Kerran elämässä

Anonyymi

Mitä olet nähnyt tai kokenut vain kerran elämässä etkä usko toiste näkeväsi tai kokevasi? Minulla tällainen lista:
- Naapurin Kaisa ehdotti, että "Lähetäänkö naimaan?" Kun en tiennyt mitä se naiminen on niin en lähtenyt...
- Naistuttava kutsui jollakin tekosyyllä vessaan. Pesi siellä Pillunsa minun katsellessani.
- Tyttöystävä kusi alasti seisaaltaan uimaan mennessään.
- Näin kun ihminen hukkui. Pian 2 tuntia sitten.

36

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki asiat voi tehdä ensimmäistä kertaa vain kerran.

    • Anonyymi

      Näin kerran netissä melkein alastoman naisen .

      Kerran kättelin naista käsi täristen .

      Moikkasin naapurin tyttöä ääni vapisten ja melkein hymyilin .

      Bussissa istuin naisen vieressä melkein 15min ja haistoin hänen parfyyminsa.

      Kerran melkein pääsin halaamaan tyttöä mutta perui viime hetkellä .

    • Anonyymi

      Kerran elämässä hän sanoi tällä on p......i. Ei ole enää. Silloin meni neitsyys. Vanhempana olen taas ja taas alkanut haaveilemaan hänestä. Ja haluan hänet. Nyt en lannistu. Sekin tapahtuu kerran elämässä.

      • Anonyymi

        Lankea kahdesti ja kuole kolmasti.

        Uusin bondi kehottaa lankeemuksee n ja taivaaseen asumiseen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lankea kahdesti ja kuole kolmasti.

        Uusin bondi kehottaa lankeemuksee n ja taivaaseen asumiseen!!!

        Syntiset ei pääse Jumalan Valtakuntaa !On ihmiset sairaita sielultaan ajassamme, jutut ruokottomia
        Taivas ei oleavoin synnintekijöille, Jeesus opettaa toisin kuin ev.lut kirkko joka poimii rusinat pullasta ? Vastuu on todella suuri ihmisten sieluista näillä suvaitsevaisuus syntisillä papeilla ja piispoilla ym
        Tehkää parannus aikaa ei ole kenelläkään rivoiluun ja synnin kylvöön . Armo ei pidä syntejä vaan vapauttaa synnillisestä menosta !


    • Ufon. En ehkä koe enää.

      • Ja lapsena kehosta irtaantumiskokemus. Tai levitaatio kokemus. Tuskin koen enää uudestaan.


      • Hui. Ihanko totta olet nähnyt ufon. Millaista se oli ja missä se tapahtui?


      • Mää oon nähny ufoja vaan mun unissa ja sekin on ollut jo tarpeeks pelottavaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hui. Ihanko totta olet nähnyt ufon. Millaista se oli ja missä se tapahtui?

        Maalla, talvella kaverin kanssa oltiin yöhämärissä pellon reunassa, kun taivaalle ilmestyi 3 valopatsasta aivan meidän vasempaan noin 20-30 m päähän meistä. Ihan äänettömästi ilmestyi, oli ja katosi.


      • Huitale kirjoitti:

        Maalla, talvella kaverin kanssa oltiin yöhämärissä pellon reunassa, kun taivaalle ilmestyi 3 valopatsasta aivan meidän vasempaan noin 20-30 m päähän meistä. Ihan äänettömästi ilmestyi, oli ja katosi.

        Pelottiko?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Pelottiko?

        Kyllä meitä pelotti, juostiin sisälle ja kertomaan mun vanhemmille. Sillä välin valot olikin kadonneet. Puhuttiin puoli yötä kaverin kanssa siitä mitä nähtiin. Ja monesti sen jälkeenkin vielä.


      • Huitale kirjoitti:

        Kyllä meitä pelotti, juostiin sisälle ja kertomaan mun vanhemmille. Sillä välin valot olikin kadonneet. Puhuttiin puoli yötä kaverin kanssa siitä mitä nähtiin. Ja monesti sen jälkeenkin vielä.

        Mua olis varmasti pelottanu samanlaisessa tilanteessa. Mua pelottaa jo sekin, jos katson teeveestä jotain ufoihin liittyvää, pitää laittaa sälekaihtimet visusti kiinni ja jokainen rasauskin saa saattaa saada mut säpsähtämään.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mua olis varmasti pelottanu samanlaisessa tilanteessa. Mua pelottaa jo sekin, jos katson teeveestä jotain ufoihin liittyvää, pitää laittaa sälekaihtimet visusti kiinni ja jokainen rasauskin saa saattaa saada mut säpsähtämään.

        Nojoo, on se sen verran outoa, että pimeydessä ilmestyy täysiin äänettä kolme valopilaria taivaalta kohti maata täysin tyhjästä, nenän eteen. Väkisinkin odittaa edes jotain ääntä kuulevaksi, eikä totaalista hiljaisuutta missä vain oma puhe ja kaverin puhe kuuluu.


      • Huitale kirjoitti:

        Nojoo, on se sen verran outoa, että pimeydessä ilmestyy täysiin äänettä kolme valopilaria taivaalta kohti maata täysin tyhjästä, nenän eteen. Väkisinkin odittaa edes jotain ääntä kuulevaksi, eikä totaalista hiljaisuutta missä vain oma puhe ja kaverin puhe kuuluu.

        Meidän lentävät laitteet, kun pitää aina ääntä jonka kuulee.


      • Huitale kirjoitti:

        Nojoo, on se sen verran outoa, että pimeydessä ilmestyy täysiin äänettä kolme valopilaria taivaalta kohti maata täysin tyhjästä, nenän eteen. Väkisinkin odittaa edes jotain ääntä kuulevaksi, eikä totaalista hiljaisuutta missä vain oma puhe ja kaverin puhe kuuluu.

        Toivottavasti en itse näe tuollaista joskus. Ei olis kovin mukavaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Toivottavasti en itse näe tuollaista joskus. Ei olis kovin mukavaa.

        Ei se ainakaan siinä hetkessä mukava tunne ole. Jättää kyllä monta kysymystä jälkeensä. Mikä se oli, mistä tuli ja mihin meni. Miksi se meille ilmestyi jne?

        Vaan olen joskus puoli unessa ollut ikään kuin tajunnan ja tajuttomuuden rajalla ja aivoni puhuivat ikään kuin telepaattisesti tuonne muukalaisille. Joilta kysyin koska minut sammutetaan ja sain eri kuvauksia tilanteissa, joissa sammun eli kuolen ihmisten kielellä.

        He päättävät, koska me heidän koekaninsa ja tekoäly ihmisensä sammumme ja koe osaltamme on ohi. Oli sekin aika kryptistä ja vaikkei edes pelottavaa, vaikka todettiin että ihmiset ovat eräänlainen testiryhmä pallolla maa, jota välillä käyvät tsekkaamassa kuten laboratorioissa käydään kasvatteja katsomassa ja tekemässä diagnooseja prosessista.

        Aika jännä oli sekin kokemus.


      • Huitale kirjoitti:

        Ei se ainakaan siinä hetkessä mukava tunne ole. Jättää kyllä monta kysymystä jälkeensä. Mikä se oli, mistä tuli ja mihin meni. Miksi se meille ilmestyi jne?

        Vaan olen joskus puoli unessa ollut ikään kuin tajunnan ja tajuttomuuden rajalla ja aivoni puhuivat ikään kuin telepaattisesti tuonne muukalaisille. Joilta kysyin koska minut sammutetaan ja sain eri kuvauksia tilanteissa, joissa sammun eli kuolen ihmisten kielellä.

        He päättävät, koska me heidän koekaninsa ja tekoäly ihmisensä sammumme ja koe osaltamme on ohi. Oli sekin aika kryptistä ja vaikkei edes pelottavaa, vaikka todettiin että ihmiset ovat eräänlainen testiryhmä pallolla maa, jota välillä käyvät tsekkaamassa kuten laboratorioissa käydään kasvatteja katsomassa ja tekemässä diagnooseja prosessista.

        Aika jännä oli sekin kokemus.

        Me ikään kuin tutkitaan avaruutta ja keksitään keksintöjä mitkä keksittiin jo ikuisuuksia sitten, mutta meidän tietoisuudessa ne ovat meidän ja uusia keksintöjä.

        Vaikka nuo keksinnöt ovat vanhan jo keksityn toistoa, eletään ikään kuin historiassa maapallollamme. Muinaisessa historiassa, jonka vaiheet on elävän organismin ihminen ihmetyksen aihe.


      • Huitale kirjoitti:

        Ei se ainakaan siinä hetkessä mukava tunne ole. Jättää kyllä monta kysymystä jälkeensä. Mikä se oli, mistä tuli ja mihin meni. Miksi se meille ilmestyi jne?

        Vaan olen joskus puoli unessa ollut ikään kuin tajunnan ja tajuttomuuden rajalla ja aivoni puhuivat ikään kuin telepaattisesti tuonne muukalaisille. Joilta kysyin koska minut sammutetaan ja sain eri kuvauksia tilanteissa, joissa sammun eli kuolen ihmisten kielellä.

        He päättävät, koska me heidän koekaninsa ja tekoäly ihmisensä sammumme ja koe osaltamme on ohi. Oli sekin aika kryptistä ja vaikkei edes pelottavaa, vaikka todettiin että ihmiset ovat eräänlainen testiryhmä pallolla maa, jota välillä käyvät tsekkaamassa kuten laboratorioissa käydään kasvatteja katsomassa ja tekemässä diagnooseja prosessista.

        Aika jännä oli sekin kokemus.

        Hui. Outoa. Itse ajattelisin varmaan olenko alkamassa seota tai mitä tässä nyt tapahtuu, jos mulle kävis noin. Mun ei kannata ees aatella tollasia, ettei ala pelottaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hui. Outoa. Itse ajattelisin varmaan olenko alkamassa seota tai mitä tässä nyt tapahtuu, jos mulle kävis noin. Mun ei kannata ees aatella tollasia, ettei ala pelottaa.

        Heh, se oli sellainen luonnollisen tuntuinen olotila, tila. Aivan kuin puhelu tuttavalle. 😃

        Näin kuin pätkiä elokuvasta konsanaan eri tilanteita, joissa voin valita sammuvani. Ekana oli rintaoperaatio, jossa voin kuolla jos olen valmis jo seuraavaan tehtävään. Mutta valitsin ettei se olisi vielä hyvä hetki. Jokin onnettomuus jäi vaihtoehdoiksi.

        Ja ihme kyllä en pelkää leikkaukseen menoa, vaikka tuommosta koin.


      • Huitale kirjoitti:

        Heh, se oli sellainen luonnollisen tuntuinen olotila, tila. Aivan kuin puhelu tuttavalle. 😃

        Näin kuin pätkiä elokuvasta konsanaan eri tilanteita, joissa voin valita sammuvani. Ekana oli rintaoperaatio, jossa voin kuolla jos olen valmis jo seuraavaan tehtävään. Mutta valitsin ettei se olisi vielä hyvä hetki. Jokin onnettomuus jäi vaihtoehdoiksi.

        Ja ihme kyllä en pelkää leikkaukseen menoa, vaikka tuommosta koin.

        Ja voihan olla, että sammunkin silloin. Vielä tänä vuonna.


    • Suurta painottomuutta hetkisen verran, sääli vain että äkkipysäys betoniin pilasi kauhunsekaisen painottomuuden tilan tunnun, mieleenpainuvaa 😎

      • Anonyymi

        Hah. Voi sitä vauhtia ja vapaudentunnetta. Kunnes tulee se äkkipysäys. Koettu sama liikenneonnettomuudessa.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Voi sitä vauhtia ja vapaudentunnetta. Kunnes tulee se äkkipysäys. Koettu sama liikenneonnettomuudessa.

        >simiti<

        Ah näitä ihania muistoja 🌼


    • Oma syntymä ja kuolema koetaan vain kerran elämässä. Syntymän olen kokenut, kuolemaa en. Muusta en tiedä.
      Ei tällaisiakaan voi tietää ennalta, kun on elämää niin paljon vielä jäljellä.

      • Tämä on totta.


    • Anonyymi

      Yliannostuksen. Yksi kerta riitti.

    • Anonyymi

      Ensirakkaus. Ei tule toista kertaa kohdalle.

    • - Huumeiden maistaminen (ruoho)
      - Limusiinin kyydissä oleminen
      - SP-tauti (huuliherpes)
      - Pettäminen (sekin vain siksi, että poikaystävä ei saapunut sovittuna ajankohtana eikä myöskään vastannut yhteenkään viestiin eikä puheluun, vaan seuraavan kerran kuulin sitä vasta päiväkausien päästä ja silloinkaan se ei maininnut sanallakaan sitä miksei ollut tullut tai miksei ollut vastannut viesteihin, joten mielestäni tässä tilanteessa se pettäminen oli vähän hänen oma syynsäkin)
      - Uskovaisen kanssa seurustelu
      - Syntymä
      - Rippikoulu
      - Vesirokko
      - Ensisuudelma
      - Neitsyyden menetys

    • "- Naapurin Kaisa ehdotti, että "Lähetäänkö naimaan?" Kun en tiennyt mitä se naiminen on niin en lähtenyt..."

      Et tiennyt? Minkäikäinen olit tuolloin?

    • Anonyymi

      Silitin ystävääni ja juttelin hänelle hengityksen loppuun asti ja vielä sen jälkeenkin. Aivothan toimii vaikka hengitys loppuu ja sydän pysähtyy.
      Menin kihloihin Lapin ruskareissun korkeimmalla kohdalla ja rustattiin seita sen kunniaksi. Niitä kihloja ei enää ole eikä naimisiin menty.

    • Jaa a. Vain kerran, no ehkä syntymä tähän hahmoon tapahtui vain kerran.

      ufon olen nähnyt kerran, mutta toivoisin toki näkeväni vielä uudelleenkin.

      Syövän olen sairastanut ja siitä parantunut, toivottavasti jäi yhteen kertaan se kokemus.

      Neitsyyden menettäminen tapahtuu vain kerran elämässä.

      Lasten syntymän kokeminen, tuskin uusiutuu enää.

      Ja viimeiseksi vaikka, palavasti rakastuneena oleminen, ei välttämättä enää toistu tässä elämässä.

      • Niin ja naimisiin meno, ja avio ero. Tuskin enää toistuu.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin ja naimisiin meno, ja avio ero. Tuskin enää toistuu.

        No sä olet kuitenkin sentään päässyt naimisiin asti. Ite en ole sitä vielä päässyt kokemaan, edes sitä yhtä kertaa.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        No sä olet kuitenkin sentään päässyt naimisiin asti. Ite en ole sitä vielä päässyt kokemaan, edes sitä yhtä kertaa.

        No, niin kyllä. Semmoinen chäänssi osui omalle kohdalle kauan sitten nuorena miehenä. Olihan sekin kokemus kyllä. Niin kuin oli se perhe-elämäkin. Hyvässä ja huonossa.


    • Anonyymi

      Tänään otin kerran elämässä iltapaivänokoset. Nelisen tuntia putkeen nukuin sikeästi ja kun heräsin hetken olin jo että onko nyt sunnuntai-aamu kun kello näyttää olevan melkein kahdeksan. Olikin sitten vielä vasta lauantai-ilta mutta joo, enpä muista koska olisi näin hyvin tullut nukuttua, jos iltapäivällä mukahtaa se on 15min - tunti max.. 2 yleensä mitä edes saa nukuttua.

      -harmiseikirj-

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe