Mies pidätkö itseäsi komeana

Anonyymi

Ja nainen pidätkö itseäsi kauniina?

73

646

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen mies. En ole mielestäni komea, vaan aivan tavallinen. Siis normaali, tylsä. Vaan jotenkin olen aina pärjännyt, koska en odota liikaa.
      t. Jari

    • Anonyymi

      Tiedän olevani varsin ok näköinen. Ei ole päässyt kihahtamaan hattuun kommentit kuten "sä olet kyllä kaunein nainen, jonka oon koskaan nähny". Tyyppi ei luultavasti ollut juuri ihmisten ilmoilla käynyt.

    • Anonyymi

      Voi kyllä, olen komea. Tänäänkin joku vinkkasi peilissä mulle silmää. 😅👵

    • Anonyymi

      Teroitin ruohonleikkurin terät, vaihdoin öljyt ja ajoin 1000 m2 nurmikkoa, samalla leikkasin nurmikon naapureilta kun häiritsi silmää. Laitoin 280 uutta laattaa pihatielle ja tasoitin sepelikuorman takapihalle. Vene pitäisi vielä maalata ja kiillottaa kaiteet. Moottoripyörä muuten kunnossa, vaatii uuden takarenkaan kun on tullut savutettua pinnat taivaan tuuliin. Mummolle vein just korissa mehua ja mansikkahilloa kävellen suuren ja synkän metsän poikki punainen nuttu päällä, muuten kaikki on ihan hyvin. Puhdistan vielä korin, sinne tippui männyn neulasia. Sisäisesti kaunis ja sekava.

      • Anonyymi

        :)
        Liikutuin.

        Kuinka kauan täällä jaksetaan leikata nurmikkoa.


    • En kumpaakaan. Mutta ihan mukavan näköisenä. Totisena oon aika karu, hymyillessä hymykuopat ja silmätkin on leveessä hymyssä. Kai mä siksi hymyilenkin paljon, että oisin lempeän näköinen ja ihmiset ei pelästy. :)

    • Kun en juurikaan juo, niin en koskaan ole juonut sellaisia kännejä, että olisin ruvennut pitämään itseäni komeana. Joku tolkku sentään.

      Naiset kyllä kaunistuvat vähemmälläkin juomisella. ; )

      • Anonyymi

        👍🏼


    • Anonyymi

      Onko ihmisen ulkonäkö ihmisen ansiota? Ei ole.
      Jumala loi ihmisen kuvakseen. Meissä kaikissa on jotain Jumalan, Luojamme komeutta ja kauneutta. Olkaamme kaikki ylpeitä omastamme. Olemme osa Jumalan suunnitelmaa ja perintöä.
      Joten jos olet tuntenut rumuutta, niin olet ollut väärässä. Me itse emme aina huomaa mutta muut huomaa sen ja siksi hymyilevät vaatimattomat ihmiset löytävät aina elämän kumppaninkin jos vaan hyväksyy tosiasiat.

    • Anonyymi

      Kaunis olen, omalla tavallani.

    • Anonyymi

      Olen tavisnainen ja pidän itsestäni juuri sellaisena kuin olen.

    • Anonyymi

      En ole komea. Olen melko ruma enkä pidä itsestäni

      • Anonyymi

        Itseään ei saa haukkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseään ei saa haukkua

        Ei todellakaan saa!

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan saa!

        - Sheena

        Sexiä Turussa... Oon komee. Ja isokullinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseään ei saa haukkua

        Ei se haukkumista ole vaan tosi asia, olen minäkin ruma.


    • Anonyymi

      Nykyään tyytyväinen omaan ulkonäköön. N

    • Anonyymi

      Joskus näytin hyvältä. En enää

    • Anonyymi

      Ihan mukiinmenevänä.

    • Anonyymi

      Tyytyväinen olen.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Semmoinen 4,5

    • Anonyymi

      Olen varsinainen pyryharakka!

