Voiko käydä niin

Anonyymi

Että nukut autossa tulevana kesänä?

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, vähä-älyinen ”voiko käydä niin” ap taas vauhdissa, huoh!

    • Riippuu siitä kenen? Mullei oo autoa🤔

    • Anonyymi

      Voinee pitää paikkansa, tai sitten ei. Olen aina nukkunut autossa paremmin, kuin vaikka junassa. Toki sen auton pitää olla silloin liikkeessä. Muksuna kömmin aina kesken matkaa hattuhyllylle nukkumaan, ja tein sitä niin pitkään kuin vain mahduin siellä olemaan.

      Sitä, kenenkä autoon simahdan, en vielä tiedä. Ja voi olla etten kesällä simahda kenenkään autoon. Riippuu ajomatkasta, ja siitä kuinka väsynyt on, et nukahtaako sitä vai ei.

      L.

      • Tärkeä vinkki liikkuvassa autossa nukkumiseen on tarkistaa ensin että ohjauspyörä on jonkun toisen käsissä. Sillä tavoin saa pidemmät ja rauhallisemmat unet.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Tärkeä vinkki liikkuvassa autossa nukkumiseen on tarkistaa ensin että ohjauspyörä on jonkun toisen käsissä. Sillä tavoin saa pidemmät ja rauhallisemmat unet.

        Tuo on totta. Takapenkillä vielä makoisammat, kun ei tarvitse vahtia että pysytään oikealla reitillä. 😁

        L.


    • Anonyymi

      Rahalla mä ratsastan autoja en siis tartte...

    • Anonyymi

      No ajattelin vähän vuokrata kesällä asuntoauton ja mennä sillä Savonlinnaan että jos toteutuu niin nukun ensi kesänä pari yötä autossa.

    • Anonyymi

      Voi.. jos olen tanssireissulla kaukana...

    • Anonyymi

      Mitä erikoista siinä olisi? On tullut nukuttua autossa monet kerrat.

    • Anonyymi

      Nukun teltassa palstan naisen kanssa kesällä koska menemme vaeltamaan.

    • Anonyymi

      Onse kummallisa, melkein jopatolokista alkohoismiakin viinamiwhwllä, pitäisi lähtwä psykaitireen hoitoon vähintän 2330 vuottaviina miehelle ;D

      Pakkohoia muuts,s bipdolu,,rm jrjrjj :F

    • En usko, kun ei liene mitään syytä siihen. Harvemmin on tullut kilpa-autoilu-uran jälkeen kierrettyä Suomea erityisemmin.

      Mutta olen mä autoissa nukkunut, muistaakseni ekan kerran huhtikuussa 2010 silloisessa Cliossani ollessani kaverien mekaanikkona. Kylmähän siinä tuli, oli hankalaa löytää hyvää asentoa, jotkut möykkäsivät varikolla vielä myöhään, ei ollut silloin vielä lääkityksiä, enkä Roa-kuurin vuoksi saanut edes vetää kännejä unta parantamaan 😅

      2010 kesällä nukuttiin kaverin kanssa heidän tiimin kuljetusauton etupenkeillä, auton käydessä tyhjäkäyntiä jossain Tattarisuolla 😂 Jälkikäteen ajatellen oltaisiin voitu lukita ovetkin, mutta onneksi ei mitään rosmoja ollut liikkeellä.

      2011 toukokuussa nukuin silloisessa Mitsubishi Lancerissa Vihdin radan varikkoalueella kun silloin osallistuin kisaan itse seuraavana päivänä. Olikohan se kisa lauantaipäivänä, mutta mä saavuin jo perjantaina reenaamaan. Silloin oli lämpimämpää, tein kunnon Al Unser Jr:t ja ryyppäsin kisaa edeltävänä iltana, ja nukuin suht hyvin autossani. Enkä kuitenkaan krapulaa onnistunut hankkimaan jollain tyyliin 6-10 kaljalla. Tosin siitepölyallergia oli vähän koko viikonlopun ajan kiusana.

      2011 nukuttiin kaverien kanssa myös erään radan jonkinlaisessa tuomaristokopissa/valvomossa, whatever, joka oli jostain syystä jäänyt lukitsematta. Siellä taasen mineraalivilla aiheutti silmäoireita ja hankaloitti nukkumista.

      Onhan noi ihan hauskoja kokemuksia, varsinkin kun liittyvät tavalla tai toisella racing-juttuihin, mutta en mä varta vasten haluaisi nukkua autossa. Tosin nykyisen autoni tavaratila on sen verran iso takapenkit kaadettuna, että siellä voisi jopa saadakin nukuttua jotenkin järkevässä asennossa. Pikkuinen Clio, sedan-mallinen Lancer tai täynnä romua ollut kaverin auto eivät olleet kovinkaan ergonomisia 😅

    • Anonyymi

      Autossa ei kannata nukkua. Autoa ajaessa pitää olla valppaana, jotta ei törmää polkupyörävauhtityyppeihin.
      -Likinäkörillitäti

      • Anonyymi

        Ne hurjastelijat ovat kamalia, jopa polkupyöräkäytävillä.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Auto on liikenneväline, ei nukkumista varten. Eli en ole ikinä nukkunut autossa enkä nuku vastaisuudessakaan.

      Sheena

    • Anonyymi

      Eripuran sattuessa pystytän kupoliteltan lähimetsään.
      - Erämies

      • Anonyymi

        ☝👍👍


    • Anonyymi

      Olen asunut pakettiautossani koska jäin kodittomaksi saatuani häädön nuorempana 20 vuotta sitten. Asuin autossa puoli vuotta. Työnantaja jätti palkat maksamatta joten sain häädön koska en voinut maksaa vuokraa. Aloin sitten tekee erilaisia kuljetushommii pimeesti että sain vuokrarästit maksettua. Kuljetin opiskelijoille huonekaluja ja sellaista.

    • Tänään mietin töissä, että mähän voisin oikeastaan tehdä tuohon lava-autooni yhden ihmisen matkustuskoperon. Ei mikään virallinen, mutta kuka minulta kieltää kuljettamasta koppia kyydissä, jos se on kiinni hyvin? 🤔

      Sänky ja sit joku pöytä ja ruuantekovehkeet ja keskuslämmitys. Kunnolla eristetty ja hyvä ilmanvaihto. 😁👌

      Ehkä saatan kokeilla vielä. 😁

    • Anonyymi

      Jos asuu autossa, niin on hyvä vaihtaa maisemaa jos on vielä sitten kaasukäyttöinen jääkaappikin ja kaikki taqvikkeet sisällä matkailuautossa.

      Satelliittiantenni auton katolla jotta näkee TV:nkin ja lämmitysjutut kaikki.

    • Anonyymi

      En tiedä taidan olla ihastunut johonkin tyttöön mutta niin onkohan hän vihamielinen?

      Isäntä kyllä hyvä;: kuin joku maqfioso, ja minä sitte nato-kauluspaiineen.

    • Anonyymi

      hassua ehkä jos heilutaa kättä jollekin ytöllwe ikkunsta,,, rw2wewréruu a´taröcökkua2aru,

    • Ei voi. Vaikuttaa todella epämukavalta ratkaisulta. Kannattaa ostaa vaikka teltta ja retkeillä kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1638
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      102
      1208
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      902
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      812
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      724
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe