Ihmeellinen känkkyrä oksa

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonto se jaksaa olla ihmeellinen :)

• Varmaankin jonkun vaurion seurauksena noin kasvanut

• pujotteIija kirjoitti:

Varmaankin jonkun vaurion seurauksena noin kasvanut

Joo, siltä tuo vähän näytti, vaan sitkeä oli ja luonto pääsi tekemään sivussa ikäänkuin taidetta :)

Ajattelitko tehdä siitä jonkin esineen? Tuossahan oli hiukan sydämenkin muotoa.

• randombypasser kirjoitti:

Joo, siltä tuo vähän näytti, vaan sitkeä oli ja luonto pääsi tekemään sivussa ikäänkuin taidetta :)

Vähän kuten kaksi kättä kietoutuneena toisiinsa. 😁

Luulisin että uuniin tuo joutuu

• pujotteIija kirjoitti:

Luulisin että uuniin tuo joutuu

Meinasin sanoa, että sehän on puutavaralle vallan mainio käyttökohde, mutta sitten huomasin, että tuonne alemmas oli ilmestynyt Ylipäälliköltä päiväkäsky ;)

Mulla on mökillä erilaisia oksan känkkyröitä toistakymmentä liiterissä odottelemassa inspiraatiota, terävää puukkoa ja löysiä sadepäiviä :)

Meinasin sanoa, että sehän on puutavaralle vallan mainio käyttökohde, mutta sitten huomasin, että tuonne alemmas oli ilmestynyt Ylipäälliköltä päiväkäsky ;)

Mulla on mökillä erilaisia oksan känkkyröitä toistakymmentä liiterissä odottelemassa inspiraatiota, terävää puukkoa ja löysiä sadepäiviä :)

Jaa-has.. vai niin.

Kyllä sitä nyt vinoillaan. Tuo känkkyrä on mitä mainioin koriste puuvajaan.. tai halkoliiteriin. Ei tuommoisia joka oksalla kasva. Te miehet olette turhan käytännöllisiä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Jaa-has.. vai niin.

Kyllä sitä nyt vinoillaan. Tuo känkkyrä on mitä mainioin koriste puuvajaan.. tai halkoliiteriin. Ei tuommoisia joka oksalla kasva. Te miehet olette turhan käytännöllisiä.

Juu, niistä saa kivoja ja kauniita juttuja, joko sellaisenaan tai sitten hiukan käsiteltynä. Vaan niitä äkkiä kertyy yli oman tarpeen, jos vähän saha laulaa ja on muuta kiirettä, ettei ehdi niistä fiksua kehittää.

• Sinä oot tietenkin kaatanut tuohon toisen puun ja se on osin katkennut ja lähtenyt uudestaan kasvamaan. 😁

• Hyvinkin mahdollista

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvinkin mahdollista

Niin mä heti mietin... mutta hauska koukero siitä on tullut ja yllättävän vähän pihkonut. 😁

• Anonyymi

Sillä on selvästi vessahätä…

• Nainen vessahädässä, kun penistä ei näy

• Anonyymi

Aika haaska.

• No aika

• Aika metka. Sun pitää laittaa se puuvajan seinälle koristeeksi. Minä mitä kunnioittavammin kiellän sinua polttamasta tuota oksaa. Se On hieno luonnon taideteos.

• Vuolen siitä kuoren pois ja vähän siistin, sitten tuon sinulle. Sitten kun tulen vierailulle, niin sinun pitää ottaa komerosta se esille :D

• pujotteIija kirjoitti:

Vuolen siitä kuoren pois ja vähän siistin, sitten tuon sinulle. Sitten kun tulen vierailulle, niin sinun pitää ottaa komerosta se esille :D

Jos teet niin, otan sille kunniapaikan pihalta. Sitä mihinkään komeroon laiteta.. tuollaista jumalan muovaamaa ihmettä.

Jos teet niin, otan sille kunniapaikan pihalta. Sitä mihinkään komeroon laiteta.. tuollaista jumalan muovaamaa ihmettä.

Kyl mie nyt ainakin polttamisen taidan perua, kenties laitan tuohon polttopuuvaraston seinälle

• pujotteIija kirjoitti:

Kyl mie nyt ainakin polttamisen taidan perua, kenties laitan tuohon polttopuuvaraston seinälle

"Pistin tuleen koko paskan..."

Kiva jos et polta sitä. Se on todella hieno.

"Pistin tuleen koko paskan..."

Kiva jos et polta sitä. Se on todella hieno.

Niin.... se oli se traktorin peräkärryllinen

• pujotteIija kirjoitti:

Niin.... se oli se traktorin peräkärryllinen

Niin. Se oli se.

Mutta sinä teet kuten teet. Mikäs siinä ollessa. Voithan toki sillä luonnon harvinaisella känkyrällä lämmittää saunaa. Me naiset kun ollaan turhan sentimentaalisia joskus.

Niin. Se oli se.

Mutta sinä teet kuten teet. Mikäs siinä ollessa. Voithan toki sillä luonnon harvinaisella känkyrällä lämmittää saunaa. Me naiset kun ollaan turhan sentimentaalisia joskus.

No juu, kyllä se nyt koriste esineeksi jää, tai tiedä vaikka jotain käyttöäkin löytyisi

• Hieno oksa! Eikö tuosta melkein kannattaisi tehdä jotain pientä kivaa puutyötä? Kerran yhdessä harrastuksia esittelevässä oli naisten puutyökerhon taidetta. Olivat tehneet jalkkaroita, kukkatukia, kukkapöytiä, naulakoita yms. luonnon puusta. Joukossa oli monta tosi hienoa ja tosi makeaa luomusta.

• Ei tuo ainakaan uuniin joudu, sen nyt päätin

• No jaah katsoin että jalat pinkomista varten kasvattanut.😁

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4054
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      46
      2777
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2745
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2473
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2465
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      315
      2306
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2009
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1702
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1653
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1507
    Aihe