Kiinnostaako teitä palstalaisten jutut?

Anonyymi

Millaiset jutut kiinnostaa eniten?

49

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Jotkut kertovat että täällä oppisi jotain. Ei opi.

      • Anonyymi

        Minä en tiennyt että Tarja Halonen kuuluu salaliittoon, joka uhkaa persujen olemassaoloa.


      • Tyhmästä päästä kärsii koko ..palsta.
        Olen oppinut vaikka ja mitä tältä palstalta.
        Palsta on muokannut minua ja mielipiteitäni jopa radikaalisti.

        Oma tuttava- ja ystäväpiirini on kanssani samanmielisiä ihmisiä kutakuinkin. Tai he ainakin ovat sopeutuneen minun omamielisyyteeni. He hyväksyvät minut ja mielipiteeni mukisematta.

        Täällä on toisin. Tällä palstalla saa kuulla vasta-argumentteja ja solvauksiakin niin puolesta kuin vastaan. Se on rikkaus. Antaa ajattelemisen aihetta, jos osaa. Ajatella siis. Sitä, ettei itse olisikaan niin erehtymättömän oikeassa aina ja kaikessa.

        Mutta jos et osaa ajatella.. asiaa siten, että joku toinen voi olla viisaampi käsillä olevassa asiassa kuin sinä itse. Niin .. sehän on luonnollisesti palstan vika.


      • Anonyymi

        Jotkut oppii paljonkin, jotkut ei ollenkaan ja useimmat siltä väliltä.

        Ne jotka eivät opi ollenkaan eivät haluakaan oppia ja torjuvat kaiken tolkun puheen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tyhmästä päästä kärsii koko ..palsta.
        Olen oppinut vaikka ja mitä tältä palstalta.
        Palsta on muokannut minua ja mielipiteitäni jopa radikaalisti.

        Oma tuttava- ja ystäväpiirini on kanssani samanmielisiä ihmisiä kutakuinkin. Tai he ainakin ovat sopeutuneen minun omamielisyyteeni. He hyväksyvät minut ja mielipiteeni mukisematta.

        Täällä on toisin. Tällä palstalla saa kuulla vasta-argumentteja ja solvauksiakin niin puolesta kuin vastaan. Se on rikkaus. Antaa ajattelemisen aihetta, jos osaa. Ajatella siis. Sitä, ettei itse olisikaan niin erehtymättömän oikeassa aina ja kaikessa.

        Mutta jos et osaa ajatella.. asiaa siten, että joku toinen voi olla viisaampi käsillä olevassa asiassa kuin sinä itse. Niin .. sehän on luonnollisesti palstan vika.

        Jaiks. Tästä palstasta ei kannattaisi ottaa yhtään minkäänlaista oppia. Täällä on todella marginaaliporukkaa, eikä palsta edusta millään tavalla tavallista elämää. Kun suljet palstan, unohda kaikki mitä olet täältä lukenut.


      • Kiitos, kuin myös :)


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tyhmästä päästä kärsii koko ..palsta.
        Olen oppinut vaikka ja mitä tältä palstalta.
        Palsta on muokannut minua ja mielipiteitäni jopa radikaalisti.

        Oma tuttava- ja ystäväpiirini on kanssani samanmielisiä ihmisiä kutakuinkin. Tai he ainakin ovat sopeutuneen minun omamielisyyteeni. He hyväksyvät minut ja mielipiteeni mukisematta.

        Täällä on toisin. Tällä palstalla saa kuulla vasta-argumentteja ja solvauksiakin niin puolesta kuin vastaan. Se on rikkaus. Antaa ajattelemisen aihetta, jos osaa. Ajatella siis. Sitä, ettei itse olisikaan niin erehtymättömän oikeassa aina ja kaikessa.

        Mutta jos et osaa ajatella.. asiaa siten, että joku toinen voi olla viisaampi käsillä olevassa asiassa kuin sinä itse. Niin .. sehän on luonnollisesti palstan vika.

        Luonnollisesti


    • Olen ihmetellyt, kun täällä ei juurikaan ole kiinnostavia juttuja. Aina vaan sitä yhden ja saman asian toistoa mahdollisimman tylsästä aiheesta. Olisi aika saada palsta kiinnostavaksi esimerkiksi koulumuistojen kertomisella, matkailukertomuksilla jne.

      • Anonyymi

        Jos elämä on ollut pelkkää palstailua, niin ei siinä muita muistoja kerry.
        Täällä lähinnä kerrotaan muistoja siitä, mitä muut ovat joskus kirjoitelleet.


      • Ei muuta kun laitat aloitusta kehiin..
        Voipi olla että saat haluamaasi keskustelua aiheesta.


      • Anonyymi

        Kerro sinä koulumuistoista ja/tai matkailusta.

        Itse aloitan kertomalla pari huonoa koulumuistoa. Kouluaikani oli mitä parhainta. Onneksi sitä hiukan himmensi voimistelu- ja käsityötunnit, muuten olisi epätodelliset muistot. Käsityön opettajani oli vakava- ja umpimielinen diiva. Kunkin oppilaan käsityöt arvosteltiin koko ryhmän äänestyksellä gaussin käyrän mukaan. Niinhän siinä kävi, että oma työni jäi aina hännän alapäähän. Luonnollisesti, sillä olin allerginen virkkuukoukuille, sukkapuikoille. Lisäksi lanka hiersi sormeni rikki rakkuloille, kutominen ja virkkaaminen oli hidasta ja työlästä, suorastaan piinallista. Siitä hyvästä pääsin aina julkisesti joukon huonoimmaksi. Olipa nöyryyttävää itseasiassa.

        Luokan opettajani oli alaluokilla mitä sympaattisin henkilö, hyvä opettaja, innostava, kerrassaan mahtava. Huono puolensa oli, että voimistelun tunneilla hänestä tuli ellei nyt ihan yleisesti ottaen hirviö, niin ainakin omaan luonteeseensa verrattuna hirviömäisiä piirteitä ilmaantui. Liikunta taisi olla opettajankin inhokkiaine opettaa. Ehkä jotain huonoja kokemuksia hällä.


      • Olinpa kerran koulussa ja liikuntatunnilla. Opeteltiin suunnistusta ja ilmeisesti totaalisen eksymisen välttämiseksi suunnistettiin parittain. Kerranpa sitten kartan mukaista rastipaikkaa lähestyttäessä rasti käveli vastaan. Sillä oli jalkoina setämies, jonka mielestä kai rasti oli liian lähellä kartanoaan häiriötä aiheuttamassa joten käski viedä sen koululle. Ja kun sitten tyhmänä toteltiin niin opettajalta tuli haukut että mitä helvettiä te sitä rastia tänne kannatte. Ja me siihen että vittu pitäkää jukolanne, pelataanko vaikka sulkapalloa mieluummin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä koulumuistoista ja/tai matkailusta.

        Itse aloitan kertomalla pari huonoa koulumuistoa. Kouluaikani oli mitä parhainta. Onneksi sitä hiukan himmensi voimistelu- ja käsityötunnit, muuten olisi epätodelliset muistot. Käsityön opettajani oli vakava- ja umpimielinen diiva. Kunkin oppilaan käsityöt arvosteltiin koko ryhmän äänestyksellä gaussin käyrän mukaan. Niinhän siinä kävi, että oma työni jäi aina hännän alapäähän. Luonnollisesti, sillä olin allerginen virkkuukoukuille, sukkapuikoille. Lisäksi lanka hiersi sormeni rikki rakkuloille, kutominen ja virkkaaminen oli hidasta ja työlästä, suorastaan piinallista. Siitä hyvästä pääsin aina julkisesti joukon huonoimmaksi. Olipa nöyryyttävää itseasiassa.

        Luokan opettajani oli alaluokilla mitä sympaattisin henkilö, hyvä opettaja, innostava, kerrassaan mahtava. Huono puolensa oli, että voimistelun tunneilla hänestä tuli ellei nyt ihan yleisesti ottaen hirviö, niin ainakin omaan luonteeseensa verrattuna hirviömäisiä piirteitä ilmaantui. Liikunta taisi olla opettajankin inhokkiaine opettaa. Ehkä jotain huonoja kokemuksia hällä.

        Minulla oli koulukaveri joka ei voinut jättää puukäsityötä kesken. Ei vaan voinut. Se työ oli tarkoitettu pidemmäksi projektiksi jota hartaasti työstetään urkuharmonin vaimealla säestyksellä. Hän vaan paukutti sen aina jotenkin valmiiksi, vaihtelevalla menestyksellä. Jos ei voi jättää kesken, niin ei kai siinä paljoa vaihtoehtojakaan ole.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Olinpa kerran koulussa ja liikuntatunnilla. Opeteltiin suunnistusta ja ilmeisesti totaalisen eksymisen välttämiseksi suunnistettiin parittain. Kerranpa sitten kartan mukaista rastipaikkaa lähestyttäessä rasti käveli vastaan. Sillä oli jalkoina setämies, jonka mielestä kai rasti oli liian lähellä kartanoaan häiriötä aiheuttamassa joten käski viedä sen koululle. Ja kun sitten tyhmänä toteltiin niin opettajalta tuli haukut että mitä helvettiä te sitä rastia tänne kannatte. Ja me siihen että vittu pitäkää jukolanne, pelataanko vaikka sulkapalloa mieluummin.

        Meillä oli setämies joka souti eksyneet suunnistajat järven yli niin olivat sentään lähempänä koulua. Sitä en tiedä oliko pakko käydä sen jälkeen suihkussa - tuntuu että se turhanpäiväinen suihkuttelu oli niitä yläasteen ilmiöitä enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos elämä on ollut pelkkää palstailua, niin ei siinä muita muistoja kerry.
        Täällä lähinnä kerrotaan muistoja siitä, mitä muut ovat joskus kirjoitelleet.

        Touc'he


      • Anonyymi

        Koulumuistot ja matkailukertomukset yhdistettynä voisi olla: Koulumatkakertomukset.
        Really-Really


    • Anonyymi

      En tiedä luetellaanko edelliset vastaajat palstalaisiksi, jos laskettaisiin hehän haukkuisivat vain itseään?

      Keksin tänään uuden harrastuksen, naruhyppelyn.
      Tytär oppi taidon vasta ja haluaa ottaa kisat. Sovittiin jo että hypitään vähintään 100 kertaa ihan jokainen kesälomapäivä. Saa jaotella tuon määrän yhteen tai moneen osioon.
      Tänään enkat 65 molemmille (yllättäen), ja treenaus jatkuu. Hypittiin molemmat yli 300 hyppelyä.
      On muuten tehokasta ja yllättävän hengästyttävää hypellä pitkästä aikaa.

      Parin päivän päästä voi kokeilla jo meneekö yhdellä jalalla ja kuinka monta peräkkäin. Kokeilkaahan itsekin niin alkaa tuntumaan palstan tyhmimmätkin jutut paremmilta, saa purkaa itseään meinaan hyppelyyn palstan sijasta.

      AV

      • Anonyymi

        Hyppynarulla hyppely on väkevää treeniä. Kuuluu nyrkkeilyharkkoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppynarulla hyppely on väkevää treeniä. Kuuluu nyrkkeilyharkkoihin.

        Tuohan on yksinkertaisuudessaan aivan nerokas laji ja treenitapa.
        Monipuolinen josta voi kehittää erilaisia tyylejä. Menen ensin perinteisillä kehittäen kestävyyttä mutta onhan se huimaa miten jotkut ovat tehneet tuosta melkein uskomatonta taidetta.

        Dubaissa tehtiin vuonna 2015 kaksi maailmanennätystä. Yhdellä jalalla hyppimisen ennätys syntyi, kun naru teki 110 kierrosta 30 sekunnissa. Toinen ennätys tuli kahdella jalalla, 548 kierrosta kolmessa minuutissa.

        Meidän tavoite taitaa olla kahdella jalalla 100 peräkkäistä ilman aikarajaa. Jos tuossa hommassa kehittyy, se 100 hyppyä minuutissa on ihan kiva saavutettava rajapyykki (kahdella jalalla).

        Luulenpa että iskä häviää yhdellä tai kahdella kunnes tytär saa sen sata:)
        Joskus 100 minuutissa oli itselleni ihan ok, mutta tytär ei sitä tiedä.

        AV


    • On täällä kiinnostaviakin juttuja

      • Ja kiinnostavia palstalaisia..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja kiinnostavia palstalaisia..

        Kiinnostavien palstalaisten kiinnostavia juttuja


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kiinnostavien palstalaisten kiinnostavia juttuja

        Juu.. samaa mieltä. Osa palstalaisista on hyvinkin mielenkiintoisia. Anot nyt jää tästä pois, sillä ei heistä osaa sanoa juuta tai jaata.

        Allekirjoittaneissa ja rekisteröityneissä on montakin mielenkiintoista persoonaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. samaa mieltä. Osa palstalaisista on hyvinkin mielenkiintoisia. Anot nyt jää tästä pois, sillä ei heistä osaa sanoa juuta tai jaata.

        Allekirjoittaneissa ja rekisteröityneissä on montakin mielenkiintoista persoonaa.

        Joo todella mielenkintoista luettavaa kun keskustelet mies omien rekattujen hahmojesi kanssa ja luulet, että kerronta on niin monipolvista, ettei mut tätä huomaa…


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. samaa mieltä. Osa palstalaisista on hyvinkin mielenkiintoisia. Anot nyt jää tästä pois, sillä ei heistä osaa sanoa juuta tai jaata.

        Allekirjoittaneissa ja rekisteröityneissä on montakin mielenkiintoista persoonaa.

        Jää kuitenkin pois, kuitenkin?


    • Anonyymi

      Jotkut kiinnostaa, jotkut ei yhtään.

      Eniten kiinnostaa kaikki mitä oikeasti on tapahtunut, ja hyvin konkreettiset aiheet. Kuten mokkapalat jääkaapissa tai mitä vaatteita laittaisi lipastoon.

    • Mjoo, kyllä mä siltikin kaipaan yhä yhtä puuttuvaa. Ei maha mittään.

      • Ai, Lillistä kaipaat? Minä ikävöin Nainen_29v:tä. Nyt hän ei kyllä ole enää alle 30-vuotias, mutta hänen kanssaan oli kiva vuosia sitten kirjoitella samoin kuin Sinun kanssasi.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Ai, Lillistä kaipaat? Minä ikävöin Nainen_29v:tä. Nyt hän ei kyllä ole enää alle 30-vuotias, mutta hänen kanssaan oli kiva vuosia sitten kirjoitella samoin kuin Sinun kanssasi.

        Joo, oli kiva aina lukea hänen ajatuksiaan ja mietteitään asioista. Jämy mimmi ja naurunaama. :D
        Täältä nyt selvästi puuttuu Lillis ja huomaan sen.

        Tykkään kyllä sinustakin ja monesta muustakin keskustelijana ja luultavasti ihmisenäkin, vaikken niin tunne. Mutta on tämä kuitenkin yhtä tärkeää ihmistä vaille minun mielestäni.
        :(


    • Anonyymi

      Elämä on laaja repertuaari.

    • Jotkut kiinnostaa.

      Jutuissa ei niinkään väliä, mutta sellainen asiallinen keskustelu kiinnostaa aina, missä löytyy sopiva vuorovaikutus. Asiallinen ei tarkoita kuitenkaan sitä, että siinä ei voisi vähän läpäntapaistakin olla pehmikkeenä ja väriä luomassa, mutta arvostavaan sävyyn.

      Niitä on kiva lukeakin, vaikka ei itse keskusteluun osallistukaan.

    • Anonyymi

      Juu kyllä, pieni askel pyöriä omaan pikkueuforian ympärillä.

    • Kaikki jutut, jotka täydentävät kertojan psyykeen profiilia, ovat mielenkiintoisia.

      Joskus on vaikea suodattaa arvokasta tietoa arkisista jutuista, esimerkkinä siivouskomeron sisältö.

      Kannustan kaikkia luovaan, jopa kokeelliseen ilmaisuun.

      • Anonyymi

        Mutta sehän on tarkoin varjeltu salaisuus 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sehän on tarkoin varjeltu salaisuus 🤭

        Yllättävän paljon on sellaisia nimimerkkejä jotka kertovat tunteistaan ja ajatuksistaan.

        Mutta onhan tämä profilointi melkoista arvailua, varsinkin silloin kun luen tietoa "rivien välistä."


    • Anonyymi

      Juuei. Ei kiinnosta.

    • Jotkut jutut kiinnostaa ja monien rekisteröityneiden sekä muutamien anonyymien kanssa olen käynyt paljon ihan mielenkiintoisia ja hyvin argumentoituja keskusteluja, vaikkakin kyllä aika usein jostain aiheesta mistä itse olen lähtenyt kirjoittamaan ja toki joissain muissakin ketjuissa. Jotenkin perhe-elämään, eroihin yms. liittyvät keskustelut on sellaisia mihin mulla ei ole kauheasti annettavaa, niin sitten on aina aika ajoin jotain mun omia mammuttiketjuja missä ylianalysoin asioita tai kirjoitan kilpa-autoilusta 😁

      Aiemmin täällä oli tosiaan ikä/sukupuoli/sinkkuus jakauma hieman eri tavalla painottunut kuin nykyisin, ja viestit oli usein pidempiä kun pöytäkoneella silloin enemmän kirjoiteltiin ja mä teen niin vieläkin. Ja välis, viinamies, valmisruokamies sekä ketjut joissa on turinaa 200 viestin verran 200 merkkiä/viesti loistivat poissaolollaan 😂 Enkä tiedä onko mulla tässä asiassa oma lehmä jotenkin ojassa, kun Darkkiksen kanssa oltiin "kavereita" ja ikäänkuin samassa kuppikunnassa ennen hänen bannejaan tai palstan jättämistä, mutta jotenkin palsta on ollut paljon tylsempi ja lässähtäneempi sen jälkeen, eikä esim. Bickyn, Jorman, Maken yms. turkulaisnikkien kirjoitukset ole olleet läheskään niin interaktiivisia kenenkään muun palstalaisen kanssa vaan vähän yksinpuhelua tai mun autojuttujen komppaamista 😂 Saihan Darkkis kyllä niin törkeitä kommentteja, että varmasti ylläpidolla oli täysi työ moderoida niitä, mutta en nyt tiedä kuinka oikein oli antaa pitkät bannit kiusatulle osapuolelle muutaman harkitsemattoman H- ja N-sanan takia 🙄

      Enkä mä tiedä tuntuuko musta vain siltä, vai onko mulla tän yli 10 vuoden uran perusteella aihettakin olettaa niin, mutta luulen että varmaan aika moni on juurikin "profiloinut" mua (ja toki muitakin) juttujeni perusteella kun olen aika avoimesti kertonut monista omista asioistani, vaikka eivät suoranaisesti sinkkuuteen liittyisikään. 😅 En tiedä onko näin, mutta hyvinkin todennäköisesti on olemassa ventovieraita palstalaisia ketkä ovat yli 10 vuoden ajan seuranneet elämääni kuin jotain Big Brotheria. Tavallaan aika creepyä ja kiehtovaa samaan aikaan 😂

      Mun jutut on monesti vähän off-topicia ihan siksi, että oikeassa elämässä ei tosiaan niin kauheasti ole sosiaalisia kontakteja ja on oma pelisilmäkin toki kehittynyt siinä mitkä asiat kiinnostaa muita ihmisiä jne. Täällä saa vastata tai olla vastaamatta mun Hiase-, Lyrica- tai Indycar-höpinöihin liittyen, ilman että joutuu peittelemään pitkästymistään tai kokee olonsa vaivaantuneeksi. Ne ketjut on halutessaan helppo skipata jos siltä tuntuu 🤷‍♂️

    • Kaikki jutut ei kiinnosta tietenkään, eikä pidäkään. Meitä on monenlaisia ja saakin olla. Joku haluaa jutella arkipäivän asioista, vaikka mitä on tehnyt ruoaksi ja miten on haravoinut pihaa. Toinen taas pitää enemmän tunteiden analysoinnista, hyvän parisuhteen profiloinnista, unelmoinnista tai elämän tarkoituksen miettimisestä, Ja sitten on tietysti seksuaalisuuteen liittyvät keskustelut ja asiaan keskittyvät kuten auton osto, matkustelu jne.

      Itse arvioisin, että tuota ensimmäistä haluaa maanläheiset tässä hetkessä elävät tosiasialliset tyypit (S), ja tuota toista intuitiiviset tunneihmiset (NF) mihin itse lukeudun. Kolmas aihepiiri sitten menee enemmän estoisuuden/estottomuuden, lipidon, kasvatuksen ja sen mukaan onko seksistä puhuminen vaikea tabu vai luonnollinen asia (näin anonyyminä).

      • Anonyymi

        Minulle sopii nuo kaikki mainitsemasi keskustelun aiheet. Toki aloituksessa pitää olla asenne ja johtoajatus kohdallaan.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle sopii nuo kaikki mainitsemasi keskustelun aiheet. Toki aloituksessa pitää olla asenne ja johtoajatus kohdallaan.

        - Sheena

        Aivan, aloituksen pitää olla selkeä, siis oikea johdonmukaisuus. Ja myös vastausten pitäisi olla todellakin aiheeseen liittyviä.


    • Anonyymi

      Jotkut jutut kiinnostaa, sellaiset elämänmakuiset.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Kaikkein vähiten kiinnostaa se yhden ja saman asian toisto, siis se, että "poikamiehillä on ankeaa" ja että "naisten elämä on helppoa". Kirjoittakaa vaihteeksi sellaisia asioita, jotka ovat totta.

      • Anonyymi

        Eikö tuo sitten pidäkään paikkaansa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo sitten pidäkään paikkaansa? :)

        Ei ole mitään todistetta asiasta. Siis ei todistetta "poikamiehen elämän ankeudesta" tai "naisen elämän helppoudesta". Oikeasti kaikilla ihmisillä on suunnilleen normaali elämä, joskus helppoa, joskus vaikeampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään todistetta asiasta. Siis ei todistetta "poikamiehen elämän ankeudesta" tai "naisen elämän helppoudesta". Oikeasti kaikilla ihmisillä on suunnilleen normaali elämä, joskus helppoa, joskus vaikeampaa.

        Aivan, ja joskus niinkin vaikeaa, että oikein kriisissä ollaan.


    • Anonyymi

      Hyvät jutut kiinnostaa, niitä on vaan vaikea löytää kaiken tuuban seasta

    • Anonyymi

      Palstalaisten jutut on perseestä, tyytyväistä liioiteltua hyminää tai raakaa vittuilua

    • Anonyymi

      Enimmäkseen harmitonta höpötystä, kuten koko maapallokin on.

      Ope ei ikinä opi. Mitään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe