Jos nainen vaatisi että sun pitää mennä seksitauti testeihin. Semmoinenkin ihme kävi itselle että nainen vaati. Sanoin etten harrasta yhden yön juttuja enkä ole edes pitkään aikaan pannut ketään. Nainen ei uskonut. Nainen ei myöskään itse halunnut mennä, sanoin mennää sitten molemmat mutta nainen kieltäytyi.
Menisitkö testeihin
27
71
Vastaukset
Pelkän seksin takia (yhden yön jutut tms.) en menisi, mutta jos työn alla olisi pidempi tuttavuus, niin voisin mennäkin. Tosin sekin vain vastavuoroisena, eli molemmat testiin tai sitten vain luotetaan sokeasti toisiimme.
- Anonyymi
Komppaus tälle.
Aloituksen naisesta jäi ihmetyttämään että mikäs ongelma sille itselle olisi ollut mennä myös testeihin. Ei parane vaatia muilta sellaisia, mitä ei ole valmis itsekin tekemään. Anonyymi kirjoitti:
Komppaus tälle.
Aloituksen naisesta jäi ihmetyttämään että mikäs ongelma sille itselle olisi ollut mennä myös testeihin. Ei parane vaatia muilta sellaisia, mitä ei ole valmis itsekin tekemään.No kyllä se hiukan herättää tosiaan kysymyksiä, jos kauhalla vaaditaan, mutta lusikalla annetaan...
- Anonyymi
Naisena olen sitä mieltä, että molemmat voivat yhteistuumin mennä testeihin. Ei voi vaatia vain toiselta ja kieltäytyä itse.
- Anonyymi
aloittaja on senverran kammottavan näköinen luuseri että ei pääse k- kaupan tuulikaappia pidemmälle naisten suhteen ( kiusaa- kampanja )
On ehdoton syy katkaista romanssi alkuunsa. Varmaan oletkin jo näin tehnyt. Jos et kuitenkaan vielä ole, tee se hienostuneesti. 🌹👀
- Anonyymi
Yhdessä mennään testeihin tai sitten ei olla yhdessä.
- Sheena - Anonyymi
Fiksu nainen!
- Anonyymi
Täh!? Kun ei mene testeihin?
- Anonyymi
En tietenkää mene. Mulkkuni on puhdas ja jos nainen ei usko niin harmi sen kannalta.
- Anonyymi
En, ellen näkisi sen tuloksia.
- Anonyymi
No molemmat sitten tosiaan menee..niinhän se pitäis sitten mennä..?((Minun mielestä..)
- Anonyymi
Sillä muijallas voi olla joku tauti, epäilee ja pelkää, ajatteli tartuttiko jo suhunkin.
- Anonyymi
Mä pyysin suhteen alussa miestä käymään myös testeissä koska kävin itsekin , mutta hän kieltäytyi ja kertoi että on ollut jo yli vuoden ilman niin sovittiin että asia Ok .
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Itse en kyllä ryhtyisi mihinkään seksiin sellaisen kanssa, joka kieltäytyy käymästä testeissä.. Olen itsekkin käynyt, vaikka aina kondomia käytetty. Monet taudit voivat olla oireettomia, joten joku "en ole x-aikaan harrastanut seksiä" ei ole kyllä mikään turva.
- Anonyymi
Mä olen vain neotsytmiesten kanssa!
- Anonyymi
Kävin ite sen jälkeen kun oli lyhyt suhde.
Negaa onneksi näytti. Toki kandee käydä kun sen saa nykyään virtsanäytteestä. - Anonyymi
Olen heteronainen joten naisen takia en tekisi yhtään mitään, mutta vastaan yleisellä tasolla. Käskystä ja vaatimuksesta en tekisi miehenkään eteen yhtään mitään. Vaan jos esitetään pyyntö ja se perustellaan ja asiasta keskustellaan asiallisesti, niin tottakai menisin testeihin. Menisin ja toinen osapuoli tekisi sen myös, itsestäänselvästi.
- Anonyymi
Joo tuo "vaatimus" alotuksessa särähti vähän silmään. Jos joku rupeaisi esittämään kaiken maailman vaatimuksia jo aikaisessa vaiheessa tutustumista, niin varsin todennäköisesti homma kuivuisi niihin lähtötelineisiin.
Ehdotuksia, pyyntöjä ja tosiaan asiallisesti perusteltuja semmosia otetaan vastaan ja laitetaan harkintaan. Tietenkin edellyttäen että ovat kohtuullisia ja vastavuoroisia.
- Anonyymi
Hmm...kannattaa käydä testeissä jos olisi antanut syytä itselleen käydä niissä, ilman sitä testejä vaativaa naistakin.
Mikäs sen mukavampaa kuin hoitajatäti joka ottaa tukevan otteen pippelistä ja työntää pumpulipuikon pippelin aukkoihin, pitää vain varoa ettei ala seisomaan...tai no, kai hoitajatar saisi hyvän näytteen paremmin suoraselkäisestä mitä matoveltosta...
Verikokeet kannattaa myös otattaa ennen uutta kumppania jos olisi tehnyt tuhmia.
AV - Anonyymi
On siinäkin hyvä syy "kun en ole pitkään aikaan pannut ketään", niin ei voi olla mitään. Älkää naiset koskaan uskoko miesten puheita "en ole pitkään aikaan, eikä mulla ole mitään, aina käyttänyt kumia". Paras kun molemmat käy testeissä, vaikkei niistä tietysti kaikki tulekaan selville. eikä täysin taudittomaksi voi todeta.
- Anonyymi
Kyllä. Mutta siis yhdessä tuumin. Pakot ei oikein suhteeseen sovi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27911091
- 1326978
- 955643
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385018- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303839- 613494
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222955- 642764