Ja aloitat deittailun niin sitä pitäisi ilmoittaa exälle? Onko jokin hyvän tavan odotusaika ennen kuin voi luoda deittiprofiilin. Tosi outoa kyllä, rupeaa ahdistamaan saman tien kun pitäisi luoda itsestään tarjoamisteksti. Se tarkoittaa varmaan sitä että on hyvä vielä odottaa. Olen kuullut että se on ihan normaalia, nykyään kaikkeen tarvitaan sovellus.
Ootteko sitä mieltä että kun suhde päättyy
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä pidä ilmoittaa.
On helpompi erota entisestä, jos on saanut uuden jo toimimaan. Muuten on vaarassa, että oleva romanssi/liitto muuttuu on off -suhteeksi. Kertoahan voi, muttei tarvitse. 🌹👀
- Anonyymi
Aloittaja halooo!
Eletään vain kerran. Jos joku lähtee, uusi otetaan sisälle jo seuraavana päivänä.
Näin tein itsekin ja ex pyrki seuraavat 9 vuotta takaisin.
Ei nyt enää onnistu kun kerran lähtee.
Ei ole ollut tapana ottaa ketään takaisin joka kerran lähtee.- Anonyymi
Mä olen sen taas tehny nimipäivää et ku mä kerran lähden ni se on siinä lasten osalta kun asiat vai hoituu lasten edun mukaan ni kaikki on silloin yleensä ok
- Anonyymi
Kyllä pitää ilmoittaa. Lisäksi täytyy haikailla entisen perään ja tehdä nyksälle selväksi, kuinka paljon kaipaa exsäänsä.
Oikeasti???!!!
Jos tuollaista kysyt, niin et ole vielä valmis aloittamaan uutta parisuhdetta.
>simiti < - Anonyymi
Ei pidä ilmoittaa mutta voi jos tahtoo. Mikähän merkitys sillä??
Löysin samassa jamassa olevan suhteesta lähtijän tai lähetetyn. Kärvistelmmme asiaa yhdessä ja toimimme toistemme psykiatrina. Siitä tuli hyvä suhde. Ei kumpikaan eheydytty yksin kuten asiantuntijat opettaa, yhdessä parannuttiin ja jäätiin normaaleiksi. - Anonyymi
Silloin kun itsestä tuntuu siltä että on valmis menemään elämässään eteenpäin turha sitä aiemmin muutoin voi pilata jotain hyvääkin jos turhaan hätäilee päästäkseen edellisestä eroon mul on jo kaksi lasta ni mun on iha hyvä näinkin ehkä jopa parempi kuin suhteessa jossa ei pysty toiseen luottamaan ainut on tietty tuo jot aika on pitkää ku ollu jo puolisen vuotta kohta saikulla sai siinä välissä sentään yhdeksäntoista päivää pitää ihan kesälomaa kerkes äiskää ja siskon perhettä käydä siinä välissä moikkaas vaik rahat ei juuri mihinkään näi saikul olles tahdo riittääkään mu ajan kuluttaminen näi jouten ollessa on haastavaa kun ei mitään ylimääräistä voi sillai ostaa ni
- Anonyymi
Riippunee tilanteesta. Eroja ja eronneitakin on niin monenlaisia. Itse en varsinaisesti koe, että itse deittailun tai seurustelunkaan alottamisesta tarvitsisi kenellekään ilmotella. Itseäni eivät eksän deittailut sellasenaan kiinnosta.
Vaan sitten voi olla tilanteita, joissa kertominen olisi vähintään kohteliasta, jos ei jopa ainoa asiallinen tapa toimia. Esimerkiksi jos on yhteisiä lapsia ja niille lapsille ollaan jotain tyyppiä näyttämässä. Olisi ehdottoman asiallista kertoa se etukäteen ja ehkä jopa kysyä mielipidettä ja onko ok ja keskustella ylipäänsä asiasta. Aina vanhempikaan ei tunne kaikkia puolia lapsestaan ja sillä toisella vanhemmalla voi ihan hyvin olla jotain näkemystä, jonka avulla vältetään ongelmia jatkossa. Eli siis silloinkaan ei minusta tarvitse siitä itse tapailusta ilmotella, mutta se lapsiin tutustuttaminen olisi asiallista kertoa etukäteen.
Itse olen kerran ollut myös sellaisessa tilanteessa, jossa olin eronnut ja eksällä oli ongelmia raha-asioissaan, eikä hän oikein meinannut saada minua lunastettua ulos yhdessä omistamastamme asunnosta. Olin joustava ja kiltti ja mulle oli ihan ok, että hän hoitaa ne asiansa kuntoon. En vaatinut ja pakottanut häntä ottamaan hänelle todella epäsuotuisaa uutta lainaa. Ne ehdot olisivat siinä kohtaa olleet hänelle todella heikot. Siinä kohtaa, kun sinne asuntoon oli muuttanut joku uusi, eikä asiasta edes ilmoitettu, saati että minua olisi edelleenkään oltu lunastettu ulos, meni kuppi nurin. Mua ei kiinnostanut pätkääkään kuinka moni siellä ehkä oli ravannut öitään viettämässä, sellaisista mulla ei ole tietoa. Vaan että virallisesti muutetaan ja siirretään kirjat jne. edes ilmoittamatta asiasta asunnon toiselle omistajalle. Se oli minulle liikaa, siinä kohtaa olisi pitänyt käydä keskustelu, etukäteen. Tai sitten ihan vaan maksaa mut ulos siitä ja silloin olisi voinut olla ilmoittamatta.
Vaan siis yleisesti ottaen mähän olen ihminen, joka en tapailuistani ja seurusteluista ilmoita edes lähimmilleni, saati sitten eksälle. Siihne ilmoittamiseen tarvitsee mulla olla joku syy. - Anonyymi
Vielä sellainen huomio. Jos puoliso on kuollut, niin siitä saa puhua ihan exänkin kanssa. Exä kuitenkin on luultavasti läheinen ystävä. Olethan seukannutkin exän kanssa.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473235Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362540
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572480- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100