Että haluat suuseksiä?
Sanotko koskaan miehelle
11
71
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä ei ole tarvinnut. Nyt ei ole tosin miestä, jolle edes voisi sanoa.
- Anonyymi
En kun en halua
- Anonyymi
En ole koskaan sanonut. Pari kertaa tosin olen joutunut sanomaan, että en halua sitä.
- Anonyymi
Sanon varmasti huomenna sanon
Nevö evö. Mutta ei myöskään suuseksiä haluava nainen sano ”haluan suuseksiä.” Kuulostaa samalta kuin ABC:llä ”otan lehtipihvin.” Ei ainakaan omalle kohdalleni ole osunut.
- Anonyymi
Mikä vika lehtipihvissä on?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vika lehtipihvissä on?
Ei mikään, jos se on lehteväksi nuijittu eikä ole jänteitä.
- Anonyymi
Kerran kännissä nuolin pimppiä.
Señ jälkeen on oĺlut hiljaisempaa.
>simiti< - Anonyymi
Kysymyksestä ei käy ilmi, kumpi on vastaanottaja. Ilmi ei käy sekään, tilastoidaanko vastauksiksi pelkät suuseksit vai erilaiset hybridiaktiviteetit.
🦄- Anonyymi
Mietin itse tuossa vastatessani ihan samaa, että onko kyse antamisesta vai vastanottamisesta. Hetken pohdittuani totesin kuitenkin, että vastaukseni molempiin on aivan sama. Minulla ei ole tarvetta kumpaankaan suuntaan, eli en pyytelekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin itse tuossa vastatessani ihan samaa, että onko kyse antamisesta vai vastanottamisesta. Hetken pohdittuani totesin kuitenkin, että vastaukseni molempiin on aivan sama. Minulla ei ole tarvetta kumpaankaan suuntaan, eli en pyytelekään.
Minunkaan vastaukseni, jota en tässä aio sen tarkemmin kertoa, ei eroa vastaanottajan suhteen.
🦄
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571707- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191093Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889