    • Anonyymi

      Olen todella kaunis nainen; niin kuin pöllö kurkistaa pöntöstä ulos -näkymä on sama!

      • Sinulla on suuret, lumoavan kauniit silmät.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Sinulla on suuret, lumoavan kauniit silmät.

        Niin mutta yllätetty pöllö


      • Anonyymi

        Typerä kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä kirjoitus.

        Millä tavoin? 😂


    • Anonyymi

      Oon komea, näytän nuoremmalta. Kaikenikäiset naiset tykkää.

      • Anonyymi

        ❤️❤️‍🔥❤️


    • Anonyymi

      Paremmaltakin voisi peilissä näyttää. Mutta voihan se olla että nuo kuvastimet on epäkunnossa. Normi nainen sieltä katsoo. - S

    • Anonyymi

      Ruma

      • Anonyymi

        No et oo


    • Anonyymi

      Jos niin tekisin niin olisin sokea vielä tyhmyyteni lisäksi 😁, mikä on tietysti lyömätön yhdistelmä naisten mielestä 👌

    • Anonyymi

      Pimeässä näytän hyvältä.
      T.nainen

    • Anonyymi

      Omasta mielestä en. Ehkä jonkun mielestä, vaikea sanoa.

    • Mä jätän sen oikeastaan muiden murheeksi..

      Mun vahvuudet on jossain muussa kuin ulkonäköseikoissa, vaikka itse pidän tietyistä ulkoisista piirteistä ihmisessä, josta pidän.

      Tietysti koetan pitää ulkonäöstäni huolta, etten kulje ihan rönttäkuteissa, haise pahalta ja käyn säännöllisesti parturissa ja peseydyn muutenkin.

      Mutta komeaksi joku on sanonutkin ja sehän otetaan vastaan. 😁👌

      Mä oon vähän herrasmiesmetsuri. Illalla raikas, mutta käsiä ei saa ikinä puhtaaks, eikä vauvanihon pehmeiks. Leuvan sängellä voi hioa puuta sileeks. 🤣

      • Anonyymi

        Vai oikein metsuri 🤣


      • Anonyymi

        Jos olisit mun mies, niin alkais nitriilikäsineiden käyttö tai muuten voisit yöpyä sielä sievässä majassasi pihan perällä😆😅

        Lidlissä on muuten semmoista halpaa käsivoidetta jolla oikeasti pysyy tekijän kädet kunnossa. Se on valkoinen tuubi jossa punainen korkki ja teksti S.O.S Concentrated handcream. Näppäryyskin sormissa paranee ilman kovettumia kun iho joustaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai oikein metsuri 🤣

        No viittaa mun harrasteeseen. Mulla on jokin hitonmoinen tarve kaataa ja katkoo puita. Lähinnä kyllä polttopuiks, mutta kuitenkin....

        Sukulaisten luona, kotona, julkimoillekin ja näköjään töissäkin. Mitä ihmeempi keissi kaataa puu, eikä hajoittaa muuta materiaalia ympärillä.

        Viime talvena sukulaisen luona kaadoin puun kiipeämällä siihen. Se oli känöllään aittaan päin liikaa, eikä paikaaliset metsurit uskaltaneet kaataa sitä. Lainasin yhdeltä palomiesmetsurilta kiipeilykamat ja pätkin oksat ylöspäin kiivetessä ja rungon halllitusti alaspäin tullessa. 😁

        Tää on mun oma omituinen harrastus...😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit mun mies, niin alkais nitriilikäsineiden käyttö tai muuten voisit yöpyä sielä sievässä majassasi pihan perällä😆😅

        Lidlissä on muuten semmoista halpaa käsivoidetta jolla oikeasti pysyy tekijän kädet kunnossa. Se on valkoinen tuubi jossa punainen korkki ja teksti S.O.S Concentrated handcream. Näppäryyskin sormissa paranee ilman kovettumia kun iho joustaa.

