lähi-idän keramiikkaa kun teimme kaivantoja rakentamista varten. Miten tämä on selitettävissä?
Löysin kesämökkini tontilta
9
801
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tuo ole mitään. Meidän kylällä myy turkkilaiset kebabia, vaikka Turkki on monen tuhannen kilometrin päässä. Nähtävästi mannerlaatat siirtyneet aikojen saatossa.
- Anonyymi
Asiantuntijana voin antaa pienen neuvon.
Vain se keramikka josta löytyy Arabian leima on aitoa lähi(itä)keramiikka. - Anonyymi
Jospa löydökset olivat Kyyrölän savikukkoja?
- Anonyymi
Kyllä tässä lukee ”Made in Arabia”.
- Anonyymi
Olet tehnyt mielestäni merkittävän löydön.Tämä löytösi puoltaa Suomen muinais kunikaiden orjakauppayhteyksiä itämaille,on selvää että orjakauppaa käytiin vaaleiden eloveenojen lisäksi kolme astetta tummemilla nuorakeramiikan tekijöillä.
Suomen aiempi nimitys Kvenlandina (Naisten maana) sai jälleen vahvistuksen. - Anonyymi
Itse löysin omakotitalomme tontilta miljardeja vuosia vanhaa kivimateriaalia. Olin hämmästynyt.
- Anonyymi
Olisko valmistajana ollut joku "Made In Finland" leimaa käyttänyt.
- Anonyymi
Helppohan tuo on selittää.
Jos kaivaa kuopan niin sieltä löytyy se, mitä joku on joskus sinne haudannut. - Anonyymi
Helsingin Toukolassa, jossa puuhuviloille oli tapana antaa eksoottisia nimiä, yhden huvilan nimi oli Kaanaanmaa.
Jos se olisi omaksuttu alueen nimeksi, aasialaiset turistit kyselisivät nyt: meneekö tämä raitiovaunu n:o 6 varmasti Kaanaanmaalle? Haluaisin nimittäin ostaa keramiikkaa ”Made in Kaanaanmaa”.
Nuorelle parille sanottaisiin: Ai te asutte siellä Kaanaamaanrannassa… Hienoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282237Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451820- 391514
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii301315Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281120Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104820Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722