Että joku sinut vielä huolii ja löydät rakkauden.
Voiko käydä niin
37
153
Vastaukset
- Anonyymi
Ei 🥲
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ehkä joku kuitenkin. 🤗
Epäilen
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen
Kannattaa silti pitää pikkuisen ovea raollaan, jos sieltä vaikka joku kurkkaakin sua.
- Anonyymi
Kannattaa silti pitää pikkuisen ovea raollaan, jos sieltä vaikka joku kurkkaakin sua.
Kurkkaa 🙄😳
- Anonyymi
Ei mua kukaan kurki 🙄
- Anonyymi
Niin, kiinnostuneena et kukas täällä on.
Ei pidä mennä kurkkiman 🫣
- Anonyymi
Ei sitä tiiä.
Eipä joo 🙄
- Anonyymi
Kivahan se olis, mut mahdottomalta se kuulostaa tällä hetkellä 👀
- Anonyymi
Kyseltiin jo aikaisemmin mikä biisi olisi koskettanut ja yksi on kyllä yli muiden.
Hauskinta on kappaleen nimi, ihmiset kun jaksavat elää unelmaa "sitten kun".
https://www.youtube.com/watch?v=vyQv7GnixOs
AV - Anonyymi
Näihin ei lähdetä ei ollenkaan
- Anonyymi
Mä mitään toivo tai odota, mutta olen avoin mahdollisuuksille:)
- Anonyymi
muttA hAAUInrRQ
- Anonyymi
siiskin hassua tai ei tai niin: menee nukkumaan ja sitten missä mahtaa olla rollaattorini, kävelemällä etsiii, löytyy jostain.
Eli siis pystyy kävelemään aivan huomaamattomastikinkin itse löytyy keittiöstä? - Anonyymi
Ei ole mahdollista näin rumalle.
- Anonyymi
Ei löydy 😊ehkä joku valehtelija ja pettävä mies🤔
- Anonyymi
Itse en halua ketään elämääni.
- Anonyymi
Samat mietteet
- Anonyymi
Kuka huolisi Dissen ja Jazulin?
Ääh, ei mua kukaan enää huolisi. Liian kaikkea. Parempi pysyä aloillaan.
Dissellä on vielä toivoa.Eikä minuskaan tarvitse kenenkään huolia... jos diggaa ja lähtee völjyyn, sekä siinä kestää, niin nice, jos siis on nice, mutta tokkopa siinä vähemmän nice viihtyiiskään.
Helppoo olla v.tukseen hankala...😆- Anonyymi
Onhan heillä toisensa.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan heillä toisensa.
Sekin on tosiaan ihan hyvä vaihtoehto, jos sinkkuna on hyviä kavereita. Ei välttämättä muuta tarvikkaan.
- Anonyymi
En usko että on riskiä. 😇
Mahdotonta sanoa.
- Anonyymi
Ei sillä rakkaudellakaan niin väliä ole, mutta haluavainen nainen pitää olla.
- Anonyymi
Hammas-Tytöt, siinäpä olisi hyvä musiikin nimikin tyttöille, koska olin hammasjutussa ja oli tyttöjä, oli viisauden poisto sellainen hammasjuttu, ja oli paljon naisia, pahalle tuntui aluksi kyllä..
Hannastytöt kuin maustetytöt musiikkiyhtue. - Anonyymi
Jos joisin viinaa ja kävisin baareissa niin varmasti joku nainen minut huolisi. Mutta en käy baareissa niin en voi löytää kumppania.
- Anonyymi
Oikeastaan se on niin, etten koe tarvetta rakastumiselle ja parisuhteelle. Kaverisuhde on ookoo ja ehkä kaverillinen parisuhdekin.
- Anonyymi
Olen miwrrinyr että olisi joku nais-supersankari, no Wonder Woman, mutta joku uusi... mutta noh ;:D
;MS Marvel huono... mutta hah, ehkä niiin. - Anonyymi
Tällä menolla kyllä.
- Anonyymi
No viikatemies, viimeistään, jos ei kukaan sitä ennen. 👵
- Anonyymi
Hmm, olipa jotenkin hanskat tiskiin asenne. Ei kenenkään pidä huolia ketään, kyllä se on puhtaasti omasta halusta kiinni, jos suhteeseen alkaa. Halusta tutustua toiseen enemmän ja enemmän. Tuskin lähtisin moisen huolijan matkaan ikinä. Ei pidä tyytyä olemaan vaan joku jollekin, kun voi olla se kaikki yhdelle.
- Anonyymi
Luin tuolta miksi ei deittailu jatku tapaamisen jälkeen. Yksi syy oli kumppanin kengät. Jos käytti ns.terveyskenkiä se oli huono asia. Käytän juurikin sellaisia kenkiä...🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201