        No saisit vahtia myös, että hanskat on käsissä...🤣

        Mä tiedostan homman, että pitäis olla käsineet...ja niitä on hyviä, mutta hitto kun ei touhutessa muista niitä laittaa. 🤣

        Sit sorkkii vaan ja leuhottaa. 🤣


      • Disseisback kirjoitti:

        No saisit vahtia myös, että hanskat on käsissä...🤣

        Mä tiedostan homman, että pitäis olla käsineet...ja niitä on hyviä, mutta hitto kun ei touhutessa muista niitä laittaa. 🤣

        Sit sorkkii vaan ja leuhottaa. 🤣

        Mun eno on fiksu ja se tunkee rukkaset käteensä aina. Mutta se taas ei hiffaa, että niitäkin on erilaisiin hommiin erilaisia. Se koettaa aina hipistellä jotain hirmuiset rukkaset kädessä ja kiroaa. 🤣

        Mä tiedän, mutta unohdan intoillessa hanskat johonkin ja sit vaan painelen ilman. 😁

        Pitäis olla joku vähän vahtimaan...😄

        Kerran teloin rystysenkin kirveeseen, mutta jos ois ollut edes jonkinlaiben hanska, ei sitä ois sattunut. Oli pitkä kipee, kun aina aukes uudelleen...mutta ei mennyt "lihasmuistiin" sekään. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No saisit vahtia myös, että hanskat on käsissä...🤣

        Mä tiedostan homman, että pitäis olla käsineet...ja niitä on hyviä, mutta hitto kun ei touhutessa muista niitä laittaa. 🤣

        Sit sorkkii vaan ja leuhottaa. 🤣

        Vähän sama, mut sitä saa katua.

        Jäi muuten haaveeksi kruunun sähköistys. Vilkaisin sitä, niin oli liian monimutkainen kyllä mulle tehdä ja pistin myyntiin.

        Eipä oo vielä kukaan ostanut...lol..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sama, mut sitä saa katua.

        Jäi muuten haaveeksi kruunun sähköistys. Vilkaisin sitä, niin oli liian monimutkainen kyllä mulle tehdä ja pistin myyntiin.

        Eipä oo vielä kukaan ostanut...lol..

        No voi perhana...

        Kato mun profiilista yhteystieto ja laita viestiä, niin laitetaan lamppu kuntoon. Mä voin antaa joko tarkempia neuvoja tai sit järkätään, että tuusaan popan itse minttiin. 😁

        Tekaiset vaan anonyymin säpon....osaat kyllä. 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mun eno on fiksu ja se tunkee rukkaset käteensä aina. Mutta se taas ei hiffaa, että niitäkin on erilaisiin hommiin erilaisia. Se koettaa aina hipistellä jotain hirmuiset rukkaset kädessä ja kiroaa. 🤣

        Mä tiedän, mutta unohdan intoillessa hanskat johonkin ja sit vaan painelen ilman. 😁

        Pitäis olla joku vähän vahtimaan...😄

        Kerran teloin rystysenkin kirveeseen, mutta jos ois ollut edes jonkinlaiben hanska, ei sitä ois sattunut. Oli pitkä kipee, kun aina aukes uudelleen...mutta ei mennyt "lihasmuistiin" sekään. 😁

        Se sos voide saa haavatkin paranemaan erittäin nopeasti. Mulla tulee jatkuvasti kaikenlaista pientä käsiin ja aika ikäväksi voi äityä jossei heti hoida ja jäljet jää pahasti. Kun entisöin ja siinä kyllä veri lentää välillä ja tulee kulumaa.

        Siinä on näkyvillä joitain mun töitä ja joitain jotka odottaa:

        https://aijaa.com/jRfiv5


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No voi perhana...

        Kato mun profiilista yhteystieto ja laita viestiä, niin laitetaan lamppu kuntoon. Mä voin antaa joko tarkempia neuvoja tai sit järkätään, että tuusaan popan itse minttiin. 😁

        Tekaiset vaan anonyymin säpon....osaat kyllä. 😄

        No mut voi kiitoksia! Katotaan jossain vaiheessa, nyt se on pakattu ja vielä myynnissäkin.

        Ehkä laitan nikin, ehkä en. Ehkä pidän kruunu ite. On se hieno ja viimesen päälle hyväkuntoinenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mut voi kiitoksia! Katotaan jossain vaiheessa, nyt se on pakattu ja vielä myynnissäkin.

        Ehkä laitan nikin, ehkä en. Ehkä pidän kruunu ite. On se hieno ja viimesen päälle hyväkuntoinenkin.

        No mieti... vaikka tuohon entisöintiin liittyen mulla voi olla vinkkejä muutenkin...tai etsin.

        Nimittäis on kaksi totuutta:

        1. Muut tekee mitä osaa, sähkäri mitä tykkää.

        2. Ennen koiralta loppuu kusi, kun sähkäriltä konstit.

        😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mut voi kiitoksia! Katotaan jossain vaiheessa, nyt se on pakattu ja vielä myynnissäkin.

        Ehkä laitan nikin, ehkä en. Ehkä pidän kruunu ite. On se hieno ja viimesen päälle hyväkuntoinenkin.

        No tosi vaikeaa on oikeasti ihan maallikkoa neuvoa mahdollisuuksista...ja rajoituksista.

        Vaikka sinäällään homma on iisiä ja näppärä hoitaa sen oikeilla välineillä.

        Putkimiehet on yrittäneet selittää sitä samaa mulle, mutta silti oon tehnyt niittenkin hommat. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No tosi vaikeaa on oikeasti ihan maallikkoa neuvoa mahdollisuuksista...ja rajoituksista.

        Vaikka sinäällään homma on iisiä ja näppärä hoitaa sen oikeilla välineillä.

        Putkimiehet on yrittäneet selittää sitä samaa mulle, mutta silti oon tehnyt niittenkin hommat. 🤣

        No voin ihan suoraan sanoa, et mä en sitä ala tekemään, koska siinä on neljä haaraa jotka sitten vielä haaroittuu kahdeksi ja ne lampunpidikkeetkin täytyy varmaan uusia. Muistin et se on yksinkertaisempi.

        Helvetillinen homma siinä on ammattilaisellakin asennella ne johdot sinne kristallien alle siististi.

        Työnsin se takasin komeron perälle missä se on viettänyt aikaa jo muutaman vuoden kun itseasiassa on kaikki kohdatkin varattuja vaikka harkitsin sitä tuon vanhan kynttiläkruunun tilallekkin hetken, on nimittäin melkein hienompi.

        Pelkän päätöksen tekeminen voi kestää pari kuukautta, mut nappasin kyllä ahnaasti sun sähköpostisi ja annan toki entisöintineuvojakin jos tarvii:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voin ihan suoraan sanoa, et mä en sitä ala tekemään, koska siinä on neljä haaraa jotka sitten vielä haaroittuu kahdeksi ja ne lampunpidikkeetkin täytyy varmaan uusia. Muistin et se on yksinkertaisempi.

        Helvetillinen homma siinä on ammattilaisellakin asennella ne johdot sinne kristallien alle siististi.

        Työnsin se takasin komeron perälle missä se on viettänyt aikaa jo muutaman vuoden kun itseasiassa on kaikki kohdatkin varattuja vaikka harkitsin sitä tuon vanhan kynttiläkruunun tilallekkin hetken, on nimittäin melkein hienompi.

        Pelkän päätöksen tekeminen voi kestää pari kuukautta, mut nappasin kyllä ahnaasti sun sähköpostisi ja annan toki entisöintineuvojakin jos tarvii:)

        No mä odotan jos sinne ilmestyy jotain. 😊

        Muutenhan mä oon täysin pimennyksessä.

        Ja joo, sähköhommat on usein näkymätöntä taitoa ja tietoa. Se ei ole hiukkasfysiikkaa, vaan jotain missä yhdistyy tieto ja oivallus...ja jota määrää sertifikaatit jamääräykset.

        Kirvesmies ei vastaa työstään, sen on määritellyt joku suunnittelija, työnjohtaja valvoo... mutta sähkärin pitää tietää itse ja tarkastaa oma työ. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mä odotan jos sinne ilmestyy jotain. 😊

        Muutenhan mä oon täysin pimennyksessä.

        Ja joo, sähköhommat on usein näkymätöntä taitoa ja tietoa. Se ei ole hiukkasfysiikkaa, vaan jotain missä yhdistyy tieto ja oivallus...ja jota määrää sertifikaatit jamääräykset.

        Kirvesmies ei vastaa työstään, sen on määritellyt joku suunnittelija, työnjohtaja valvoo... mutta sähkärin pitää tietää itse ja tarkastaa oma työ. 😊

        Sittenhän sä vasta pimennyksessä olet jos minun kanssa alat parempiin tekemisiin😅🤣💀

        Oon vähän sellainen. Älä nyt suotta turhaa odotteluun aikaasi tuhlaa..

        Ihminen on mitä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän sä vasta pimennyksessä olet jos minun kanssa alat parempiin tekemisiin😅🤣💀

        Oon vähän sellainen. Älä nyt suotta turhaa odotteluun aikaasi tuhlaa..

        Ihminen on mitä on.

        No ehkäpä en odottele hengittämättä, kun kolahtaa jotain luukusta. 😄


        Sinne kun saattaa tulla vaikka sun mitä...

        Mut up to yours...😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No ehkäpä en odottele hengittämättä, kun kolahtaa jotain luukusta. 😄


        Sinne kun saattaa tulla vaikka sun mitä...

        Mut up to yours...😊

        Kyllä on ihan mahdollista, et kuolet vanhuuteen ennenkun saan mitään aikaiseksi asian suhteen.

        Ja jos jotain laitan, niin laitan jonkun sisäkuvan tuosta tunnisteeksi niin tiedät kuka on kyseessä.

        Olen sosiaalisimmillani nousu tai laskuhumalassa, joten yhteydenotosta tuskin tulet nauttimaan🤣😂

        Palaillaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ihan mahdollista, et kuolet vanhuuteen ennenkun saan mitään aikaiseksi asian suhteen.

        Ja jos jotain laitan, niin laitan jonkun sisäkuvan tuosta tunnisteeksi niin tiedät kuka on kyseessä.

        Olen sosiaalisimmillani nousu tai laskuhumalassa, joten yhteydenotosta tuskin tulet nauttimaan🤣😂

        Palaillaan!

        Eli otat huomiseen mennessä yhteyttä. 🤣


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Eli otat huomiseen mennessä yhteyttä. 🤣

        Ei nyt alkoi treenikausi kun on vihdoin Omikronista selvitty;)

        Mut hyvät yöt sulle😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt alkoi treenikausi kun on vihdoin Omikronista selvitty;)

        Mut hyvät yöt sulle😇

        Omituinen otus...😄

        Mut hyvää yötä. 😊🥱😴


    • Anonyymi

      Olen billi idol ja takamus kuin lololla.

    • Ehkä jostain tietystä kulmasta katsottuna.

    • Anonyymi

      En, olen vanha ja lihavanpuoleinen

    • Anonyymi

      Ruma!!

    • Anonyymi

      Se siinä juuri onkin!

      Mä olen vanhempi ja myös näytän siltä! Enkä nuorenakaan ollut järin hääppöisen näköinen.

      Hän taas on kuvan kaunis ja lisäksi ikääntyy sekä hitaasti, että näköjään vain paranee vanhetessaan!

      Siksi voin enintään hieman pitää maltillisesti yllä silloin tällöin jotain yhteyden tapaista, vaikka tiedän hyvin olevani täysin toivoton tapaus hänen suhteensa.

      Kiva kaveri, ei sen enempää, muttei vähempääkään! Mutta otan senkin mieluummin kuin ei mitään ja nautin hänen seurassaan paistatellen yksipuolisen rakkauden lämmössä!

    • Anonyymi

      Olisin ihan nätti. Jos en vaan näyttäisi tältä.

      • Anonyymi

        Joo


    • Anonyymi

      Kävin tänään passikuvassa. En näyttänyt erityisen kauniin näköiseltä siinä. Minua edeltävä nuori nainen ei hyväksynyt mitään hänestä otetuista kuvista, vaan ilmoitti lähtevänsä kohentamaan meikkejään. Ajattelin että minulle kyllä kelpaa eka otos, mutta jouduin pyytämään toisen, sen verran järkytyin!

      • Anonyymi

        Passikuvat on kamalia, niitä ei pidä edes katsella. Itseensä tunnista niistä😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Passikuvat on kamalia, niitä ei pidä edes katsella. Itseensä tunnista niistä😳

        Näin kävi, huh! Jos itseään pitikin ihan ok näköisenä, niin kävi kuin Charlize Theronille Aileen Wuorosena.


    • Anonyymi

      Pidän itseäni todella komeana. Jos olisin tavismies, niin olisin jo eronnut.

      Kun minä kömmin aamulla baari-illan jälkeen naiseni viereen ja haisen hyvin, hyvin voimakkaasti shillille eli siis vieraalle naiselle, niin kyllä naiseni hetken katsoo minua oudosti, mutta sitten hän hymyilee ihanasti ja rutistaa minua voimakkaasti. Onhan hänellä komea mies, eikä minun pienet sivusuhteeni häntä haittaa, koska hän tietää, että palaan hänen luokseen. Tuntuu, että naiseni vain rakastaa minua koko ajan enemmän ja enemmän mitä enemmän minulla on muita naisia.

      Jos tavismies olisi paikallani, niin naiseni todennäköisesti olisi heittänyt miehen jo pihalle.

    • Anonyymi

      En. Muut on eri mieltä. Muut on eri mieltä muutenkin kaikesta kanssani.

    • Anonyymi

      En. Nuorena olin kai suht kivan näköinen, vaikka en sitä itse tajunnut. Nykyään olen vanha, lihava ja ihan rehellisesti ruma nainen.

    • Anonyymi

      No muutaman kerran on sanottu kauniiksi. Toki myös sammakoksi ja oudon näköiseksi. Itseään on vaikea arvioida. Varsinkaan jos kuvia ei ole juuri otettu passikuvien lisäksi. Nuorena epäilemättä olisi saanut ihan miellyttävän potretin aikaan itsestään. Valitaanhan se sentään kymmenistä otoksista. Sitä ei tullut koskaan otettua.

    • Tässä täytyy luottaa vastakkaisen sukupuolen edustajien arvioihin: törkeen komee. Tosin tarjosin kalliit drinkit, jotta ko. leidit sanoisivat nimenomaan että törkeen komee 😄 Mukavimpia kommentteja on olleet ne, jotka liittyvät silmiin; vilkkusilmä ja nappisilmä.

    • Anonyymi

      Jaa, enpä ole asiaa katsonut siltä kantilta että olenko komea vai en. Parisuhteita on tullut ja mennyt niin kai nyt sitten en ihan karsea ole.
      Itse kun enemmän ihmisessä kiinnostaa muut asiat kun ulkonäkö mutta kokonaisuus varmaan ratkaisee.
      Olen siis jo ”palstatotuuden” mukaan vaippaikäinen, huoh!

    • Anonyymi

      Pidän itseäni rumana. Olen liian lihava joten olen ruma.

    • Anonyymi

      En ole kaunotar, ehkä kaikinpuolin hyvinhoidettu pikkusievä. En ole mistään kohdasta erityisen rumakaan, sellainen etten kovin huomiota herätä, kehtaa mua käsikädessä talutella.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe