Tykkääkö kukaan

Anonyymi

nainen teistä?

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti tykkee.

      Ja näyn mukaan joku nainen, jolla on kimono mallin aamutakki. 🤷🏼‍♂️

    • Anonyymi

      Äitee joskus ainakin.

    • Kyllä joskus joku ehkä vähän tykkääkin.

    • Ei oikeastaan.

    • Anonyymi

      Joo, aika moni.

    • Anonyymi

      luulin koulu ikäisenä kaikki menee kuin elokuvissa nainen iskee miehen, meni aikaa tajuta asijan todeksi,

    • Anonyymi

      miks jonkun pitäisi tykätä, ihan sama

    • Laitoin exille viestin whatsappissa. Muut jätti vastaamatta ja ainoakin vastas tapa ittes.
      Soitin sitten äitille joka lupasi tykätä, jos kerään sille paljon suppilovahveroa talveksi. Hyvä diili, kaupat tuli.

      • Noh.. minä olen nainen ja tykkään sinusta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noh.. minä olen nainen ja tykkään sinusta.

        No voihan rähmä... Olis pitänyt laittaa sulle se viesti eikä niille exille... Ja kyllä mä tykkään susta kans.

        Ja äiteekin vaan piruilee, tietty se tykkää ja tietää kuitenkin saavansa saavitolkulla sieniä. Kantarelleja en nyt ole jaksanut keräillä, niitä on vielä viime vuodeltakin, mutta täytyy ehkä muorille poimia ensi viikolla mökillä ellei naapurusto ole putsannut lähimetsiä.


      • randombypasser kirjoitti:

        No voihan rähmä... Olis pitänyt laittaa sulle se viesti eikä niille exille... Ja kyllä mä tykkään susta kans.

        Ja äiteekin vaan piruilee, tietty se tykkää ja tietää kuitenkin saavansa saavitolkulla sieniä. Kantarelleja en nyt ole jaksanut keräillä, niitä on vielä viime vuodeltakin, mutta täytyy ehkä muorille poimia ensi viikolla mökillä ellei naapurusto ole putsannut lähimetsiä.

        Mut sua ei lasketa ja sun tykkäämisiä, kun oli kyse tykkääkö joku nainen susta ja mä vastasin, ettei oikeastaan..

        Joo mut kiva, että tunne on molemminpuolinen.. se oiski, jos toinen ei tykkäiskään.. sisaruksia kun ollaan..

        Tosin en oikeastaan tykkää oikeista sisaruksistani kuin kahdesta ja niistäkin vain vähän. Ollaan kuin eri planeetoilta. Yksi nuoremmista siskoistani soitti, että tulee käymään ja oli kolme päivää .. tavallaan kiva, toisaalta ei yhtään.

        Huomenna pitäisi isosiskon mieliksi lähteä tyttöjeniltaa viettämään Stadiin. Ei hotsita, eikä ole rahaakaan, mutta pakko on. Ja vielä sellaiseen paikkaan johon en halua.

        Mutta näin se on ny tehtävä kun lupasin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mut sua ei lasketa ja sun tykkäämisiä, kun oli kyse tykkääkö joku nainen susta ja mä vastasin, ettei oikeastaan..

        Joo mut kiva, että tunne on molemminpuolinen.. se oiski, jos toinen ei tykkäiskään.. sisaruksia kun ollaan..

        Tosin en oikeastaan tykkää oikeista sisaruksistani kuin kahdesta ja niistäkin vain vähän. Ollaan kuin eri planeetoilta. Yksi nuoremmista siskoistani soitti, että tulee käymään ja oli kolme päivää .. tavallaan kiva, toisaalta ei yhtään.

        Huomenna pitäisi isosiskon mieliksi lähteä tyttöjeniltaa viettämään Stadiin. Ei hotsita, eikä ole rahaakaan, mutta pakko on. Ja vielä sellaiseen paikkaan johon en halua.

        Mutta näin se on ny tehtävä kun lupasin.

        Ap papap pap, eipä hätäillä. Mistäpä tiiät mitä tämän nimimerkin toisella puolen on? Ties vaikka olisin hyvä feikkaamaan? Tai jospa olenkin vaihtamassa sukupuolta, homma on vain vielä vähän kesken? Silloinhan... Joku nainen tykkäisi sinusta, eikö?

        Mukulana harmitti kun itellä ei ollut sisaruksia. Siinä kolmenkympin tietämiltä olen vain ollut iloinen siitä. Niin se eletty elämä muuttaa ihmistä...

        Ai että oikein Isolle Kirkolle humputtelemaan? Laitapa isosiskolle viestiä, että tyttöjen ilta muuttuikin juuri sisarusten illaksi, niin voin tulla (kadonneena...) veljenä mukaan hölmöilemään ja käyttäytymään huonosti.

        Sellaiseen paikkaan johon et halua? Eli mummotunneliin...


      • randombypasser kirjoitti:

        Ap papap pap, eipä hätäillä. Mistäpä tiiät mitä tämän nimimerkin toisella puolen on? Ties vaikka olisin hyvä feikkaamaan? Tai jospa olenkin vaihtamassa sukupuolta, homma on vain vielä vähän kesken? Silloinhan... Joku nainen tykkäisi sinusta, eikö?

        Mukulana harmitti kun itellä ei ollut sisaruksia. Siinä kolmenkympin tietämiltä olen vain ollut iloinen siitä. Niin se eletty elämä muuttaa ihmistä...

        Ai että oikein Isolle Kirkolle humputtelemaan? Laitapa isosiskolle viestiä, että tyttöjen ilta muuttuikin juuri sisarusten illaksi, niin voin tulla (kadonneena...) veljenä mukaan hölmöilemään ja käyttäytymään huonosti.

        Sellaiseen paikkaan johon et halua? Eli mummotunneliin...

        Sä olet jopa ajatustenlukija..


      • randombypasser kirjoitti:

        Ap papap pap, eipä hätäillä. Mistäpä tiiät mitä tämän nimimerkin toisella puolen on? Ties vaikka olisin hyvä feikkaamaan? Tai jospa olenkin vaihtamassa sukupuolta, homma on vain vielä vähän kesken? Silloinhan... Joku nainen tykkäisi sinusta, eikö?

        Mukulana harmitti kun itellä ei ollut sisaruksia. Siinä kolmenkympin tietämiltä olen vain ollut iloinen siitä. Niin se eletty elämä muuttaa ihmistä...

        Ai että oikein Isolle Kirkolle humputtelemaan? Laitapa isosiskolle viestiä, että tyttöjen ilta muuttuikin juuri sisarusten illaksi, niin voin tulla (kadonneena...) veljenä mukaan hölmöilemään ja käyttäytymään huonosti.

        Sellaiseen paikkaan johon et halua? Eli mummotunneliin...

        Miten suhtautuisit jos kutsuisin sinut tapaamaan minua sinne?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sä olet jopa ajatustenlukija..

        Eli mummotunneliin 😂


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Miten suhtautuisit jos kutsuisin sinut tapaamaan minua sinne?

        Käy, kurkkaapa postisi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Käy, kurkkaapa postisi.

        Mulla on semmonen

        Aikoja sitten hankin

        En oo käyttäny


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on semmonen

        Aikoja sitten hankin

        En oo käyttäny

        Hankin yhden, mutta ei se toiminut, en käytä.
        Hankin toisen, mutta se toimii, tosin ekaan viestiin kun vastasin, lähti rahat tililtä, en käytä enää.
        Hankin kolmannen, se ehkä toimii.


      • Anonyymi

        M.wurstko jätti vastaamatta?


    • Anonyymi

      Tykkää! Lähes jokainen. Huonoa tykkäävät minusta.

    • Anonyymi

      Tällä planeetalla ei kukaan tykkää minusta. Olenhan ruma ätmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1087
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe