaa seksiä sisaresi kanssa, jos siltä tuntuu.

        Älä kuitenkaan yritä tuputtaa poikkeavia mielihalujasi muille.

        En ole halunnut yhtyä sisareni kanssa, koska en ole ollut rakastunut sisareeni. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole halunnut yhtyä sisareni kanssa, koska en ole ollut rakastunut sisareeni. 🌹👀

        Joo, tuo on normaalia.

        Se että rakastaa lähisukulaisiaan ei tosiaan tarkoita sitä, että niihin haluaisi yhtyä.

        Silti jostain syystä mainostat täällä että sisarusrakkautta tulisi osoittaa yhdynnällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuo on normaalia.

        Se että rakastaa lähisukulaisiaan ei tosiaan tarkoita sitä, että niihin haluaisi yhtyä.

        Silti jostain syystä mainostat täällä että sisarusrakkautta tulisi osoittaa yhdynnällä.

        En ole sanonut enkä tarkoittanut, että sitä pitäisi osoittaa yhdynnällä, vaan olen sanonut, että sen pitäisi olla muodollisestikin sallittu, niin kuin on viranomaiskäytäntö. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole sanonut enkä tarkoittanut, että sitä pitäisi osoittaa yhdynnällä, vaan olen sanonut, että sen pitäisi olla muodollisestikin sallittu, niin kuin on viranomaiskäytäntö. 🌹👀

        Pitäisikö samalla sitten sallia että vanhemmat, isovanhemmat ja muut lähisukulaisetkin saavat panna aikuisen iän saavuttaneita lapsiaan, lapsenlapsiaan, sukulaislapsiaan?

        Aika härskiä joulusaunaa olisi perheelle tiedossa, kun kaikki täysi-ikäiset vehtaisi siellä keskenään ristiin.


    • Anonyymi

      Westermarck-ilmiö on suomalaisen Edvard Westermarckin teoria, jonka mukaan henkilöt eivät tunne luontaista sukupuolista vetoa kasvukumppaneihinsa, kuten sisaruksiinsa. Westermarck arveli, että kyseessä on biologisen evoluution tuottama vaisto, jonka tarkoituksena on estää sisäsiittoisuutta ja insestiä. Westermarck siis vastusti Sigmund Freudin psykoanalyyttista teoriaa, jonka mukaan lapsilla on luontainen taipumus oidipuskompleksiin ja muihin insestikuvitelmiin. Psykoanalyysi on kuitenkin Westermarckin kanssa samalla kannalla sikäli, että psykoseksuaalisen kehityksen lopputuloksena pidetään insestikammoa; Westermarck ei ottanut kantaa siihen, millainen kehitysprosessi johtaisi insestikammoon ja mikä olisi lähtötilanne.[1]

      Arthur P. Wolf on tutkinut ilmiötä pidemmälle ja havainnut israelilaisten yhteistilojen kibbutsien kasvateissa vahvan Westermarck-ilmiön. Aikaisemmin kibbutseissa lastenkasvatus ei ollut perheiden tehtävä, vaan lapset vieroitettiin vanhemmistaan heti syntymän jälkeen ja kasvatettiin suuremmissa ryhmissä. Myöhemmin havaittiin, että lapset eivät rakastuneet toisiinsa myöhemminkään, vaikka minkäänlaista verisukulaisuutta ei ollut. Varsin yllättävää oli, että edes kibbutsien yhteisissä suihkuhuoneissa alastomat murrosikäiset tytöt ja pojat eivät olleet seksuaalisesti kiinnostuneita toisistaan. Tämä johtui siitä, että yhdessä kasvatetut tytöt ja pojat kokivat olevansa ikään kuin sisaria ja veljiä.

      Westermarck-ilmiö on havaittu myös Taiwanissa niissä perheissä, joihin vanhemmat ovat adoptoineet tyttölapsia poikiensa tuleviksi vaimoiksi. Huolimatta Taiwanin kiinalaisen, pitkälti kungfutselaisiin arvoihin pohjautuvan yhteiskunnan yleisestä vanhoillisuudesta ja järjestettyjen avioliittojen yleisyydestä nämä lapseksi otetut tytöt ovat tutkimusten mukaan myöhemmin ottaneet avioeron miehistään nelinkertaisella todennäköisyydellä väestön keskiarvoon verrattuna. Tulevien miestensä kanssa lapsesta asti samassa perheessä kasvaneet tytöt ovat kokeneet miehensä veljikseen, joten avioliitto on helposti kariutunut insestimäisen luonteensa vuoksi, biologisen sukulaisuuden puuttumisesta huolimatta

      Nisäkkäillä ja ihmisillä parittelua lähisukulaisten kesken tapahtuu harvoin. Jyrsijöillä haju toimii insestiä estävänä tekijänä: ne parittelevat mieluummin erilaiselta haisevien kanssa. Myös yhdessä poikasena kasvaminen toimii insestin estäjänä. Eri jyrsijälajeilla tehdyissä kokeessa geneettiset sisarukset kasvatettiin erillään, ja kasvinkumppaneina oli toisten vanhempien poikasia. Aikuisina jyrsijät suosivat erillään kasvaneita kumppaneita, riippumatta siitä olivatko ne todellisia sisaria, vai eivät.

