Mitkä ovat

Anonyymi-ap

Naisen tärkeimmät velvollisuudet miestä kohtaan?

65

618

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siivoaminen

      • Anonyymi

        Ei ole mitään velvollisuuksia, mutta oli aikoinaan ihan kiva kun nainen huolehti että oli varma saanto, ja aina hoiti homman, suulla kun oli rättipäivien aika.
        Ei ole enää vuosikymmeniin ollut noin sitoutunutta naista näkynyt.
        Hoiti tyhjennykset oikein urakkakaupalla jos tuli matkapäiviä ettei tarvitse ajatella vieraissa käyntiä. Kun nainen tietää mitä tahtoo, se on aika hyvä. Tahtoi silloin minut ja hoiti myös hommat mallikkaasti.


    • Anonyymi

      Palvelualttius.

    • Rakastaa ja kunnioittaa miestään. Olla tukena ja rohkaista, sekä iloita ja riemuita aidosti kaikista onnistumisista, jotka hänelle ovat tärkeitä elämässä.

      Parisuhteessa nämä asiat kulkevat molempiin suuntiin.

      Ai niin, tietysti, ettei se kaikkein tärkein unohtuisi: Siivota.

      • Anonyymi

        Hyvä että ymmärrät kotitaloustöiden kuuluvan naiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että ymmärrät kotitaloustöiden kuuluvan naiselle.

        Tietysti. Siivoan mielelläni, koska mies tykkää laittaa ruokaa ja pääsen valmiiseen pöytään. Hän on hyvä kotikokki.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Tietysti. Siivoan mielelläni, koska mies tykkää laittaa ruokaa ja pääsen valmiiseen pöytään. Hän on hyvä kotikokki.

        Tukeminen

        Henkinen tuki pahan paikan tullen

        Molempiin suuntiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tukeminen

        Henkinen tuki pahan paikan tullen

        Molempiin suuntiin

        Kyllä sitä välillä tarvitaan. Mukavaa, kun kumppani tukee ja kuuntelee. Elämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että ymmärrät kotitaloustöiden kuuluvan naiselle.

        Typy on kunnon kotipiika-tyyppiä 👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että ymmärrät kotitaloustöiden kuuluvan naiselle.

        Naisen tulee pyörittää pymppyä kauniisti samalla, kun siivoaa, että sohvalla kovan ja raskaan työpäivän jälkeen väsynyt mies saa silmänruokaa ja piristyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Typy on kunnon kotipiika-tyyppiä 👍🏼

        Nyt sulla tuli huti. Otetaas uudestaan. Olen nöyrä ja alistuva keittiöpiika-tyyppi.

        Kuka uskoo, nostaa käden ylös?

        :DD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisen tulee pyörittää pymppyä kauniisti samalla, kun siivoaa, että sohvalla kovan ja raskaan työpäivän jälkeen väsynyt mies saa silmänruokaa ja piristyy.

        Joo, mulla on ehdottomasti tapana tanssia sambaa imuroidessa ja pölyjä pyyhkiessä. Kesäisin, laiturilla mattopyykillä, pistän jenkaksi. Se on enemmän koominen, kuin eroottinen näky. Siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu!

        Tai sitten ei. :))


    • Anonyymi

      Pitää jöötä.

    • Anonyymi

      No enpä tiedä. Olettaisin niiden velvollisuuksien olevan pitkälti täysin samat molempiin suuntiin. Eli siis rakastaa ja olla tukena, jakaa hyviä ja huonoja hetkinä. Nuo ainakin ovat ne mitä eniten toiselta odotan itseäni kohtaan.

      • Anonyymi

        Samoilla ajatuksilla kanssasi.

        Mies maalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla ajatuksilla kanssasi.

        Mies maalta

        Musta on jotenkin todella outoa ajatella, että tärkein velvollisuus olisi vaikka ruoanlaitto tai renkaidenvaihto. Ihan outo ajatus. Ei minun takiani ole mitään velvollisuutta tehdä lumitöitä tai putsata räännejä tai tehdä kylpyhuoneremontti. Ei tulis mielenkään vaatia, että toista tarvitsisi tuollaiset puuhat kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on jotenkin todella outoa ajatella, että tärkein velvollisuus olisi vaikka ruoanlaitto tai renkaidenvaihto. Ihan outo ajatus. Ei minun takiani ole mitään velvollisuutta tehdä lumitöitä tai putsata räännejä tai tehdä kylpyhuoneremontti. Ei tulis mielenkään vaatia, että toista tarvitsisi tuollaiset puuhat kiinnostaa.

        Sama. En kykene tajuamaan tota ajatusmallia. En mä pystyisis ikinä ajattelemaan, että sillä toisella olisi mitään ihmeellistä velvoitetta johonkin tiettyyn asiaan sukupuolensa vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. En kykene tajuamaan tota ajatusmallia. En mä pystyisis ikinä ajattelemaan, että sillä toisella olisi mitään ihmeellistä velvoitetta johonkin tiettyyn asiaan sukupuolensa vuoksi.

        Jos ei kukaan halua kokata, niin syödään eineksiä. Jos ei kukaan halua siivota, niin hankitaan siivooja. Jos ei kukaan halua vaihtaa renkaita, niin viedään liikkeeseen.

        Itse voin ihan mielelläni kokata, mutta en aina. Voin ihan mielelläni siivota, kunhan sitä arvostettaan eikä sotketa turhaan. jne


    • Anonyymi

      Se samat velvollisuudet kun miehellä on naista kohtaan.

      • Anonyymi

        Ei se niin mene.


    • Anonyymi

      Entä oikeudet ne tulee kai mukana ?

    • Anonyymi

      Samat kuin miehellä naista kohtaan.

    • Anonyymi

      Ei mitkään. En halua, että kukaan on mun kanssa velvollisuudesta.

    • Anonyymi

      Katsoa että jääkaapissa on aina kaljaa ja makkaraa ja lwipäkaapissa aina kaljaa ja sinappii ja täyttää jääkaapin aina kun tarvis ja kaapissa aina viinaa jos mies haluaa ottaa lärvit eli kunnon nainen huolehtii että aina on kaljaa viinaa tupakkii ja hyvää syömistä eli normaali nainen katsoo ettei kalja koskaan lopu kesken

      • Anonyymi

        Ja alastomana pimppi paljaana tarjoilee miehelleen olutta ja valmis seksiin heti kun mies pyytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja alastomana pimppi paljaana tarjoilee miehelleen olutta ja valmis seksiin heti kun mies pyytää

        Leijona uroksilla muuten kivaa eli ruokaa ja pimppii saa mut ei saa olutta mutta muutoin leijona uroksen elämä on uroksen elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leijona uroksilla muuten kivaa eli ruokaa ja pimppii saa mut ei saa olutta mutta muutoin leijona uroksen elämä on uroksen elämää

        Välis ei ole mies eikä uros vaan syntisen tyhmä ätmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja alastomana pimppi paljaana tarjoilee miehelleen olutta ja valmis seksiin heti kun mies pyytää

        Kauneintaan voi muutenkin pitää paljaana, avata ja näyttää sitä muulloinkin kuin seksitilanteissa. Kyllä se on muutenkin kaunista. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Kauneintaan voi muutenkin pitää paljaana, avata ja näyttää sitä muulloinkin kuin seksitilanteissa. Kyllä se on muutenkin kaunista. 🌹👀

        no mun mies sanois, että laita vaatteet päälles


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mun mies sanois, että laita vaatteet päälles

        Jos mies näin kornisti suhtautuu, ei kannata herttailla kauneintaan näyttämällä. On ihmisiä, jotka ovat tilannesidonnaisia, ja on jopa ihmisiä, jotka eivät ymmärrä herttailua ollenkaan.

        Mieleeni tulee eräs rouva, joka oli HYVIN otettu, kun ystävällisesti kerroin, miten kaunista oli katsella, kun hän pesemisen varjolla hyväili kauneinpansa. Mutta kun hän oli ns. normaalituulella, suorastaan suhtautui kielteisesti tällaiseen tekemisen ja sananvaihtoon. Näytti siltä, että hänen mielipiteensä oli satunnainen, tilanteesta kiinni. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Jos mies näin kornisti suhtautuu, ei kannata herttailla kauneintaan näyttämällä. On ihmisiä, jotka ovat tilannesidonnaisia, ja on jopa ihmisiä, jotka eivät ymmärrä herttailua ollenkaan.

        Mieleeni tulee eräs rouva, joka oli HYVIN otettu, kun ystävällisesti kerroin, miten kaunista oli katsella, kun hän pesemisen varjolla hyväili kauneinpansa. Mutta kun hän oli ns. normaalituulella, suorastaan suhtautui kielteisesti tällaiseen tekemisen ja sananvaihtoon. Näytti siltä, että hänen mielipiteensä oli satunnainen, tilanteesta kiinni. 🌹👀

        No tuo on se miesten normaali reaktio. Jokainen tuntemani mies reagoisi tuolla samalla tavalla. Ja juu, ei todellakaan kannata. Ihan kahelia puuhaa kaikenkaikkiaan.


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Jos mies näin kornisti suhtautuu, ei kannata herttailla kauneintaan näyttämällä. On ihmisiä, jotka ovat tilannesidonnaisia, ja on jopa ihmisiä, jotka eivät ymmärrä herttailua ollenkaan.

        Mieleeni tulee eräs rouva, joka oli HYVIN otettu, kun ystävällisesti kerroin, miten kaunista oli katsella, kun hän pesemisen varjolla hyväili kauneinpansa. Mutta kun hän oli ns. normaalituulella, suorastaan suhtautui kielteisesti tällaiseen tekemisen ja sananvaihtoon. Näytti siltä, että hänen mielipiteensä oli satunnainen, tilanteesta kiinni. 🌹👀

        Ja tietysti se on tilannekohtaista. Jos panettaa, niin varmasti valtaosa ihan mielellään katselee. Jos taas ei paneta, niin ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset. Tuo on se normaali suhtautuminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietysti se on tilannekohtaista. Jos panettaa, niin varmasti valtaosa ihan mielellään katselee. Jos taas ei paneta, niin ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset. Tuo on se normaali suhtautuminen.

        Tarkoitin tässä sitä, että mainitun rouvan KÄSITYKSET näyttivät MUUTTUVAN mielialan mukaan. Hänellä ei siis liene ollut pysyviä käsityksiä, vaan satunnaisia.

        Varmaan ilmaisin huonosti. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Tarkoitin tässä sitä, että mainitun rouvan KÄSITYKSET näyttivät MUUTTUVAN mielialan mukaan. Hänellä ei siis liene ollut pysyviä käsityksiä, vaan satunnaisia.

        Varmaan ilmaisin huonosti. 🌹👀

        Niin no minä taas ole koko ajan puhunut miehistä. Rehellisesti sanoen minua heteronaisen ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun "rouvan" käsitykset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no minä taas ole koko ajan puhunut miehistä. Rehellisesti sanoen minua heteronaisen ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun "rouvan" käsitykset.

        Ei sinun tarvitse edes kertoa, ettet ole kiinnostunut esiin tuomastani asiasta. 🌹👀


      • kynä..mi kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse edes kertoa, ettet ole kiinnostunut esiin tuomastani asiasta. 🌹👀

        Olet ennenkin tuonut jo useasti esille, ettei sinua vähääkään KIINNOSTA, mitä jostakin olen sanonut. Kuitenkin seuraat minua kuin hai laivaa voidaksesi sanoa sen minulle.

        Jos et todellakaan olisi kiinnostunut, ei kai olisi mitään syytä sanoa sitä. Netissähän on muutenkin paljon enemmän asioita, jotka eivät kiinnosta kuin niitä, joita ne sattuvat kiinnostamaan. Miksi muut eivät tunne tarvetta tuoda kiinnostumattomuuttaan sanoin esille.

        Näyttää, kuin sinulla 'kivi hiertäisi kengässä'. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Olet ennenkin tuonut jo useasti esille, ettei sinua vähääkään KIINNOSTA, mitä jostakin olen sanonut. Kuitenkin seuraat minua kuin hai laivaa voidaksesi sanoa sen minulle.

        Jos et todellakaan olisi kiinnostunut, ei kai olisi mitään syytä sanoa sitä. Netissähän on muutenkin paljon enemmän asioita, jotka eivät kiinnosta kuin niitä, joita ne sattuvat kiinnostamaan. Miksi muut eivät tunne tarvetta tuoda kiinnostumattomuuttaan sanoin esille.

        Näyttää, kuin sinulla 'kivi hiertäisi kengässä'. 🌹👀

        Sinä taas kuvittelet ihmisiä toisikseen. Olen huomannut, sinun usein kirjoittelvan täällä tuollaisia.

        Minä kirjoitin ensiksi ja nimenomaan miehistä johon sinä aloin lässyttää jostain "rouvasta". Eli miksi alat lässyttää minulle jostain rouvasta, kun puhe oli miehistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taas kuvittelet ihmisiä toisikseen. Olen huomannut, sinun usein kirjoittelvan täällä tuollaisia.

        Minä kirjoitin ensiksi ja nimenomaan miehistä johon sinä aloin lässyttää jostain "rouvasta". Eli miksi alat lässyttää minulle jostain rouvasta, kun puhe oli miehistä?

        Koska huutelet puskasta, en tietenkään voi olla varma, että JOKAINEN sinun tyylilläsi kirjoitettu kommentti on sinun tekemä. mutta on TODENNÄKÖISTÄ, että useimmat ovat saman kirjoittajan.

        Olen ollut huomaavinani, että sinua selvästi vaivaa alentunut mieliala. Kirjoituksesi ovat synkkiä ja ilottomia. Vaikka sanot, ettei sinua kiinnosta, mitä kirjoitan, minä olen HYVIN KIINNOSTUNUT sinun MIELIALASTASI.

        Ihmeitä ei ole tehtävissä, mutta monoamiinien takaisinottoa estävät lääkkeet ovat muuttaneet oleellisesti tilannetta. En tiedä, oletko jo muutenkin lääkityksellä, mutta jos et ole, saattaisit hyötyä siitä. että ensin kävisit lääkärillä, ja sitten jos sinulle määrättäisiin näitä lääkkeitä, olo saattaisi tulla helpommaksi, vaikka tuskin kirkkaammaksi.

        Täytynee nyt puhua selkein sanoin. Myös aggressiivisuus, jota olen ollut havaitsevinani sinussa, yleensä vähenee näillä lääkkeillä.

        Toivon sinulle ennen kaikkea onnea ja menestystä ja runsasta siunausta! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Kauneintaan voi muutenkin pitää paljaana, avata ja näyttää sitä muulloinkin kuin seksitilanteissa. Kyllä se on muutenkin kaunista. 🌹👀

        Onks teillä miehillä ongelmia?


    • Anonyymi

      Kunhan nainen tiedostaa miehen aseman parisuhteen johtohahmona, kaikki menee hyvin.

      • Anonyymi

        Ja entä kun mies ei halua olle "parisuhteen johtohahmo"? Sitten naisen kuuluu pakottaa mies siihen rooliin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja entä kun mies ei halua olle "parisuhteen johtohahmo"? Sitten naisen kuuluu pakottaa mies siihen rooliin?

        Näin on. Jos mies ei ole se johtohahmo, nainen tuntee itsensä turvattomaksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Jos mies ei ole se johtohahmo, nainen tuntee itsensä turvattomaksi :)

        Se oli kysymys? Eli sinusta siis noin? Minusta taas ihmisen tulee saada ensisijaisesti olla ihan oma itsensä.


    • Raapia selkää sieltä, mistä mies ei yletä. Pitää sormella kiinni naruja, kun tekee kenkien naruihin rusetin. Korjaa kaulukset puvun puserosta. Kiristää kravaatin siihen. (Ei liian tiukkaan) Ja pitkältä reissulta tullessa hyppää kaulaan ja riippuu kuin laiskiainen niin pitkään kiinni, kunnes saa ikäväläheisyytensä paikattua. 😁

    • Anonyymi

      Naisen velvollisuus on antaa miehelle läheisyyttä makaamalla miehen päällä.
      Kuinkas kauan palstan naiset jaksavat maata miehensä päällä, tunti on vähimmäisvaatimus ja siitä sitten jatketaan,

    • Anonyymi

      Nalkuttaa ja motkottaa. Mies pysyy vireänä.

      • Anonyymi

        Kyllä ja tämän lisäksi opettaa mies tiskaamaan, siivoamaan sekä pesemään pyykit, tuomaan raha taloon muista hommista puhumattakaan. On siinä naisella sarka😓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja tämän lisäksi opettaa mies tiskaamaan, siivoamaan sekä pesemään pyykit, tuomaan raha taloon muista hommista puhumattakaan. On siinä naisella sarka😓

        Älä muuta sano. Koko ajan sille on järjestettävä työtä tehtäväksi. Hommaahan on, mutta kyllä naista väsyttää kun pitää miettiä, missä järjestyksessä mies ne työt tekee.


    • Anonyymi

      Pitää mies liikkeessä

    • Ei ole mitään velvollisuuksia. Jos on toisen kanssa, niin asioita pitäisi tehdä rakkaudesta, ei velvollisuudesta. Orjilla on velvollisuuksia isäntiään kohtaan (tosin orjatkin ovat ihmisiä, joita ei pitäisi kohdella miten sattuu), mutta orjuus on lakkautettu aikoja sitten. Taidat haluta elää jossain satojen vuosien takaisessa menneisyydessä, jossa nainen oli aviomiehensä omaisuutta.

    • Mitä herttaisempia puolisot ovat toisilleen, sitä herttaisempia ovat myös muille ihmisille. 🌹👀

      • Anonyymi

        No ei todellakaan pidä paikkaansa. Moni ihminen on herttainen ja mukava vain läheisilleen ja moni taas sitten vain puolitutuille.


    • Anonyymi

      hyvä lwmpinimipik, roswllKIN ON LQWMPIMINI JOLLWKIN demoninaiselle: BABA, wli aiiakin niin jotain ikivanhasta raamatustakin nimi naisellle

      Saban kuningatar, kaunorar on siiskin BABY

    • Anonyymi

      Ei kai nykyään ole edes elatusvelvollisuutta.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään velvollisuuksia.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Jos nimesi on Mimmi, ja sitten vfceiläkin: ;Mimmi-Möekö Varallinen, nimewnä :D:D:D

    • Anonyymi

      Minun velvollisuudet ovat lääppiä, koskea, halata, pussailla, lääppiä lisää, paljon, se ei edes tajua vielä kuinka paljon se tulee saamaan läheisyyttä minulta.

    • Anonyymi

      Mä oon ainakin kätevä "muistivihko". Muistatapa tuosta. Pistä mulle viestiä että muistan. Muistuta mua silloin ja silloin siitä ja tästä.

    • Anonyymi

      Luottaa ja elää sen luottamuksen kautta.

    • Anonyymi

      lattioiden luuttuaminen ehkä naisen tärkein ominaisuus heh.

      mutta tuli mieleen, elvis ja las vegas -jutuista, niin hyvä elokuvakin komedia: Vegas Vacation... ottaa väärennetyt henkilöpaperit, sitten nimenä joku Georgio Papapoulos, ja sitten voittaa kaikissa peleissä paljon.

      Vegas buub sabibtajub kaupungista: sinne kun menet asumaan niin et ikinä pääse pois, noh musiikki:

      https://www.youtube.com/watch?v=gOoKzw3JSCM

    • Anonyymi

      ei ole mikään viiru jos aivastuttaa nukkuessaankin jotenkin hassusti, aivastasutaminen noniin onkin aika hassua sinänsä

    • Anonyymi

      kokeilepa tehdä itse aivastelet unessakin atshih, ntuukin hassullekin

    • Anonyymi

      jos tulee aivastus, vastus kuin reristori, niiin tulee hik ja sitten aivast6us tulee ..

    • Anonyymi

      Ihmissuhteet ovat täysin vapaaehtoisia, ei ole velvollisuuksia.

    • Anonyymi

      Ruoanlaitto, harrastustoiminnan arvostaminen

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe