Mihin ateismi kaatuu?

Anonyymi

Ei mihinkään!

Niin kauan kuin on tietoisuutta ja älyä, niin kauan on ateismia, mutta jos tietoisuus ja äly katoavat, niin päättyy myös ateismin voittokulku ja valtakausi. :)

9

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ateismi kaatuu kun itsetietoisuus herää ja kehittyy reflektiivisyydeksi eli (itse-)kriittiseksi järjenkäytöksi. Lapsekkaampi narsistisuus, "älyllä" kehuskelu väistyy.

      • Anonyymi

        ...Samalla henkselinpaukuttaja tulee ikään kuin tietoiseksi rajoistaan ja niiden ulkopuolisista toisista, joihin voi sitten oppia suuntautumaan muutenkin kuin kiivaalla uholla ja itsetodistelulla.


    • Ateismi on jumaliin uskomisen negaatio kun kukaan ei usko enää jumaliin ei erikseen tarvita nimeä tälle.

    • Anonyymi

      kun kumartaa hiekkakansan jumalaa eli kamelin takapuolesta syntynyttä !!!

    • Anonyymi

      Ateisti voi demonstroida elämän syntymisen mekanismin
      labrassa. Eli elottomista aineista, kemiallisen evoluution avulla ja
      sopivien olosuhteiden vallitessa. Abiogeneesi ja eliöiden kehitys
      Time Lapse-Video-elokuva, valtavalla nopeudella elämä merestä
      manteereelle ja puuhun ja siitä taivaalle ja pensaisiin ja pesiin.
      Töms. Puusta alas ja Kaksijalkainen kävely voi alkaa ja tuotannon
      kehittely ensin metsästämällä ja sitten rivitaloihin ja kerroksittain
      väkeä päällekkäin, omiin taloihin. Uusia keksintöjä merestä, kuten
      sähkövirta ja langaton yhteys. Kaikki elottomasta, joka muuttuu

      aineeksi ja viisaudeksi.

    • Anonyymi

      Kyllä se Islam ateistit vielä hoitaa, odottakaas vaan, se on vain ajan kysymys,

      Ateistithan, tai ainakin jotkut tykkäävät Islamista, koska "viholliseni vihollinen on ystäväni", Aina jaksetaan räksyttää kristinuskosta, miten kamala se on, mutta Islamista ollaan täysin hiljaa, sitä jopa puolustetaan.

      Joitain ottaa päähän nää kirkon monopolit, sun muut, ja siksi se on niin kamala uskonto, jotenkin se kamaluus tuntuu aina liittyvän rahaan, ne vie mun fyrkat, hei, haist kirkko v*ddu!

      • Anonyymi

        Ateistit uskovat islamin invaasion vaikuttavan osaltaan kristinuskon hävittämisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistit uskovat islamin invaasion vaikuttavan osaltaan kristinuskon hävittämisessä.

        Sitähän se tekeekin, ei siihen uskoa tarvitse, on vain yksi Jumala, Allah...

        Allahu akhbar!

        Vastaväitteitä?


    • Anonyymi

      Ateisti on hyvin tyytyväinen elämäänsä . Hän elää maan kamaralla eikä haikaile taivaisiin, eikä yliluonnolliseen.. hän elää tässä todellisuudessa eikä puolittain taivaan porteilla niinkuin uskovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe