Olen rikas en tarvii tyttöystävää. Osaan kokata, pyykätä, siivota, remontoida, pukeutua, leipoa, ajaa autoa ja kaikkea. Seksiä voi ostaa jos panetta joten tyttöystävä ei voi antaa minulle mitään mitä haluaisin elämässä.
Mihin tyttöystävää tarvii
20
173
Vastaukset
- Anonyymi
Tyttöystävä tarvitsee sun rahoja.
- Anonyymi
Et mihinkään. Elämääsi olisi ehkä mielenkiintoista seurata 24/7 livestudiosta. Mutta jos et puhu ääneen, niin ehkä melko tylsää. En tiedä. Mitä itse arvelet?
- Anonyymi
Niin semmoinen norppalive, mutta richmanscave- nimellä tms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin semmoinen norppalive, mutta richmanscave- nimellä tms
Niin sellainen. Eikö ikkunoistasi paista aurinko?
Jos ei koe saavansa parisuhteesta mitään, miksi sellaista kannattaisi edes harkita? Ei parisuhde ole pakko.
Elämässä kannattaa tehdä asioita, jotka tekee onnelliseksi tai jotka saa läheiset ihmiset onnelliseksi. Yleensä paras lopputulos on kun löytää sopivan tasapainon noiden kahden tarpeen välillä.- Anonyymi
Jos on syntynyt vuonna -75, niin tyttöystävä alkaa jo kuulostaa setämieshommilta.
Oikea nainen sitä vastoin sulostuttaa ja vaikeuttaa elämää siinä määrin, että kun siihen tottuu, niin ilman ei osaa olla. Vaatii tietysti masokistista otetta elämään.
-keinovaginamies-Sama homma miehen kanssa sen olemassa oloon tottuu, mutta vaatii masokistista otetta myös että vuosia elää yhdessä.
Bätääs kirjoitti:
Sama homma miehen kanssa sen olemassa oloon tottuu, mutta vaatii masokistista otetta myös että vuosia elää yhdessä.
Siis täytyy olla pikkasen kajahtanut, että ylipäänsä ottaa miehen kumppaniksi.
- Anonyymi
Ihminen tarvitsee molemminpuolista hellyyttä ja elämässä muutoinkin jakamisen ja yhteenkuuluvuuden tunteita ja kokemuksia
- Anonyymi
Juuri näin. Hyvin sanottu.
Jos ei koe parisuhdetta tarpeelliseksi, niin ihan hyvä olla yksin. Monet valitsevat ainakin vanhemmiten sen tien, ja ovat hyvin helpottuneita.
Itse en tuohon pysty. On niin mukavaa kömpiä yöksi jonkun kainaloon. Ahdistun ennemmin tai myöhemmin, jos olen liian kauan yksin.
- Anonyymi
Noh, sellaista se. Ihan järkyttävää tajuta, ettei tarvitse mitää. Sanon kuitenkin hyvää yötä vaikket tarvitse :)
Maxi Trusso - Nothing at All https://youtu.be/Exm5Z5hAdrE
t.sxth Helkatin hyvä huomio. Kannattaa pysyä omavaraisena ja hoitaa tarpeensa itse, jos kerta siihen kykenee, silloin ei tarvitse kumarrella muualle ja odottaa, jos joku heltyisi auttamaan pyyteettä.
- Anonyymi
Jos panettaa, niin voi runkata. Ei siinä naista tarvita. Lopputulos on sama.
- Anonyymi
Kun sain rahaa paljon niin alkoi myös tyttöystävä ehdokkaita tulla esiin. Yks nainen josta olin kiinnostunut , ei ollut aikaisemmin kiinnostunut niin alkoikin kiinnostua ja sanoin sille sitten suoraan että olet jo liian vanha ja minunlaiset varakkaat seurustelee nuorempien kanssa. Toiselle naiselle sanoin että olet kiinnostunut vain koska sain paljon rahaa, joten et voisi rakastaa minua omaa persoonaani.
- Anonyymi
Ja siitä naisesta tullut paha alkoholisti.
- Anonyymi
No niin . Hyvä pitää järki päässä. Laita ennemmin hyväntekeväisyyteen kun bimboon muijaan👍
- Anonyymi
Kyllä tyttöystävä hyvä olis jos esim yöllä tulee mörkö pihaan tai olkkariin niin voi laittaa eli herättää tyttöystävän ja laittaa hänet katsomaan mikä siellä olkkarissa tai pihalla oikein on tai jos tulee varkaita niin laittaa tyttöystävän ajamaan ne pois ja antamaan varkaille turpiin ja itse voi jatkaa nukkumista ja kyllä tyttöystävä on hyvä kantamaan ostoksia ja talvella hyvä tekemään lumihommat kesällä nurmikon leikkuut ym esim tekemään klapeja eli kyl tyttöystävä hyvä olis
- Anonyymi
Jos et tiedä mihin tarvii, ole ilman sitten.
- Sheena - Anonyymi
Jos tytöillä o miljooittain kysymyksiä mihihn pitäisi vastata, kwaräiai ikansa vacsaqta.
- Anonyymi
Miljoonittoin kysymyksiä naisilta, mutta niin jooh flash gordon, hauska elokuva missä joo prinsessoja ja maxz von näyttelemässä MIng D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973