Mukavaa helatorstaita kaikille

Onko helat kunnossa?

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sateista heladagenia. 🌧️💧

    • Anonyymi

      Jos paranww vuoai kweellaan pikkuhiljaa, mutta eräs juttu jos ei oikein muuta pysty, niin aurinon vlon poista ikkunoissta jottw psrtempi katsella elokuvia, pimennysgverhot.

    • Anonyymi

      Hyvä joo yrittää keksiä keinoja miten pääsee sängystä yöös käsien ja jjalkojen evulla jotenkin, pitää keksiä keinoja.

    • Kiitos ja mukavata helatorstaita minunkin puolesta palstalaisille.

      Minkä määrittelisin heloiksi? No jos ne on nuo käpälät, niin toimivat taas liki moitteettomasti. Työssä on yhtä kiirusta kuin ennenkin lisättynä potenssilla ja kaksi. En tiedä viitsinkö edes lomaa pitää, ehkä teenkin ylitöitä koko kesän. Siviilissä murehditaan ja ollaan huolissaan, välillä hihkutaan ja nauretaan kuin viimeistä päivää. Meinasin painua jotain pihahommaa pyörittämään, olisko se sitten nurtsin leikkuu, taimikon saksimista vai halkomista - jaa. Tai ihan terdellä ihastelemista. Kunhan mitä teenkin, teen sen ihmisen kanssa, joka vielä on vierelläni. Aion myös ryhtyä poliittiseksi toimittajaksi ja ihmisoikeustaistelijaksi ja -vakoilijaksi. Ja mitä palstaan tulee, pitkän poissaoloni aikana meinasin unohtaa jo salasanani. Sähköpostejani en ole käynyt myöskään lukemassa, jos joku on minulle sinne kirjoitellut.

      Tässäpä ek:n kuulumiset. Toivottavasti sinulle - Pujottelija-hyvä - elämä hymyilee ja taputtelee sinua pehmein käsin. Kuten toivon sen kohtelevan muitakin palstatovereita hellin ottein.

      • No minä voin luvata, että taputtelen Pujista hellin ottein. Kiva kun olet back. Sinua ollutkin ikävä.
        Mutta asiat tärkeysjärjestykseen.

        Palstalla on taas kriisi. Sellainen, että joukkokato käynyt. Aika vähän väkeä jäljellä.

        Jaa, et meinaa lomia pidellä? Ymmärrän, että olet töitä kaivannut, mutta muista että elät aikaa, jota ei takaisin saa. Kuten kaikki meistä. Elämme vain kerran.

        Iloinen olen puolestasi, siis käpäliesi toiminnasta ja niin poies päin. Kiva kuulla.

        Minä itse olen ihan ok kans. Töissä jaksanut ja muutoinkin ihan sillain fine. Kovasti kesää jo odottelen. Minulla olisi pienimuotoinen pihan kunnostaminen tiedossa. Jos jaksan.. siitähän se on kiinni.

        Mutta iso vellkommen siulle. Todella aidosti sitä tarkoittaen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No minä voin luvata, että taputtelen Pujista hellin ottein. Kiva kun olet back. Sinua ollutkin ikävä.
        Mutta asiat tärkeysjärjestykseen.

        Palstalla on taas kriisi. Sellainen, että joukkokato käynyt. Aika vähän väkeä jäljellä.

        Jaa, et meinaa lomia pidellä? Ymmärrän, että olet töitä kaivannut, mutta muista että elät aikaa, jota ei takaisin saa. Kuten kaikki meistä. Elämme vain kerran.

        Iloinen olen puolestasi, siis käpäliesi toiminnasta ja niin poies päin. Kiva kuulla.

        Minä itse olen ihan ok kans. Töissä jaksanut ja muutoinkin ihan sillain fine. Kovasti kesää jo odottelen. Minulla olisi pienimuotoinen pihan kunnostaminen tiedossa. Jos jaksan.. siitähän se on kiinni.

        Mutta iso vellkommen siulle. Todella aidosti sitä tarkoittaen.

        Kiitos muru viestistä.

        Mä kerron sulle lisää, kun kerkeen ja jaksan. Todennäköisesti kesäkuun puolivälin jälkeen olen aika "vapaa".

        Puss


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos muru viestistä.

        Mä kerron sulle lisää, kun kerkeen ja jaksan. Todennäköisesti kesäkuun puolivälin jälkeen olen aika "vapaa".

        Puss

        Ei helevattu. Toivon ettei se ole sitä mitä luulen..


      • Voimia sinne teille molemmille. 🤗❣️


    • Ei oo,
      Hukassa on helat ja hoidot🤔

      • Anonyymi

        Metukkaa on ihana katsoa (hymiö ja kaksi irvikissaa).

        Olen in-an-aktiivi. Nyt poissa enempi henkilökohtaisista syistä, vakkari edelleen. Siullekin halit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Metukkaa on ihana katsoa (hymiö ja kaksi irvikissaa).

        Olen in-an-aktiivi. Nyt poissa enempi henkilökohtaisista syistä, vakkari edelleen. Siullekin halit

        Ou, vau, cuul, virtuaalihalit!🤗❤️


    • Anonyymi

      Kokeile tehdä voimistelu-juttua mitä ehdotin, eli siis jaloilla nojatuolissa tai sohvalla istuen nostelet jalkoja suorana..

    • Moroa.
      Puukkojen helat on ihan kunnossa, muuten on sitten vähän niin ja näin.
      Mukavat torstain jatkot sinnekin!

    • Helat heiluu varmaankin.. eiku... helmat .. heiluu lauantaina.

      Tässä juuri mieleeni tupsahti eräs ihana ihminen jota tapailen. Sillä ihana hän on. Omalla tavallaan.
      Heloineen ja päivineen. Arvaatko kuka?

      • Meinasin vastata....nuori Richard Marx, mutta tapaileminen olisi aika vaikeaa :D


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Meinasin vastata....nuori Richard Marx, mutta tapaileminen olisi aika vaikeaa :D

        Hmm....

        elisaketun naamaan näyttää siltä että tässä on nyt tunteita tullut mukaan?

        Ei tarvii kommentoida. Te olette ihania ihmisiä ja teette asiat haluamallenne tavalle, its ok. Mie oon hirmu iloinen puolestanne joka tapauksessa.

        ek-ei kirj ja pari muuta viestiä pirppikselle ja metukalle ylempänä.

        Meen pois. Takaisin ehkä huomenna. Tai sitten kesäkuussa. Kattellaan (hymiö)

        Ai niin, ja Pujis, voisit sinäkin jotain kommentoida mulle (hymiö)


      • pujotteIija kirjoitti:

        Meinasin vastata....nuori Richard Marx, mutta tapaileminen olisi aika vaikeaa :D

        Ja sitäpaitsi tykkään vähän vanhemmista miehistä.. kollit ei sytytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm....

        elisaketun naamaan näyttää siltä että tässä on nyt tunteita tullut mukaan?

        Ei tarvii kommentoida. Te olette ihania ihmisiä ja teette asiat haluamallenne tavalle, its ok. Mie oon hirmu iloinen puolestanne joka tapauksessa.

        ek-ei kirj ja pari muuta viestiä pirppikselle ja metukalle ylempänä.

        Meen pois. Takaisin ehkä huomenna. Tai sitten kesäkuussa. Kattellaan (hymiö)

        Ai niin, ja Pujis, voisit sinäkin jotain kommentoida mulle (hymiö)

        Kannattaa tulla huomenna takaisin, tai kenties jo tänään

        Meinasin etten viitsi vastailla, mutta pari nyt kuitenkin livahti


    • Anonyymi

      Kyllä Helget on kunnossa.

    • Anonyymi

      Vielä hankkimatta. Tarvisin holkin, jotta saisi kaksi kankea yhteen. Valitettavasti en ole vielä päässyt näppäilemään sitä toista kankea, että tietäis minkälaisen holkin hankkii.

      Tiedätkö, sellainen reikä mihin kanki sujahtaa sisälle?

      -keinovaginamies-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1295
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe