Siis tää on aivan ääliö kysymys, mutta en nyt ymmärrä että jos lääkäri on määrännyt mun rytmihäiriölääkkeet iter ter 90pvä. Resepti kirjoitettu ke 8.6 illalla. Niin onko se siis huomenna vai ylihuomenna haettavissa? Jestas miksi en nyt älyä :D. Huomenna olisin kaupunkiin matkalla.
Iter ter resepti
Anonyymi
2
208
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olettaisin että tuo 90 päivää lasketaan siitä kun viimeksi hait lääkkeitä, ei siitä koska resepti määrättiin. Mutta voin toki olla väärässä.
- Anonyymi
Aivan. Totta tuo. Luulen että olen hakenut samana päivänä kun oli akuuttitarve tuolle lääkkeelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623