Että haluat suuseksiä?
Sanotko koskaan miehelle
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä ei ole tarvinnut. Nyt ei ole tosin miestä, jolle edes voisi sanoa.
- Anonyymi
En kun en halua
- Anonyymi
En ole koskaan sanonut. Pari kertaa tosin olen joutunut sanomaan, että en halua sitä.
- Anonyymi
Sanon varmasti huomenna sanon
Nevö evö. Mutta ei myöskään suuseksiä haluava nainen sano ”haluan suuseksiä.” Kuulostaa samalta kuin ABC:llä ”otan lehtipihvin.” Ei ainakaan omalle kohdalleni ole osunut.
- Anonyymi
Mikä vika lehtipihvissä on?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vika lehtipihvissä on?
Ei mikään, jos se on lehteväksi nuijittu eikä ole jänteitä.
- Anonyymi
Kerran kännissä nuolin pimppiä.
Señ jälkeen on oĺlut hiljaisempaa.
>simiti< - Anonyymi
Kysymyksestä ei käy ilmi, kumpi on vastaanottaja. Ilmi ei käy sekään, tilastoidaanko vastauksiksi pelkät suuseksit vai erilaiset hybridiaktiviteetit.
🦄- Anonyymi
Mietin itse tuossa vastatessani ihan samaa, että onko kyse antamisesta vai vastanottamisesta. Hetken pohdittuani totesin kuitenkin, että vastaukseni molempiin on aivan sama. Minulla ei ole tarvetta kumpaankaan suuntaan, eli en pyytelekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin itse tuossa vastatessani ihan samaa, että onko kyse antamisesta vai vastanottamisesta. Hetken pohdittuani totesin kuitenkin, että vastaukseni molempiin on aivan sama. Minulla ei ole tarvetta kumpaankaan suuntaan, eli en pyytelekään.
Minunkaan vastaukseni, jota en tässä aio sen tarkemmin kertoa, ei eroa vastaanottajan suhteen.
🦄
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833902
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342833Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä982214Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271760Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201707- 301664
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731463