      Kädellisillä on havaittu selvä lähisukulaisuusseksin esto. Seksi estyy niiden kanssa, joiden parissa poikasena elää yhdessä. Voimakkaimmillaan tämä esto on äidin kanssa, seuraavaksi voimakkain äidin puoleisten sisarten kanssa. Joillain lajeilla tyttäret parittelevat isänsä kanssa. Isää ei apinoilla useinkaan tiedetä, sillä tämä elää vapaudessa usein erillään muusta laumasta. Naaraat välttävät kumppaneina niitä uroksia, jotka ikänsä puolesta sopivat niiden isäksi. Gorilloilla, joilla on yhden uroksen hallitsema haaremijärjestelmä, isä ei koskaan parittele tyttärensä kanssa, jos se on jäänyt ryhmään. Samanlainen täysesto on marmoseteilla.




      https://fi.wikipedia.org/wiki/Westermarck-ilmiö

      • Sekä Westermarckin hypoteesissa että muissa alan tutkimuksissa on piilevä perusvirhe: lähtöoletuksena on, että on olemassa biologisperäinen insestitabu.

        Todellisuudessa on vain kulttuuriperäinen insestitabu, siis opittu. Eliökunnassa ei ole muuallakaan geeniperäistä insestitabua, eikä ole ihmiselläkään.

        Ihminen tapaa elämänsä aikana valtavan määrän toista sukupuolta ja rakastuu vain muutamaan. Kun tätä perin harvaa frekvenssiä tarkastelee tarkemmin, ei voi havaita, että se olisi tiheämpi kuin rakastuminen lähisukulaiseen,

        Insestitabu on opetettu aina uusille ja uusille polville, mutta biologista pohjaa sillä ei ole. Se vain kummittelee edelleen ihmisten mielissä.

        Westermarckin hypoteesia tarjotaan humanistisissa tieteissä, kuin asia olisi ratkaistu. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Sekä Westermarckin hypoteesissa että muissa alan tutkimuksissa on piilevä perusvirhe: lähtöoletuksena on, että on olemassa biologisperäinen insestitabu.

        Todellisuudessa on vain kulttuuriperäinen insestitabu, siis opittu. Eliökunnassa ei ole muuallakaan geeniperäistä insestitabua, eikä ole ihmiselläkään.

        Ihminen tapaa elämänsä aikana valtavan määrän toista sukupuolta ja rakastuu vain muutamaan. Kun tätä perin harvaa frekvenssiä tarkastelee tarkemmin, ei voi havaita, että se olisi tiheämpi kuin rakastuminen lähisukulaiseen,

        Insestitabu on opetettu aina uusille ja uusille polville, mutta biologista pohjaa sillä ei ole. Se vain kummittelee edelleen ihmisten mielissä.

        Westermarckin hypoteesia tarjotaan humanistisissa tieteissä, kuin asia olisi ratkaistu. 🌹👀

        Apinatkin siis opettavat sukupolvesta toiseen tuon insestitabun jälkeläisilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Apinatkin siis opettavat sukupolvesta toiseen tuon insestitabun jälkeläisilleen.

        Biologisperäistä insestitabua ei ole. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Biologisperäistä insestitabua ei ole. 🌹👀

        Kyllä on. Insesti johtaa lajin rappioon ja tuhoon. Sinä ja muut poikkeavat olette hyvin yksin himojenne kanssa ja jos teidän himot alkavat uhata lajin olemassaoloa, laji tuhoaa teidät. Näin on riippumatta siitä, käveletkö kahdella tai neljällä jalalla. Ihmiskunta on liiankin salliva muuhun eliöstöön verrattuna, kun sun kaltaiset saa kulkea vapaana tai olla ylipäänsä hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Insesti johtaa lajin rappioon ja tuhoon. Sinä ja muut poikkeavat olette hyvin yksin himojenne kanssa ja jos teidän himot alkavat uhata lajin olemassaoloa, laji tuhoaa teidät. Näin on riippumatta siitä, käveletkö kahdella tai neljällä jalalla. Ihmiskunta on liiankin salliva muuhun eliöstöön verrattuna, kun sun kaltaiset saa kulkea vapaana tai olla ylipäänsä hengissä.

        Nimenomaan. Aivan käsittämättömän virheellinen ja kamala aloitus.


    • Anonyymi

      Ei tule sähköä missä vika? No hah niin pitäisi tietää kun on opetettu: sulakelaatikko, painaa päälle sulakkeet niin johan toimin kuin johan.. johannes?

    • Anonyymi

      Kuten ketjustakin ilmenee joidenkin kohdalla, lakeja pitäisi entisestään tiukentaa.

      Yhteiskunnan tehtävä on osoittaa, mikä on oikein ja mikä on väärin. Nykyisin se on entistä tärkeämpää, kun kodit eivät enää sitä tee.

      Etenkin seksuaalirikokset, huorinteot, huumerikokset, väkivaltarikokset, ovat aivan naurettavalla tasolla tuomioissaan.

      Huumehörhö on huumehörhö, ei sitä mitenkään pidä vähätellä. Samoin rikollisille pitää voida sanoa heidän olevan rikollisia ja yhteiskunnan kuonaa.

      • Onneksi ns. suoraselkäiset eivät enää saa tehdä yhteiskunnastamme hirviöyhteisöä, vaan elämästämme päättää viisas eduskuntamme. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Onneksi ns. suoraselkäiset eivät enää saa tehdä yhteiskunnastamme hirviöyhteisöä, vaan elämästämme päättää viisas eduskuntamme. 🌹👀

        Siinä olet oikeassa, ettei eduskunnassamme ole montaa suoraselkäistä ihmistä. Se on sääli.


    • Anonyymi

      Sulake paloi... niin hirveä tarkisteleminen kaikkia johtoja mnistä johdoista johtuu, sitten..

      Onkohan muuten aivan mukavia naisia olemassa ollenkaan?

    • Anonyymi

      Vai että ainoa keino osoittaa sukulaisella että rakastaa tätä, on seksin harrastaminen tämän kanssa.

      Varmaan aika moni muukin on nyt hyvin tyytyväinen sitten siihen tietoon, että lähisuku ei selvästi rakasta tarpeeksi, kun eivät ole harjoittaneet aktia kanssamme.

      Mieluummin sitä on epärakastettu kuin sukurutsattu.

      Suomen seksilait todellakin kaipaisivat päivitystä. Tarkemmin sanottuna tiukennuksia.

      • Jokainen normaalilla empatialla varustettu tietää, että yhdyntä rakastamansa henkilön kanssa voi tuottaa sellaisen täydellisyyden tunnun, jota ei voi muuten saavuttaa.

        Jos puuttuvat ne hermoradat, joita täydelliseen empatiaan ja rakkauteen tarvitaan, tai jos ne toimivat vajaasti, mitään ei ole tehtävissä. Varaosia ei ole. 🌹👀


      • Jos sinä saisit määrätä, palaisimme muinaiseen kauheuteen ja raakuuteen. Eduskunta on vähitellen sallinut kaiken muun, paitsi raiskauksen, lapsen raiskauksen ja parituksen. Nämä pysyvät, ja niiden tuleekin pysyä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Jos sinä saisit määrätä, palaisimme muinaiseen kauheuteen ja raakuuteen. Eduskunta on vähitellen sallinut kaiken muun, paitsi raiskauksen, lapsen raiskauksen ja parituksen. Nämä pysyvät, ja niiden tuleekin pysyä. 🌹👀

        Jos sinä saisit määrätä, naiskentelisivat perheet yhdessä kaiket päivät.

        Jos sinun juttujasi on uskominen, niin tuo sukulaisten kanssa sekstailu oli juurikin sitä muinaista meininkiä. Sinähän sinne menneisyyteen takaisin kaipaat, harjoittamaan seksiä siskojesi, äitisi, mummosi ja serkkujesi kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä saisit määrätä, naiskentelisivat perheet yhdessä kaiket päivät.

        Jos sinun juttujasi on uskominen, niin tuo sukulaisten kanssa sekstailu oli juurikin sitä muinaista meininkiä. Sinähän sinne menneisyyteen takaisin kaipaat, harjoittamaan seksiä siskojesi, äitisi, mummosi ja serkkujesi kanssa.

        En kehota ketään mihinkään, mutta kannatan vapautta, johon kolmas henkilö ei ole oikeutettu ottamaan itselleen valtaa. Vain molemminpuolinen halu saa toteutua. Jos ei ole molemminpuolista halua, mutta akti silti toteutuu, on kyse RAISKAUKSESTA, josta rangaistaan, 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En kehota ketään mihinkään, mutta kannatan vapautta, johon kolmas henkilö ei ole oikeutettu ottamaan itselleen valtaa. Vain molemminpuolinen halu saa toteutua. Jos ei ole molemminpuolista halua, mutta akti silti toteutuu, on kyse RAISKAUKSESTA, josta rangaistaan, 🌹👀

        Eli jos vannot ja vakuutat, että naapurin lammas oikeasti halusi rakastella kanssasi, niin se on silloin ihan ok?


    • Seksipalstoilla on VALTAVA määrä kertomuksia sisaruusseksistä. Osa kertoo todellisista tapahtumista, osa siitä, mitä mielessä liikkuu.

      Poikkeuksetta kertomukset kuvailevat, miten edelleen antaudutaan hellään ja rakkaudelliseen yhdyntään ja herttailuun, vaikka ollaan jo toisaalla naimisissa. Vaikuttaa siltä, että ihmisten ilmaisua rajoittaa tehokkaasti opittu insestitabu. Siksi on luultavaa, että todellisesti sukulaisseksiä harrastetaan paljon enemmän kuin luullaan. 🌹👀

      • Anonyymi

        Moni poikkeava haihattelee, että heidän poikkeavuutensa on yleistä. Se on ilmeisesti keino suojella mieltä ja yrittää oikeuttaa itselleen haitalliset halunsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni poikkeava haihattelee, että heidän poikkeavuutensa on yleistä. Se on ilmeisesti keino suojella mieltä ja yrittää oikeuttaa itselleen haitalliset halunsa.

        Hypoteettista psykologismia ilman todisteita. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Hypoteettista psykologismia ilman todisteita. 🌹👀

        Todista siis toisin, laita linkki lähteeseen joka tukee näkemystäsi?


    • Anonyymi

      Luonto yleensä hoitaa sen, että seksi lähisukulaisten kanssa on vastenmielistä. Esim erään tutkimuksen mukaan naiset pitivät oman isänsä päällä ollutta paitaa kaikkein pahanhajuisempana.

      • Jos kuitenkin jotkut rakastuvat sisarukseen, pitääkö se kieltää? Jos pitää, miksi? Takana lienee suunnaton halu määräillä muita. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Jos kuitenkin jotkut rakastuvat sisarukseen, pitääkö se kieltää? Jos pitää, miksi? Takana lienee suunnaton halu määräillä muita. 🌹👀

        On ihmisiä jotka rakastuvat eläimiin. On aikuisia ihmisiä jotka rakastuvat lapsiin.

        On hyviä syitä miksi näiden "rakastuneiden" ihmisten "rakkaudenosoitukset" tulee kieltää.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Jos kuitenkin jotkut rakastuvat sisarukseen, pitääkö se kieltää? Jos pitää, miksi? Takana lienee suunnaton halu määräillä muita. 🌹👀

        En tiedä mitä hyötyä siitä on, jos kyse on kahdesta täysikäisestä henkilöstä. Jos nyt vaikka veljekset haluavat harrastaa seksiä keskenään niin tuskin sitä mikään lakipykälä estää.


      • Itse taas pidin isähajuista paitaa lapsena turvallisena. Nyt aikuisena en tykkää hajusta.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Itse taas pidin isähajuista paitaa lapsena turvallisena. Nyt aikuisena en tykkää hajusta.

        Isän hajuista.. Ei osaa kirjottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisiä jotka rakastuvat eläimiin. On aikuisia ihmisiä jotka rakastuvat lapsiin.

        On hyviä syitä miksi näiden "rakastuneiden" ihmisten "rakkaudenosoitukset" tulee kieltää.

        Aikuisten ihmisten lapsiin kohdistuva seksi on ankarasti kielletty ja rangaistava, ja sellaisena se pysyykin ja sen tulee pysyä. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Aikuisten ihmisten lapsiin kohdistuva seksi on ankarasti kielletty ja rangaistava, ja sellaisena se pysyykin ja sen tulee pysyä. 🌹👀

        He ovat vanhempiensa lapsia aikuisenakin, sekin on kiellettyä sekaantua lapsiinsa aikuisinakin.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Aikuisten ihmisten lapsiin kohdistuva seksi on ankarasti kielletty ja rangaistava, ja sellaisena se pysyykin ja sen tulee pysyä. 🌹👀

        Mutta jos se aikuinen on tosi rakastunut siihen lapseen? Mikä sinä olet kolmantena osapuolena kieltämään rakastunutta ihmistä osoittamasta rakkauttaan?

        On kulttuureita, joissa lapset naitetaan aikuisille jo aivan pieninä. On kulttuureita, joissa ihmisen katsotaan olevan aikuinen jo n. 12 vuoden ikäisenä.

        Eikös se ole sitten ihan OK sen aikuisen osoittaa rakkauttaan vaimoaan kohtaan, vaikka sattuisikin olemaan 6-vuotias? Nehän on naimisissa ja rakastuneita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos se aikuinen on tosi rakastunut siihen lapseen? Mikä sinä olet kolmantena osapuolena kieltämään rakastunutta ihmistä osoittamasta rakkauttaan?

        On kulttuureita, joissa lapset naitetaan aikuisille jo aivan pieninä. On kulttuureita, joissa ihmisen katsotaan olevan aikuinen jo n. 12 vuoden ikäisenä.

        Eikös se ole sitten ihan OK sen aikuisen osoittaa rakkauttaan vaimoaan kohtaan, vaikka sattuisikin olemaan 6-vuotias? Nehän on naimisissa ja rakastuneita?

        Meillä on Suomessa Suomen laki ja noudatamme sitä. Rajat on asetettu yhteisestä päätöksestä. Periaate, jota pyrimme noudattamaan, että kiellettyä on vain se, mikä tuottaa toiselle vahinkoa.

        Olen vain ehdottanut, että lakia muutettaisiin niin, että selkeästi tulisi sallituksi, mistä muutenkaan ei käräjöidä yhteisymmärryksen vallitessa. Jos ei vallitse yhteisymmärrystä tai teko kohdistuu lapseen, on muutenkin kyse RAISKAUKSESTA, josta rangaistaan.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Aikuisten ihmisten lapsiin kohdistuva seksi on ankarasti kielletty ja rangaistava, ja sellaisena se pysyykin ja sen tulee pysyä. 🌹👀

        Mutta teini-ikäisen veljen pikkusiskoon kohdistama seksi on ihan ok?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta teini-ikäisen veljen pikkusiskoon kohdistama seksi on ihan ok?

        Kuten muussakin alaikäisten seksissä, vain vähäinen ikäero on sallittu. Laki ei sano yksityiskohtaisesti, vaan sallittava ikäero on vain tuomioistuimien päätöksissä. Tuomioistuin on myös lausunut, ettei lain tarkoitus ole ehkäistä alaikäisten keskenään vapaaehtoisesti harjoittamaa seksiä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Aikuisten ihmisten lapsiin kohdistuva seksi on ankarasti kielletty ja rangaistava, ja sellaisena se pysyykin ja sen tulee pysyä. 🌹👀

        Entäs ne eläimiin rakastuneet? Pitääkö eläinseksi sallia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs ne eläimiin rakastuneet? Pitääkö eläinseksi sallia?

        Eläinseksi on Suomessa sallittu, jos ei rikota samalla eläinrääkkäystä vastaan. Eduskunta on jo kauan sitten päättänyt. Kuten muitakaan harvinaisuuksia, en ole sitäkään kohtaan tuntenut pienintäkään vetoa. 🌹👀


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Isän hajuista.. Ei osaa kirjottaa.

