nainen teistä?
Tykkääkö kukaan
21
<50
Vastaukset
Äiti tykkee.
Ja näyn mukaan joku nainen, jolla on kimono mallin aamutakki. 🤷🏼♂️- Anonyymi
Äitee joskus ainakin.
Kyllä joskus joku ehkä vähän tykkääkin.
Ei oikeastaan.
- Anonyymi
Joo, aika moni.
- Anonyymi
luulin koulu ikäisenä kaikki menee kuin elokuvissa nainen iskee miehen, meni aikaa tajuta asijan todeksi,
- Anonyymi
miks jonkun pitäisi tykätä, ihan sama
Laitoin exille viestin whatsappissa. Muut jätti vastaamatta ja ainoakin vastas tapa ittes.
Soitin sitten äitille joka lupasi tykätä, jos kerään sille paljon suppilovahveroa talveksi. Hyvä diili, kaupat tuli.Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. minä olen nainen ja tykkään sinusta.
No voihan rähmä... Olis pitänyt laittaa sulle se viesti eikä niille exille... Ja kyllä mä tykkään susta kans.
Ja äiteekin vaan piruilee, tietty se tykkää ja tietää kuitenkin saavansa saavitolkulla sieniä. Kantarelleja en nyt ole jaksanut keräillä, niitä on vielä viime vuodeltakin, mutta täytyy ehkä muorille poimia ensi viikolla mökillä ellei naapurusto ole putsannut lähimetsiä.randombypasser kirjoitti:
No voihan rähmä... Olis pitänyt laittaa sulle se viesti eikä niille exille... Ja kyllä mä tykkään susta kans.
Ja äiteekin vaan piruilee, tietty se tykkää ja tietää kuitenkin saavansa saavitolkulla sieniä. Kantarelleja en nyt ole jaksanut keräillä, niitä on vielä viime vuodeltakin, mutta täytyy ehkä muorille poimia ensi viikolla mökillä ellei naapurusto ole putsannut lähimetsiä.Mut sua ei lasketa ja sun tykkäämisiä, kun oli kyse tykkääkö joku nainen susta ja mä vastasin, ettei oikeastaan..
Joo mut kiva, että tunne on molemminpuolinen.. se oiski, jos toinen ei tykkäiskään.. sisaruksia kun ollaan..
Tosin en oikeastaan tykkää oikeista sisaruksistani kuin kahdesta ja niistäkin vain vähän. Ollaan kuin eri planeetoilta. Yksi nuoremmista siskoistani soitti, että tulee käymään ja oli kolme päivää .. tavallaan kiva, toisaalta ei yhtään.
Huomenna pitäisi isosiskon mieliksi lähteä tyttöjeniltaa viettämään Stadiin. Ei hotsita, eikä ole rahaakaan, mutta pakko on. Ja vielä sellaiseen paikkaan johon en halua.
Mutta näin se on ny tehtävä kun lupasin.Pikku-pirpana kirjoitti:
Mut sua ei lasketa ja sun tykkäämisiä, kun oli kyse tykkääkö joku nainen susta ja mä vastasin, ettei oikeastaan..
Joo mut kiva, että tunne on molemminpuolinen.. se oiski, jos toinen ei tykkäiskään.. sisaruksia kun ollaan..
Tosin en oikeastaan tykkää oikeista sisaruksistani kuin kahdesta ja niistäkin vain vähän. Ollaan kuin eri planeetoilta. Yksi nuoremmista siskoistani soitti, että tulee käymään ja oli kolme päivää .. tavallaan kiva, toisaalta ei yhtään.
Huomenna pitäisi isosiskon mieliksi lähteä tyttöjeniltaa viettämään Stadiin. Ei hotsita, eikä ole rahaakaan, mutta pakko on. Ja vielä sellaiseen paikkaan johon en halua.
Mutta näin se on ny tehtävä kun lupasin.Ap papap pap, eipä hätäillä. Mistäpä tiiät mitä tämän nimimerkin toisella puolen on? Ties vaikka olisin hyvä feikkaamaan? Tai jospa olenkin vaihtamassa sukupuolta, homma on vain vielä vähän kesken? Silloinhan... Joku nainen tykkäisi sinusta, eikö?
Mukulana harmitti kun itellä ei ollut sisaruksia. Siinä kolmenkympin tietämiltä olen vain ollut iloinen siitä. Niin se eletty elämä muuttaa ihmistä...
Ai että oikein Isolle Kirkolle humputtelemaan? Laitapa isosiskolle viestiä, että tyttöjen ilta muuttuikin juuri sisarusten illaksi, niin voin tulla (kadonneena...) veljenä mukaan hölmöilemään ja käyttäytymään huonosti.
Sellaiseen paikkaan johon et halua? Eli mummotunneliin...randombypasser kirjoitti:
Ap papap pap, eipä hätäillä. Mistäpä tiiät mitä tämän nimimerkin toisella puolen on? Ties vaikka olisin hyvä feikkaamaan? Tai jospa olenkin vaihtamassa sukupuolta, homma on vain vielä vähän kesken? Silloinhan... Joku nainen tykkäisi sinusta, eikö?
Mukulana harmitti kun itellä ei ollut sisaruksia. Siinä kolmenkympin tietämiltä olen vain ollut iloinen siitä. Niin se eletty elämä muuttaa ihmistä...
Ai että oikein Isolle Kirkolle humputtelemaan? Laitapa isosiskolle viestiä, että tyttöjen ilta muuttuikin juuri sisarusten illaksi, niin voin tulla (kadonneena...) veljenä mukaan hölmöilemään ja käyttäytymään huonosti.
Sellaiseen paikkaan johon et halua? Eli mummotunneliin...Sä olet jopa ajatustenlukija..
randombypasser kirjoitti:
Ap papap pap, eipä hätäillä. Mistäpä tiiät mitä tämän nimimerkin toisella puolen on? Ties vaikka olisin hyvä feikkaamaan? Tai jospa olenkin vaihtamassa sukupuolta, homma on vain vielä vähän kesken? Silloinhan... Joku nainen tykkäisi sinusta, eikö?
Sellaiseen paikkaan johon et halua? Eli mummotunneliin...Miten suhtautuisit jos kutsuisin sinut tapaamaan minua sinne?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Miten suhtautuisit jos kutsuisin sinut tapaamaan minua sinne?
Käy, kurkkaapa postisi.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Käy, kurkkaapa postisi.
Mulla on semmonen
Aikoja sitten hankin
En oo käyttäny Anonyymi kirjoitti:
Mulla on semmonen
Aikoja sitten hankin
En oo käyttänyHankin yhden, mutta ei se toiminut, en käytä.
Hankin toisen, mutta se toimii, tosin ekaan viestiin kun vastasin, lähti rahat tililtä, en käytä enää.
Hankin kolmannen, se ehkä toimii.- Anonyymi
M.wurstko jätti vastaamatta?
- Anonyymi
Tykkää! Lähes jokainen. Huonoa tykkäävät minusta.
- Anonyymi
Tällä planeetalla ei kukaan tykkää minusta. Olenhan ruma ätmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184