Kaksoisleuka ja kaikki.
Kylläpäs naiset rupsahtaa vanhetessaan
45
625
Vastaukset
- Anonyymi
Aika moni varmaan unohtaa pitää vartalostaan huolta kun saa lapsen tai kaksi. Uskotaan ikuiseen parisuhdeonneen, vaikka sehän on epätodennäköistä.
Markkinoille tulevat eronneet laulavat sitten seuraavaa, jos eivät sitten satu löytämään vertaistaan.
https://www.youtube.com/watch?v=r1BcFD1g938
AVBätääs kirjoitti:
Tuskin kukaan unohtaa, ei vaan viitsi tai jaksa. Ei kiinnosta olla muotovalio koko ikäänsä.
Itteäni ei ole hirvittänyt vaikken ole itseeni trimmannut, kun oon pohjakuosilta kuitenkin vielä muokattavissa, jos vaan haluan muokata.
Mua ei vaan kiinnosta olla yhtään mitään yber hienoo ja haluttavaa päällisin puolin. Jos ei joku tykkää musta tämmösenä olkoon tykkäämättä ja suksikoon helvettiin. Helppoa. :)- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Itteäni ei ole hirvittänyt vaikken ole itseeni trimmannut, kun oon pohjakuosilta kuitenkin vielä muokattavissa, jos vaan haluan muokata.
Mua ei vaan kiinnosta olla yhtään mitään yber hienoo ja haluttavaa päällisin puolin. Jos ei joku tykkää musta tämmösenä olkoon tykkäämättä ja suksikoon helvettiin. Helppoa. :)En ole koskaan ajatellut asiaa tuolta kantilta koska tietyn tyyppinen vartalon hyvinvointi kuuluu ensisijaisesti omiin tavoitteisiin, olipa kumppania tai ei.
Harrastan urheilua itseni vuoksi, en muiden.
Minulla on muuten ihan sama periaate, jos joku ei tykkää suksikoon helvettiin:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut asiaa tuolta kantilta koska tietyn tyyppinen vartalon hyvinvointi kuuluu ensisijaisesti omiin tavoitteisiin, olipa kumppania tai ei.
AVVartalo voi voida erinomaisen vaikkei kiinnostaisi vattujakaan puunata ja puleerata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartalo voi voida erinomaisen vaikkei kiinnostaisi vattujakaan puunata ja puleerata.
No voi toki mutta hyvän fyysinen kunto ja urheilun tuottamat kemialliset muutokset kehossa auttavat poistamaan lihaskipuja, parantamaan pienet mielentila häiriöt.
Ihminen on stabiili kun on harrastus, joka olisi tehty vain hänen omaksi hyvinvoinnikseen.
AV Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut asiaa tuolta kantilta koska tietyn tyyppinen vartalon hyvinvointi kuuluu ensisijaisesti omiin tavoitteisiin, olipa kumppania tai ei.
AVNimenomaan itsensä takia, ei muiden ja jos on joku pätevä syy miksi ei jotain tee tai halua tehdä niin eihän se muille kuulu. Jollekin riittää vähempi, jonkun pitää repiä itsensä verille jne.
Juu, joko kelpaa ittenään tai lähtee kalppimaan. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi toki mutta hyvän fyysinen kunto ja urheilun tuottamat kemialliset muutokset kehossa auttavat poistamaan lihaskipuja, parantamaan pienet mielentila häiriöt.
Ihminen on stabiili kun on harrastus, joka olisi tehty vain hänen omaksi hyvinvoinnikseen.
AVMikään noista vaan ei liity puunaamiseen ja puleeraamiseen. Urheilla voi erinomaisesti pieruverkkareissakin ja tukka takussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVTäti rauhoittuu nyt.
- Anonyymi
Höpöhöpö, ihan sama se on sinkuillakin tai kenellä tahansa, ei se vartalo sekä sen hoito ole siviilisäädystä kiinni.
Kun saa lapsia, prioriteetit muuttuu ja muotovaliovartalo ei ole numero yksi vaan ihan muut asiat. Uskominen ikuiseen parisuhde onneen ja sen toteutuminen ei myöskään ole kiinni siitä, onko vartalo timmi ja jos nyt oliskin, niin sellainen parisuhde saa loppuakin.
Toki äärimmilleen ulkonäkökeskeiset ihmiset ajattelevat laillasi, mutta luultavasti tekin viisastutte joskus
- Anonyymi
Ei mulla kyllä ole. Oisko ollut kuitenkin oma peilikuvasi?
- Anonyymi
Typerä kana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä kana
Niihin sinä olet. Kanalakin kyllä pienempi heltta.
- Anonyymi
Palstanaisilla on kunnon kalkkunaheltat
- Anonyymi
Juu, sellaiset tuulessa värisevät ja värisevät myös, kun naiset keskutelee kiivaasti naistenjuttuja,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, sellaiset tuulessa värisevät ja värisevät myös, kun naiset keskutelee kiivaasti naistenjuttuja,
Ilmankos täällä on niin voimakas eroottinen lataus koko ajan.
- Anonyymi
Riippuuko sulla kulkuset jo polvissa vai mistä moinen mielipaha?
- Anonyymi
Mutta venäläisen saa halvalla. Pilu maksaa kympin
Niin miehetkin, tänään näki taas hyvin monen näköisiä ihmisiä huvipuistossa.
- Anonyymi
Miks naiset annatte itsenne rupsahtaa
- Anonyymi
Mitä enemmän arvostelua ja määräyksiä, sitä enemmän syön. Kaapit täyteen herkkuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän arvostelua ja määräyksiä, sitä enemmän syön. Kaapit täyteen herkkuja!
Joo hyvää tekee kun syö jos on anorektikko tai laiha eli syö sopivasti ja urheile itsellesi laura ruoholan mira kasslin lola odusogan timmi vartalo
- Anonyymi
Jos vain katselisit kuvia sinua mielyttävistä naisista! Voitko kuvitelle että, on ulkonäköön vaikuttavia tekijöitä joihin ei voi vaikuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vain katselisit kuvia sinua mielyttävistä naisista! Voitko kuvitelle että, on ulkonäköön vaikuttavia tekijöitä joihin ei voi vaikuttaa?
Kuten esim mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hyvää tekee kun syö jos on anorektikko tai laiha eli syö sopivasti ja urheile itsellesi laura ruoholan mira kasslin lola odusogan timmi vartalo
Kyllä tekee, odusoga on just hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten esim mitä
Se että on nainen ja vanhenee ja sairastuu ja kaikkea muuta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että on nainen ja vanhenee ja sairastuu ja kaikkea muuta...
No ei kai tuossa nyt mitään ole mut jos nainen on naisellinen ja seksikäs ja nuorekas ja hyvin voiva ja laihduttaa itsensä anorektikoksi ja poikavartaloiseksi ja kurppaantuu niin on naisen oma vika
- Anonyymi
Eipäs höpötetä jonninjoutavia. Suomalaiset nuoruus-iän ohittaneetkin naiset ovat kauniita ja älykkäitä.
-Likinäkörillitäti- Anonyymi
Mainio juttu oi Likinäkörillitäti, kun sinulla on noin voimakas itsetunto.
En olis huolissaan ulkonäöstä, jos korvien välissä jätättäis, kuten ap:lla.
Tyypilliben katkeroitunut palstasetä taas vauhdissa. Hohhoijaa näitä taas..- Anonyymi
Että kauniina tai komeana hautaan, tavoite tuokin. Ulkonäkökekeskeisenä aikakautena hautakivien muodolla voisi kertoa elämänfilosofian onnistumisesta.
- Anonyymi
Kurpat nostaa mies tasoaan vanhetessaan.
- Anonyymi
Noin ne homot sanoo.
- Anonyymi
Voi olla ettei Suomessa enää ymmärretä iän tuomia vaikutuksia ihmiskehoon.
Aloitus on hyvä esimerkki siitä miten ihmetellään jotain luonnollista.
Onneksi vanheneminen kuuluu meille kaikille, lähes tasapuolisesti.
AV - Anonyymi
Kaksoisleuka tulee painon, ei iän myötä.
Eikö miehet sitten rupsahda iän myötä? 😂 Itse arvioisin, että keskimäärin ikä näkyy useammin ja enemmän yli 40v miehistä kuin naisista. Samoin naisia arvostellaan ylikiloista, mutta jo tilastojen valossa miehellä on isompi ongelma ylipainon ja myös terveysongelmien kanssa….
Ihmiset on yksilöitä! Joku näyttää 35v keski-ikäisemmältä kuin toinen 50v. Osa johtuu perimästä (mille ei voi itse mitään), hormonitoiminnan aktiivisuudesta (androgeenit ja estrogeenin) ja osa elintapojen vaikutusta. Jos naisella alkaa vaihdevuodet 35v tai 55v näkyy se ulkoisessa olemuksessa. Samoin miehet pappaantuu helposti kun testosteronitasot alkaa tippua.
Molemmissa sukupuolissa löytyy hyvässä ja nuorekkaassa kunnossa olevia yli 50v, mutta kovin yleistä se ei ole… ja miksi pitäisi olla? Miksi emme saisi vanheta arvokkaasti? Jos haluaa nuoren naisen, kannattaa etsiä sellaista eikä vinkua muiden ikääntymisestä! Siinä ei ole ongelmaa, jos on riittävän hyvässä kuosissa nuoren naisen silmään, luonne on miellyttävä, aivot toimii riittävästi, löytyy nuorekkuutta ja charmikasta vanhenemista ja käytöstavat on kohdillaan. Jos ei kelpaa, ei itse luultavasti täytä edes niitä omia kriteereitään!
Itse en ottaisi ihmistä, joka tekee valinnan ulkoisen perusteella, se kertoo paljon arvomaailmasta. On totta, että ihmisen pitää tuntua viehättävältä, mutta viehättävyys on paljon muuta kuin vaa’an lukema tai pelkkä kaksoisleuan puuttuminen. Vaikka omaan silmään pullea, mutta ryhdikäs mies on paljon viehättävämpi kuin laiha ja vetelä. Ja viehättävyys asuu silmissä ja luonteessa. Ilkeä, tyhmä tai kylmä ei ole viehättävä, vaikka olisi minkäänlaisen Hunks’n näköinen.
Älykäs ihminen antaa muiden olla sitä mitä on, ja keskittyy omassa seuran haussa arvostelun sijasta niihin ihmisiin, joista on itse kiinnostunut ja jotka täyttää omat kriteerit.- Anonyymi
Kyllä, ja tänäänkin söin nopean iltapalan joka maistui ja oli osin epäterveellinen.
Wilhelmin kolme makkaraa valmiin salaatin kera. Ihmeen maistuvaa näin vanhalle suulle:)
Vanhempana voi nauttia ihan rohkeasti sellaisesta josta itse tykkää, voi mennä arvostelijoiden silmien edessä vaikka dementian taakse.
Nyt menenkin peilin eteen katsomaan joko hetula alkaa kasvamaan.
AV Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja tänäänkin söin nopean iltapalan joka maistui ja oli osin epäterveellinen.
Wilhelmin kolme makkaraa valmiin salaatin kera. Ihmeen maistuvaa näin vanhalle suulle:)
Vanhempana voi nauttia ihan rohkeasti sellaisesta josta itse tykkää, voi mennä arvostelijoiden silmien edessä vaikka dementian taakse.
Nyt menenkin peilin eteen katsomaan joko hetula alkaa kasvamaan.
AVHah hah AV! 😂 Heltta kasvaa usein heikon imunestekierron ja/tai ikääntyvän ihon takia, jos nyt ollaan kovin tarkkoja. Ei taida vielä satunnaisella Wilhelmillä vielä löytyä, vaikka varsin miehisen annoksen söitkin. 😉
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Hah hah AV! 😂 Heltta kasvaa usein heikon imunestekierron ja/tai ikääntyvän ihon takia, jos nyt ollaan kovin tarkkoja. Ei taida vielä satunnaisella Wilhelmillä vielä löytyä, vaikka varsin miehisen annoksen söitkin. 😉
Juu, odotin jonkin aikaa eikä ollut nähtävissä vielä muutosta.
Ehkä sitten kun aamulla herää, säikähtää itsensä peilikuvaa normaalista enemmän:)
Aika rankka kevät on kyllä ollut. Yrittänyt töiden jälkeen pitää huolta myös omasta fyysisestä kunnosta mutta jälkikasvun harrastukset vievät tosi paljon aikaa. Huomaa kyllä miten vanhuus on iskenyt kun ei jaksa olla pirteänä duracell mainoksena koko pitkää päivää.
Tarttee varmaan kohdentaa jotain, säätää ravintoa ja nukkumista ensin.
AV Anonyymi kirjoitti:
Juu, odotin jonkin aikaa eikä ollut nähtävissä vielä muutosta.
Ehkä sitten kun aamulla herää, säikähtää itsensä peilikuvaa normaalista enemmän:)
Aika rankka kevät on kyllä ollut. Yrittänyt töiden jälkeen pitää huolta myös omasta fyysisestä kunnosta mutta jälkikasvun harrastukset vievät tosi paljon aikaa. Huomaa kyllä miten vanhuus on iskenyt kun ei jaksa olla pirteänä duracell mainoksena koko pitkää päivää.
Tarttee varmaan kohdentaa jotain, säätää ravintoa ja nukkumista ensin.
AVJoo ei taida palautuminen keski-ikäisenä olla ihan saamaa kuin alle 30v. Koskee työtä ja urheilua,
Kuitenkin asiat on laitettava tärkeysjärjestykseen, kaikkea on vaikea toteuttaa. Luulen, että tämä juuri on se syy miksi 40-, 50- ja 60-kymppiset ei ole enää keskimäärin ole 25-vuotiaan kropassa. Useimmiten pehmeämmät elämänarvot voittaa ja elämän tulee muutakin kuin hauiksen tai vyötärön ympäryys. Toki ne, jolla ei ole lapsia ja työ on helppo pystyvät ihan erilailla jakamaan aikansa edelleenkin.- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Joo ei taida palautuminen keski-ikäisenä olla ihan saamaa kuin alle 30v. Koskee työtä ja urheilua,
Kuitenkin asiat on laitettava tärkeysjärjestykseen, kaikkea on vaikea toteuttaa. Luulen, että tämä juuri on se syy miksi 40-, 50- ja 60-kymppiset ei ole enää keskimäärin ole 25-vuotiaan kropassa. Useimmiten pehmeämmät elämänarvot voittaa ja elämän tulee muutakin kuin hauiksen tai vyötärön ympäryys. Toki ne, jolla ei ole lapsia ja työ on helppo pystyvät ihan erilailla jakamaan aikansa edelleenkin....ja tuo nukkuminenkin usein viivästyy kun tyhjä sänky odottaa, eikä sängyn päällä ole mitään houkutinta mikä vetäisi magneetin tavoin makuuhuonetta kohden. Toisaalta...jos sellainen olisi, eihän se takaisi yhtään sen pidempiä yöunia, ehkä syvän unen saisi helpommin kiinni ja unen laatu parantuisi, ei määrä:)
AV Anonyymi kirjoitti:
...ja tuo nukkuminenkin usein viivästyy kun tyhjä sänky odottaa, eikä sängyn päällä ole mitään houkutinta mikä vetäisi magneetin tavoin makuuhuonetta kohden. Toisaalta...jos sellainen olisi, eihän se takaisi yhtään sen pidempiä yöunia, ehkä syvän unen saisi helpommin kiinni ja unen laatu parantuisi, ei määrä:)
AVVai niin 😉 😆 Mitäs houkuttimia nyt sinne peiton ja tyynyn lisäksi kaipaat? Yleensä suhteen alut kyllä tarkoittaa aikamoista univelkaa eli sellaisessa tilanteessa voi hyvä treeniohjelma mennä ihan sekaisin. 😂 Mutta elämä on valintoja, tuossakin suhteessa.
- Anonyymi
Höh, muutennrupsahtaa, mutta perse pysyy kuosissa kun juoksee, tosin tissit alakaa riippua mutta ne voi rullata liiveihin
- Anonyymi
Rupsahtaa joo, mutta vielä pahempaa on aloittajan aivokapasiteetin rupsahtaminen.
Tommoset kalkkunan aivot eivät järin paljon viisauksia kirjoittele.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354025- 693172
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171650
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207