        Sivusta;
        Haukut ettei toinen osaa kirjoittaa. Huom. KIRJOITTAA, ei kirjottaa.

        Minä kirjoitan
        Sinä kirjoitat
        Hän kirjoittaa
        Me kirjoitamme
        Te kirjoitatte
        He kirjoittavat
        Nämä kirjoittaa
        Nuo kirjoittaa
        Ne kirjoittaa
        Tämä kirjoittaa
        Tuo kirjoittaa
        Se kirjoittaa


        KIRJOITTAA..... Kirjoittaa sanassa on kaksi i-kirjainta, ei yksi, eikä kirjottaa ole oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta;
        Haukut ettei toinen osaa kirjoittaa. Huom. KIRJOITTAA, ei kirjottaa.

        Minä kirjoitan
        Sinä kirjoitat
        Hän kirjoittaa
        Me kirjoitamme
        Te kirjoitatte
        He kirjoittavat
        Nämä kirjoittaa
        Nuo kirjoittaa
        Ne kirjoittaa
        Tämä kirjoittaa
        Tuo kirjoittaa
        Se kirjoittaa


        KIRJOITTAA..... Kirjoittaa sanassa on kaksi i-kirjainta, ei yksi, eikä kirjottaa ole oikein.

        Sorry, väsynyt oon jo
        Nämä kirjoittavat
        Nuo kirjoittavat
        Ne kirjoittavat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta;
        Haukut ettei toinen osaa kirjoittaa. Huom. KIRJOITTAA, ei kirjottaa.

        Minä kirjoitan
        Sinä kirjoitat
        Hän kirjoittaa
        Me kirjoitamme
        Te kirjoitatte
        He kirjoittavat
        Nämä kirjoittaa
        Nuo kirjoittaa
        Ne kirjoittaa
        Tämä kirjoittaa
        Tuo kirjoittaa
        Se kirjoittaa


        KIRJOITTAA..... Kirjoittaa sanassa on kaksi i-kirjainta, ei yksi, eikä kirjottaa ole oikein.

        Niin minä en osaa kirjoittaa sujuvasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, väsynyt oon jo
        Nämä kirjoittavat
        Nuo kirjoittavat
        Ne kirjoittavat

        Niin omaa kirjoittamistani haukuin, en muitten.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Niin omaa kirjoittamistani haukuin, en muitten.

        Kitjottelen muutenkin usein puhekielellä, kirjakieltä tarkoituksella kaihtaen. Isän hajuista kuitenkin oli isähajuista johon kommenttini ei osaa kirjottaa liittyi. :)

        Selvennys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta;
        Haukut ettei toinen osaa kirjoittaa. Huom. KIRJOITTAA, ei kirjottaa.

        Minä kirjoitan
        Sinä kirjoitat
        Hän kirjoittaa
        Me kirjoitamme
        Te kirjoitatte
        He kirjoittavat
        Nämä kirjoittaa
        Nuo kirjoittaa
        Ne kirjoittaa
        Tämä kirjoittaa
        Tuo kirjoittaa
        Se kirjoittaa


        KIRJOITTAA..... Kirjoittaa sanassa on kaksi i-kirjainta, ei yksi, eikä kirjottaa ole oikein.

        On luovuttamaton tapa, että kirjoitusvirheistä ei tehdä numeroa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Meillä on Suomessa Suomen laki ja noudatamme sitä. Rajat on asetettu yhteisestä päätöksestä. Periaate, jota pyrimme noudattamaan, että kiellettyä on vain se, mikä tuottaa toiselle vahinkoa.

        Olen vain ehdottanut, että lakia muutettaisiin niin, että selkeästi tulisi sallituksi, mistä muutenkaan ei käräjöidä yhteisymmärryksen vallitessa. Jos ei vallitse yhteisymmärrystä tai teko kohdistuu lapseen, on muutenkin kyse RAISKAUKSESTA, josta rangaistaan.

        Mut miks sitä lakia pitäis muuttaa sun mielen mukaan?
        Miks ei sen lapsiinrakastujan tai eläimiinrakastujan mielen mukaan?

        Onhan se nyt epäreilua että sallittaisiin yhden marginaaliryhmän rakastumiset, mutta samalla jatkettaisiin muihin kohdistuvaa kieltoa ja/ tai paheksuntaa.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kuten muussakin alaikäisten seksissä, vain vähäinen ikäero on sallittu. Laki ei sano yksityiskohtaisesti, vaan sallittava ikäero on vain tuomioistuimien päätöksissä. Tuomioistuin on myös lausunut, ettei lain tarkoitus ole ehkäistä alaikäisten keskenään vapaaehtoisesti harjoittamaa seksiä. 🌹👀

        Etenkin alaikäisenä ollessa, vanhempi sisarus on nuoremmalleen lähes aina auktoriteetti, jota katsotaan ihaillen ylöspäin.

        Et näe minkäänlaista valta-aseman väärinkäyttöä siinä, että pienelläkin ikäerolla varustettu vanhempi sisarus manipuloi nuoremman insestiin mukaan?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kuten muussakin alaikäisten seksissä, vain vähäinen ikäero on sallittu. Laki ei sano yksityiskohtaisesti, vaan sallittava ikäero on vain tuomioistuimien päätöksissä. Tuomioistuin on myös lausunut, ettei lain tarkoitus ole ehkäistä alaikäisten keskenään vapaaehtoisesti harjoittamaa seksiä. 🌹👀

        "Lakiin on asetettu suojaikärajaksi 16 vuotta. Se tarkoittaa, että alle 16-vuotiaan kanssa ei saa tehdä seksuaalisia tekoja"

        Kaikessa seksissä 16v on ikäraja ja se on nimenomaan lapsen suojelemiseksi. Jos vanhempi sukulainen kuten veli panee nuorempaa siskoa, se on aina alkanut nuoremman ollessa alaikäinen. Yleisimmin pieni lapsi, reilusti alle 16v.


    • Anonyymi

      "yhdyntä rakastamansa henkilön kanssa voi tuottaa sellaisen täydellisyyden tunnun, jota ei voi muuten saavuttaa."

      Rakastan minäkin mummoani suunnattomasti, mutta vaikka aikuinen olenkin niin enpä koe tarvetta hänen kanssaan yhtyä.
      Yhtä vähän tarvetta koen yhtyä äitiini, sisariini, täteihini, serkkuihini tai ystäviini.

      Seksi ei ole ainoa tapa näyttää rakkautta läheisiään kohtaan.

      Olisi aika erikoista jos aikuiset lapset yhtyisivät vanhempiinsa, isovanhempiinsa tai sisaruksiinsa osoittaakseen rakkautta näitä kohtaan.

      • Tämä. 👍


      • En ole sanonut enkä tarkoittanut, että se olisi AINOA tapa. Kukin tehköön niin kuin hyväksi näkee pitäen huolta, että se on aina vain molemminpuolista. Kolmansien henkilöiden ei tule kuitenkaan kieltää mitään. Millä oikeudella he uskovat omistavansa tällaisen vallan? 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole sanonut enkä tarkoittanut, että se olisi AINOA tapa. Kukin tehköön niin kuin hyväksi näkee pitäen huolta, että se on aina vain molemminpuolista. Kolmansien henkilöiden ei tule kuitenkaan kieltää mitään. Millä oikeudella he uskovat omistavansa tällaisen vallan? 🌹👀

        Eli siis vanhemman tulisi harjoittaa aikuisen lapsensa kanssa seksiä, osoittaakseen rakkauttaan tätä kohtaan?

        Ettei siinä olisi vähän sellaista auktoriteettiaseman väärinkäyttöä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis vanhemman tulisi harjoittaa aikuisen lapsensa kanssa seksiä, osoittaakseen rakkauttaan tätä kohtaan?

        Ettei siinä olisi vähän sellaista auktoriteettiaseman väärinkäyttöä?

        Ei tule harjoittaa, enkä ole sellaista ehdottanutkaan. Olen vain ehdottanut, että tulisi muodollisesti sallituksi VAPAAEHTOINEN seksi myös lähisukulaisten välillä, johon viranomaiset eivät muutenkaan puutu, koska ne ovat ASIANOMISTAJA-kysymyksiä.

        Lapseen kohdistuva seksi, raiskaus ja parittaminen ovat jo muidenkin lakien mukaan rangaistavia, eikä niitä missään tapauksessa tule poistaa, eikä myöskään poisteta. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ei tule harjoittaa, enkä ole sellaista ehdottanutkaan. Olen vain ehdottanut, että tulisi muodollisesti sallituksi VAPAAEHTOINEN seksi myös lähisukulaisten välillä, johon viranomaiset eivät muutenkaan puutu, koska ne ovat ASIANOMISTAJA-kysymyksiä.

        Lapseen kohdistuva seksi, raiskaus ja parittaminen ovat jo muidenkin lakien mukaan rangaistavia, eikä niitä missään tapauksessa tule poistaa, eikä myöskään poisteta. 🌹👀

        Jatkuvasti unohdat että vanhempi sukulainen on usein nuoremmalle sukulaiselleen auktoriteetti, jonka on siksi helpompi manipuloida nuorempi mukaan juttuihin, joihin tämä ei välttämättä haluaisi olla osallisena.

        Ja sen että jos sukulaiset tietoisesti aikuisiällä harjoittavat seksiä, niin se on lähes 100% varmuudella alkanut jo silloin kun toinen osapuoli on ollut lapsi.

        Siitä on vapaaehtoisuus kaukana, kun on lapsesta pitäen tullut manipuloiduksi auktoriteettiasemaa väärinkäyttävän ihmisen toimesta.


    • Anonyymi

      Yleensä kaikki pitävät insestiä kuvottavana, mutta on yksi kumma poikkeus, nimittäin miesten yleinen fantasia kimppakivasta kaksosten kanssa.

    • Palstan väki ei ole edustava otos irl-maailmasta, vaan monella tavoin vinoutunut. Tämä on yleensäkin nettialustojen perusominaisuus. Netissä kaavamaisuus käy harkinnan edellä, irl taas harkinta kaavamaisuuden edellä.

      Tämä näkyy selkeästi kaikkien harkintaa vaativien asioiden tyrmäämisellä jyrkällä kieltomentaliteetilla ja aggressiivisuudella. Normaalielämässä kaavamainen kieltäminen ei ole likikään niin yleistä. 🌹👀

      • Anonyymi

        Olet kyllä todellisuudesta pahasti vieraantunut, jos kuvittelet insestin olevan jotenkin yleisesti hyväksytty asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä todellisuudesta pahasti vieraantunut, jos kuvittelet insestin olevan jotenkin yleisesti hyväksytty asia.

        En ole näin sanonut enkä tarkoittanut, vaan esitän mielipiteeni juuri siksi, että sukulaisseksin ne muodot, joihin viranomaiset eivät muutenkaan puutu, tulisivat entistä hyväksytymmiksi.

        Lapseen kohdistuva aikuisen seksi, ja raiskaus aikuiseenkin kohdistuneena tulee edelleen pitää ankarasti rangaistavana. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole näin sanonut enkä tarkoittanut, vaan esitän mielipiteeni juuri siksi, että sukulaisseksin ne muodot, joihin viranomaiset eivät muutenkaan puutu, tulisivat entistä hyväksytymmiksi.

        Lapseen kohdistuva aikuisen seksi, ja raiskaus aikuiseenkin kohdistuneena tulee edelleen pitää ankarasti rangaistavana. 🌹👀

        Mitä sitten tarkoitit viestilläsi tässä yhteydessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten tarkoitit viestilläsi tässä yhteydessä?

        Juuri sitä, mitä sanoin. Seksi, joka ei ole viranomaisten asia, tulee tehdä muodollisestikin vapaaksi, eikä kolmannella osapuolella ole siihen mitään sanomista. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Juuri sitä, mitä sanoin. Seksi, joka ei ole viranomaisten asia, tulee tehdä muodollisestikin vapaaksi, eikä kolmannella osapuolella ole siihen mitään sanomista. 🌹👀

        Insesti on hyvin suurella todennäköisyydellä vaarallista sille lapselle, joka sattumoisin voi siitä suhteesta syntyä.


    • Lukuun ottamatta poikkeusta, jota en tohdi kateuden välttämiseksi nimetä, palstalla vallitsee käsin kosketeltava KOVUUS, joka määrää kaikkea. Niin erityisesti kysymyksessä seksin käyttämisestä herttailussa. Muukin herttailu on useimmille palstalaisille kauheaa myrkkyä.

      Tilalle ovat tulleet vaatimukset vaatimusten perään, mitä perustellaan oikeutuksella. Tällä rakenetaan kuitenkin vain tuskien taivalta ja lisää tyytymättömyyttä. Harva löytää vaatimustensa mukaisen kumppanin, eikä ole sittenkään koskaan tyytyväinen. 🌹👀

      • Anonyymi

        Mitä ovat ne muut herttailun muodot, jotka ovat kauheaa myrkkyä useimmille palstalaisille???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ovat ne muut herttailun muodot, jotka ovat kauheaa myrkkyä useimmille palstalaisille???

        Herttailu on luonteessa oleva taipumus, joka ei muutu. Sen joko osaa tai ei. Sitä ei voi opetella, eikä siitä voi ottaa vastaan tietoa yli sen, mitä ennestään omistaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Herttailu on luonteessa oleva taipumus, joka ei muutu. Sen joko osaa tai ei. Sitä ei voi opetella, eikä siitä voi ottaa vastaan tietoa yli sen, mitä ennestään omistaa. 🌹👀

        Miten itse osoitat herttailua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse osoitat herttailua?

        Herttailu on kyniksen pilaama sana, kuulostaa vain ällöltä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Herttailu on luonteessa oleva taipumus, joka ei muutu. Sen joko osaa tai ei. Sitä ei voi opetella, eikä siitä voi ottaa vastaan tietoa yli sen, mitä ennestään omistaa. 🌹👀

        Millä tavalla ilmenee, että nämä luonteessa olevat taipumukset, jotka eivät muutu ja joita ei voi opetella, ovat myrkkyä useimmille palstalaisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herttailu on kyniksen pilaama sana, kuulostaa vain ällöltä.

        Olisi silti ollut mielenkiintoista kuulla, kun täälläkin tuo aloittaa suhteettoman vit*uilun heti kun jää alakynteen, tai ihan jos joku on eri mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten itse osoitat herttailua?

        Herttailu onnistuu vain, jos molemmilla osapuolilla on erittäin voimakas halu olla toiselle hellä. Kuten jo sanoin, jos tätä halua ei ole, sitä ei tule. Jos taas herttailu onnistuu, sitä ei voi kuvata, eikä neuvoa. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi silti ollut mielenkiintoista kuulla, kun täälläkin tuo aloittaa suhteettoman vit*uilun heti kun jää alakynteen, tai ihan jos joku on eri mieltä.

        Niinpä.
        Hänen omassa luonteessaan olevat muuttumattomat taipumukset eivät todellakaan ole herttaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.
        Hänen omassa luonteessaan olevat muuttumattomat taipumukset eivät todellakaan ole herttaisia.

        Niin

        Mut tuut toimeen niitten kanssa

        Ja mun kanssa

        Kanssa


      • Anonyymi

        Herttailu = seksi. Ei mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.
        Hänen omassa luonteessaan olevat muuttumattomat taipumukset eivät todellakaan ole herttaisia.

        Oiskohan jotain hermoratojen puutetta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herttailu = seksi. Ei mitään muuta.

        Henkilö, joka ei voi ymmärtää herttailua, luulee helposti, että seksi on sen ainoa muoto. Tosiasiassa koko elämä yhdessä on herttailua, jos on. Tai sitten tappelua ja kissanhännän vetoa ja vaatimista. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.
        Hänen omassa luonteessaan olevat muuttumattomat taipumukset eivät todellakaan ole herttaisia.

        Totisesti ei ole herttaisia. Mikä lienee kynällä nyt hätänä, kun tehtailee taipumuksensa mukaan epäherttaisia aloituksia tämän tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan jotain hermoratojen puutetta?

        Tunnehermoradat kuten empatia puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnehermoradat kuten empatia puuttuu.

        Sillä on sellainen tunnehermoratoja syövä mutanttigeeni, joka estää näkemästä herttailun mahdollisuuksia muissa palstan kirjoittajissa. Nyt jos saataisiin vaan äkkiä pikalakipykälä, että voisi herttailla serkkutytön kanssa, ennenkuin ei toimi edes se viimeinenkään sormi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on sellainen tunnehermoratoja syövä mutanttigeeni, joka estää näkemästä herttailun mahdollisuuksia muissa palstan kirjoittajissa. Nyt jos saataisiin vaan äkkiä pikalakipykälä, että voisi herttailla serkkutytön kanssa, ennenkuin ei toimi edes se viimeinenkään sormi.

        Serkusseksi on jo ennestään sallittu samoin edellytyksin kuin muukin seksi. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Serkusseksi on jo ennestään sallittu samoin edellytyksin kuin muukin seksi. 🌹👀

        Ja naisia poltettiin roviolla noitina.

        Pask.t sinäkään naisesta, mutta kun samassa palo se p.llukin, mitä ois voinut ihailla ja ropeltaa.


      • Disseisback kirjoitti:

        Ja naisia poltettiin roviolla noitina.

        Pask.t sinäkään naisesta, mutta kun samassa palo se p.llukin, mitä ois voinut ihailla ja ropeltaa.

        Ai niin... ethän sä uuvelo mulle vastaa, kun vittuilen sulle liikaa..

        Mutta sanonpahan tämän nyt joutessaan muillekin, että lainsäädäntö seksuaalisissa asioissa ei yksinomaan pohjaudu sukurutsan pelkoon, vaan siihenkin, että joku v.tun pösilö, idiootti ei tajua, että käyttää asemaansa vaikka turvallisesti käyttäytyvänä serkkuna väärin, mitä tämä yksisorminen p.llunihannoija ei suuressa herttailuideologiassaan tajua, vaikka sillä lyötäis otsaan.

        Kiitos tästä mahdollisuudesta. Kiitos, kiitos. Ja kumarrus. 😁


    • Näyttää siltä, että aikoihin kommentoijat eivät ole jaksaneet enää lukea ketjua. Samat kysymykset enää toistuvat. Omasta puolestani minulla ei ole uutta sanottavaa.

      Kiitän kaikkia keskustelikoita. Hyvää Pääsiäistä! 🌹👀

      Kristus nousi kuolleista! Totisesti nousi! Христос воскресе! Воистину воскресе!

    • Anonyymi

      Leikattuja nahkoja ei haudata metsäsienten viereen sitten.

    • Anonyymi

      Hytcä joo joku pieni tikka nakuttaa puuta tulee häiritsevä ääni, pesäkoloa rakentamassaan.

    • Anonyymi

      Vaarallinen lintu on tikka joa röemää aillä nokllaan, koca coima.

    • Anonyymi

      Hirvrä määrä pienieä luita kaloista elukoista, joku kotka tai niintiputtanut pesästä.

    • Anonyymi

      Mitä ilmeisemmin pitäisi seksuaalirikoslakia kiristää, uhrin kannalta parasta.

      • Mistähän se johtuu, että eduskunta on koko ajan tehnyt lainsäädäntöä inhimillisemmäksi, ja ihmisillä on samalla entistä turvallisempaa? 1600-luvulla, kun lait olivat kovat, raiskattiin piikoja solkenaan, ja ihmisiä tapettiin kymmenkertaisesti. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Mistähän se johtuu, että eduskunta on koko ajan tehnyt lainsäädäntöä inhimillisemmäksi, ja ihmisillä on samalla entistä turvallisempaa? 1600-luvulla, kun lait olivat kovat, raiskattiin piikoja solkenaan, ja ihmisiä tapettiin kymmenkertaisesti. 🌹👀

        Ihanko tosissasi pohdiskelet mitä eroa on 1600-luvulla ja 2000-luvulla?
        Mitään mahdollisia selityksiä et keksi?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Mistähän se johtuu, että eduskunta on koko ajan tehnyt lainsäädäntöä inhimillisemmäksi, ja ihmisillä on samalla entistä turvallisempaa? 1600-luvulla, kun lait olivat kovat, raiskattiin piikoja solkenaan, ja ihmisiä tapettiin kymmenkertaisesti. 🌹👀

        Ja mitähän tuomioita raiskauksesta 1600-luvulla sai?


    • Anonyymi

      Ei se sinun homofobinen fanisi ole vielä tänne eksynyt komppailemaan. Unohdit mainita vihasi feminismiä kohtaan.

      • Anonyymi

        Tuota ihmettelin juuri mihin ihmeeseen feminismiviha jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota ihmettelin juuri mihin ihmeeseen feminismiviha jäänyt.

        Se on varmasti jollain tavalla feministien vika ettei veljet ja siskot saa rauhassa nusiskella keskenään. Normaalit miehet kyllä sallisivat insestin.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe